OOow die zijn leuk in die kleurtjes inderdaad...quote:
haha ja inderdaad kan niet anders hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OOow die zijn leuk in die kleurtjes inderdaad...
jij hebt ook pas een nieuw bureaustoeltje?
Ja! En er staan nog écht lekkere dingen in ook. Had ik er maar meer meegenomenquote:
Die heb ik ook, zo'n 2 jaar nu al en tijd voor een nieuwe. Ooit keertje glas omgevallen en dat is er in getrokkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:01 schreef Nanook24 het volgende:
Gisteren deze gescoord bij Ikea Haarlem.
[afbeelding]
Onze oude salontafel was een vierkante bak op wieltjes en aangezien onze jongste dochter begint met gaan staan werd die een beetje gevaarlijk. De wieltjes waren niet het probleem want we hebben vloerbedekking maar als ze haar evenwicht verloor viel ze met haar hoofd op de onderkant van de bak.Hoog tijd voor een andere dus.
Hoe zit zo´n stoeltje? Zou je er relax een filmpje in kunnen kijken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:44 schreef lily het volgende:
Draaifauteuiltje voor op onze slaapkamer (in kottla wit; lijkt een beetje op schapendons)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:44 schreef lily het volgende:
Draaifauteuiltje voor op onze slaapkamer (in kottla wit; lijkt een beetje op schapendons)
[afbeelding]
zit niet echt super relaxed: teveel rechtop vond ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hoe zit zo´n stoeltje? Zou je er relax een filmpje in kunnen kijken?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:17 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zit niet echt super relaxed: teveel rechtop vond ik.
daarom komen deze bij ons in de woonkamer:
[afbeelding]
zeeeeeeer relaxed (daar kom je bijna niet meer uit)
Nah, voor het kijken van een film zou ik een andere kiezen. Het stoeltje zit lekker hoor maar niet om onderuitgezakt een uurtje of wat te zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hoe zit zo´n stoeltje? Zou je er relax een filmpje in kunnen kijken?
Eigenlijk gewoon zomaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:06 schreef AnneX het volgende:
wij ook ! wat lief van je.
Is ze jarig of voor de zomaar = nog leuker.
Boh die kast vind ik zó mooi hehquote:
En? Hoe was haar reactie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:53 schreef Flappekz het volgende:
Vanmiddag gekocht in Delft, om mijn lief te verrassen. Meteen in elkaar gezet, staat nu op d'r te wachten in de slaapkamer:
[afbeelding]
Ik ben héél benieuwd naar dr reaktie![]()
Dat bed hadden wij ook besteld, eind april. 1.80 x 2.20 weliswaar, met dezelfde matrassen en van die sjieke lattenbodems. Het zou eerst half mei worden geleverd, toen ineens 18 juni. Toen we gisteren toevallig bij IKEA waren en we ons nieuwe adres gingen doorgeven bleek dat het opnieuw was uitgesteld en het 18 juli zou worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef Marc H het volgende:
Slaapkamer:
[afbeelding]
Malm bed, 140x200, met SULTAN HAMNÖ matras, heerlijk, 28 cm dik!
Alleen waren ze even vergeten te vertellen dat je de hamar middenbalk apart moet bestellen, dus kon ik weer terug naar ikea. Dat dat ding ontbreekt ontdek je ook niet zo snel, zeker niet als je het laat afleveren.
dus is het geen nieuwe aanwinst en hoort het dus niet in dit topic terecht...quote:Op zondag 10 juni 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat bed hadden wij ook besteld, eind april. 1.80 x 2.20 weliswaar, met dezelfde matrassen en van die sjieke lattenbodems. Het zou eerst half mei worden geleverd, toen ineens 18 juni. Toen we gisteren toevallig bij IKEA waren en we ons nieuwe adres gingen doorgeven bleek dat het opnieuw was uitgesteld en het 18 juli zou worden.
Bed is dus bij IKEA geannuleerd en hebben er meteen maar één gekocht bij de concurrent.
Eerder in dit topic stond het als aanwinst.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:14 schreef Bartjebart het volgende:
dus is het geen nieuwe aanwinst en hoort het dus niet in dit topic terecht...
hoe vervelend het overigens ook is hoor...
ja ok... et duurt ook al een hele tijd... das wel vervelend...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerder in dit topic stond het als aanwinst.
Mooie lamp, jammer dat het snoer niet is weggewerkt...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:11 schreef Marc H het volgende:
< offtopic >
Ikzelf koop alleen iets als het op voorraad is. Als ik daarvoor moet uitwijken naar een ander filiaal, so be it. De bekleding van mijn bank hadden ze in amsterdam niet meer, en wanneer het wel weer leverbaar zou worden was onduidelijk. Amersfoort had er nog een wel een paar liggen, dus alles daar gekocht.
< /offtopic >
Gisteren nog even wat extra licht gehaald:
[afbeelding]
Antifoni, met ikea family kaart slechts 24,95
Daar staat hij idd mooiquote:Op zondag 10 juni 2007 15:30 schreef Marc H het volgende:
was voor mij geen probleem, hij staat in een hoek, achter de bank. Wat ik belangrijker vond was dat de schakelaar boven bij de lamp zit, zodat ik niet achter de bank moet gaan zoeken naar de schakelaar.
[afbeelding]
Weet iemand toevallig de naam van dit kastje ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:53 schreef Flappekz het volgende:
Vanmiddag gekocht in Delft, om mijn lief te verrassen. Meteen in elkaar gezet, staat nu op d'r te wachten in de slaapkamer:
[afbeelding]
Ik ben héél benieuwd naar dr reaktie![]()
Even zoeken helptquote:Op maandag 11 juni 2007 17:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Weet iemand toevallig de naam van dit kastje ?![]()
die bovenste lamp heb ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
kleine storm
[afbeelding]
In combinatie met de grotere groene die ik al had
[afbeelding]
het vloerkleed (groen met wit, 6.50 koopjeshoek)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |