Het ging jaren geleden best goed met Irak onder Saddam. Slachtoffer geworden van slechte vrienden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:36 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het was al niet veel soeps, dus zoveel viel er niet te verkloten.
Ja, dat vond je wel leuk he? Kreeg je er een stijve plasser van? Dat was echt kicken, al die mensen dood! Dat kut Amerika! Dat zal ze leren! Ben je ook de straat opgegaan om feest te vieren?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:52 schreef Kees22 het volgende:
Ik weet nog precies wat ik dacht, toen de twee vliegtuigen in het WTC vlogen:
"Hèhè, eindelijk iemand die de grootste bullebak van het schoolplein in z'n ballen trapt.
Dat zal ze leren!
Stukken intelligenter dan een jaloerse nul die nog nooit iets bereikt heeft en z'n jaloezie botviert door te kankeren over een volk dat wel iets presteert.quote:En inderdaad: ze zijn er veel te stom voor.
quote:Op zondag 15 april 2007 21:30 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, dat vond je wel leuk he? Kreeg je er een stijve plasser van? Dat was echt kicken, al die mensen dood! Dat kut Amerika! Dat zal ze leren! Ben je ook de straat opgegaan om feest te vieren?
[..]
Stukken intelligenter dan een jaloerse nul die nog nooit iets bereikt heeft en z'n jaloezie botviert door te kankeren over een volk dat wel iets presteert.
Er zijn meerdere waarheden, natuurlijk. Jullie zijn overduidelijk de simpele waarheid toegedaan.quote:Op zondag 15 april 2007 17:39 schreef retteketet het volgende:
[..]
Inderdaad. Simpel gezegd, maar niet ver bezijden de waarheid.
Nee, dat waren de Democraten onder de vermaarde John F. Kennedy, het licht der wereld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als we naar de historie van de VS kijken hebben ze al eerdere domme invallen gedaan voor een boost in de economie. Waren de republikeinen aan de macht tijdens Vietnam? Warempel!
Flikker toch op kerel, jij grossiert in dat soort reacties. Alleen bij jou draait het inderdaad exclusief om bijstandsmoeders, negers, werklozen, gehandicapten, andersdenkenden, moslims, etc, etc - je weet het zelf als geen ander natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 21:30 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, dat vond je wel leuk he? Kreeg je er een stijve plasser van? Dat was echt kicken, al die mensen dood! Dat kut Amerika! Dat zal ze leren! Ben je ook de straat opgegaan om feest te vieren?
[..]
Synoniemen.quote:bijstandsmoeders, negers, werklozen,
De simpele waarheid is nu eenmaal dat 'onze' eigen inmenging in het midden oosten, en dan vooral de respectloze dubbele moraal en de arrogante houding die daarbij ten toon wordt gespreid, alle huidige ellende op voortvarende wijze mogelijk heeft gemaakt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Er zijn meerdere waarheden, natuurlijk. Jullie zijn overduidelijk de simpele waarheid toegedaan.
De simpele waarheid is dat mensen die kraaien dat Bin Laden de VS ''aanpakt'', het niet nodig vinden te vermelden dat het een geval van Hitler tegen Stalin is (in hun termen, ik zou er hooguit Churchill tegen Stalin van maken).quote:Op zondag 15 april 2007 22:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De simpele waarheid is nu eenmaal dat 'onze' eigen inmenging in het midden oosten, en dan vooral de respectloze dubbele moraal en de arrogante houding die daarbij ten toon wordt gespreid, alle huidige ellende op voortvarende wijze mogelijk heeft gemaakt.
Men heeft hoog ingezet. Heel hoog. Want wie komt ONS nou toch wat maken.
Nou, dat zien we dus.
moderne bommen zoals de SDB kunnen zelfs auto's raken dus zeik nietquote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef EricT het volgende:
[..]
Je bedoelt in een straal van 100 meter rondom het eigenlijke doel?![]()
Ja, van die gasten die wel 5 jaar gestudeerd hebben zich daarmee als martelaar positioneren ten opzichte van iedereen die minder verdient. God wat een leventje hebben die bijstandsmoeders. En ik maar ploeteren, ploeteren, werken, tot ik er bij neerval.quote:
Dat jij niet intelligent genoeg bent om verschil te zien tussen het doden van 3000 onschuldige burgers en het wijzen van mensen op hun eigen verantwoordelijkheden, het afstraffen van criminaliteit c.q. het afschaffen van een doorgeschoten verzorgingsstaat, spreekt boekdelen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Flikker toch op kerel, jij grossiert in dat soort reacties. Alleen bij jou draait het inderdaad exclusief om bijstandsmoeders, negers, werklozen, gehandicapten, andersdenkenden, moslims, etc, etc - je weet het zelf als geen ander natuurlijk.
Dus niet zo mauwen![]()
Weet je uberhaupt wel wat een martelaar is? Getuige bovenstaand stukje niet. Niet verbazend trouwens, gezien de taalfouten. Het zou je 'betogen' stukken helpen als je woorden gebruikte die niet precies het tegenovergestelde zijn van wat je bedoelt...quote:Op zondag 15 april 2007 22:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja, van die gasten die wel 5 jaar gestudeerd hebben zich daarmee als martelaar positioneren ten opzichte van iedereen die minder verdient. God wat een leventje hebben die bijstandsmoeders. En ik maar ploeteren, ploeteren, werken, tot ik er bij neerval.
Ontwaakt, elitisten der aarde!
Ach, het is soms best vermakelijk.
Als je iets haat, haat je het en velen in europa en daar buiten haten amerikanen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat jij niet intelligent genoeg bent om verschil te zien tussen het doden van 3000 onschuldige burgers en het wijzen van mensen op hun eigen verantwoordelijkheden, het afstraffen van criminaliteit c.q. het afschaffen van een doorgeschoten verzorgingsstaat, spreekt boekdelen.
Ja jochie, 3000 onschuldige doden zijn gewoon acceptabel. Niet zeuren! Het is de eigen schuld van de VS dat een stelletje niets-presterende, jaloerse honden zich geroepen voelt om uit haat 3000 gezinnen te ontwrichten. Da's een goede zaak natuurlijk, want het is OK om de VS te haten als je zelf nog nooit iets bereikt hebt - daar kun je mooi die Amerikanen de schuld van geven!quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Als je iets haat, haat je het en velen in europa en daar buiten haten amerikanen.
En dat is iets waar je mee moet leren leven.
Gewoon accepteren en niet over zeuren![]()
Ik zal echt nooit accepteren dat mensen staan te springen wanneer duizenden onschuldige burgers in een dergelijke laffe daad worden vermoord, zeker wanneer het net zo goed jij of ik had kunnen zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Als je iets haat, haat je het en velen in europa en daar buiten haten amerikanen.
Ik denk dat er maar heel weinig waren die aan het springen waren van blijdschap.quote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit accepteren dat mensen staan te springen wanneer duizenden onschuldige burgers in een dergelijke laffe daad worden vermoord, zeker wanneer het net zo goed jij of ik had kunnen zijn.
Sterker nog, als iemand een dergelijke opmerking had gemaakt naast me op het moment dat ik die beelden zag was het me vast zwart voor de ogen geworden.
Dat is juist zo mooi van Amerika, daar legt men zich niet zo snel neer bij wat anderen als hun eigen lot beschouwen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:49 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Ze kennen gewoon geen middenweg?quote:Op zondag 15 april 2007 23:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is juist zo mooi van Amerika, daar legt men zich niet zo snel neer bij wat anderen als hun eigen lot beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |