Sex kan niet. Verder...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:03 schreef Love_07 het volgende:
Wat vinden jullie van een relatie van een meisje van 15 en een jongen van 25
Waarvan het meisje de eerste zet heeft gedaan door te zeggen dat ze hem leuk vind
En wat vinden jullie wel en niet kunnen..
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:43 schreef Ticootje het volgende:
zorg je wel voor oppas??
Klopt..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:49 schreef dahei het volgende:
[..]
Als ik hierboven de reacties goed lees is de Topicstarter "het meisje van 15" en niet "de jongen van 26". Toch Love07?
Ik zou er echt niet aan beginnen als ik jou was, alhoewel ik er niet tegen zou zijn. Kijk, van de reacties uit je omgeving zou ik me niets aantrekken, dus dat zou geen argument hoeven te zijn. Maar het is al een aantal keren genoemd: de levensfase verschilt gigantisch. Jij zit nog flink in je puberteit, hij is al ruim volwassen. Dit kan dus wel, maar de kans is veel groter dat het vruchteloos is dan bij 25 - 19.quote:
Ik bedoelde er meer mee aan te geven dat er altijd een verlangen zal zijn naar een liefde die normaal gesproken onmogelijk is. Dat onbereikbare maakt het juist extra aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:48 schreef Larissa het volgende:
Als liefde zo grenzeloos is dan zou het ook tijdloos horen te zijn en kan er best nog een aantal jaren gewacht worden.
dan staat het topic vol met: die jongen doet het goed x 100 ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:23 schreef Isdatzo het volgende:
en wat nu als de jongen 15 was en het meisje 25?
---
Jij bent nooit verliefd geweest begrijp ik hieruit?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:48 schreef Larissa het volgende:
Als liefde zo grenzeloos is dan zou het ook tijdloos horen te zijn en kan er best nog een aantal jaren gewacht worden.
Zo vaak.. maar niet op oudere mannen toen ik 15 was.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:51 schreef DS4 het volgende:
Jij bent nooit verliefd geweest begrijp ik hieruit?
Ik had het over "even een paar jaar wachten"...quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:52 schreef Larissa het volgende:
Zo vaak.. maar niet op oudere mannen toen ik 15 was.![]()
Uhm.. Ik ken mezelf wel redelijk..quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:15 schreef innovative het volgende:
[..]
Tja, als je als volwassen vent zin hebt om tussen 15jarige te staan in een discotheek, om met je schoonouders op vakantie te gaan en in een eigen tentje te moeten slapen, om te horen hoe "die lul van wiskunde" haar de klas uit gestuurd heeft om "helemaal niks", om tussen haar vriendinnetjes te zitten die ginnegappen over wat er met die-en-die beroemdheid gebeurd is, om te maken te krijgen met compleet onlogische jaloezie en woedeaanvallen, met "geen geld" en "niet naar binnen mogen" als je ergens heen wil, met ouders die daadwerkelijk nog wat te zeggen hebben ook over hun kind, met "om 12 uur thuis"... Vast wel.
Maar ik vind 't niet echt kunnen, aangezien je als 25jarige 10 jaar meer levenservaring hebt en zij niet. Laat haar eerst haar eigen dingetjes maar ervaren, echte liefde roest niet.
Ik ga genoeg om met oudere jongens.. Zit vaak bij de vrienden van me broer (20-25)quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:15 schreef innovative het volgende:
[..]
Maar ik vind 't niet echt kunnen, aangezien je als 25jarige 10 jaar meer levenservaring hebt en zij niet. Laat haar eerst haar eigen dingetjes maar ervaren, echte liefde roest niet.
Andersom, als meisje van 15 tussen de volwassen mannen die je vertederd aankijken maar niet serieus nemen als je wat zegt, niet mee kunnen met stappen want je komt nergens in, dingen voor het eerst ervaren die voor jou en leeftijdsgenoten heel bijzonder zijn en waar hij zijn neus voor ophaalt. Dingen als een strandwandeling bij zonsondergang, iets wat hij met 25 exen ook wel heeft gedaan terwijl het voor jou nog het summum van romantiek is, waarmee je dus heel veel dingen niet kan delen terwijl het juist zo geweldig is om samen de wereld te ontdekken.
Edit: oh, en neuken is bij wet verboden.
Ah gossiequote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef Love_07 het volgende:
Ik kom wel bijna alle kroegen in(18+)
Omgaan en een relatie zijn twee verschillende dingen. Maar goed, als jullie beiden het willen, wie zijn wij om er een banvloek over uit te spreken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef Love_07 het volgende:
Ik ga genoeg om met oudere jongens.. Zit vaak bij de vrienden van me broer (20-25)
Oke, voor mij zijn het wl nieuwe dingen, voor hem misschien niet
Hij heeft geen 25 exen.. dat zijn er maar 4
Nee, maar je vroeg of ik wel eens verliefd was geweest dus nam ik dat geljk mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:05 schreef DS4 het volgende:
Ik had het over "even een paar jaar wachten"...
BTW: dat jij niet verliefd werd op oudere mannen, zegt niets over de (on-)wenselijkheid ervan.
Maar je blijft gewoon een puber van 15, of je het nou wil of niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef Love_07 het volgende:
[..]
Ik ga genoeg om met oudere jongens.. Zit vaak bij de vrienden van me broer (20-25)
Oke, voor mij zijn het wl nieuwe dingen, voor hem misschien niet
Hij heeft geen 25 exen.. dat zijn er maar 4
Tja, ik ben 27 en ik heb redelijk vaak het probleem dat ik er niet in kom.quote:
Hoe is zijn reactie eigenlijk op die eerste zet?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:03 schreef Love_07 het volgende:
Waarvan het meisje de eerste zet heeft gedaan door te zeggen dat ze hem leuk vind
Shit, volgens mij ben ik een pedofiel. Ik heb een keer een chickie van 15 geneukt toen ik 19 wasquote:Op donderdag 12 april 2007 23:05 schreef Aventura het volgende:
Je bent een pedofiel als je als 25-jarige met een 15-jarige gaat. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |