Dan ben je vast heel lelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:39 schreef Qunak het volgende:
[..]
Tja, ik ben 27 en ik heb redelijk vaak het probleem dat ik er niet in kom.
Wist je dat op moment dat dat niet onder de 16 niet mocht? Zo nee, dan was je je er in ieder geval niet van bewust.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:56 schreef Jajong het volgende:
Shit, volgens mij ben ik een pedofiel. Ik heb een keer een chickie van 15 geneukt toen ik 19 was.
Ja man, het is verschrikkelijk.quote:
Een meisje van 15 vraagt of ze de stap moet nemen om een 25 jarige te versieren en jij denkt aan beïnvloeding door de "oudere man" en "misbruik maken"? Beetje vreemd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef Larissa het volgende:
Het enige wat ik steeds wil zeggen in deze discussie en al die discussies die over hetzelfde onderwerp lopen is dat een meisje van 15,16 makkelijk beïnvloedbaar is door een oudere man (al roept ze zelf natuurlijk van niet). En er zijn blijkbaar mannen die daar misbruik van maken.
Tja, rotte appels heb je altijd. En daarom geldt het meteen voor elke manquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef Larissa het volgende:
[..]
Nee, maar je vroeg of ik wel eens verliefd was geweest dus nam ik dat geljk mee.
Het enige wat ik steeds wil zeggen in deze discussie en al die discussies die over hetzelfde onderwerp lopen is dat een meisje van 15,16 makkelijk beïnvloedbaar is door een oudere man (al roept ze zelf natuurlijk van niet). En er zijn blijkbaar mannen die daar misbruik van maken.
Daar begin ik niet aan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:26 schreef Daggerspine het volgende:
of je leest verder als de titel voor je reageert?
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:05 schreef Aventura het volgende:
Je bent een pedofiel als je als 25-jarige met een 15-jarige gaat. Klaar.
Hij hoort de verstandigste te zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:58 schreef DS4 het volgende:
Een meisje van 15 vraagt of ze de stap moet nemen om een 25 jarige te versieren en jij denkt aan beïnvloeding door de "oudere man" en "misbruik maken"? Beetje vreemd.
Neehee.. maar als het allemaal echt zo serieus is kan er best wel gewacht worden tot het meisje ouder en volwassener is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:00 schreef Qunak het volgende:
Tja, rotte appels heb je altijd. En daarom geldt het meteen voor elke man.
Wat heeft dat met misbruik te maken?quote:
Kijk, en daar gaat het nu precies mis met je je boekenwijsheid. Als jij zelf niet inziet dat een 25-jarige misbruik maakt van de beïnvloedbaarheid van een 15-jarig meisje door een relatie met haar aan te gaan sla je de plank volledig mis.quote:
Je moet eens een minder grote broek aantrekken en eerst eens weten wat "boekenwijsheid" werkelijk betekent voordat je het woord te pas en vooral te onpas gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:46 schreef Larissa het volgende:
Kijk, en daar gaat het nu precies mis met je je boekenwijsheid. Als jij zelf niet inziet dat een 25-jarige misbruik maakt van de beïnvloedbaarheid van een 15-jarig meisje door een relatie met haar aan te gaan sla je de plank volledig mis.![]()
Nu heb jij ook al last van "boekenwijsheid". Althans, in de Larissa-zin: je bent het niet met haar eens, dus is het boekenwijsheid ofzo...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:53 schreef poepje3 het volgende:
Nou... toen ik 15 was had ik ook een relatie met iemand veel ouder en spreek dus uit ervaring. Ben nu volwassen en achteraf gezien leverde het geen problemen op. Hij liet me me gewoon ontwikkelen en ik stond sterk in m'n schoenen. Die relatie verstoorde mijn ontwikkeling niet en ik was gelukkig binnen de relatie. Ik blijf erbij dat het van persoon tot persoon verschilt.
Dus daarom heb je alle wijsheid in pachtquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:42 schreef Larissa het volgende:
Ik weet hoe meisjes van 15 in elkaar steken want ik ben er zelf 1 geweest. Wat dat betreft ben ik dus een ervaringsdeskundige. En ik weet ook waar 25-jarigen op die leeftijd zijn want ik ben ook 25 geweest en de vader van mijn dochter was toen ook 25 dus wat dat betreft ben ik ook een ervaringsdeskundige in verschillende levensfases.![]()
Ik ben benieuwd wat het effect van 'verboden liefde' op de psychologische gezondheid van een persoon zou zijn. Het lijkt me allerminst gezond.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:50 schreef Larissa het volgende:
Ik geef er mijn mening over. En ik heb ook steeds gezegd dat als het allemaal zo oprecht en serieus is er best een paar jaar gewacht kan worden en een kind nog het recht op een onbezorgde jeugd te geven.
Dat zeg ik niet. Daarnaast, als het serieus is, want daar ging het over, is het niet 'de eerste de beste'.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:07 schreef Larissa het volgende:
En dus moet ik mijn straks 15-jarige dochter maar rond laten neuken met de eerste de beste oudere jongere? Ik dacht het toevallig niet.![]()
Maar het moment dat jij 15 was is 25 jaar geleden. Compleet andere tijd. Meisjes van 15 zijn nu over het algemeen een stuk volwassener dan jij toen was.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:42 schreef Larissa het volgende:
Ik weet hoe meisjes van 15 in elkaar steken want ik ben er zelf 1 geweest. Wat dat betreft ben ik dus een ervaringsdeskundige. En ik weet ook waar 25-jarigen op die leeftijd zijn want ik ben ook 25 geweest en de vader van mijn dochter was toen ook 25 dus wat dat betreft ben ik ook een ervaringsdeskundige in verschillende levensfases.![]()
Ach, kom op! Dat is alleen maar een excuus. Ook toen waren we met jongens bezig, echt niet dat we met poppen speelden ofzo.. dan kun je wel steeds naar een eerder tijdperk verwijzen maar dat vind ik kort door de bocht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef Addict89 het volgende:
Maar het moment dat jij 15 was is 25 jaar geleden. Compleet andere tijd. Meisjes van 15 zijn nu over het algemeen een stuk volwassener dan jij toen was.
Denk je soms dat ik uit een slecht milieu komt omdat ik gek ben geworden op een meisje dat 'helaas' 10 jaar jonger is?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:58 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ach, kom op! Dat is alleen maar een excuus. Ook toen waren we met jongens bezig, echt niet dat we met poppen speelden ofzo.. dan kun je wel steeds naar een eerder tijdperk verwijzen maar dat vind ik kort door de bocht.
En volwassener in "vroeg rijp, vroeg rot"?Het percentage van meisjes dat echt seks heeft gehad op 14-jarige leeftijd valt volgens onderzoeken ook nog wel mee. Verschilt ook van milieu tot milieu.
Neh, laat mijn dochter dan nog maar even kind blijven. Met 18 is ze meerderjarig en dan kan ze doen en laten waar ze zin in heeft.
Dat zeg ik toch nergens? Je maakt er duidelijk wel een gewoonte van dus is het een patroon bij je geworden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:55 schreef Qunak het volgende:
Denk je soms dat ik uit een slecht milieu komt omdat ik gek ben geworden op een meisje dat 'helaas' 10 jaar jonger is?
Dat klopt, over het algemeen vind ik jongere meiden leuker.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens? Je maakt er duidelijk wel een gewoonte van dus is het een patroon bij je geworden.
Maar intussen word je zelf ouder en dan wordt het met het jaar sneuer. Snap je nu echt mijn punt niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:57 schreef Qunak het volgende:
Dat klopt, over het algemeen vind ik jongere meiden leuker.
Kul. Aan het begin van het topic heb ik gezegd waar bij mij de leeftijdsgrens ligt, dus het is onzin om te zeggen dat ik met het jaar sneuer wordt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:59 schreef Larissa het volgende:
[..]
Maar intussen word je zelf ouder en dan wordt het met het jaar sneuer. Snap je nu echt mijn punt niet?
Waarvan akte.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef Qunak het volgende:
15 - 25 vind ik persoonlijk erg vreemd. Echter, met 16 - 26 of 17 - 27 heb ik geen enkel probleem. Enkele van mijn vrienden 25 a 27 hebben een relatie waarin de partner 10 a 11 jaar verschilt. Deze relaties gaan prima. Tot nu toe is er een op de klippen gelopen om een reden die mij niet bekend is. Als je het mij vraagt door verschillende opvattingen.
Gewoon doe wat je gevoel zegt. Immers, je gevoelens opzij zetten voor het overheersende conformisme is ook niet alles.
Als jij voor jezelf een grens trekt bij 18 en jij wordt straks 30 en dan weer ouder en die meiden blijven 18 op het moment dat je ze inwisselt als ze serieuze plannen krijgen dan vind ik dat heel sneu staan ja. Net of je geen vrouwen van je eigen leeftijd kan krijgen en steeds een ander kippetje hebt waar jij dan "gevoelens" voor hebt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:07 schreef Qunak het volgende:
Kul. Aan het begin van het topic heb ik gezegd waar bij mij de leeftijdsgrens ligt, dus het is onzin om te zeggen dat ik met het jaar sneuer wordt.
Heus:quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:11 schreef Larissa het volgende:
[..]
Als jij voor jezelf een grens trekt bij 18 en jij wordt straks 30 en dan weer ouder en die meiden blijven 18 op het moment dat je ze inwisselt als ze serieuze plannen krijgen dan vind ik dat heel sneu staan ja. Net of je geen vrouwen van je eigen leeftijd kan krijgen en steeds een ander kippetje hebt waar jij dan "gevoelens" voor hebt.
Ja, en ik heb ook gezegd waar bij mij de grens van het verschil ligt: 10 jaar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:18 schreef Larissa het volgende:
Je valt op jongere meiden schreef je toch! En ondertussen word jij ouder.
Niet doen alsof je nu pas een reactie ziet die al drie dagen onaangeroerd op het internet staatquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:29 schreef Larissa het volgende:
15-25 vindt ie niet kunnen maar 16-26 weer wel.
Zie edit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:36 schreef Larissa het volgende:
Je hebt het net gequoot en nee, ik ken niet al je posts uit mijn hoofd. En 15-25 is toch ook 10 jaar verschil maar maak je dan ineens een onderscheid omdat het van de wet niet mag?
Nee. En als zou ik dat wel hebben, dan was ik niet de persoon om daarover te oordelen, jij net zo min.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:45 schreef Larissa het volgende:
Jij hebt er geen problemen mee dat je vrienden de wet overtreden door met een 15-jarig meisje naar bed te gaan... tja.. ik heb daar gewoon mijn mening over en je brengt me toch niet vanaf.
Net zo goed als dat de rechter, mocht e.e.a. voorkomen, kan oordelen dat er in casu geen reden is om tot strafoplegging over te gaan, mag je als burger vinden dat de wetsovertreding in casu niet laakbaar is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:51 schreef Larissa het volgende:
Elke burger wordt geacht zich aan de wet te houden. Je vrienden zijn dus gewoon strafbaar.![]()
Nee. Alles is nu wel gezegd door ons denk ik zo.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
LOL
Qunak en Larissa open een eigen topic ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |