Al een COSje of 3 hoor...quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Nicolaas is weer ladderzat
En daar zie ik ook het gevaar... als die Eric ingepalmt wordt en het in z'n kop haalt Sylvia eruit testemmen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
het boeit Sil geen bal wat Eric nu zegt.
Ik vind een miljoen en een villa'tje in een jaar of zelfs nog langer eigenlijk ook wel peanuts voor een topcrimineelquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar toen was Holleeder nog jong en hij werd er ook voor gepakt. Bovendien waren de stakes een stuk hoger. 35 miljoen gulden bijna 25 jaar geleden. Ging dus minstens om iets van 50 miljoen Euro in hedendaagse termen. Niet om een uitgewoonde villa langs de snelweg...
Was Holleeder de Heinekenontvoerder?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar toen was Holleeder nog jong en hij werd er ook voor gepakt. Bovendien waren de stakes een stuk hoger. 35 miljoen gulden bijna 25 jaar geleden. Ging dus minstens om iets van 50 miljoen Euro in hedendaagse termen. Niet om een uitgewoonde villa langs de snelweg...
de onderlinge verhouding van SHE is ook niet meer zo sterk, is gevaarlijk, denk dat er toch uiteindelijk een breuk komtquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
[..]
En daar zie ik ook het gevaar... als die Eric ingepalmt wordt en het in z'n kop haalt Sylvia eruit testemmen...
Ik mis hem wel met dit soort avonden...quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef Judah het volgende:
Eigenlijk is het hele spel achteruit gegaan sinds Bart weg is.![]()
Had me niets verbaasd als Nicolaas de hele groep wederom had opgeroepen Eric bij wijze van sanctie te ontslaan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef Brulkip het volgende:
Wat zijn dan de sanctie's als Eric toch nee had gezegd?
Ze kunnen hem er toch niet uitgooien of wel???
Zo geniepig kan ze idd wel zijn. Stink wijf met d'r achterlijk kapsel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric's brief zit nog in het schrijfblok ... moet bekennen dat ik Herma al verdacht. Oeps.
wordt eric ook paraquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric's brief zit nog in het schrijfblok ... moet bekennen dat ik Herma al verdacht. Oeps.
Er zitten melodietjes IN de piano die je af kunt spelen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
Hoezo speelt Brian zo piano?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
wordt eric ook para
Speelt ? Nou nee hoor ....quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
Hij denkt talent te hebben. Ook in pianospelen. Vandaar heeft ie lessen aangevraagd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:17 schreef Prosac het volgende:
Ik denk van niet en dan dan kunnen we welles nietes doen, maar niemand weet hetquote:
Wat is daar dan gevaarlijk aan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
[..]
En daar zie ik ook het gevaar... als die Eric ingepalmt wordt en het in z'n kop haalt Sylvia eruit testemmen...
ja, d'r lopen aardstralen onder het bed van Eric (zelfde kant waar Brian sliep en die ook para as hell is)quote:
Daar is hij voornamelijk bekend mee geworden jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Was Holleeder de Heinekenontvoerder?![]()
(voor mijn tijd, sorry)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |