By The Monumentquote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef Irien het volgende:
Books from Boxes![]()
Girls who play guitars![]()
Nosebleed![]()
Our Velocity![]()
The Unshockable![]()
yesss die ook! Vind deze cd net zo leuk als de vorige!!quote:
Op Pinkpop gekocht, maar ik draag hem amper. Alleen op concerten eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Irien het volgende:
we used to talk boys with missing spines lalala
cool T-shirt... mooier dan die witte versie die ze bij 't conert hadden.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Irien het volgende:
We used to talk boys with missing spines! lalala![]()
cool T-shirt... mooier dan die witte versie die ze bij 't conert hadden.
Begin Oktober staan ze in Engeland, daarna gaan ze naar Duitsland, dus wie weet....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:41 schreef Irien het volgende:
[..]
yesss die ook! Vind deze cd net zo leuk als de vorige!!
Krijg heimwee naar het concert... wanneer nog een keer?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:47 schreef Sautor het volgende:
[..]
Begin Oktober staan ze in Engeland, daarna gaan ze naar Duitsland, dus wie weet....
Ja klopt, oko in de videoclip hebben ze een stuk uit de intro geknipt. En dat is juist een van de mooiste stukjesquote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hey, wat is dit topic dood!
Ze waren erg goed op Pinkpop, na Muse en C-mon & Kypski mijn hoogtepunt, stond helemaal vooraan tegen de dranghekken. Books from Boxes hoor ik nu voor het eerste op Kink, schrok me dood, want hij begint veel eerder met zingen
.
Wat tofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:23 schreef Irien het volgende:
Maximo Park heeft condoomdoosjes van artwork voorzien voor Rock Werchter ! Cute!![]()
http://www.belgianpopline.be/
(ik weet even niet hoe ik het plaatje alleen laat zien)
En dat kon je niet herleiden met die weeklijstjes in het lastfm-topic?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Overigens doe je dat door met de rechter muisknop op het plaatje te klikken, de link die bij eigenschappen staat te kopiëren (http://www.belgianpopline.be/afbeeldingen/condoom-maximo.jpg) en deze link vervolgens in image tags te zetten: klik op het schilderij knopje (tweede van rechts) boven het vak waar je je bericht aan het typen bent
Nee want die geeft een of andere hele vage lange linkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En dat kon je niet herleiden met die weeklijstjes in het lastfm-topic?
ehh. Jij durft Maxïmo Park te vergelijken met Mika?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:53 schreef Irien het volgende:
Moet megahit worden! Mooier dan Mika
Nee, da's de huidige megahit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehh. Jij durft Maxïmo Park te vergelijken met Mika?![]()
hm, ok, noujaquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, da's de huidige megahit.
quote:Yes you've guessed it (although we're clearly not very good at keeping a secret!) the storming live favourite Girls Who Play Guitars will be the next single!
Three brand new songs are included across the formats, as well as original demos and other delightsFor you collectors out there, the obituary series of songs also continues, this time on the American visual artist Joe Brainard (more information for the inquisitive at www.joebrainard.org)
B-SIDE INFO AND ARTWORK
You'll hear about our special preorder with further exclusive digital tracks very soon!
And you stars of the video don't need to wait too long either...
Hm, in Engeland is hij al single want ik hoor hem ier vaak op de radio.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef Sautor het volgende:
Ondertussen is de derde single ook al bekend: Girls Who Play Guitars
[afbeelding]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |