Klopt, teveel "als" en "kan" weer. We moeten het gewoon afwachten, dan zien we het wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet dromen, niet doen. Kan het alleen maar meevallen uiteindelijk![]()
ja inderdaad.. hij rende martins nog op afgelopen amsterdam tournament eruitquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Stam is misschien niet de allersnelste, maar God wat kan die man hard rennen voor iemand van zijn leeftijd/ bouw. Vergis je niet hoor.
Kampioenswaardig interesseert me geen fuck, alsof iemand dat over vijf jaar nog herinnert.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het allemaal wel weer vanavond, ga gewoon naar mijn stamkroegje, daar staat het wel aan.
Ik ga me er niet druk meer om maken, dat is over na RKC.
Het zou opzich mooi zijn, kampioen, maar echt kampioenswaardig.... nee.
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kampioenswaardig interesseert me geen fuck, alsof iemand dat over vijf jaar nog herinnert.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:09 schreef venomsnake het volgende:
Doe eens winnen van NAC vanavond. [afbeelding]
Die smilies zien er dan wel kick uitquote:Op vrijdag 13 april 2007 06:58 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je moet van de drugs afblijven.
Jij ook al? Me broer belde net op dat ie koorts heeft en de hele boel bij elkaar heeft lopen kotsen. Daar zou ik komend weekend dus verblijven en vanavond mee naar Ajax gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Sethje het volgende:
kk gister ineens vage shit in mijn grote lijf heel de nacht koorts gehad dus weinig ajax vanvaond vrees ik
viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel grappig dat er nu veel mensen steeds andere clubs geluk toe wensen in de laatste paar wedstrijden.
PSV mag ook wel winnen van mij hoorquote:
waarom mag psv winnen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
PSV mag ook wel winnen van mij hoor [afbeelding]
Moet natuurlijk wel een beetje spannend blijven bovenin.
Strijd om de eerste 9 mag wel wat minder spannend, dus hup Ajax.
10, 10, 10, 10, 10quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Sethje het volgende:
kk gister ineens vage shit in mijn grote lijf heel de nacht koorts gehad dus weinig ajax vanvaond vrees ik
Wat zeg je, Aad de Mos?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
PSV - FC Twente en AZ - Vitesse beide een X zou mooi zijn, 2 mag natuurlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |