Zullen we het er dan maar op houden dat Huub Huub's ondergang wordt.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vast wel
Wedden dat ze gewoon op ziekenbezoek gaat bij Holleeder![]()
Maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Eric zei het net nog tegen Syl dat de ja's van Huub van vandaag bij de stemmingen 'Lieke' waren (of woorden van die strekking, het is al laat).quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet![]()
Ik bedoelde dat dat door menig streamert ook over Lieke werd gezegd!![]()
Ik merk dat Huub erg naar Nicolaas trekt en die zal daar denk ik wel gebruik van maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet![]()
Ik bedoelde dat dat door menig streamert ook over Lieke werd gezegd!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen we het er dan maar op houden dat Huub Huub's ondergang wordt.
Zoals hij gisteren 1000 cp's misliep door zo min mogelijk moeite te willen doen voor het winnen van de kookwedstrijd, zo zal hij uiteindelijk ook hard op zijn bek gaan in het spel.
Nota bene een psycho als Brain is beter en succesvoller met het Spel bezig dan de véél intelligentere Huub.
Het verschil is dat Brain zich erin vastbijt, en dat Huub vind en denkt dat het hem toch wel komt aanwaaien.
En dat gaat dus niet gebeuren.
En als de lessen komen gaan ze naar Amanda.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
maar geef toe: het is toch vréémd, dat Eric en Huub voor stemmen.
Reden Huub: ik wil ook mijn rijbewijs halen (goh ja, daar is hij ook al vaak over begonnen, sjonge wat staat dát hoog op zijn verlanglijst).
Reden Eric: dan ben ik een uur per maand van je verlost. Come on!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vreemd? hoezo? het ging hier om 1 uurtje in de maand autorijden. alsof je Natasia daar écht mee had kunnen pakken, toequote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Reden Huub: ik wil ook mijn rijbewijs halen (goh ja, daar is hij ook al vaak over begonnen, sjonge wat staat dát hoog op zijn verlanglijst).
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat Volkswagen een Touareg meer of minder verkoopt omdat Natasia er 1 uurtje per maand mee mag toeren.quote:
Tuurlijk, maar jij gebruikt het om te verklaren waarom Natasja haar posite heeft (en soms waarom Brian beschermd wordt) en het is nog leuker om de echte reden te doorgronden vind ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Fair enough.![]()
maar de theorie is verdomd verleidelijk! (en geeft wat extra cachet aan deze platte soap).
Misschien is het bij elkaar genomen dat wel 'Huub is Huub's ondergang'. Hij laat de laatste paar weken zoveel steken vallen dat het niet meer leuk is. Erg jammer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen we het er dan maar op houden dat Huub Huub's ondergang wordt.
Zoals hij gisteren 1000 cp's misliep door zo min mogelijk moeite te willen doen voor het winnen van de kookwedstrijd, zo zal hij uiteindelijk ook hard op zijn bek gaan in het spel.
Nota bene een psycho als Brain is beter en succesvoller met het Spel bezig dan de véél intelligentere Huub.
Het verschil is dat Brain zich erin vastbijt, en dat Huub vind en denkt dat het hem toch wel komt aanwaaien.
En dat gaat dus niet gebeuren.
Nee nú heb je 'r te pakken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:28 schreef Lipsch het volgende:
[..]
vreemd? hoezo? het ging hier om 1 uurtje in de maand autorijden. alsof je Natasia daar écht mee had kunnen pakken, toe![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nicolaas lekker bezopen jongens?
Daarom vind ik dat vóórstemmen ook zo'n lulkoek, dat is alleen voor de 'buren' om te kijken of ze nog iemand moeten bepraten dat blijkt wel dat ze Eric gelijk na de stemming naar achteren roepenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt toen ik in de gouden kooi was?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat je hem gemist hebt, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |