Om te kijken of het echt zo'n verkoop (mongool) is..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan eerst om de prijs?
Maar, maar.........quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef Draz het volgende:
Hij heeft wel een punt, iemand die nooit meer WoW wilt spelen hoeft hier dan ook niet meer te komen
Verkoopmongolenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:00 schreef magge het volgende:
[..]
Om te kijken of het echt zo'n verkoop (mongool) is..
En bedankt voor de topic naam tonks.. (///_-)
De mailbox van je baasquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar, maar.........
Waar moet ik anders spammen tijdens mijn werk.
Geen goed idee, beter dat hij hier op fok spammed, desnoods in ONZ of KLBquote:
Verkopen heb je sites voor dacht ik maar hier lijkt mij geen goeie plek idd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind wel dat die verkoop zooi hier buiten gehouden moet worden... dus opbokken dermee
ps. HAIL to holy priets spells improving op de nieuwe patch![]()
Heb al een goedequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand goede armor/set voor een Druid ? (balance)
Voor ongeveer lvl 50, 60 of 70.
Verklaar je nader??!?!?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ps. HAIL to holy priets spells improving op de nieuwe patch![]()
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=94203802&sid=1quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:11 schreef Draz het volgende:
[..]
Verklaar je nader??!?!?!
Nu maak je me nieuwsgierig![]()
Dit is mijn talent set:quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef Killjoy het volgende:
Kom op, laten we het gezellig houden
Iemand nog leuke rogue talent specs?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Tain het volgende:
[..]
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=94203802&sid=1
quote:Druid Epic Flight Form Introduced
The Druid Epic flight form will be available through a series of quests, similar to the Warlock and Paladin Epic mount quests before it. This quest series will also open up a new boss in Sethekk Halls, and ultimately lead to the epic flight form.
dat is toch gewoon improved sap?quote:
Editquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Tain het volgende:
[..]
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=94203802&sid=1
http://armory.wow-europe.com/#character-talents.xml?r=Magtheridon&n=Verdonkquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dit is mijn talent set:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?88551
Hmmm levert het nog een beetje leuke dmg op? Wil wel eens wat nieuws proberen als ik me flying mount heb over 3 levelsquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef Killjoy het volgende:
[..]
http://armory.wow-europe.com/#character-talents.xml?r=Magtheridon&n=Verdonk
Hier de mijne
Dan scheelt het een hoop iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja maar geen talent meer voor nodig nu. En heb die talent niet
.
Aardige irritatiefactor die ze hier wegpatchen (als warlock zijnde)quote:Pets
* Abilities and items that are triggered when you kill a target are also now triggered when your pet kills a target.
* Voidwalkers will stop while they are consuming shadows.
* Warlock and Hunter pets will now be automatically dismissed when you summon a mount. These pets will return on dismount. This does not affect pet happiness for Hunters.
Idd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan scheelt het een hoop idd
Vind dit ook wel een goede verbetering voor de Locks en Hunters:
Warlock and Hunter pets will now be automatically dismissed when you summon a mount. These pets will return on dismount. This does not affect pet happiness for Hunters.
Zou erg tof zijn denk pas die woensdag er na thoquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:31 schreef Killjoy het volgende:
Goede patchlijstWanneer komt die? a.s. woensdag?
Geen idee, maar als je het weet en het is een schappelijke prijs. Laat het dan even weten, heb pet food nodig.quote:
He gebruik daar maar humans voor! Gnomes zijn een delicatesse onder ons Trolls! (Heerlijk met een kaas, champignon en uien sausje!)quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je het weet en het is een schappelijke prijs. Laat het dan even weten, heb pet food nodig.
Kan uiteraard ook. Ook een glas Gnome Blood ipv het standaard bier er bij?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:05 schreef Draz het volgende:
Ik wil graag crispy bacon ipv champignons.
EINDELIJK! Daar hebben we nu echt wat aan! 't Duurde maar 2jaar en 2Maanden!quote:Screenshots captured using the Print Screen key are now saved in JPG format.
Kan het ook beidenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan uiteraard ook. Ook een glas Gnome Blood ipv het standaard bier er bij?
It's a conspiracy! Psst, follow the yellow brick road. Opzich zou je makkelijk weer kunnen stoppen. Hobby voor de win.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:19 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom ben ik er ingetrapt en speel ik dit ook?
Beter laat dan nooit zeggen we maar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:35 schreef magge het volgende:
[..]
EINDELIJK! Daar hebben we nu echt wat aan! Het duurde maar 2 jaar en 2 maanden!
Uiteraard, wou je het gemixed of appart?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:40 schreef Draz het volgende:
[..]
Kan het ook beiden
Gnome Blood increases your lust for beer by 35 and your Spirit bij 50. Must remain drunk for 30seconds to take effect. Lasts 90minutes per liter.
Why or why so fucking late! (Was daar niet een optie voor? En hopelijk worden ze dan wel wat lichter gemaaktquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:35 schreef magge het volgende:
[..]
EINDELIJK! Daar hebben we nu echt wat aan! 't Duurde maar 2jaar en 2Maanden!
Klik op de items om te zien waar het dropt, verspreid over meerdere instances.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:43 schreef Drumpie het volgende:
killjoy waar kan je die set krijgen? instance ofzo
Doe maar apart, moet nog rijdenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Uiteraard, wou je het gemixed of appart?
mm!
Ja maar dan ben ik er zoeen die nog dat miniscule paaltje in de enorm grote open vlakte kan raken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou je rijd toch door iedereen heen in wow.
Inderdaad, dat werd ook wel tijd! Redelijk patch voor druids, ben alleen benieuwd wat nu precies de aanpassing is op de heavy clefthoof set, meer armor (leuk maar niet echt nodig) en minder stam en defense volgens de patch. Ik hoop niet teveel staminaverlies.quote:
Terug die jas aan met de lange mouwen en nu niet je medicijnen vergeten he?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:45 schreef Burakius het volgende:
EPIC FLIGHT FORM.. IK ga ff me alt druid oppakkeeee DIkkkkk hoe gaat ie eruit zien ZUZUZUHZUHZHZuhhahahhahah DOPEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIKKE PETSNEKJES
sorry heb net een 8 gehaald voor iets waarvan ik dacht dat het een dikke onvoldoende was zuhzuhuzquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:48 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Terug die jas aan met de lange mouwen en nu niet je medicijnen vergeten he?
Paaltje tussen ze poten >_<! Dan word een avondje lopen danquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:24 schreef Draz het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er zoeen die nog dat miniscule paaltje in de enorm grote open vlakte kan raken.
En m'n raptor heeft ook gevoel![]()
Erg vet ja, de paladin nerfs trouwens iets minder (hoewel ik het wel fijn vond om niet zo vaak een mana pot te nemenquote:
Of je deed gewoon printscreen, ff alt + tab, paint openen en ctrl + vquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Uiteraard, wou je het gemixed of appart?
mm!
[..]
Why or why so fucking late! (Was daar niet een optie voor? En hopelijk worden ze dan wel wat lichter gemaakt.
Ik stel voor dat je met je hunter meteen 2H swords gaat trainen voor de statsquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Scorchess.
Waar kan dat? Ik speel niet zo vaakquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je met je hunter meteen 2H swords gaat trainen voor de stats
Oh. En waar is Stormwindquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ff naar Stormwind gaan en dan aan een guard vragen
Ah ok, dat is dus niet zo ver van waar je met die boot terecht komt.quote:
Mjah, als ik die chatkanalen daar zo bekijk staan de mensen in de rij voor portals naar Ironforge en weet ik veel allemaalquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: moet je wel geluk hebben dat Darnassus op jouw server geen spookstad is geworden, en dubbel geluk hebben als je er een mage vindt
Iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mjah, als ik die chatkanalen daar zo bekijk staan de mensen in de rij voor portals naar Ironforge en weet ik veel allemaal.
Ik heb eingelijk gewoon een tooltje die ze convert.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of je deed gewoon printscreen, ff alt + tab, paint openen en ctrl + ven dan zelf opslaan als jpg
UD rogue heeft 3x anti fearquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef YPrue het volgende:
Warlock pvp trinket nieuws! (in patchnotes9
"Insignia of the Alliance/Horde" and "Medallion of the Alliance/Horde" now remove "Fear", "Stun" and "Slowing" effects and no longer remove "Charm" and "Polymorph" effects.
![]()
Dus een undead heeft nu anti- charm, fear (2keer), sleep, stun + slowing mogelijkheden.![]()
ConvertShots.exe ^^ ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik heb eingelijk gewoon een tooltje die ze convert.
Ik snap dat niet he, zo ver in de assasination tree en dan niet mutilate kiezen....quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dit is mijn talent set:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?88551
1e Ogrimmar 100% en Thunderbluff als 2equote:Op zaterdag 14 april 2007 16:50 schreef vogelkooi het volgende:
exodar is ook best spookstad. moet eiglijk ook zon ding zitten zoals in scarath (de portal naar een plek in kalimdor en easteren kindoms. stormwind is altijd druk, net als ironforge. over horde weet ik niet, wat is daar de drukste stad?
edit : gamecard op
Omdat ik premeditation wilquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he, zo ver in de assasination tree en dan niet mutilate kiezen....
Org 1, UC 2, TB/SM 3.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
1e Ogrimmar 100% en Thunderbluff als 2e
Silvermoon is TOTAAL dood
Rogue hoef je sowieso niet bij na te denken, kan ik met 2 vingers in mijn neus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat ik premeditation wil. En ik liever passive talents heb dan nog allerlij active dingen
. Komt omdat ik niet val te veel denken hou en 20 dingen om te doen tijdens het vechten maar liever een hand vol
.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Rogue hoef je sowieso niet bij na te denken, kan ik met 2 vingers in mijn neus.
Maar het is zo zonde vind ik als je mutilate laat liggen, echt DE talent![]()
![]()
Ik had een tijd lang constant een discussie met een guildy over het verschil tussen sublety en assasination. Op gegeven moment hadden we beide genoeg van de discussie en gingen we het dan maar in een duel uitvechten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]. Anyway ben nog geen 70 dus kijk wel. Ziet er iig wel interesant uit
. WIl zowieso gaan experimenteren als ik me flying mount heb
.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik had een tijd lang constant een discussie met een guildy over het verschil tussen sublety en assasination. Op gegeven moment hadden we beide genoeg van de discussie en gingen we het dan maar in een duel uitvechten.
Hij dik betere gear (50% epic gear) maar ik won toch 9-2 uiteindelijk waarvan ik in 3 potjes nog volle hp had.
Dat, of hij is ze status er aan het aflevelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:27 schreef mini-lellan het volgende:
Valt me op dat Drumpie niet meer zie. Zou hij zichzelf dan toch hebben neergelegd aan het feit dat hij een ebay noob is?![]()
Je verkocht je char's voor pinda's?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:33 schreef McGilles het volgende:
Het lijkt me zo zonde om je character te verkopen aan een onbekende.
Heb je er 2 jaar later spijt van dat je je char hebt verkocht voor peanuts.
Ik had ook voor BC 1,5j niet gespeeld en ben blij dat ik mijn chars niet gekocht had.
Ofc, olifanten betalen alleen maar in pinda'squote:Op zaterdag 14 april 2007 18:49 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Je verkocht je char's voor pinda's?
[afbeelding]
Zal mijn account ook nooit gaan verkopen, wie weet of je er na een nieuwe expansion weer zin in krijgt en dan is het kut als je weer opnieuw moet beginnenquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:33 schreef McGilles het volgende:
Het lijkt me zo zonde om je character te verkopen aan een onbekende.
Heb je er 2 jaar later spijt van dat je je char hebt verkocht voor peanuts.
Ik had ook voor BC 1,5j niet gespeeld en ben blij dat ik mijn chars niet gekocht had.
Tof nou is me vriendin tenminste niet de enigste die me een 22 jarig kind noemtquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:27 schreef Drumpie het volgende:
Ik ben alleen beetje bezig met farmen op die lvl 70, ik heb ook eigen lvl 30 waarmee ik ook aan de gang ga en ik wil binnenkort en Hunter starten, hoevaak ik dit nog moet uitleggen...., laat me lekker ebay noob zijn, ga je benuttigen inplaats van dit gezeik.... pfff kinderen
ja dat weet ikquote:Op zondag 15 april 2007 02:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan krijg je 1 maand gratisIk zit nu ook al 3 maanden te spelen (+2 maanden kaart, 27 euro)
Ander theme zeg maar? Hoe ziet je UI er nu uit?quote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef Drumpie het volgende:
ik kan geen mooie addon vinden voor mijn interface ik heb er al wel veel gezien maar die vind ik niet mooi, ik wil gewoon alles hetzelfde op zelfde plek, maar dan in andere mooie stijl,
Eer was er 1tje die alles stak maakt maar weet niet of je dat wat vindquote:Op zondag 15 april 2007 11:54 schreef Drumpie het volgende:
standaard, ik wil gewoon alles op de zelfde plek maar wel in mooie stijl
Geen idee. Prober de standaard addon sites eensquote:Op zondag 15 april 2007 12:21 schreef Drumpie het volgende:
waar valt die te downloaden?
Dat word opnieuw installerenquote:Op zondag 15 april 2007 12:58 schreef Burakius het volgende:
Kan niet meer op mijn lock main :S ... hij geeft elke keer een error als ik hem laad. Wou repair doen maar die zegt teveel fouten re-install.. Daar ga ik niet aan beginne weer. Error was in desolace. Wow mailen heb geen zin. denk ik
weer door die helquote:Op zondag 15 april 2007 13:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geen idee. Prober de standaard addon sites eens.
[..]
Dat word opnieuw installeren.
Je zult een TBC key moeten hebben anders kun je TBC niet kunnen spelen.quote:Op zondag 15 april 2007 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://wow.lankyland.com/forum/index.php?topic=18.0
Als ik deze doe. Moet ik dan een Burning Crusade key kopen of kan ik dan gewoon spelen ?
Komt van de screenshot of the day van wow-europe.com af.quote:Op zondag 15 april 2007 16:41 schreef vogelkooi het volgende:
hij is leuk![]()
hoe maak je zo sig ding?
Ik heb bongo's met archhud en wat titan en x perl dingen ertussen.
Nu game card kopen ? nee ben toch bezig wat te minderen, en me helemaal klaarmaken voor de trip naar lvl 50 (46 nu ).
/moon![]()
Je mag wel even iets aan je professions doenquote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja dan moet ik er ook aan geloven
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 18:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je mag wel even iets aan je professions doen
Dat is irritant ja.quote:Op zondag 15 april 2007 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ben op Drizzt pas heel laat begonnen met minen, en speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar horde
quote:Op zondag 15 april 2007 19:04 schreef McGilles het volgende:
Aankomende woensdag heb ik eindelijk
http://thottbot.com/i28312
Eigenlijk had ik hem al veel eerder gehad maar toen vond blizzard het leuk om de kosten te verhogen, mongolen
Vrij irritant jaquote:Op zondag 15 april 2007 19:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is irritant ja.
Ik zag gisteren ook nog te klooien met professions, enchanting van 290 - 300 op mijn server is niet te doen want je kan maximaal je enchants verkopen voor 2g en de mats kosten al gauw 20+ gold. Nu eindelijk 300 en toen gelijk door naar 320 omdat ik daar zwaar veel mats voor had
Klopt, de volgende dingen kom ik maar al te vaak tegenquote:Op zondag 15 april 2007 19:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vrij irritant ja! Wat ook irritant is als je een advert hebt ik /Trade met "Bring the mats and a small fee and I'll make it for you!" en dan gaan ze als nog lopen whisperen "How much?". En al helemaal irritant "What do you have I can use?" gvd leer eens te zeggen wat je wilt, ben geen antwoord machine. Maar daar heb je een mod voor dacht ik. Weet iemand die toevallig?
Idd beetje dit nivoquote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, de volgende dingen kom ik maar al te vaak tegen
Ik: "ENCHANTING 2g :: +7 STA BOOTS (my mats)"
Ander: "you got the mats?"
Ander: "I only got 1g, can you do it then?"
Ander: "Have you got (insert enchant) too?"
Ander: "Where at you"
Ik: "Bridge AH Ironforge"
Ander: "I dont see you"........ --> staat die debiel in Stormwind oid..![]()
Die bedoel jequote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo ik zit ff naar die staffs te kijken.
http://thottbot.com/i24557
Ook ik negert zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 21:49 schreef Evertjan het volgende:
[afbeelding]
pfff ik ben heul geen negert
Ziet er een beetje anders uit toch ? Of toch nietquote:Op zondag 15 april 2007 23:02 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Die bedoel je?
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07150/Staffmage.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
DHud.quote:Op zondag 15 april 2007 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zijn die half ronde balken in het midden?
Is dat TurboSTatus niet gewoon?quote:Op maandag 16 april 2007 00:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
DHud.
Health en mana van jezelf en van de mob/tegenstander/target![]()
Inderdaad, heb het nu ook ontdektquote:
Gegevens worden van de armory gefectedquote:Op maandag 16 april 2007 02:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Inderdaad, heb het nu ook ontdekt
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar haalt men de character info eigenlijk vandaan? Ben wel benieuwd hoe dit precies werkt...![]()
Vaag, mijne staat nog op 46 terwijl ik al bijna 48 ben.quote:Op maandag 16 april 2007 02:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gegevens worden van de armory gefected.
En mij nog in twijfel trekken ook.quote:Op maandag 16 april 2007 01:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat TurboSTatus niet gewoon?
* WyriHaximus gaat zoeken
Ah toch DHod, linkje: http://wow-en.curse-gamin(...)s/4783/drathals-hud/
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:40 schreef Draz het volgende:
[..]
Kan het ook beiden
Gnome Blood increases your lust for beer by 35 and your Spirit bij 50. Must remain drunk for 30seconds to take effect. Lasts 90minutes per liter.
Heb je nog tips? Ravens wil er ook binnenkort in, aangezien het nu ook lukt om 2 Kara groepen te maken.quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Mauro het volgende:
Heerlijk...
Weer een heerlijk avondje wipen. Maar dan nu in Gruul's Lair
Ja,quote:Op maandag 16 april 2007 10:30 schreef Draz het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Ravens wil er ook binnenkort in, aangezien het nu ook lukt om 2 Kara groepen te maken.
Dat ligt aan je browser-instellingen, niet aan mijn sigquote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die een kikker in hun sig doen![]()
Dat ligt niet aan de browser instellingen.quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ligt aan je browser-instellingen, niet aan mijn sig
Thanksquote:Op maandag 16 april 2007 11:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja,
Gewoon proberen
Eerst de priest nuken (tanken door een normale tank), dan de warlock (tanken door 2 locks dmv enslaven en banishen van zijn Felpuppies), dan de ander (weet niet welke class) nuken en deze moet worden getankt door 2 hunters en als laatste add gaat de mage neer die wordt getankt door een mage met minstens (!!!!!!!!!!) 10k hp.
Daarna gaat Maulgar pas neer.
Wij zijn na een avondje wipen niet veel verder gekomen dan 68% op Maulgar. De 4 mobs hebben we wel down gekregen.
Vanavond gaan we het weer proberen
Maulgar MOET neer
archud is ook best goed, daar kan je ook je weergave van je mob neerzetten, en de timer van je vliegtijd laten zien, het is ook wat ronder als dhud.quote:Op zondag 15 april 2007 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zijn die half ronde balken in het midden?
wat is er met swat team nl?quote:
welke addons zijn dat die wil ikquote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef vogelkooi het volgende:
kwam laast een vreemde vogel tegen die volgt me nu de hele tijd :S.
iemand tips scarlet monastry , cathedral? gewoon alles nuken, of is er een strategie? heb wel ergens gelezen dat je zo snel moglijk de vijver in moet en dan vanaf daar uit alles clearen.
[..]
archud is ook best goed, daar kan je ook je weergave van je mob neerzetten, en de timer van je vliegtijd laten zien, het is ook wat ronder als dhud.
[afbeelding]
unit frames zijn X-perlquote:Op maandag 16 april 2007 14:06 schreef vogelkooi het volgende:
Ik weet alleen archhud ervan en het lijkt ook ag unitframes maar dan met hoofdplaatje.
ach, da's nog niks.quote:
Nope, nog niet. Gaat lastig als je net pas inlogt en een heroic 1 dag CD heeftquote:Op maandag 16 april 2007 15:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
heb je je tankdingetje al?
of moeten we nog een keertje, maar dan ook voor mijn chest.
o sorry human magequote:Op maandag 16 april 2007 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben je dan?
Leer dan zelf tailoringquote:
waar kan dat dan?quote:Op maandag 16 april 2007 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan unlearn je die gewoonEn doe je tailoring en enchanting
thxquote:Op maandag 16 april 2007 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Unlearn? Ram op K, klik op een profession, en dan onderin dat schermpje zie je zo'n icoontje achter het skill progress (jaja) balkje staan. Klik daarop om em te wissen, en dan nog es op Yes.
de een is dhudquote:Op maandag 16 april 2007 17:33 schreef Linky het volgende:
Hoe heet de UI met de halve maantjes om je heen? Vind ik wel vet =D
De echte map trouwens:quote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef WyriHaximus het volgende:
De Black Temple map (kwam een vriend me):
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje abstract maar je begint rechtsonderin en dan is volgens mij ieder vakje een grotere ruimte...
quote:Op maandag 16 april 2007 22:30 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
De echte map trouwens:Idd die ik gepost heb is wel erg fake. En die is idd heel ergh abstract!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje abstract maar je begint rechtsonderin en dan is volgens mij ieder vakje een grotere ruimte...phluphy for president!
haha wtf! Easter Egg van blizzard?quote:
ik denk niet dat het een paasei is. eerder een engi of cooking recept.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha wtf! Easter Egg van blizzard?
Btw WTF is dat met die O realy uil en die lelijkerd?
Ja idd, ik denk cookingquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
ik denk niet dat het een paasei is. eerder een engi of cooking recept.
het is namelijk een bbq.
Ach dat is nog niks,quote:Op maandag 16 april 2007 15:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
ach, da's nog niks.
een dame bij mij in het guild heeft 3 toons op lvl 70 en dus 6 profs op 375.![]()
En dan nog een toon op 60 met 2 keer 300.
Hoezo nolifer.
ArcHud ziet er vetter uit, thx =Dquote:Op maandag 16 april 2007 19:28 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
de een is dhud
[afbeelding]
en je hebt
arc hud
[afbeelding]
Die gebruik ik zelf, maar je moet maar kijken welke je leuk vind. maar vergeet geen back up van je addon map te maken.![]()
veel suc6
Yup, die had ik gepostquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef Evertjan het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=U5cGEqSDz6I
tier 6![]()
Dat is toch gewoon 1 van die 2 sets die je al sinds TBC uit is in Outlands Capital kunt zien of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:42 schreef Evertjan het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=U5cGEqSDz6I
tier 6![]()
FrostShock! http://youtube.com/watch?v=q5mD1n4v2JAquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dacht net van, yo ik maak ff een Tauren Shaman
Shaman is saai
patch day vandaag toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:07 schreef McGilles het volgende:
Bah, ik wil mijn epic dagger halen, komop servers, online!!!![]()
Op z'n vroegst pas volgende week, nu gewoon maintenance.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:09 schreef Fratz het volgende:
patch day vandaag toch?
genoeg tanks, warlocks en healers en de rest mag je zelf weten ^^quote:Op woensdag 18 april 2007 08:09 schreef Fratz het volgende:
[..]
patch day vandaag toch?
btw weet iemand wat de beste raid set up voor Magtheridon is? heb wat guides gelezen, gister lekker op hem zitten wipen maar vraag me af wat het beste is.
Nee minstens 2 weeken nadat de PTR online gaat en met een grote patch als deze meestal zelfs een maand.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:09 schreef Fratz het volgende:
[..]
patch day vandaag toch?
btw weet iemand wat de beste raid set up voor Magtheridon is? heb wat guides gelezen, gister lekker op hem zitten wipen maar vraag me af wat het beste is.
36/36 zit je gewoon rond de 1500 rating en dat resulteert in 286 punten als je een 2v2 team hebt en 326 punten als je een 3v3 team hebt. De staf kost toch rond de 3000 dus dat is 10 weken spelen als je zo speelt.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:12 schreef tonks het volgende:
Ik snap het arena gedoe nog steeds niet echt niet. Maar heb maandag een arena team gemaakt (I crit you cry) en ik heb daar nu een warlock een warrior en ik (mage) in. En het is toch best leuk om te doen vind ik zelf. Weet niet of ik nu veel punten krijg of iets maar dat zien we dan wel. We staan wel een beetje gelijk met verliezen/winnen 36/36 ofzo. Hoeveel punten kan ik ongeveer verwachten? ik wil mijn staff <3
gz!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:01 schreef magge het volgende:
Ding!
Het is me eindelijk gelukt wéér een druid te levelen. Eindelijk lvl 70Duurt lang als je alleen in het weekend mag spelen. ^^ =)
Tauren Horde Druid.Welke server zat jij ook al weer Wyri? Kom ik misschien naar je toe!
Hier ook totaal 3 chars op skullcrusherquote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef magge het volgende:Ik zal mijn best doen, Ik moet wel mijn Wow-homies meekrijgen allicht.
Daar ben je toch pas mee begonnen?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:01 schreef magge het volgende:
Ding!
Het is me eindelijk gelukt wéér een druid te levelen. Eindelijk lvl 70Duurt lang als je alleen in het weekend mag spelen. ^^ =)
Tauren Horde Druid.Welke server zat jij ook al weer Wyri? Kom ik misschien naar je toe!
Tof ik merk/hoor het welquote:Op woensdag 18 april 2007 09:19 schreef magge het volgende:Ik zal mijn best doen, Ik moet wel mijn Wow-homies meekrijgen allicht.
Is al eens geprobeert maar toen uit elkaar gevallen en iedereen ging zijn/haar eigen kant op. Komt o.a. (denk ik) omdat we hier en raiders en casual players bij elkaar hebben zitten en dat werkt vaak gewoon niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:31 schreef Burakius het volgende:
Ik kan niet moven naar skullcrusher want mijnvrinden zitten op executus.. en die geven me vet veel gold... maar een eigen fok clan zou hendig sjiek zijn.
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
tonks, thanks voor de waarschuwing.
Accounts hier verkopen mag dus niet. En als je dat ziet, plaats dan in het vervolg een topicreport ipv een stuk of honderd smileys.! (topicreport: [afbeelding])
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
thanks voor de waarschuwing meneer anoniem.
quote:
Idd het word eens tijd dat ik me engi weer eens ga levelenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef McGilles het volgende:
De volgende patchnotes zijn trouwens eindelijk een keer interessant:
11 nieuwe engineering recipies
improved sap is standaard, dus 2 punten over
Ja en nee. Hij was al lvl 30. Want ik had hem wellees eerder geleveld. Dus van 30-70 met elke week rested. ^^quote:
Ik wil ook horde rerollenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:33 schreef magge het volgende:
[..]
Ja en nee. Hij was al lvl 30. Want ik had hem wellees eerder geleveld. Dus van 30-70 met elke week rested. ^^
Hail and Kill! / Those that are about to die salute you! (Moet je zo eens in AV gaan spelen niemand verwacht het iedereen verwacht dat je net zo terug houdend als het over grote gedeelte speelt. Ook vaak leuke reacties op gehad op IRC later.)quote:Op woensdag 18 april 2007 10:43 schreef JanaX het volgende:
[..]
Horde is veel leuker![]()
Victory or death!![]()
Idd misschien eigen Fok! channel aan maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef Draz het volgende:
Kom gezellig naar Skullcrusher
Ik speel alleen niet zoveel meer. Reallife > WoW.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:01 schreef magge het volgende:
<MAGGE 4 PRESIDENT>
Goed idee. Alleen ik weet nog niet hoe ik het moet vertellen aan me guild, zullen ze niet op prijs stellen denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef magge het volgende:
Onderwerp voor Topic 110: Horde rerollen; op server x
We zouden allicht een TBC guild kunnen maken. Zo'n 40man drin. Dan kun je Gruul en bvbld Karazhan tergelijkertijd doen. Ik kom wel hoor, met mijn druïde. Een van mijn wow homies heeft een 62Shaman. De andere een 23priest. (die heeft sindskort een chickie dus speeld wat minder,nog.) En dan geen guild met "FOK!" drin.. Gewoon iets gezelligs. <DIe HARD> <WIPE> <DETHKLOK> Weet ik het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |