Zitten er spoilers in? Want ik kan prima nog een paar dagen wachten, dan is de laatste aflevering misschien net wat spannenderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:14 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zINAFmOoatc
Those dolls creep me out...
profiling.. beetje gaan denken als de moordenaar.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef The_S het volgende:
[..]
hier ben ik het wel mee eens over 723
wel vond ik die miniature die grissom aan het bouwen is wel vaag, wat gaan ze daarmee doen, misschien een expiriment van hem hoe lang het duurt om een miniature te bouwen ofzo
Dan zou ik wachtenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zitten er spoilers in? Want ik kan prima nog een paar dagen wachten, dan is de laatste aflevering misschien net wat spannender
er zat inderdaad een grote spoiler in de promo. Vond het niet te slechtste season finale van de 3 CSI's maar LV kon niet tippen aan CSI NY..quote:
helemaal mee eens. ik had veel liever een einde gezien zeg.. als jorja bijvoorbeeld niet verder gaat kan het haar ook teveel zijn georden ofzo en dat ze dan stopt ipv dit idee cliffhangers zij niet tof!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik vind het begin van de aflevering wel goed. Alleen ze hadden dit zo veel beter een dubbel uur kunnen maken of iig een wat langere aanloop nemen om vooral Nathalie wat beter op te bouwen. Dit was een btje afgeraffeld zeg maar. En vooral met die 'breakdown' van Nathalie met Grissom...ik denk dat ze daar even minsten een paar honderd mensen mee kwijt zijn geraakt die iets hadden van WTF was dat. Had opzich ook nog wel leuk gevonden als we iets meer reactie van het team hadden na Grissom's statement. Nee dit was m toch niet...het idee een 10, uitwerking een 4. En ik haat cliffhangers, vooral als ze van contractbesprekingen afhangen.
quote:
Bedankt, ik heb inderdaad gewachtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
er zat inderdaad een grote spoiler in de promo. Vond het niet te slechtste season finale van de 3 CSI's maar LV kon niet tippen aan CSI NY..
Je vat redelijk samen wat ik ook heb. Het was een beetje een rommeltje. Ze moesten teveel kwijt in 1 uur. Ik had er een dubbele van gemaakt. Ik houd daarentegen wel van cliffhangers, maar dit was er 1 die je van mijlenver zag aankomen. Du's zo'n cliffhanger is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee dit was m toch niet...het idee een 10, uitwerking een 4. En ik haat cliffhangers, vooral als ze van contractbesprekingen afhangen.
Dat was een hallucinatie van Nathalie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:15 schreef BlueCurl het volgende:
na al het negatieve genozel wat ook mijn mening blijft: wat ik dan wel prachtig vond waren de gezichten toen grissom het even zo snel opbiechte! en dat ze ff zijn keel opensneed... maar was ff halucinatie ofzo... geen idee waar dat eigenlijk voor stond en wie zich dat nu inbeelde... grissom of die griet!
ik haaaaat cliffhangers. Al bekend wanneer het vervolg komt?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef The_S het volgende:
omg cliffhangers :/
Yep, dat wordt het einde van de show.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef hydraulix het volgende:
Als Jorja Fox eruit gaat... dan zullen ze echt veel fans kwijt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |