quote:
Internet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weerfreak?? Hoe kom je erbij joh!
OMG internetquote:
Tuurlijk! Iedereen heeft toch een piemel van 21cm?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
OMG interneten jij geloofd alles wat op internet staat?
22quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk! Iedereen heeft toch een piemel van 21cm?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk! Iedereen heeft toch een piemel van 21cm?
23quote:
1 meter 56.quote:
Op internets wel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef Mokster het volgende:
Ik heb heul geen piemel.
Wees blijquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef Mokster het volgende:
Ik heb heul geen piemel.
1.81quote:
http://www.004.cz/z-moluska/moluska-penis.jpgquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Laat mijn internets-piemel eens zien dan?
Te laat, I've assigned ye ein penis!quote:
Hip hip hurray for bioritme!quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:14 schreef Q. het volgende:
Ik mag uitslapen dus ben ik nu al wakker.
Ik ben nog niet eens naar bed geweestquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:14 schreef Q. het volgende:
Ik mag uitslapen dus ben ik nu al wakker.
Thanksquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:02 schreef cerror het volgende:
Prachtig interview Mt. en Dago!
Leuk dat jullie het als stelletje hebben gedaan!
Altijd al geweest toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:57 schreef Pheno het volgende:
5.45 was het dit keer. Gekkenhuis
Ja iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen! Loik interview TIek en dago
ach zeikstralenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Thanks.
Ik vond het ook wel een origineel format, maar kennelijk worden we er nu door sommigen van beticht niet individualistisch genoeg te zijn ofzo; 'yvonne had iteejer toch ook niet nodig?' Het is ook nooit goed..
Me too.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ach zeikstralen! Ik vond het een leuk interview en juist leuk dat jullie t met zijn 2en deden.
Vanavond weer als ik Ajax in de ArenA NAC 6-0 klop heb zien geven.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef SiemeN het volgende:
Bier.
Amen to that, broeder.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vanavond weer als ik Ajax in de ArenA NAC 6-0 klop heb zien geven..
Kutuser.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vanavond weer als ik Ajax in de ArenA NAC 6-0 klop heb zien geven..
Ik hoop dat we elkaar in de Kuip tegenkomen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef Stofje het volgende:
NAC heeft zo'n schijtprogramma. Ajax-uit, Twente-uit, Roda-thuis en AZ-uit voor de beker. Hoe verzinnen ze het. Ik wil godverdomme nog minimaal één keer in m'n leven naar de bekerfinale en één keer in m'n leven Europa in en dan niet Dui, Eng, Bel, Lux of Fr. Echt, ik haatte AZ al, maar die haat groeit en groeit naarmate volgende week donderdag dichterbij komt![]()
![]()
![]()
.
Knikker die kaasboeren dan uit de beker. AZ verdient het om met lege handen te staan aan het einde van de rit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef Stofje het volgende:
NAC heeft zo'n schijtprogramma. Ajax-uit, Twente-uit, Roda-thuis en AZ-uit voor de beker. Hoe verzinnen ze het. Ik wil godverdomme nog minimaal één keer in m'n leven naar de bekerfinale en één keer in m'n leven Europa in en dan niet Dui, Eng, Bel, Lux of Fr. Echt, ik haatte AZ al, maar die haat groeit en groeit naarmate volgende week donderdag dichterbij komt![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef Stofje het volgende:
AZ, Heerenveen. Ontiechelijke schijtdorpjes die door een rijke, slimme voorzitter ineens groot worden. Schijtclubjes, die 10 jaar geleden nog gewoon eerste divisie speelden in aftandse stadions. Schijtclubjes, omdat de media het zo fantááástisch vindt, allemaal. Schijtclubjes, omdat zowel Van Gaal als Verbeek ontiechelijke mongolen zijn. Schijtclubjes, omdat de bezoekersaantallen bij die clubjes de laatste jaren gigantisch gestegen zijn, omdat er ineens successen behaald kunnen worden. En die bezoekers zijn van die aftandse mongolen, die 10 jaar geleden nog gewoon in de Arena zaten. Argh, bah. AZ
. Bah
.
Nee, ik ben malle pietje niet. NAC beslaat momenteel een bijzonder groot deel van m'n sociale leven, andere clubs zijn allemaal kutquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan trouwens ook van club switchen, dat al eens overwogen?.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Knikker die kaasboeren dan uit de beker. AZ verdient het om met lege handen te staan aan het einde van de rit.
Waarom niet? AZ blijft een provinciaal subtoppertje hoor. Ik weet niet of je gisteren gekeken hebt maar die Ryan Donk viel ontzettend door de mand, bijvoorbeeld. Kinderlijke dekkingsfouten, verkeerde stapjes bij de buitenspelval, enzovoorts.quote:
Jenner was nog hilarisch slechter dan Donk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Waarom niet? AZ blijft een provinciaal subtoppertje hoor. Ik weet niet of je gisteren gekeken hebt maar die Ryan Donk viel ontzettend door de mand, bijvoorbeeld. Kinderlijke dekkingsfouten, verkeerde stapjes bij de buitenspelval, enzovoorts.
AZ gaat dit weekend al punten laten liggen. Mark my words.
Heerenveen is een dorpje van 10.000 inwoners en heeft een stadion waar er 20.000 inkunnen. Dat is al reden genoeg om het een kutclub te vinden. Dat stadion zit helemaal vol met Friezen die gewoon bij Cambuur horen te zitten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef rompompom het volgende:
Mwoah, Heerenveen vind ik wel ok. Die hebben het niet zozeer gered door een rijke voorzitter, maar gewoon door goed lange termijnbeleid en extreem goede scouting van de vrouw van de voorzitter...
Eindelijk gaat het eens goed overvoetbal
in BeF!
Al mijn hoop richt zich op Glen Salmon.quote:
Tsja, Cambuur heeft nou niet echt onwijze aantrekkingskracht op het moment, dus dat is wel te begrijpen. Maar denk je dat er bij NAC dan alleen maar Bredanaars zitten?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heerenveen is een dorpje van 10.000 inwoners en heeft een stadion waar er 20.000 inkunnen. Dat is al reden genoeg om het een kutclub te vinden. Dat stadion zit helemaal vol met Friezen die gewoon bij Cambuur horen te zitten.
Niet als NAC opgekocht wordt en dan opeens drie seizoenen om de prijzen mee doet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, Cambuur heeft nou niet echt onwijze aantrekkingskracht op het moment, dus dat is wel te begrijpen. Maar denk je dat er bij NAC dan alleen maar Bredanaars zitten?.
Nee, NAC heeft concurrentie van Feyenoord en van Willem II. Maar vooral van Feyenoord, als die thuis spelen staat het station van Breda vol Feyenoorders, bloedirritant. NAC heeft supporters door heel het land, maar dat zijn vnl studenten die in Breda of omgeving geboren zijn. Volgens mij is uit onderzoek wel gebleken dat het merendeel van het NAC-publiek uit Breda komt, ja. En uiteraard uit de nabije omgeving.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, Cambuur heeft nou niet echt onwijze aantrekkingskracht op het moment, dus dat is wel te begrijpen. Maar denk je dat er bij NAC dan alleen maar Bredanaars zitten?.
Wanneer is Heerenveen opgekocht? He'k wa 'emist?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet als NAC opgekocht wordt en dan opeens drie seizoenen om de prijzen mee doet.
Ik las stadion en begreep er heul niks van.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, NAC heeft concurrentie van Feyenoord en van Willem II. Maar vooral van Feyenoord, als die thuis spelen staat het station van Breda vol Feyenoorders, bloedirritant. NAC heeft supporters door heel het land, maar dat zijn vnl studenten die in Breda of omgeving geboren zijn. Volgens mij is uit onderzoek wel gebleken dat het merendeel van het NAC-publiek uit Breda komt, ja. En uiteraard uit de nabije omgeving.
Dus jij hebt ook wel sympathie voor ADO dan?quote:Als ik Fries zou zijn, zou ik absoluut voor Cambuur zijn, maar dat komt wellicht omdat ik een voetbalsupporter ben die masochistisch aangelegd is..
Ik lach me de ziekte om ADO; een prachtig nieuw stadion voor iets van 15.000 mensen dat geopend zal worden tegen AGOVV, met een slordige 1000 potentiële bajesklanten op de tribune.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:17 schreef Stofje het volgende:
Ik heb zeker sympathie voor Ado, wmb gaat RKC eruit. Ado is een echte volksclub, met de meest asociale randdebielen op de tribune. Briljant, toch? Zo hoort het. FC Groningen en Ado zijn de enige twee mooie ándere clubs uit de Ere, met de rest heb ik niet zoveel.
Soms is het 5.30, maar dat gekkenhuis blijft inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Altijd al geweest toch?
[..]
Ja idd![]()
Sleeping giant; het is eerder een giant in coma. Zelfs een vulkaan die de laatste 10.000 jaar geen uitbarsting heeft gehad slaapt minder diep.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het wel sneu. Ik bedoel, kom op, Den Haag hoort toch gewoon een vette voetbalclub te hebben? Hebben ze ook, maar op erg veel vlakken gaat het goed fout daar. Dat is zonde, vind ik.
Gesnipt, gesnapt, gesnopen. Bij mij is het Ajax en dat zal het voor altijd zijn, voor de rest kan ik clubjes die leuk spelen wel een warm hart toedragen. Dat kan dus ook per seizoen verschillen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik vind clubs mooi, die naar de stad ruiken. Of andersom. Als je door Den Haag loopt, zie je veel geel/groen en zie je heel veel volk, die je daar op de tribune ook ziet. Je ziet aan iemand: "Die is fan van Den Haag". Ik vind dat mooi. In Breda zie je dat ook, in Amsterdam, in Rotterdam, in Groningen, in Utrecht. Ik vind voetbal mooi, niet om het spelletje, maar om de cultuur. Clubculturen. En dat mis ik dus bij AZ en Heerenveen. Dat zijn voetbalclubs, dat zijn geen echte culturen. Er is daar een gigantische cultuuromslag geweest, de afgelopen jaren. Ik zou daar met de beste wil van de wereld geen fan van kunnen zijn, om ik een cultuur moet proeven.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Bij AZ zit van dat Oranje publiek op de tribune's. Mensen die niet echt om voetbal geven, maar omdat de club uit de provincie het nu leuk doet toch maar eens komen kijken. Bovendien was 60% van de AZ supporters in 1995 nog voor Ajax.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik vind clubs mooi, die naar de stad ruiken. Of andersom. Als je door Den Haag loopt, zie je veel geel/groen en zie je heel veel volk, die je daar op de tribune ook ziet. Je ziet aan iemand: "Die is fan van Den Haag". Ik vind dat mooi. In Breda zie je dat ook, in Amsterdam, in Rotterdam, in Groningen, in Utrecht. Ik vind voetbal mooi, niet om het spelletje, maar om de cultuur. Clubculturen. En dat mis ik dus bij AZ en Heerenveen. Dat zijn voetbalclubs, dat zijn geen echte culturen. Er is daar een gigantische cultuuromslag geweest, de afgelopen jaren. Ik zou daar met de beste wil van de wereld geen fan van kunnen zijn, om ik een cultuur moet proeven.
Gezien, vond er geen reet aan. Ik schijt op mensen die gewelddadig zijn 'ten faveure' (lees: ten koste) van hun club.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef mcDavid het volgende:
Jij moet de film Hooligans gaan kijken, stofje!
You've godda powa!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef SiemeN het volgende:
[BeV]. Bier en Voetbal.
Ik vond het juist wel leuk om te zien, dat dat geweld dus écht niets met voetbal te maken heeft. Het is meer toeval dat de hooligans en de voetbalclub overeenkomstige namen hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gezien, vond er geen reet aan. Ik schijt op mensen die geweldadig zijn 'ten faveure' (lees: ten koste) van hun club.
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef Stofje het volgende:
Newcastle - NAC (5-0, boeiend!) was een geweldige ervaring, alle facetten, alle dagen dat we er waren was gewoon....
Heeeeeel eng. Ik stond op de Havermarkt, op 2 meter afstand sloeg een dronken Engelsman ineens een bierflesje kapot op het hoofd van een NACsupporter. Ja, bierflesjes, ja... Binnen 5 minuten vlogen er bierflesjes over en weer, geen politie in de buurt. Heel eng.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Nu m'n werk het binnenkort wellicht toelaat, wil ik toch ook wel eens naar een Europese uitwedstrijd van Ajax.
De wedstrijd in Breda was minder gezellig, zag ik trouwens her en der op internet..
Hmmm... da's dan weer wat minder gezellig inderdaad. Als gewóne supporters ten prooi vallen aan het geweld.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heeeeeel eng. Ik stond op de Havermarkt, op 2 meter afstand sloeg een dronken Engelsman ineens een bierflesje kapot op het hoofd van een NACsupporter. Ja, bierflesjes, ja... Binnen 5 minuten vlogen er bierflesjes over en weer, geen politie in de buurt. Heel eng.
Als je in Newcastle een hoek omgaat en je ziet opeens die kolos staan is dat anders vrij indrukwekkend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan zeggen ze wat van de ArenA... Van binnen is het wel prachtig natuurlijk, maar zo!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als je in Newcastle een hoek omgaat en je ziet opeens die kolos staan is dat anders vrij indrukwekkend..
Hmm, met de testemonial van Bergkamp waren er wel iets meer Ajacieden, maar dat is natuurlijk geen officiële wedstrijd geweest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:48 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Zit je daar met 3000 man (Op dat moment was dat een record. Nog nooit nam een club zoveel supporters van het vaste land mee naar EngelandGeen idee of dat record nog staat, eigenlijk
). Die sfeer: "Ajax publiek! Ajax publiek!" en zij reageren: "Who the fuck is NAC Breda" en wij: "Who the fuck is Alan Shearer, and Lokhoff fucks his wife", en zij klappen. Gewoon prachtige 1-2'tjes
.
Ik rende weg, richting de Grote Kerk. Stond ik naast een Engelsman. Die gast heeft wel 1000 keer z'n excuses aangeboden. Ben ik samen met hem en nog wat Engelsen en Bredanaars ergens een biertje gaan drinkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmmm... da's dan weer wat minder gezellig inderdaad. Als gewóne supporters ten prooi vallen aan het geweld.
Die Engelsen zijn wel echt debielen ja. Te sneu voor woorden zoiets. Ik zou ook alle kleuren van de regenboog schijten op zo'n moment.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heeeeeel eng. Ik stond op de Havermarkt, op 2 meter afstand sloeg een dronken Engelsman ineens een bierflesje kapot op het hoofd van een NACsupporter. Ja, bierflesjes, ja... Binnen 5 minuten vlogen er bierflesjes over en weer, geen politie in de buurt. Heel eng.
Uiteraard. Jammer dat in Nederland zoveel stadions verkassen uit de stadscentra.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als je in Newcastle een hoek omgaat en je ziet opeens die kolos staan is dat anders vrij indrukwekkend..
Ja inderdaad. Dat gebeurt helaas overal wel, trouwens. Het is met het oog op de logistieke processen wel begrijpelijk natuurlijk, maar toch. Een voetbalstadion in het hartje van de stad heeft altijd wel zijn charme.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:56 schreef rompompom het volgende:
Uiteraard. Jammer dat in Nederland zoveel stadions verkassen uit de stadscentra.
Gruwelijk, die grasmat.quote:
Zo hoort het!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik rende weg, richting de Grote Kerk. Stond ik naast een Engelsman. Die gast heeft wel 1000 keer z'n excuses aangeboden. Ben ik samen met hem en nog wat Engelsen en Bredanaars ergens een biertje gaan drinken.
Business-seats zijn ook niet voor voetbal bedoeld. Die zijn om tequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:30 schreef Mokster het volgende:
Ik ben één keer naar Ajax-FC Utrecht geweest.
En voor de rest gebruiken we de business-seats van Lizzie's vader voornamelijk voor concerten.
Want. Voetbal. Húúúú.
Joh, normaal wordt het al de grond in geslagen als "bal" en "voet" ook maar in dezelfde zin staan, dus al had je niet geslapen. Eindelijk een keer een onderwerp waar meer dan drie zinnen over gezegd worden ook trouwens.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
Ik ga even slapen en de mannen gaan het hier meteen volplempen met voetbalplaatjes? Bah! BAH!
Nou. Vooruit. Omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:51 schreef Stofje het volgende:
Stel je niet zo aan. SiemeN, rpp en ik waren de enige BeF'ers en wilden het daarover hebben. Moet kunnen..
IK. STEL. ME. NIET. AAN!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:51 schreef Stofje het volgende:
Stel je niet zo aan. SiemeN, rpp en ik waren de enige BeF'ers en wilden het daarover hebben. Moet kunnen..
Dat idee kreeg ik ook een beetje ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:53 schreef rompompom het volgende:
Business-seats zijn ook niet voor voetbal bedoeld. Die zijn om tenetwerken
.
Voor voetbal moet je tussen mensen zitten, niet tussen advocaten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook een beetje ja.
Maar na de zoveelste "onroerend goed-handelaar" had ik er wel weer genoeg van.
Het waren met name Willem H-types.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:57 schreef rompompom het volgende:
Voor voetbal moet je tussen mensen zitten, niet tussen advocaten.
Geblondeerd haar, "zon"-gebruind en paarse lipstick? Arme jij!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het waren met name Willem H-types.
Met bijpassende vrouwen.
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:02 schreef Stofje het volgende:
Yeah, ik heb weer eens een recensie geschreven. Moby - Go, the very best of. Remixed.. Is't wat?.
Aansteller.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:46 schreef Misstique het volgende:
Ik ga even slapen en de mannen gaan het hier meteen volplempen met voetbalplaatjes? Bah! BAH!
Over geblondeerd haar gesproken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:05 schreef rompompom het volgende:
Geblondeerd haar, "zon"-gebruind en paarse lipstick? Arme jij!!
Correctie: Tiekje!quote:
Nou, nee, dat niet, ik schrijf niet zoveel recensies en dus ben ik lang niet altijd zeker van m'n zaak, of het goed is of niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je had liever een recensie over jouw recensie gehad?
Grammaticaal verantwoord.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:02 schreef Stofje het volgende:
Yeah, ik heb weer eens een recensie geschreven. Moby - Go, the very best of. Remixed.. Is't wat?.
Ach, het is gezonder dan bij de buren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Over geblondeerd haar gesproken...
Ik ga mijn zuurverdiende geld weer eens even over de balk smijten bij Rob Peetoom!
Hai Siem.quote:
Duidelijk en leest lekker weg. Goed werk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, nee, dat niet, ik schrijf niet zoveel recensies en dus ben ik lang niet altijd zeker van m'n zaak, of het goed is of niet.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:14 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Duidelijk en leest lekker weg. Goed werk.
Wat heb jij een vieze oma dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:55 schreef SiemeN het volgende:
Behalve dan m'n moeder, hè.
Dat zou wel toffe fokradio wordenquote:
"Ze kreeg haar eerste kind toen ze 10 was."quote:
Je had "vermoord" zeker met een 't' geschreven?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:47 schreef Misstique het volgende:
En vermoord.
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je had "vermoord" zeker met een 't' geschreven?
Da's niet nodig; het is vrijdag de dertiende.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja..
I plead temporary insanity..
En ik ben high van de drugs.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's niet nodig; het is vrijdag de dertiende..
quote:vrijdag 13 augustus 2004
Op 13 augustus 2004 overleed een bijgelovige Roemeen die die dag de deur niet uit wilde, omdat hij bang was een ongeluk te krijgen. Artsen van de EHBO verklaarden dat de man was gestoken door een wesp van een in Roemenië zeldzame soort, waarvan de steek uiterst giftig is.
Ik heb al een week lang niks gedaan. Het bevalt goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:01 schreef SiemeN het volgende:
Nog twee uur. En ik heb ook écht niets te doen. Er ligt geen werk meer. Ik zit gewoon te wachten tot het weekend is.
Ik ga normaal op vrijdag om 15:00 richting NL, maar ik werk nu langer door zodat ik het maandag wat rustiger heb.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:01 schreef SiemeN het volgende:
Nog twee uur. En ik heb ook écht niets te doen. Er ligt geen werk meer. Ik zit gewoon te wachten tot het weekend is.
She's so haaaaaaaa-ie-aaaahaaaaj!!!quote:
idemquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:01 schreef SiemeN het volgende:
Jammer dat ik nog niet weg kan. Maar ch, raampje open, zon op het kale bolletje en ik lig lekker. Straks komt de baas even langs, dus ik zal hem de groeten doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:20 schreef SiemeN het volgende:
Pompidompidom.
Ik was te laat met kaarten halen. Ze hadden geen twee stoelen naast elkaar meer over.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:25 schreef rompompom het volgende:
Ik spring de auto in. Werk ze nog allen en tot de volgende keer maar weer!
SiemeN, ga jij nog naar Ajax vanavond eik?
halloquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:31 schreef Misstique het volgende:
KICK!
Hey fellow penguin.quote:
ah, hier ben ik weer. Ik zat even een japans reclamefilmpje te kijkenquote:
zeg dan dat je je haar iets langer wilt hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:48 schreef Mokster het volgende:
Waarom knippen kappers je haar altijd nét ietsie korter dan je hebben wil?
Nou, je hebt niet héél véél gemist.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik was te laat met kaarten halen. Ze hadden geen twee stoelen naast elkaar meer over.
Night it is and fairly decent as well. Let's celebrate and go straight to bed!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef Misstique het volgende:
Good evening.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Night it is and fairly decent as well. Let's celebrate and go straight to bed!.
Later, luitjes..
Jahquote:
Dan is die avatar van je zeker geen aanraderquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef cerror het volgende:
KAAAAAAATER!
Ik kreeg er hoofdpijn van, weg d'r mee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan is die avatar van je zeker geen aanrader.
Doe maarquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kreeg er hoofdpijn van, weg d'r mee.
Omdat ik net daarvoor boos geworden ben dat het nét ietsje te lang wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:48 schreef Mokster het volgende:
Omdat het niet vanzelf korter groeit, maar wel langerquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:48 schreef Mokster het volgende:
In de winter knippen ze het ook te kort hoo-hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 10:57 schreef timbob het volgende:
[..]
Omdat het niet vanzelf korter groeit, maar wel langer
en korter haar is zomerserder.
nee, dat lijkt maar zo.quote:Op zondag 15 april 2007 11:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
In de winter knippen ze het ook te kort hoo-hoor.
quote:Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef Chowi het volgende:
Ja. Ik kan mijn dijbeen likken.
Dát. En de tropische temperatuur in mijn slaapkamer. Maakt mij hitsig.quote:Op zondag 15 april 2007 22:56 schreef Chowi het volgende:
Ja. Ik kan mijn dijbeen likken.
Oeh, jij bent nasty!quote:Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dát. En de tropische temperatuur in mijn slaapkamer. Maakt mij hitsig.
Je was een kwartier te laat.quote:
We doen het toch altijd veilig?quote:Op maandag 16 april 2007 10:14 schreef Misstique het volgende:
Blegh, ik mag zo weer naar t ziekenhuis..
Perfect weekend gehad. Heerlijk weer, heerlijk bier en heerlijk relaxed.quote:Op maandag 16 april 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen Tiek en SiemeNgoed weekend gehad?
Dat is gelukkig niet de reden.quote:
Hoe is het met je gebitje nu, eigenlijk?quote:
Niet goed dus, daarom moet ik weer terug. De pijn zou over moeten zijn, maar is nog net zo erg als vorige week. Ze gaan zo kijken wat er aan de hand is.quote:Op maandag 16 april 2007 10:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoe is het met je gebitje nu, eigenlijk?
Ouch. Dat is balen. Succes alvast!quote:Op maandag 16 april 2007 10:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet goed dus, daarom moet ik weer terug. De pijn zou over moeten zijn, maar is nog net zo erg als vorige week. Ze gaan zo kijken wat er aan de hand is.
Goed bezig.quote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef Misstique het volgende:
Nope, ik ben vanochtend wel naar mn werk gegaan, maar heb direct gebeld en moet dus weer terug zo..
En er liggen hier stáááápels werk..
Je hebt die tent toch niet gebaseerd op De Blues Brothers in Hillegom?quote:Op maandag 16 april 2007 13:36 schreef SiemeN het volgende:
Notitie voor Tiek: blog lezen!
http://weblog.fok.nl/view(...)ame%27---deel-4..htm
Ah, ok. Effe checken, je weets.quote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
Nee. Die tent ken ik niet.
Ja, wrijf het er maar in dat ik op een technische hogeschool zit.quote:Op maandag 16 april 2007 14:53 schreef Stofje het volgende:
Wat bestaan er toch ongelofelijk veel tieten op deze aardkloot. Op de HvA wemelt het er van, schitterend.
Gemiddeld hebben alle mensen ongeveer één tiet.quote:Op maandag 16 april 2007 14:53 schreef SiemeN het volgende:
Twee per stuk meestal. Als ik mij niet vergis.
Leeuwenburg? 14e etage, P&A.quote:Op maandag 16 april 2007 14:53 schreef Stofje het volgende:
Wat bestaan er toch ongelofelijk veel tieten op deze aardkloot. Op de HvA wemelt het er van, schitterend.
Dat klinkt best eng zo, ondanks dat het waar is.quote:Op maandag 16 april 2007 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gemiddeld hebben alle mensen ongeveer één tiet.
Afgerond zonder decimaal, that is.quote:Op maandag 16 april 2007 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gemiddeld hebben alle mensen ongeveer één tiet.
Allang gedaan, schobbejak!quote:Op maandag 16 april 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik ben jarig, feliciteer mij, stelletje jandoedels.
Feli!quote:Op maandag 16 april 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik ben jarig, feliciteer mij, stelletje jandoedels.
Zie je fotoboek dan.quote:
laat dat ff weten in haar fotoboek dan!quote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn bewondering voor tieten lijkt meer en meer toe te nemen. Dank
.
Neuh, Prupke doet het erom, dus dat is de moeite niet.quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
laat dat ff weten in haar fotoboek dan!
het was ook dat ik net te laat zag dat het topic waar dit plaatje vandaan kwam over tieten van userts ging.quote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neuh, Prupke doet het erom, dus dat is de moeite niet..
Hij bedoelt dat ze ont-zet-tend aandachtsgeil is.quote:Op maandag 16 april 2007 15:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het was ook dat ik net te laat zag dat het topic waar dit plaatje vandaan kwam over tieten van userts ging.
Joh?quote:Op maandag 16 april 2007 15:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ze ont-zet-tend aandachtsgeil is.
Elke vleeskleur die ze post is van d'r zelf.quote:Op maandag 16 april 2007 15:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Joh?
Ik bedoelde dat ik die foto daarom niet geplaatst had als ik opgelet had en gezien had dat ze het zelf was.
Jongen, ik open een topic, zie tieten en klaar! Net alsof ik dan eerst ga kijken wie ze gepost heeft ofzoquote:Op maandag 16 april 2007 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Elke vleeskleur die ze post is van d'r zelf..
Hij is weer tof.quote:Op maandag 16 april 2007 13:36 schreef SiemeN het volgende:
Notitie voor Tiek: blog lezen!
http://weblog.fok.nl/view(...)ame%27---deel-4..htm
Wat heb je gemaakt?quote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef Stofje het volgende:
Godver, ik ben nu serieus aan m'n culinaire hobby begonnen. Stofje kookt, en hóe!
Oeh, ik kom zo op MSN!quote:Op maandag 16 april 2007 18:55 schreef Chowi het volgende:
Zeg, ik wist heus wel dat je jarig bent. Ik was alleen iets originelers van plan als felicitatie dan zo'n post.
Tssk-tssk.
Och. Einde van het schooljaar. Meer vrije tijd. Ik heb niet de vooruitziende blik om te kunnen zeggen dat dit permanent is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:46 schreef JDude het volgende:
Chowi! Ben je nu, like, terug op het forum? Of is het een opwelling?
Beter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet wel dat ik BeF miste en dat ik het puik vind om hier te posten, dus vandaar.
Ik kom er meestal pas een maand later achter dat een nieuwe CD uit is. En bij de nieuwe van Damien Rice kreeg ik de eerste dag meteen al een downloadlink in mijn handen gedrukt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef Stofje het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je echt hunkert naar een cd die komen gaat, maar dat ie noch online te vinden is ter download, noch nog uit is? De nieuwe Groove Armada, ik ben rázend benieuwd. En in het Groove Armada topic hebben ze het over een 'briljante cd'. Klootzakken.
Ja, maar ik heb een excuus. Ik ben namelijk autist.quote:
Tell us something we don't know.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een excuus. Ik ben namelijk autist.
Goed zo, Stofje.quote:
Dit bracht ik niet als nieuws. Dit bracht ik als een herinnering aan [...].quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tell us something we don't know. [afbeelding].
Geeft niet, ik zet wel een paar slotjes throughout the day.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik moet vrij veel doen vandaag op 't werk en ik heb vrij weinig motivatie. Och ja. What else is new.
Zie PM voor mijn password.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik zet wel een paar slotjes throughout the day.
Ik mis dat recht.quote:
Cool. Mag ik me dan als jou gedragen en tof gevonden worden en een uitermate ver ontwikkeld gevoel voor humor hebben die ingezakt is door het moderatorschap?quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:55 schreef Stofje het volgende:ONZ modereren
. Echt, je bent een mongóól als je je daarvoor leent.
.
Alsof je je hoofd met ver opengesperde mond op een paal spiest en op kruishoogte op een pedofielencamping laat plaatsen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:55 schreef Stofje het volgende:ONZ modereren
. Echt, je bent een mongóól als je je daarvoor leent.
.
Precies mijn gedachte! Echt, precies!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof je je hoofd met ver opengesperde mond op een paal spiest en op kruishoogte op een pedofielencamping laat plaatsen.
Dezelfde lijn enzo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte! Echt, precies!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |