Laten we die in de wiki zetten! Dan hoef je alleen maar te copypasten!quote:
Wat een interessant nieuws, bel de fabeltjes krant.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ff op gang komen, Speedy gaat morgen 3000 posts maken heb ik gelezen
Heeft hij dan eindelijk de 3000 gehaald of gaat hij in 1 dag 3000 posts maken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
het hoeft geen fabeltje te zijn.. Maar of het interessant is is een 2de..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een interessant nieuws, bel de fabeltjes krant.![]()
Nou, dan moet hij flink doorposten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
De dagcijfers zijn terug en de turbo-post-nerds komen ook weer op gang?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren was je máár derde.quote:
Spemmen verwacht ik, schijnt zo nu en dan een itch te zijn bij mannen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft hij dan eindelijk de 3000 gehaald of gaat hij in 1 dag 3000 posts maken?
quote:
Zolang hij doet als zijn voorgangers en netjes in verschillende topics post een beetje ontopicquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef Tally het volgende:
[..]
het hoeft geen fabeltje te zijn.. Maar of het interessant is is een 2de..
Ennuh daarbij komt dat er misschien wel een FA tussen zit die vind dat hij spamt
ik zag toevallig dat ik de andere dichtgooide..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef marcb1974 het volgende:![]()
we hebben ineens weer haast met de topics
Mannenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spemmen verwacht ik, schijnt zo nu en dan een itch te zijn bij mannen.
Dat is zeker waar! Maar dan 3000 in verschillende topics? En ontopic?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang hij doet als zijn voorgangers en netjes in verschillende topics post een beetje ontopic
doen ook zij er niets aan.![]()
Nou, dat niet hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef JDude het volgende:
De dagcijfers zijn terug en de turbo-post-nerds komen ook weer op gang?
Een beetje he, welk topic is nu altijd ontopic?? Geen enkele volgens mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mannen![]()
[..]
Dat is zeker waar! Maar dan 3000 in verschillende topics? En ontopic?
Waren er ooit dagcijfers?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De dagcijfers zijn terug en de turbo-post-nerds komen ook weer op gang?
Ach.. Zo erg is dat ook niet..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een beetje he, welk topic is nu altijd ontopic?? Geen enkele volgens mij.![]()
Is het ook niet, zolang hij er maar lol in heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach.. Zo erg is dat ook niet..
Als het maar niet totaal de andere kant op gaat
Das waarquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het ook niet, zolang hij er maar lol in heeft.![]()
Nee over die van die 3000quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat niet hoorMaar een keer een dagje doorgassen is wel lachen natuurlijk
Ik neem tenminste aan dat je het over mij hebt?
geen topic is helemaal ontopicquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een beetje he, welk topic is nu altijd ontopic?? Geen enkele volgens mij.![]()
Dat zei ik tochhhhhhhhhhhhhh.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen topic is helemaal ontopic
ga me rolator maar bestellenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef Tally het volgende:
Ouwe lul!
Dat je er al voor staat, was gaan zitten man.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef Diovarus het volgende:
Ik word oud.
Sta ik al meer dan een halfuur naar het vorige topic te loeren
Dat had ik al niet toen ik opstond vanmorgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
Nog een halve dag, en heb nauwelijks zin meer
ja maar komen er wortels uit me benenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je er al voor staat, was gaan zitten man.
Had op zijn minst verwacht dat ze instinktief altijd de goede kant op knielden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/104(...)der_naar_westen.html
Moeten, MOETEN? Wat is dat voor een belachelijke instelling? Ze laten zich in Nedeland alles op de mouw spelden, moet je hier eens een gevangenis bekijken zeg.. flikker toch op met je moeten bidden..
Uberhaupt zegt het aanbrengen van zo'n windroos natuurlijk voldoende over de gevangenis-populatie
Daar kan je stampot van maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ja maar komen er wortels uit me benen![]()
Ja, ik zie het al voor me zeg, dat ze daar in Changi Prison 3 keer per dag een priester laten opdraven omdat de gedetineerden MOETEN biddenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/104(...)der_naar_westen.html
Moeten, MOETEN? Wat is dat voor een belachelijke instelling? Ze laten zich in Nedeland alles op de mouw spelden, moet je hier eens een gevangenis bekijken zeg.. flikker toch op met je moeten bidden..
Uberhaupt zegt het aanbrengen van zo'n windroos natuurlijk voldoende over de gevangenis-populatie
whehe..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef Diovarus het volgende:
Ik word oud.
Sta ik al meer dan een halfuur naar het vorige topic te loeren
Officieel moet ik er nog 4, maar ik ruik verlof.quote:
Als ik dat hier zeg gaat er 1 huilenquote:
Uhm, ja?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
verlof? op een vrijdagmiddag?
en ik vond 970 al tyfusveel op een normale werkdag, vanaf 8.30quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
en ik vond 970 al tyfusveel op een normale werkdag, vanaf 8.30
Met 2 uur reistijd en eten etc er nog bij. Hmm, in 12 uur 970....ik ga eens een dagje vrij nemen
Of in het weekend.quote:
Zorg wel dat je dan hoofdpijntabletten hebt klaarliggen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
en ik vond 970 al tyfusveel op een normale werkdag, vanaf 8.30
Met 2 uur reistijd en eten etc er nog bij. Hmm, in 12 uur 970....ik ga eens een dagje vrij nemen
Ach, ik vond het 1x grappig, met D.Rose en zijn 1600.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb er nu al geen zin meer in, dat postaantallengedoe
En dat boeit jou? Leuke meid of uhhh???quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik dat hier zeg gaat er 1 huilen
D.rose ging dan ook 24 uur door, ik deed dat onder het werk doorquote:
Niet waarquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ruim een half jaar lang gem. 300 per dag gehad.
is dat jouw probleem?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik dat hier zeg gaat er 1 huilen
In het weekend 0quote:
In het weekend moet je leuke dingen gaan doen en niet proberen om zo veel mogelijk posts te halen. Tenzij het echt klote weer isquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of in het weekend.
Nee, ik doe niet meer aan postaantallen. Ik heb er genoeg, teveel eigenlijk.
Dat wat zich hier leidinggevend noemtquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat boeit jou? Leuke meid of uhhh???
O dat, dan boeit het dus totaal niet, laten janken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wat zich hier leidinggevend noemt
de spoorbrug?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om even naar de sloop van de brug bij Zaltbommel te gaan kijken of zo, morgen
Hij bedoelt de oude A2 denk ik...quote:
Op een stoeltje, biertje erbij. Parasolletje erbij. Loungen bij de brug.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om even naar de sloop van de brug bij Zaltbommel te gaan kijken of zo, morgen
maar ik lust geen wortelsquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je wil, zal ik van je wortel wel stampot maken.
Hutspotquote:
Hijs naar huisquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat, dan boeit het dus totaal niet, laten janken.
Slopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je mee?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op een stoeltje, biertje erbij. Parasolletje erbij. Loungen bij de brug.
Jahoor, gezelligquote:
Ben & Jerriesquote:
Vanmiddag op weg naar huis, bij de Italiaanquote:
Ik ga hier lekker een middag zitten internetten en wat aankloten. Toch geen zin meerquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan kan jij toch ook gaan, merkt ie niks van.
Gewoon de wagen met open motorkap stilzetten op de vluchtstrook van de nieuwe brug!quote:
kippeboutje lust ik welquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hutspotlekker joh. Kippenboutje erbij en veel jus.
Ehm even denken. Ik moet eerst uitslapen, een BBQ kopen, tentharingen fixen, boodschappen doen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat in Den Bosch morgen?
jah, maar hier is het nooit echt klote-weerquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het weekend moet je leuke dingen gaan doen en niet proberen om zo veel mogelijk posts te halen. Tenzij het echt klote weer is
Dude! Hoe is het mogelijkquote:
Geen idee, zelfs waterijs lust ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |