Om te kijken of het echt zo'n verkoop (mongool) is..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan eerst om de prijs?
Maar, maar.........quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef Draz het volgende:
Hij heeft wel een punt, iemand die nooit meer WoW wilt spelen hoeft hier dan ook niet meer te komen
Verkoopmongolenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:00 schreef magge het volgende:
[..]
Om te kijken of het echt zo'n verkoop (mongool) is..
En bedankt voor de topic naam tonks.. (///_-)
De mailbox van je baasquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar, maar.........
Waar moet ik anders spammen tijdens mijn werk.
Geen goed idee, beter dat hij hier op fok spammed, desnoods in ONZ of KLBquote:
Verkopen heb je sites voor dacht ik maar hier lijkt mij geen goeie plek idd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind wel dat die verkoop zooi hier buiten gehouden moet worden... dus opbokken dermee
ps. HAIL to holy priets spells improving op de nieuwe patch![]()
Heb al een goedequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand goede armor/set voor een Druid ? (balance)
Voor ongeveer lvl 50, 60 of 70.
Verklaar je nader??!?!?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ps. HAIL to holy priets spells improving op de nieuwe patch![]()
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=94203802&sid=1quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:11 schreef Draz het volgende:
[..]
Verklaar je nader??!?!?!
Nu maak je me nieuwsgierig![]()
Dit is mijn talent set:quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef Killjoy het volgende:
Kom op, laten we het gezellig houden
Iemand nog leuke rogue talent specs?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Tain het volgende:
[..]
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=94203802&sid=1
quote:Druid Epic Flight Form Introduced
The Druid Epic flight form will be available through a series of quests, similar to the Warlock and Paladin Epic mount quests before it. This quest series will also open up a new boss in Sethekk Halls, and ultimately lead to the epic flight form.
dat is toch gewoon improved sap?quote:
Editquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Tain het volgende:
[..]
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=94203802&sid=1
http://armory.wow-europe.com/#character-talents.xml?r=Magtheridon&n=Verdonkquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dit is mijn talent set:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?88551
Hmmm levert het nog een beetje leuke dmg op? Wil wel eens wat nieuws proberen als ik me flying mount heb over 3 levelsquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef Killjoy het volgende:
[..]
http://armory.wow-europe.com/#character-talents.xml?r=Magtheridon&n=Verdonk
Hier de mijne
Dan scheelt het een hoop iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja maar geen talent meer voor nodig nu. En heb die talent niet
.
Aardige irritatiefactor die ze hier wegpatchen (als warlock zijnde)quote:Pets
* Abilities and items that are triggered when you kill a target are also now triggered when your pet kills a target.
* Voidwalkers will stop while they are consuming shadows.
* Warlock and Hunter pets will now be automatically dismissed when you summon a mount. These pets will return on dismount. This does not affect pet happiness for Hunters.
Idd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan scheelt het een hoop idd
Vind dit ook wel een goede verbetering voor de Locks en Hunters:
Warlock and Hunter pets will now be automatically dismissed when you summon a mount. These pets will return on dismount. This does not affect pet happiness for Hunters.
Zou erg tof zijn denk pas die woensdag er na thoquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:31 schreef Killjoy het volgende:
Goede patchlijstWanneer komt die? a.s. woensdag?
Geen idee, maar als je het weet en het is een schappelijke prijs. Laat het dan even weten, heb pet food nodig.quote:
He gebruik daar maar humans voor! Gnomes zijn een delicatesse onder ons Trolls! (Heerlijk met een kaas, champignon en uien sausje!)quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je het weet en het is een schappelijke prijs. Laat het dan even weten, heb pet food nodig.
Kan uiteraard ook. Ook een glas Gnome Blood ipv het standaard bier er bij?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:05 schreef Draz het volgende:
Ik wil graag crispy bacon ipv champignons.
EINDELIJK! Daar hebben we nu echt wat aan! 't Duurde maar 2jaar en 2Maanden!quote:Screenshots captured using the Print Screen key are now saved in JPG format.
Kan het ook beidenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan uiteraard ook. Ook een glas Gnome Blood ipv het standaard bier er bij?
It's a conspiracy! Psst, follow the yellow brick road. Opzich zou je makkelijk weer kunnen stoppen. Hobby voor de win.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:19 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom ben ik er ingetrapt en speel ik dit ook?
Beter laat dan nooit zeggen we maar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:35 schreef magge het volgende:
[..]
EINDELIJK! Daar hebben we nu echt wat aan! Het duurde maar 2 jaar en 2 maanden!
Uiteraard, wou je het gemixed of appart?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:40 schreef Draz het volgende:
[..]
Kan het ook beiden
Gnome Blood increases your lust for beer by 35 and your Spirit bij 50. Must remain drunk for 30seconds to take effect. Lasts 90minutes per liter.
Why or why so fucking late! (Was daar niet een optie voor? En hopelijk worden ze dan wel wat lichter gemaaktquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:35 schreef magge het volgende:
[..]
EINDELIJK! Daar hebben we nu echt wat aan! 't Duurde maar 2jaar en 2Maanden!
Klik op de items om te zien waar het dropt, verspreid over meerdere instances.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:43 schreef Drumpie het volgende:
killjoy waar kan je die set krijgen? instance ofzo
Doe maar apart, moet nog rijdenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Uiteraard, wou je het gemixed of appart?
mm!
Ja maar dan ben ik er zoeen die nog dat miniscule paaltje in de enorm grote open vlakte kan raken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou je rijd toch door iedereen heen in wow.
Inderdaad, dat werd ook wel tijd! Redelijk patch voor druids, ben alleen benieuwd wat nu precies de aanpassing is op de heavy clefthoof set, meer armor (leuk maar niet echt nodig) en minder stam en defense volgens de patch. Ik hoop niet teveel staminaverlies.quote:
Terug die jas aan met de lange mouwen en nu niet je medicijnen vergeten he?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:45 schreef Burakius het volgende:
EPIC FLIGHT FORM.. IK ga ff me alt druid oppakkeeee DIkkkkk hoe gaat ie eruit zien ZUZUZUHZUHZHZuhhahahhahah DOPEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIKKE PETSNEKJES
sorry heb net een 8 gehaald voor iets waarvan ik dacht dat het een dikke onvoldoende was zuhzuhuzquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:48 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Terug die jas aan met de lange mouwen en nu niet je medicijnen vergeten he?
Paaltje tussen ze poten >_<! Dan word een avondje lopen danquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:24 schreef Draz het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er zoeen die nog dat miniscule paaltje in de enorm grote open vlakte kan raken.
En m'n raptor heeft ook gevoel![]()
Erg vet ja, de paladin nerfs trouwens iets minder (hoewel ik het wel fijn vond om niet zo vaak een mana pot te nemenquote:
Of je deed gewoon printscreen, ff alt + tab, paint openen en ctrl + vquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Uiteraard, wou je het gemixed of appart?
mm!
[..]
Why or why so fucking late! (Was daar niet een optie voor? En hopelijk worden ze dan wel wat lichter gemaakt.
Ik stel voor dat je met je hunter meteen 2H swords gaat trainen voor de statsquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Scorchess.
Waar kan dat? Ik speel niet zo vaakquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je met je hunter meteen 2H swords gaat trainen voor de stats
Oh. En waar is Stormwindquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ff naar Stormwind gaan en dan aan een guard vragen
Ah ok, dat is dus niet zo ver van waar je met die boot terecht komt.quote:
Mjah, als ik die chatkanalen daar zo bekijk staan de mensen in de rij voor portals naar Ironforge en weet ik veel allemaalquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: moet je wel geluk hebben dat Darnassus op jouw server geen spookstad is geworden, en dubbel geluk hebben als je er een mage vindt
Iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mjah, als ik die chatkanalen daar zo bekijk staan de mensen in de rij voor portals naar Ironforge en weet ik veel allemaal.
Ik heb eingelijk gewoon een tooltje die ze convert.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of je deed gewoon printscreen, ff alt + tab, paint openen en ctrl + ven dan zelf opslaan als jpg
UD rogue heeft 3x anti fearquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef YPrue het volgende:
Warlock pvp trinket nieuws! (in patchnotes9
"Insignia of the Alliance/Horde" and "Medallion of the Alliance/Horde" now remove "Fear", "Stun" and "Slowing" effects and no longer remove "Charm" and "Polymorph" effects.
![]()
Dus een undead heeft nu anti- charm, fear (2keer), sleep, stun + slowing mogelijkheden.![]()
ConvertShots.exe ^^ ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik heb eingelijk gewoon een tooltje die ze convert.
Ik snap dat niet he, zo ver in de assasination tree en dan niet mutilate kiezen....quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dit is mijn talent set:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?88551
1e Ogrimmar 100% en Thunderbluff als 2equote:Op zaterdag 14 april 2007 16:50 schreef vogelkooi het volgende:
exodar is ook best spookstad. moet eiglijk ook zon ding zitten zoals in scarath (de portal naar een plek in kalimdor en easteren kindoms. stormwind is altijd druk, net als ironforge. over horde weet ik niet, wat is daar de drukste stad?
edit : gamecard op
Omdat ik premeditation wilquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he, zo ver in de assasination tree en dan niet mutilate kiezen....
Org 1, UC 2, TB/SM 3.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
1e Ogrimmar 100% en Thunderbluff als 2e
Silvermoon is TOTAAL dood
Rogue hoef je sowieso niet bij na te denken, kan ik met 2 vingers in mijn neus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat ik premeditation wil. En ik liever passive talents heb dan nog allerlij active dingen
. Komt omdat ik niet val te veel denken hou en 20 dingen om te doen tijdens het vechten maar liever een hand vol
.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Rogue hoef je sowieso niet bij na te denken, kan ik met 2 vingers in mijn neus.
Maar het is zo zonde vind ik als je mutilate laat liggen, echt DE talent![]()
![]()
Ik had een tijd lang constant een discussie met een guildy over het verschil tussen sublety en assasination. Op gegeven moment hadden we beide genoeg van de discussie en gingen we het dan maar in een duel uitvechten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]. Anyway ben nog geen 70 dus kijk wel. Ziet er iig wel interesant uit
. WIl zowieso gaan experimenteren als ik me flying mount heb
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |