We hebben een kaartje van 'm overgekocht, dus we moesten ook even afspreken daarvoor, vandaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]
Jeroen die geen Jeroen heet, wazig. Jeroen, leg uit! (hoe heb je hem gespot zonder foto's eigenlijk?)
Als je daar soms op onverklaarbare wijze veertig euro vindt, weet je waar je wezen moet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef Sautor het volgende:
Hmm, ff portemonnee checken na al deze verhalen
Ik heb wel een mot gevonden, maar geen 40 euroquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:07 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Als je daar soms op onverklaarbare wijze veertig euro vindt, weet je waar je wezen moet.![]()
Omdat ik dom ben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
Maar, maar, maar, maar... Maar waarom neem je zoveel geld mee naar een optreden?
Ik heb even gekeken bij de shirts, M schijn ik nog wel te passen (Razorlight shirt is M). Maar ik koop alleen shirts als ik ze 'in het dagelijkse leven' ook zou dragen. Dus niet alleen op concerten etc. En dan vond ik ze allemaal niet leuk genoeg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:05 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
We hebben een kaartje van 'm overgekocht, dus we moesten ook even afspreken daarvoor, vandaar.![]()
En die vier dagen doorbikkelen, dat wordt bij mijn ouders happen, denk ik...Vandaag schijnt zorgtoeslag weer te komen.
![]()
Heeft iemand trouwens nog een shirt gekocht? Ik vond die met die taperecorder wel leuk, jammer dat-ie wit was... En alleen in S en M, met wat wishful thinking was dat misschien goedgekomen, maar de rollade-look is niet echt mijn ding.![]()
Het ritsje stond nog open, dus die zal er wel ingevlogen zijn. Denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:23 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hoe krijg je een mot in je porte-monnaie, Sautor? Of is het er één met een kledingkastachtig voorkomen?
Hihiquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
Jeroen die geen Jeroen heet, wazig. Jeroen, leg uit! (hoe heb je hem gespot zonder foto's eigenlijk?)
Jee Irien op fokquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Irien het volgende:
Hee ik ben ook op Fok!
Het optreden gisteren was ameeeeeezin! Het leukste en meest opwindende wat ik in tijden heb gezien! Maar minder verwachtte ik ook niet! Het was ook gezellig met Lienelien en Newbiedoobiedoo, Niet zoals 5 days off, maar wel leuk!
@Majo... Archis Tikku is inderdaad India's en niet *kuch* Fins (my bet). sterker nog!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Archis_Tiku
"Archis Tiku was the original lead singer of Maxïmo Park, and when he decided to turn his concentration to playing bass, the band were on the verge of collapse until they met Paul Smith."
Aaah... Paul....
![]()
Was jij dat meisje met dat zwarte haar en lichte shirtje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:15 schreef Lieke_K het volgende:
Concert was gaaf, lekker vooraan gestaan en toch niet kapot gebeukt.
Ik zit te denken wat Lieke ook alweer aan had, maar ze heeft iig bruine krullen. En ik was het meisje die veel te hard en heel erg vals aan het meegillen wasquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:54 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Was jij dat meisje met dat zwarte haar en lichte shirtje?
Oh die!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zit te denken wat Lieke ook alweer aan had, maar ze heeft iig bruine krullen. En ik was het meisje die veel te hard en heel erg vals aan het meegillen was
Welke site?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:57 schreef stijgende_ster het volgende:
Wat hadden die lui van die site trouwens te zeuren? Iets met dat je een mailadres kon opgeven en dan kreeg je een filmpje gemaild ofzo?
quote:
haha, dat heb ik gezienquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef Garnaalt het volgende:
Vet concert, lekker gestagedived. ik ging als 2de (geel bruin gestreept shirt) , eerste keer meteen naar de grond, maar de keren erna (the unshockable!) iets van een minuut! woeiii
Ahh, dan heb ik bijgedragen aan jouw gecrowdsurfquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef Garnaalt het volgende:
Vet concert, lekker gestagedived. ik ging als 2de (geel bruin gestreept shirt) , eerste keer meteen naar de grond, maar de keren erna (the unshockable!) iets van een minuut! woeiii
Mooi was dat ja, heb ook wel wat mensen over me heen gehad...quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:32 schreef Sautor het volgende:
Ik heb volgens mij aan iedereen's crowdsurf meegedaan
De ene keer stond ik links vooraan, en dan opeens rechtachteraan door al dat gespring en geduw
Dan hebben wij samen die vriend van mij nog het publiek in gegooid!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef Garnaalt het volgende:
Was Kabouter_Krullepluis aan het crowdsurfen dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:09 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Mooi was dat ja, heb ook wel wat mensen over me heen gehad...![]()
Tot ik opgehouden werd doordat ik opeens een kleine 100 kilo naar achteren moest slepen...![]()
Nee, 't leek me niet zo verstandig om allemaal mensen over een uitgetelde K_K heen te laten springen. Ik slepen met hem en al die hondekoppen die ik voorbij moest om nota bene naar achteren te komen bleven heerlijk in de weg staan...quote:Op zondag 22 april 2007 04:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Was Kabouter_Krullepluis aan het crowdsurfen dan?![]()
![]()
Jeetje, wat was jij een irritant snotjong.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef Garnaalt het volgende:
whehehehequote:Op zondag 22 april 2007 14:48 schreef Dasbard het volgende:
[..]
Jeetje, wat was jij een irritant snotjong.
Euhm, ik had een wit blouseje aan, dus ik dénk het niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:54 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Was jij dat meisje met dat zwarte haar en lichte shirtje?
* newbie krijgt gelijk visioenen van Tirolerfilmsquote:Op zondag 22 april 2007 18:31 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Euhm, ik had een wit blouseje aan, dus ik dénk het niet.![]()
Je omschrijving klinkt trouwens als die Jägermeisterslet!![]()
Jägermeisterhoerrr. Die steeds wanneer Paul ook maar één woordje zei tussen de nummers door keihard 'speluhhh! begon te roepenquote:Op zondag 22 april 2007 18:31 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Euhm, ik had een wit blouseje aan, dus ik dénk het niet.![]()
Je omschrijving klinkt trouwens als die Jägermeisterslet!![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jägermeisterhoerrr. Die steeds anneer Paul ook maar één woordje zei tussen de nummers door keihard 'speluhhh! begon te roepen![]()
Ik vond t snel gaanquote:Op zondag 22 april 2007 18:47 schreef Goover het volgende:
[..]Gezellig.. ik vond het tempo juist wel lekker zo
quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef Juweel het volgende:
Was een tof concert...en Oor was gewoon boos omdat ze niet 15 mensen op de gastenlijst konden zetten![]()
En Our Velocity is EINDELIJK toegevoegd aan de 3FM Playlist!
Over gastenlijst gesproken, kon jij niet wat regelen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef Juweel het volgende:
Was een tof concert...en Oor was gewoon boos omdat ze niet 15 mensen op de gastenlijst konden zetten![]()
En Our Velocity is EINDELIJK toegevoegd aan de 3FM Playlist!
dat komt omdat OV al wekenlang Free Choice was van onder andere Coen en Eric, nu pas is hij officieel toegevoegd op de heuse playlist!quote:Op maandag 23 april 2007 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik heb hem anders al een paar keer voorbij horen komen op 3fm...
En bijbehorende (in dezelfde stijl als de vorige lelijke covers) cover:quote:I thought you might like to know that we are planning to release a 2nd song from our album Our Earthly Pleasures. As you are probably sick to the back teeth of hearing 'Our Velocity' on the radio, we thought that the next single should be in complete contrast and show a different side to Maximo Park. So with this in mind may we proudly present 'Books From Boxes'....
Again we have worked hard to write some interesting B-sides, one of which will be another addition to the growing set of Obituary Songs. First off, the CD version will include our twisted take on The Proclaimers songs '500 Miles', which we recorded live for Jo Wiley's Live Lounge. We have also included the original home demo for our album track 'The Unshockable'. Recorded at a relatively slow speed you can see how it started life as quite a funky little number.
Also available is a white 7 inch record with 'Don McPhee' on the B-side which is a hypnotic piano loop layered over with guitar and off kilter drums, under Paul's account of the life of the famous Guardian photographer. And lastly there is also a blue 7 inch with a new track 'Obstinate Ideas', an unabashed love song, and the original home demo for 'Books From Boxes'.
We are offering a undeniable deal if you pre-order all formats, namely the full set for £4 only. If you snap this up before the release date (which is June 11th kids!) we are including two completely exclusive versions of 'Books From Boxes' as MP3s. The first version is an acoustic recording performed in early April at Radio DRS in Switzerland, and the second version is a full live take played in front of 200 people in March for a VPRO Radio session in Amsterdam.
Sorry to overload you with information. That's all for now. See you all soon.
Lukas and The Park.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |