ze vinden het zo zielig dat niemand Ajax Amsterdam meer kent in het buitenlandquote:
ga ff naar SEX met al je vaginale infecties wil jequote:Op donderdag 12 april 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
AZ is een kutclub, ik gun die gasten echt niks. Oók niet 'omdat ze Nederlands' zijn. Kutclub, kutcoach, kutpubliek (!!), kutteam en clubs die opgehemeld worden door de media zijn per definitie kut.
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
AZ is een kutclub, ik gun die gasten echt niks. Oók niet 'omdat ze Nederlands' zijn. Kutclub, kutcoach, kutpubliek (!!), kutteam en clubs die opgehemeld worden door de media zijn per definitie kut.
zal wel..quote:Op donderdag 12 april 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Helemaal niets in Amsterdamquote:Op donderdag 12 april 2007 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
jaaaaaallaaaaaaaaaaaaaaaala
PSV EINDHOVEN !!!
jaaaaaaaallalaaaaaaa
nee gekquote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Als AZ er nog een maakt, moet Werder dan 5-2 voor de overwinning doen?
Goh, moet je hier eens kijken als PSV of Ajax speelt. Krijg je alleen maar reacties als de mijne. Maar omdat het medialieverdje AZ is, kan dat weer niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga ff naar SEX met al je vaginale infecties wil je
typische az supporter hierquote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Als AZ er nog een maakt, moet Werder dan 5-2 voor de overwinning doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |