quote:Op donderdag 12 april 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
Moet ik hem dan maar volposten? Meer hier schrijven dan voor de marathon, waar Prins Trysten zometeen een kind zal zien sterven?
Yeah, da's de droomscene waar het hele verhaal op stoelt.quote:
jij... Jij...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, da's de droomscene waar het hele verhaal op stoelt.
Maar het is maar een Slavenkind, niks om je druk over te maken
Damn. Cup C blijkt inmiddels gegroeid te zijn naar D... Morgen weer terug.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
Duurde lang he voordat het nieuwe topic er was... Sorry
Ik ging 1 string ruilen dus. Kom er met 4 normale en 3 bh's terug
Help me herinneren dat ik die van mij nooit aan jou verkoop dan?quote:
Je zou me sowieso geld toe moeten geven.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Help me herinneren dat ik die van mij nooit aan jou verkoop dan?
Mmmm. Barq'squote:Op donderdag 12 april 2007 18:20 schreef Nonneke het volgende:
stelletje auwehoeren !![]()
*deelt wat koude drankjes uit*
[afbeelding]
Het doel van "verkopen" is meestal dat je er geld aan overhoudt...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zou me sowieso geld toe moeten geven.
Niet teveel zoethout hoop ik? Maar doe maar eentje, dan probeer ik het wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Rootbeer. Smaakt eh... naar niks dat ik in Nederland kende. Het is donker van kleur en smaakt wat kruidig. Er zit oa zoethout en sassefras (geen idee wat dat is) in.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rootbeer
Je kunt het in Nederland bij America Today kopen.
Waarmee ik dus maar wil zeggen dat ze aan mij verkopen sowieso onmogelijk zou zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het doel van "verkopen" is meestal dat je er geld aan overhoudt...
Nee, geloof het niet. Is ook per merk afhankelijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet teveel zoethout hoop ik? Maar doe maar eentje, dan probeer ik het wel.
Ja, was het bloed maar van je handen. Je ziel echter zal altijd rood zien van het kinderbloed...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
Zo, het kind is dood, ik ga even douchen
Nee hoor, Slaven hebben geen rood bloedquote:Op donderdag 12 april 2007 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, was het bloed maar van je handen. Je ziel echter zal altijd rood zien van het kinderbloed...![]()
De mijne wel hoor. Je mag ze hebben. Gratis.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, Slaven hebben geen rood bloed
Ik dacht al dat je me zonder iets te zeggen verlaten hadquote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
Nog iemand meer problemen met Live Messenger? Ik kom niet meer online.
Dat zou dan gelijk staan aan moord... weet je zeker dat JIJ daarmee kan leven?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De mijne wel hoor. Je mag ze hebben. Gratis.
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
Ja, we werden wel gedwongen op te houden hèquote:Op donderdag 12 april 2007 18:07 schreef DR34M3R het volgende:
hoi maedel, uitgeknuffeld?
Gij, gij Pontius Pilatesquote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
Doe mij ook zo'n monitor. Want in deze OP zitten er bij mij alleen in de L foto'squote:Op donderdag 12 april 2007 19:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, we werden wel gedwongen op te houden hè
Damn wat een lekkere foto in de OP.![]()
Nee. Ik ben te zacht...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou dan gelijk staan aan moord... weet je zeker dat JIJ daarmee kan leven?
je zou die uren moeten claimen voor dat mondeling Engels van jequote:Op donderdag 12 april 2007 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vanmiddag van 16.00 tot 18.30 geslapen.
Ja?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n monitor. Want in deze OP zitten er bij mij alleen in de L foto's
euhm, deze noob krijgt het weer niet voor elkaarquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja?
is dit geen lekkere foto dan?
[afbeelding]
Ik kan alleen maar denken "bij ons werkt dat nooit, met die armen zo"quote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja?
[afbeelding]
Die zie ik elke morgen als eerste als ik wakker wordtquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja?
[afbeelding]
Dat gaat gewoon zeer doenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar denken "bij ons werkt dat nooit, met die armen zo"
Is die je nu pas opgevallen?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, we werden wel gedwongen op te houden hè
Damn wat een lekkere foto in de OP.![]()
we hebben een uurtje adempauze genomenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is hier (niet) gebeurd tijdens mijn afwezigheid?
Geef het maar gewoon toe. Je hebt met z'n allen zitten balen van mijn afwezigheidquote:Op donderdag 12 april 2007 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben een uurtje adempauze genomen![]()
tuurlijk nietquote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geef het maar gewoon toe. Je hebt met z'n allen zitten balen van mijn afwezigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |