abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2007 @ 20:56:45 #161
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48359990
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef LENUS het volgende:

[..]

Het was al niet veel soeps, dus zoveel viel er niet te verkloten.
Het ging jaren geleden best goed met Irak onder Saddam. Slachtoffer geworden van slechte vrienden.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 15 april 2007 @ 21:30:57 #162
46960 StefanP
polemicist
pi_48361221
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:52 schreef Kees22 het volgende:
Ik weet nog precies wat ik dacht, toen de twee vliegtuigen in het WTC vlogen:

"Hèhè, eindelijk iemand die de grootste bullebak van het schoolplein in z'n ballen trapt.
Dat zal ze leren!
Ja, dat vond je wel leuk he? Kreeg je er een stijve plasser van? Dat was echt kicken, al die mensen dood! Dat kut Amerika! Dat zal ze leren! Ben je ook de straat opgegaan om feest te vieren?
quote:
En inderdaad: ze zijn er veel te stom voor.
Stukken intelligenter dan een jaloerse nul die nog nooit iets bereikt heeft en z'n jaloezie botviert door te kankeren over een volk dat wel iets presteert.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48361619
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:30 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ja, dat vond je wel leuk he? Kreeg je er een stijve plasser van? Dat was echt kicken, al die mensen dood! Dat kut Amerika! Dat zal ze leren! Ben je ook de straat opgegaan om feest te vieren?
[..]

Stukken intelligenter dan een jaloerse nul die nog nooit iets bereikt heeft en z'n jaloezie botviert door te kankeren over een volk dat wel iets presteert.
pi_48362185
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:39 schreef retteketet het volgende:

[..]

Inderdaad. Simpel gezegd, maar niet ver bezijden de waarheid.
Er zijn meerdere waarheden, natuurlijk. Jullie zijn overduidelijk de simpele waarheid toegedaan.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_48362274
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

Als we naar de historie van de VS kijken hebben ze al eerdere domme invallen gedaan voor een boost in de economie. Waren de republikeinen aan de macht tijdens Vietnam? Warempel!
Nee, dat waren de Democraten onder de vermaarde John F. Kennedy, het licht der wereld.
  zondag 15 april 2007 @ 22:02:13 #166
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48362343
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:30 schreef StefanP het volgende:

[..]

[..]
Flikker toch op kerel, jij grossiert in dat soort reacties. Alleen bij jou draait het inderdaad exclusief om bijstandsmoeders, negers, werklozen, gehandicapten, andersdenkenden, moslims, etc, etc - je weet het zelf als geen ander natuurlijk.

Dus niet zo mauwen
pi_48362431
quote:
bijstandsmoeders, negers, werklozen,
Synoniemen.
  zondag 15 april 2007 @ 22:05:48 #168
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48362499
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef Apropos het volgende:

[..]

Er zijn meerdere waarheden, natuurlijk. Jullie zijn overduidelijk de simpele waarheid toegedaan.
De simpele waarheid is nu eenmaal dat 'onze' eigen inmenging in het midden oosten, en dan vooral de respectloze dubbele moraal en de arrogante houding die daarbij ten toon wordt gespreid, alle huidige ellende op voortvarende wijze mogelijk heeft gemaakt.

Men heeft hoog ingezet. Heel hoog. Want wie komt ONS nou toch wat maken.

Nou, dat zien we dus.
  zondag 15 april 2007 @ 22:07:48 #169
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48362584
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:04 schreef Apropos het volgende:

[..]

Synoniemen.
pi_48362645
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

De simpele waarheid is nu eenmaal dat 'onze' eigen inmenging in het midden oosten, en dan vooral de respectloze dubbele moraal en de arrogante houding die daarbij ten toon wordt gespreid, alle huidige ellende op voortvarende wijze mogelijk heeft gemaakt.

Men heeft hoog ingezet. Heel hoog. Want wie komt ONS nou toch wat maken.

Nou, dat zien we dus.
De simpele waarheid is dat mensen die kraaien dat Bin Laden de VS ''aanpakt'', het niet nodig vinden te vermelden dat het een geval van Hitler tegen Stalin is (in hun termen, ik zou er hooguit Churchill tegen Stalin van maken).

En die inmenging in het Midden-Oosten als verklaring ben ik nu wel enigzins moe. Dat Amerika een eigengereid en hypocriet beleid voert is niet nieuw, maar het is bepaald niet het enige werelddeel waar zoiets plaatsvindt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Apropos op 15-04-2007 22:27:05 ]
pi_48362662
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:07 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Voor de ware rechtse denker, dan.
  FOK!fotograaf zondag 15 april 2007 @ 22:24:26 #172
145146 Andyy
pi_48363239
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef EricT het volgende:

[..]

Je bedoelt in een straal van 100 meter rondom het eigenlijke doel?
moderne bommen zoals de SDB kunnen zelfs auto's raken dus zeik niet
  zondag 15 april 2007 @ 22:29:19 #173
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_48363455
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:09 schreef Apropos het volgende:

[..]

Voor de ware rechtse denker, dan.
Ja, van die gasten die wel 5 jaar gestudeerd hebben zich daarmee als martelaar positioneren ten opzichte van iedereen die minder verdient. God wat een leventje hebben die bijstandsmoeders. En ik maar ploeteren, ploeteren, werken, tot ik er bij neerval.

Ontwaakt, elitisten der aarde!

Ach, het is soms best vermakelijk.
  zondag 15 april 2007 @ 22:46:22 #174
46960 StefanP
polemicist
pi_48364290
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:02 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Flikker toch op kerel, jij grossiert in dat soort reacties. Alleen bij jou draait het inderdaad exclusief om bijstandsmoeders, negers, werklozen, gehandicapten, andersdenkenden, moslims, etc, etc - je weet het zelf als geen ander natuurlijk.

Dus niet zo mauwen
Dat jij niet intelligent genoeg bent om verschil te zien tussen het doden van 3000 onschuldige burgers en het wijzen van mensen op hun eigen verantwoordelijkheden, het afstraffen van criminaliteit c.q. het afschaffen van een doorgeschoten verzorgingsstaat, spreekt boekdelen.
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ja, van die gasten die wel 5 jaar gestudeerd hebben zich daarmee als martelaar positioneren ten opzichte van iedereen die minder verdient. God wat een leventje hebben die bijstandsmoeders. En ik maar ploeteren, ploeteren, werken, tot ik er bij neerval.

Ontwaakt, elitisten der aarde!

Ach, het is soms best vermakelijk.
Weet je uberhaupt wel wat een martelaar is? Getuige bovenstaand stukje niet. Niet verbazend trouwens, gezien de taalfouten. Het zou je 'betogen' stukken helpen als je woorden gebruikte die niet precies het tegenovergestelde zijn van wat je bedoelt...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48364423
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef StefanP het volgende:

[..]

Dat jij niet intelligent genoeg bent om verschil te zien tussen het doden van 3000 onschuldige burgers en het wijzen van mensen op hun eigen verantwoordelijkheden, het afstraffen van criminaliteit c.q. het afschaffen van een doorgeschoten verzorgingsstaat, spreekt boekdelen.
Als je iets haat, haat je het en velen in europa en daar buiten haten amerikanen.
En dat is iets waar je mee moet leren leven.

Gewoon accepteren en niet over zeuren
  zondag 15 april 2007 @ 22:56:25 #176
46960 StefanP
polemicist
pi_48364741
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Als je iets haat, haat je het en velen in europa en daar buiten haten amerikanen.

Ja jochie, 3000 onschuldige doden zijn gewoon acceptabel. Niet zeuren! Het is de eigen schuld van de VS dat een stelletje niets-presterende, jaloerse honden zich geroepen voelt om uit haat 3000 gezinnen te ontwrichten. Da's een goede zaak natuurlijk, want het is OK om de VS te haten als je zelf nog nooit iets bereikt hebt - daar kun je mooi die Amerikanen de schuld van geven!
-Mark Steyn
pi_48364776
quote:

[..]

Ik zal echt nooit accepteren dat mensen staan te springen wanneer duizenden onschuldige burgers in een dergelijke laffe daad worden vermoord, zeker wanneer het net zo goed jij of ik had kunnen zijn.

Sterker nog, als iemand een dergelijke opmerking had gemaakt naast me op het moment dat ik die beelden zag was het me vast zwart voor de ogen geworden.
pi_48364998
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik zal echt nooit accepteren dat mensen staan te springen wanneer duizenden onschuldige burgers in een dergelijke laffe daad worden vermoord, zeker wanneer het net zo goed jij of ik had kunnen zijn.

Sterker nog, als iemand een dergelijke opmerking had gemaakt naast me op het moment dat ik die beelden zag was het me vast zwart voor de ogen geworden.
Ik denk dat er maar heel weinig waren die aan het springen waren van blijdschap.

Maar als je iemand al niet erg mag en door de oorlog in iraq waar honderden duizenden doden zijn gevallen en nog veel meer in de toekomst dan maak je het er echt niet beter op.
pi_48365198
quote:

[..]

Dat is juist zo mooi van Amerika, daar legt men zich niet zo snel neer bij wat anderen als hun eigen lot beschouwen.
pi_48365426
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat is juist zo mooi van Amerika, daar legt men zich niet zo snel neer bij wat anderen als hun eigen lot beschouwen.
Ze kennen gewoon geen middenweg?
Bedoel ok; het was erg van die vliegtuigen etc maar om nu gelijk maar even een paar oorlogen daarmee te rechtvaardigen gaat weer heel ver en uiteindelijk doet het nog meer schade dan die paar vliegtuigen ooit hebben gedaan zowel in die ''oorlogsgebieden'' als op economisch vlak thuis.

ja, dan heb je feest...

Vind het overigens wel ironisch dat amerika kapot gaat in het oude babylon.. amerika kan je zien als het hedendaagse babylon.

[ Bericht 2% gewijzigd door Aasgier op 15-04-2007 23:15:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')