En daar zie ik ook het gevaar... als die Eric ingepalmt wordt en het in z'n kop haalt Sylvia eruit testemmen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
het boeit Sil geen bal wat Eric nu zegt.
Ik vind een miljoen en een villa'tje in een jaar of zelfs nog langer eigenlijk ook wel peanuts voor een topcrimineelquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar toen was Holleeder nog jong en hij werd er ook voor gepakt. Bovendien waren de stakes een stuk hoger. 35 miljoen gulden bijna 25 jaar geleden. Ging dus minstens om iets van 50 miljoen Euro in hedendaagse termen. Niet om een uitgewoonde villa langs de snelweg...
Was Holleeder de Heinekenontvoerder?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar toen was Holleeder nog jong en hij werd er ook voor gepakt. Bovendien waren de stakes een stuk hoger. 35 miljoen gulden bijna 25 jaar geleden. Ging dus minstens om iets van 50 miljoen Euro in hedendaagse termen. Niet om een uitgewoonde villa langs de snelweg...
de onderlinge verhouding van SHE is ook niet meer zo sterk, is gevaarlijk, denk dat er toch uiteindelijk een breuk komtquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
[..]
En daar zie ik ook het gevaar... als die Eric ingepalmt wordt en het in z'n kop haalt Sylvia eruit testemmen...
Ik mis hem wel met dit soort avonden...quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef Judah het volgende:
Eigenlijk is het hele spel achteruit gegaan sinds Bart weg is.![]()
Had me niets verbaasd als Nicolaas de hele groep wederom had opgeroepen Eric bij wijze van sanctie te ontslaan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef Brulkip het volgende:
Wat zijn dan de sanctie's als Eric toch nee had gezegd?
Ze kunnen hem er toch niet uitgooien of wel???
Zo geniepig kan ze idd wel zijn. Stink wijf met d'r achterlijk kapsel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric's brief zit nog in het schrijfblok ... moet bekennen dat ik Herma al verdacht. Oeps.
wordt eric ook paraquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric's brief zit nog in het schrijfblok ... moet bekennen dat ik Herma al verdacht. Oeps.
Er zitten melodietjes IN de piano die je af kunt spelen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
Hoezo speelt Brian zo piano?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
wordt eric ook para
Speelt ? Nou nee hoor ....quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
Hij denkt talent te hebben. Ook in pianospelen. Vandaar heeft ie lessen aangevraagd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
Ik denk van niet en dan dan kunnen we welles nietes doen, maar niemand weet hetquote:
Wat is daar dan gevaarlijk aan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
[..]
En daar zie ik ook het gevaar... als die Eric ingepalmt wordt en het in z'n kop haalt Sylvia eruit testemmen...
ja, d'r lopen aardstralen onder het bed van Eric (zelfde kant waar Brian sliep en die ook para as hell is)quote:
Daar is hij voornamelijk bekend mee geworden jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Was Holleeder de Heinekenontvoerder?![]()
(voor mijn tijd, sorry)
Een sponsor die zich afgezeken voelt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
Ik denk van niet en dan dan kunnen we welles nietes doen, maar niemand weet het
Maar waarom denk je dat dan?
Ok ik weet het ook niet, gewoon een gevoel (shit ik lijk wel op Sil nu)quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk van niet en dan dan kunnen we welles nietes doen, maar niemand weet het
Maar waarom denk je dat dan?
Hij is geselcteerd op anti natas dus waarom zouden ze het dan doen? (dat lijkt me niet handig qua verhaallijnen).
't is mijn favo... haar spel komt nog wel... zij laat de mensen wel voor d'r werken zonder dar ze er veel voor hoeft te doen. Loyaal zijn is een grooot goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat is daar dan gevaarlijk aan?![]()
Weg met Sylvia Verdonk!![]()
Volslagen oninteressant om naar te kijken en te luisteren.
Bel dan effe!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:20 schreef demins het volgende:
Ik wil weten of ze alléén weg mag of niet!
Ik las het net op googlequote:Op vrijdag 13 april 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar is hij voornamelijk bekend mee geworden ja
Maar daarvoor was hij geloof ik ook al lekker bezig
Net als Lieke?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:20 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas wordt Huub's ondergang
Er gaat volgens mij niemand van de bewoners mee..ik had geeist dat er steeds een andere bewoner mee zou moetenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:20 schreef demins het volgende:
Vast welquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:20 schreef demins het volgende:
Ik zou voor geen goud bij dat mens in de auto stappenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:22 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Er gaat volgens mij niemand van de bewoners mee..ik had geeist dat er steeds een andere bewoner mee zou moeten
Haar spel is elke dag een kaartje trekken, en alleen emotie tonen als haar een avondje Carnaval misgund wordt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
't is mijn favo... haar spel komt nog wel... zij laat de mensen wel voor d'r werken zonder dar ze er veel voor hoeft te doen. Loyaal zijn is een grooot goed.
Dat zeg ik toch ook nietquote:
nee joh, drank siert Nicolaas juist, hij wordt er helemaal zichzelf van!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
TVP
Nicolaas is te dronken gatver, ik vind er op dit moment weinig aan in de Verrote Kooi
Mwoah dat heeft natas toch zelf geregeldquote:
Zullen we het er dan maar op houden dat Huub Huub's ondergang wordt.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vast wel
Wedden dat ze gewoon op ziekenbezoek gaat bij Holleeder![]()
Maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Eric zei het net nog tegen Syl dat de ja's van Huub van vandaag bij de stemmingen 'Lieke' waren (of woorden van die strekking, het is al laat).quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet![]()
Ik bedoelde dat dat door menig streamert ook over Lieke werd gezegd!![]()
Ik merk dat Huub erg naar Nicolaas trekt en die zal daar denk ik wel gebruik van maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet![]()
Ik bedoelde dat dat door menig streamert ook over Lieke werd gezegd!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen we het er dan maar op houden dat Huub Huub's ondergang wordt.
Zoals hij gisteren 1000 cp's misliep door zo min mogelijk moeite te willen doen voor het winnen van de kookwedstrijd, zo zal hij uiteindelijk ook hard op zijn bek gaan in het spel.
Nota bene een psycho als Brain is beter en succesvoller met het Spel bezig dan de véél intelligentere Huub.
Het verschil is dat Brain zich erin vastbijt, en dat Huub vind en denkt dat het hem toch wel komt aanwaaien.
En dat gaat dus niet gebeuren.
En als de lessen komen gaan ze naar Amanda.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
maar geef toe: het is toch vréémd, dat Eric en Huub voor stemmen.
Reden Huub: ik wil ook mijn rijbewijs halen (goh ja, daar is hij ook al vaak over begonnen, sjonge wat staat dát hoog op zijn verlanglijst).
Reden Eric: dan ben ik een uur per maand van je verlost. Come on!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vreemd? hoezo? het ging hier om 1 uurtje in de maand autorijden. alsof je Natasia daar écht mee had kunnen pakken, toequote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Reden Huub: ik wil ook mijn rijbewijs halen (goh ja, daar is hij ook al vaak over begonnen, sjonge wat staat dát hoog op zijn verlanglijst).
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat Volkswagen een Touareg meer of minder verkoopt omdat Natasia er 1 uurtje per maand mee mag toeren.quote:
Tuurlijk, maar jij gebruikt het om te verklaren waarom Natasja haar posite heeft (en soms waarom Brian beschermd wordt) en het is nog leuker om de echte reden te doorgronden vind ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Fair enough.![]()
maar de theorie is verdomd verleidelijk! (en geeft wat extra cachet aan deze platte soap).
Misschien is het bij elkaar genomen dat wel 'Huub is Huub's ondergang'. Hij laat de laatste paar weken zoveel steken vallen dat het niet meer leuk is. Erg jammer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen we het er dan maar op houden dat Huub Huub's ondergang wordt.
Zoals hij gisteren 1000 cp's misliep door zo min mogelijk moeite te willen doen voor het winnen van de kookwedstrijd, zo zal hij uiteindelijk ook hard op zijn bek gaan in het spel.
Nota bene een psycho als Brain is beter en succesvoller met het Spel bezig dan de véél intelligentere Huub.
Het verschil is dat Brain zich erin vastbijt, en dat Huub vind en denkt dat het hem toch wel komt aanwaaien.
En dat gaat dus niet gebeuren.
Nee nú heb je 'r te pakken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:28 schreef Lipsch het volgende:
[..]
vreemd? hoezo? het ging hier om 1 uurtje in de maand autorijden. alsof je Natasia daar écht mee had kunnen pakken, toe![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nicolaas lekker bezopen jongens?
Daarom vind ik dat vóórstemmen ook zo'n lulkoek, dat is alleen voor de 'buren' om te kijken of ze nog iemand moeten bepraten dat blijkt wel dat ze Eric gelijk na de stemming naar achteren roepenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt toen ik in de gouden kooi was?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat je hem gemist hebt, of niet?
Volgens mij dorst hij het niet in zijn eentje te blokken omdat hij dan natas op zijn nek zou krijgen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
caramba, overdenk dat nog eens. er komen vast nog veel leukere stemmingen aan die de spelers zelf naar zich toe moeten halen en waar natasia wél echt te pakken is. dit uitje gaat natuurlijk gewoon van het saldo van ratasia af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Elke maand een uur buiten de villa rondrijden is heerlijk denk ik, als je daar zit.
soort geboortealarm, dat gaat binnen af als het zover is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit er apparatuur op de rug van het paard die contracties o.i.d. kan meten en zenden.
Mwah, de Toerek is volgens mij het meest genoemde product in DGK en ik denk dat een hoop mensen dat ding niet kenden voordat Natasia er continu over zat te zeuren....quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
Ik denk niet dat Volkswagen een Touareg meer of minder verkoopt omdat Natasia er 1 uurtje per maand mee mag toeren.
Ik denk juist dat ze alleen maar gaat rijdenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nú heb je 'r te pakken.
Elke maand een uur buiten de villa rondrijden is heerlijk denk ik, als je daar zit.
En noem me para, maar ik denk niet dat ze alleen maar een uur gaat riijden.
Yepquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ik in de gouden kooi was?
Ja echt wel!quote:
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:35 schreef schatje het volgende:
Die VW dealer in Tiel zal morgen wel plat gebeld/maild worden.
Het alarm (een SMS-bericht) wordt verzonden als het paard 10+ seconden gaat liggenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit er apparatuur op de rug van het paard die contracties o.i.d. kan meten en zenden.
Ik vind jouw theorieen nog 'gezochter', sorry.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar jij gebruikt het om te verklaren waarom Natasja haar posite heeft (en soms waarom Brian beschermd wordt) en het is nog leuker om de echte reden te doorgronden vind ik.
M.i. Brian omdat hij kennelijk de ideale bad guy is. Ik zie niet zoveel kwaad in de jongen, maar gezien de heftige reacties bij de Cossers vervult hij zijn rol perfect. Men walgt collectief van hem en is er van ovetuigd dat hij een crimineel is in real life (beetje storend overigens al die rare vooroordelen).
Natasja bescherming begrijp ik ook niet zo goed, maar mogelijk is zij de verpersoonlijking van de doelgroep. Een huisvrouw en moeder, afkeurenswaardig in haar keuzes, maar niet helemaal fout binnen de kooi want zwervend tussen de partijen en zorgzaam in de kleine dingen des levens. De perfecte identificatie voor de huisvrouwen doelgroep? Fouit, maar toch herkenbaar?
I don't know, maar het zijn binnen deze soppige reality (aka real life soap) leukere theorieen dan jouw deus ex machina van de bedreigingen lijkt me.
Maar het is geen artikel in de lage tot middenmoot prijsklasse waar al die andere bagger in DGK wel van is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, de Toerek is volgens mij het meest genoemde product in DGK en ik denk dat een hoop mensen dat ding niet kenden voordat Natasia er continu over zat te zeuren....
Het is een drukalarm, zodra het paard op een bepaalde manier gaat liggen gaat het af. (Ze gaan vaak te vroeg en te vaak)quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Helemaal mee eensch!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:36 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ja echt wel!Hij was vanaf het begin dat hij de kooi in stapte al mijn favo, en dat is hij nu weer.
Vond het toen onwijs jammer dat hij er uit moest..... dus ook echt jammer dat ik hem niet in t echt heb kunnen zien, goeie gast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |