Goed acclimatiseren dat laminaat en voorzichtig aanslaan... vriendin van me heeft ruim 3 pakken weg kunnen mikken doordat die kapot sprong tijdens 't leggen... wel mooi vloerke!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:48 schreef Breuls het volgende:
Heb vandaag Tundra laminaat gehaald, type geantiquiseerd:
[afbeelding]
20 pakken, niet genoeg voor het hele appartement maar een auto raakt ook vol.
En een lampje voor boven de spiegel in de badkamer:
[afbeelding]
Die wordt horizontaal geplaatst. Lekker sfeervol.
dat lukte nog welquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Die hebben wij voor speelgoed, handige kastjes. Alleen die laden, ja die zijn heel lastig om in elkaar te vouwen.
Jeetje heb jij een strippenkaart of zo?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat lukte nog wel![]()
maar die rare schroefjes in die gekke dingetjes
en ik heb weinig kracht in mn vingers dus ze zitten ook niet helemaal strak, maar hey het staat
(en zovele moeite ermee hebben als ikea-medewerker
)
Oeh leuk kleurtje!quote:
ik snap m nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeetje heb jij een strippenkaart of zo?
Wat dan? Ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:25 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
idem hiero... wel klote met opmaken...
Ratta!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef isdithetnou het volgende:
Deze voor mijn kleinste koter
[afbeelding]
Hej heb jij vandaag nog gewerkt? Ik heb vandaag namelijk bij IKEA Utrecht geshopt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Storm
Grono
Kalas bordjes en beker
Rattaleuk bij ikea werken
Ik gisteren bij Ikea Utrechtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej heb jij vandaag nog gewerkt? Ik heb vandaag namelijk bij IKEA Utrecht geshopt...
Nee ik werk deze week vrijwel niet (had tentamens etc dus heb alleen gisterenavond op het externe talon gestaan van 18-sluit )quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej heb jij vandaag nog gewerkt? Ik heb vandaag namelijk bij IKEA Utrecht geshopt...
Ik vind zo'n flap juist altijd irritant, dan raakt hij los en zit het zo rot bij je voeten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:09 schreef Skaai het volgende:
Ik heb gisteren ook m'n nieuwe Ikea dekbed opgemaakt ofzo, maar ik vond 't ook een kutklus. Ik heb het idee dat de overtrek net ietsjes kleiner is dan mijn dekbed zelf. En er zit zegmaar niet zo'n flap onderaan die ik onder mijn matras kan proppen, maar das eik geen probleem want die trek ik dan toch weer los
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |