quote:Op donderdag 12 april 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
schaars komt er zo in
Het is een complotquote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Cruoninga het volgende:
AZ wordt in knock-out rondes toch altijd uitgeschakeld door groen-witte ploegen? Sporting Lissabon, Real Betis, FC Groningen en nu Werder?
dat dus, naar de 2de paal ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef borisz het volgende:
Luirink neem eens goede corners
Wat is er mis met Evert?quote:
De kans is groot jaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Is dat weer de rentree van Schaars ?
wat een vitaminegebrek-kop heeft die gast zeg..quote:Op donderdag 12 april 2007 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Snorremans in zn hok
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Quarter final ?
quote:
oowja logischquote:
Dit hielp van mij gewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef paultjuhhh het volgende:
KOM OP
Ik ook en van FC Utrechtquote:Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eigenlijk houd ik gewoon van (het voetbal van) AZ....
De reden dus waar om ik naar den Belg kijk.quote:
AZ is een kutclub, ik gun die gasten echt niks. Oķk niet 'omdat ze Nederlands' zijn. Kutclub, kutcoach, kutpubliek (!!), kutteam en clubs die opgehemeld worden door de media zijn per definitie kut.quote:
Ondanks dat het een schijtclub is kan ik wel van goed voetbal genietenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef denthemen het volgende:
fucking hell wááááát een fucking heerlijke goal
Volgende goal wordt het weer die highkickquote:
ze vinden het zo zielig dat niemand Ajax Amsterdam meer kent in het buitenlandquote:
ga ff naar SEX met al je vaginale infecties wil jequote:Op donderdag 12 april 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
AZ is een kutclub, ik gun die gasten echt niks. Oķk niet 'omdat ze Nederlands' zijn. Kutclub, kutcoach, kutpubliek (!!), kutteam en clubs die opgehemeld worden door de media zijn per definitie kut.
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
AZ is een kutclub, ik gun die gasten echt niks. Oķk niet 'omdat ze Nederlands' zijn. Kutclub, kutcoach, kutpubliek (!!), kutteam en clubs die opgehemeld worden door de media zijn per definitie kut.
zal wel..quote:Op donderdag 12 april 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Helemaal niets in Amsterdamquote:Op donderdag 12 april 2007 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
jaaaaaallaaaaaaaaaaaaaaaala
PSV EINDHOVEN !!!
jaaaaaaaallalaaaaaaa
nee gekquote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Als AZ er nog een maakt, moet Werder dan 5-2 voor de overwinning doen?
Goh, moet je hier eens kijken als PSV of Ajax speelt. Krijg je alleen maar reacties als de mijne. Maar omdat het medialieverdje AZ is, kan dat weer niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga ff naar SEX met al je vaginale infecties wil je
typische az supporter hierquote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Als AZ er nog een maakt, moet Werder dan 5-2 voor de overwinning doen?
Absoluutquote:Op donderdag 12 april 2007 21:20 schreef mcyodogg het volgende:
Als objectief kijker zeg ik: leuke wedstrijd zo.
dan komen ze misschien tegen Portugezen, dat moeten ze al helemaal winnenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik heb nog liever dat az nu doorgaat dan die vuile moffen. Dan vliegt az de volgende ronde er maar uit.
Omdat AZ soort van ajax isquote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef Dennus-F het volgende:
Waarom staat die jaliens in t nederlands elftal pff
Dat vraag ik me ook al tijden af bij Heitingaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef Dennus-F het volgende:
Waarom staat die jaliens in t nederlands elftal pff
picsquote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Mn vriendin nu weer sachoNet kon ik nog aan dr zitten.
blijft az helaasquote:Op donderdag 12 april 2007 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ondanks dat het een schijtclub is kan ik wel van goed voetbal genieten.
net voor de wedstrijd een lovend protret over Donk op de tv en nu ditquote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef golfer het volgende:
Wat een baggerverdediging heeft AZ toch.
Jaliens is net als Reiziger. niks bijzonders met af en toe een degelijke partij.quote:
AZ = Altijd Zichzelfquote:Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef Cruoninga het volgende:
"Alkmaar Zaanstreek Combinatie"? Dus eigenlijk heten ze AZC?
Da's altijd nog meer dan Koos Alberts.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik sprong al half.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik sprong al half.
Juist.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:26 schreef Devrim het volgende:
Leuke wedstrijd trouwens..veel kansen en best veel doelpunten
En voor ditquote:Op donderdag 12 april 2007 21:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Publiek maakt ook alleen de bek open als ze voorstaan
Bijna 3-1
En AZ - Roda.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die hadden ze nog tegoed van AZ - Ajax
Wim Kieft actiequote:
Ik vind heel AZ niet zo bijzonder spelen vandaag, maar zo te zien delen niet veel mensen mijn meningquote:Op donderdag 12 april 2007 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
Jenner speelt een baggerwedstrijd.
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef Dennus-F het volgende:
Ik snap niet als je een nederlander bent dat je niet voor de nederlandse club bent. is alleen maar goed voor de uefa coefficients
AZ speelt zoals altijd, altijd gevaarlijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik vind heel AZ niet zo bijzonder spelen vandaag, maar zo te zien delen niet veel mensen mijn mening![]()
Gesmolten ET ?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:28 schreef nightfall het volgende:
wat een gedrocht die scheids zeg,. net ET
En over die andere snorremansquote:Op donderdag 12 april 2007 21:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Derksen zit al een stukje te typen over de UEFA maffia.
dat hoort erbij hequote:Op donderdag 12 april 2007 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wow NLse speakert
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef paultjuhhh het volgende:
ik zet onze mascottes wel in
[afbeelding]
Vrij normaal bij Europese matchen...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wow NLse speakert
Schaarsquote:Op donderdag 12 april 2007 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
In de 2de helft speelt AZ beter![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef LuukBes het volgende:
Aadje de Mos op Sporza in de analyses.
Nee, Martens moet gewoon 10 spelen. Schaars erin op de linkshalf. Dan gaat het lopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:33 schreef djstoffel het volgende:
teveel spelers zitten onder hun normale niveau....de cler, arveladze, dembele (ondanks zn goal) en als dieptepunt martens. Waarschijnlijk een treetje te hoog voor hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |