quote:
Internet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weerfreak?? Hoe kom je erbij joh!
OMG internetquote:
Tuurlijk! Iedereen heeft toch een piemel van 21cm?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
OMG interneten jij geloofd alles wat op internet staat?
22quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk! Iedereen heeft toch een piemel van 21cm?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk! Iedereen heeft toch een piemel van 21cm?
23quote:
1 meter 56.quote:
Op internets wel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef Mokster het volgende:
Ik heb heul geen piemel.
Wees blijquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef Mokster het volgende:
Ik heb heul geen piemel.
1.81quote:
http://www.004.cz/z-moluska/moluska-penis.jpgquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Laat mijn internets-piemel eens zien dan?
Te laat, I've assigned ye ein penis!quote:
Hip hip hurray for bioritme!quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:14 schreef Q. het volgende:
Ik mag uitslapen dus ben ik nu al wakker.
Ik ben nog niet eens naar bed geweestquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:14 schreef Q. het volgende:
Ik mag uitslapen dus ben ik nu al wakker.
Thanksquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:02 schreef cerror het volgende:
Prachtig interview Mt. en Dago!
Leuk dat jullie het als stelletje hebben gedaan!
Altijd al geweest toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:57 schreef Pheno het volgende:
5.45 was het dit keer. Gekkenhuis
Ja iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen! Loik interview TIek en dago
ach zeikstralenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Thanks.
Ik vond het ook wel een origineel format, maar kennelijk worden we er nu door sommigen van beticht niet individualistisch genoeg te zijn ofzo; 'yvonne had iteejer toch ook niet nodig?' Het is ook nooit goed..
Me too.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ach zeikstralen! Ik vond het een leuk interview en juist leuk dat jullie t met zijn 2en deden.
Vanavond weer als ik Ajax in de ArenA NAC 6-0 klop heb zien geven.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef SiemeN het volgende:
Bier.
Amen to that, broeder.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vanavond weer als ik Ajax in de ArenA NAC 6-0 klop heb zien geven..
Kutuser.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vanavond weer als ik Ajax in de ArenA NAC 6-0 klop heb zien geven..
Ik hoop dat we elkaar in de Kuip tegenkomen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef Stofje het volgende:
NAC heeft zo'n schijtprogramma. Ajax-uit, Twente-uit, Roda-thuis en AZ-uit voor de beker. Hoe verzinnen ze het. Ik wil godverdomme nog minimaal één keer in m'n leven naar de bekerfinale en één keer in m'n leven Europa in en dan niet Dui, Eng, Bel, Lux of Fr. Echt, ik haatte AZ al, maar die haat groeit en groeit naarmate volgende week donderdag dichterbij komt![]()
![]()
![]()
.
Knikker die kaasboeren dan uit de beker. AZ verdient het om met lege handen te staan aan het einde van de rit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef Stofje het volgende:
NAC heeft zo'n schijtprogramma. Ajax-uit, Twente-uit, Roda-thuis en AZ-uit voor de beker. Hoe verzinnen ze het. Ik wil godverdomme nog minimaal één keer in m'n leven naar de bekerfinale en één keer in m'n leven Europa in en dan niet Dui, Eng, Bel, Lux of Fr. Echt, ik haatte AZ al, maar die haat groeit en groeit naarmate volgende week donderdag dichterbij komt![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef Stofje het volgende:
AZ, Heerenveen. Ontiechelijke schijtdorpjes die door een rijke, slimme voorzitter ineens groot worden. Schijtclubjes, die 10 jaar geleden nog gewoon eerste divisie speelden in aftandse stadions. Schijtclubjes, omdat de media het zo fantááástisch vindt, allemaal. Schijtclubjes, omdat zowel Van Gaal als Verbeek ontiechelijke mongolen zijn. Schijtclubjes, omdat de bezoekersaantallen bij die clubjes de laatste jaren gigantisch gestegen zijn, omdat er ineens successen behaald kunnen worden. En die bezoekers zijn van die aftandse mongolen, die 10 jaar geleden nog gewoon in de Arena zaten. Argh, bah. AZ
. Bah
.
Nee, ik ben malle pietje niet. NAC beslaat momenteel een bijzonder groot deel van m'n sociale leven, andere clubs zijn allemaal kutquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan trouwens ook van club switchen, dat al eens overwogen?.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Knikker die kaasboeren dan uit de beker. AZ verdient het om met lege handen te staan aan het einde van de rit.
Waarom niet? AZ blijft een provinciaal subtoppertje hoor. Ik weet niet of je gisteren gekeken hebt maar die Ryan Donk viel ontzettend door de mand, bijvoorbeeld. Kinderlijke dekkingsfouten, verkeerde stapjes bij de buitenspelval, enzovoorts.quote:
Jenner was nog hilarisch slechter dan Donk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Waarom niet? AZ blijft een provinciaal subtoppertje hoor. Ik weet niet of je gisteren gekeken hebt maar die Ryan Donk viel ontzettend door de mand, bijvoorbeeld. Kinderlijke dekkingsfouten, verkeerde stapjes bij de buitenspelval, enzovoorts.
AZ gaat dit weekend al punten laten liggen. Mark my words.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |