Hoe spannend de aflevering die Tarantino regisseerde (Grave Danger :S) ook was, vaststond dat Nick niet dood zou gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor mensen die het niet willen weten lijkt het me wel een grote spoiler, Peri. Dat jij het niet verwachtte wil niet zeggen dat helemaal niemand dat deed, toch? Ik wilde het voor niemand verpesten, maar ja, nu staat het dus open en bloot...
Klopt, maar Nicks contract liep ook door he, dat kon je van JF niet zeggen deze keerquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe spannend de aflevering die Tarantino regisseerde (Grave Danger :S) ook was, vaststond dat Nick niet dood zou gaan.
Ik denk dat de kracht van CSI LV juist zit in de constante cast. De laatste toevoeging, Louise Lombard, is héél slecht ontvangen door het publiek. Gelukkig gaat die nu iets anders doenquote:Tja misschien kan want nieuw bloed CSI een nieuwe implus geven, want ik vond vooral in de laatste 5-6 afleveringen CSI New York toch echt de beste van de 3.
quote:Judy's Got a Gun (ABC TV Studio) NOT ORDERED
Exec Producers: Michelle King, Robert King, Stu Bloomberg
Cast: Michael Michele, Steve Sandvoss, Colm Feore, Louise Lombard, Matt Lanter, Bailee Madison, Johnny Messner
Logline: Suburban woman balances being a single mother with being a detective investigating bizarre suburban crimes
Dat moesten ze inderdaad maar niet doenquote:Las ook op CSI Files dat ze plannen hebben/hadden voor CSI London..Niet dat ik daar op tegen ben, maar Amerikanen die een Engelse detective serie gaan maken.
![]()
Ik vond Louise Lombard best een leuke character.. Ieder geval sinds ze geen CSI meer isquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:34 schreef BlueCurl het volgende:
Louise Lombard is niet door iedereen slecht ontvangen hoor. valt best mee!
In London. amerikanen in engeland. mss werkt het geen idee. hopelijk zijn ze er dan creatief mee... maar nog een csiik kijk nu al niet alle afleveringen als die meteen is geweest omdat ik geen tijd heb... van mij hoeft het niet...
tijd gelee was ik veel meer fan van csi:lv vind het nu maar saai. vroeger had je veel meer kleine dingetjes zoals bijvoorbeeld de dialogen onderling. Het had gewoon meer inhoud
quote:
en dat Grissom dan opeens zegt... ipv Sara, Lady Heather zegtquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat moesten ze inderdaad maar niet doenEn ook geen 'The one with Grissom and Sara's wedding', aub
![]()
Beetje té Friends
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook is er reeds bekend gemaakt dat er GEEN CSI uitbreidingen meer komen
Er komt wel een cross over tussen CSI en Without a Trace![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die Crossover vond ik wel een goed ding van ze. Hier in Nederland is het natuurlijk weer 3x niets aangezien WAT op een andere zender zit en de seizoenen weer totaal niet gelijk lopen. Maar US-wise zitten ze natuurlijk vlak na elkaar op dezelfde zender dus![]()
Ja idd. Die Ausiello lult echt ernstig uit zn nek altijd.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Een opmerking: Ausiello
Als hij de bron is, geloof ik er geen flikker van
Nou, daar geloof ik dan weer niks van. Hij houdt ervan om een beetje te treiteren, anders zou je toch wel stoppen met doorspelen van info zodra je merkt dat je foute info hebt doorgegeven? Neuh, hij hoort eens wat, hij verzint eens wat, en hij lacht zich doodquote:Op maandag 30 juli 2007 20:04 schreef BlueCurl het volgende:
ausillo lult niet uit zijn nek. Hij krijgt gewoon soms express verkeerde info doorgespeeld van de tv bedrijfjes in amerika...
Het seizoen start op 27 september.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:36 schreef miss_bleu het volgende:
wanneer gaan we trouwens weer verder? wil weten hoe het met sara afloopt
dat hebben ze nu eens een keer goed geheim kunnen houden en dat is nu juist de vraag voor iederquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef PieterBas het volgende:
Wat was er dan met Sara? Ik weet dat ze onder die auto ligt of iets dergelijks, maar Jorja Fox wou toch stoppen?
Ik ook. Viel halverwege bijna in slaap. Tegen het einde aan werd het wel weer okay. Toch een matige opening van het seizoen.quote:Op zondag 30 september 2007 04:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond hem vrij langdradig en saai eigenlijk.
Ik vond het een sterke aflevering, maar heb het wel in 2 delen moeten volgen... misschien daarom vond ik hem minder saai.quote:Op zondag 30 september 2007 08:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ook. Viel halverwege bijna in slaap. Tegen het einde aan werd het wel weer okay. Toch een matige opening van het seizoen.
Serieus? Ik had echt het idee dat het binnen een kwartier voorbij was... in Amerika waren de kijkcijfers in elk geval fantastischquote:Op zondag 30 september 2007 04:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond hem vrij langdradig en saai eigenlijk.
Inderdaad, als detective is ze werkelijk badassquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:31 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh als csi mocht ik er ook niet zo maar als detectiveecht geweldig. ze speelt ook prettig naast jimmy
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 04:14 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
haha swing shift bedoel je..
Maar ja die gaan we dus niet meer zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg die promo voor volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
bronquote:Jorja Fox stopt met CSI
Jorja Fox stopt na zeven jaar met CSI: Crime Scene Investigation. De actrice, die de forensisch onderzoeker Sara Sidle speelt, houdt het in november voor gezien. Dat heeft entertainmentzender E! bekendgemaakt. Fox speelde vanaf het begin mee in de misdaadserie, die zeven jaar geleden het eerste seizoen beleefde.
Volgens E! is het plotselinge vertrek van de 39-jarige Fox het resultaat van stukgelopen contractbesprekingen met tv-zender CBS. De actrice zou een salarisverhoging hebben geëist. In 2004 werd ze al eens ontslagen, toen ze meer geld eiste. Na een publiekelijke verontschuldiging werd ze weer aangenomen.
Fox is nog tot en met de zevende aflevering van het huidige seizoen te zien. Het is onduidelijk of haar personage het loodje legt of op andere wijze uit de verhaallijn verdwijnt. Fox was eveneens te zien in de populaire televisieseries ER en The West Wing.
CSI: Crime Scene Investigation draait om een team forensisch onderzoekers die proberen de meest uiteenlopende sterfgevallen en ongelukken te verklaren. De serie heeft twee spin-offs opgeleverd: CSI: Miami en CSI: NY. Alle drie de series worden in Nederland uitgezonden door RTL 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |