abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:00:48 #51
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_48300850
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:23 schreef Logitik het volgende:

[..]

Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?

Ik zou het vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn trouwens. Want dat betekend dat je je eigen leger niet goed onder controle hebt. Het is nu èèn grote puinzooi, iedereen blijft achter, en ik kan niet effectief units sturen.
Je kunt zowieso met nummers werken (dat is wat ik altijd doe). Dubbelklikken op je grenadiers resulteerd in alle grenadier squads geselecteerd ook een optie. Maar je kan idd niet terug volgens mij.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:01:30 #52
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_48302783
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:52 schreef sakeh het volgende:

& lmao naar al die paupers die voor die 9 euro minder 3 weken moesten wachten en een vage editie krijgen
ik ben een pauper
  vrijdag 13 april 2007 @ 20:16:56 #53
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_48303218
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:00 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Je kunt zowieso met nummers werken (dat is wat ik altijd doe). Dubbelklikken op je grenadiers resulteerd in alle grenadier squads geselecteerd ook een optie. Maar je kan idd niet terug volgens mij.
Er is ook een toets voor, maar ik weet niet wat de default toets ervoor is. Bij mij is het iig hetzelfde als in Yuri's Revenge
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  Redactie Games vrijdag 13 april 2007 @ 20:20:14 #54
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48303304
Je kan een Unit van hetzelfde type ook selecteren door de knop "W" indrukken. Dan worden die geselecteerd die op je scherm staan. Druk je 2x op "W" pakt ie alle units over het hele slagveld van dat bepaalde type.

"D" is handig voor tanks zodat je achteruit kan rijden en minder kwetsbaar aan de voorkant dan aan de achterkant bent.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_48305097
Wie is er al bezig met de NOD missies ?
Ik zit vast in de " Naval base" missie.
Krijg die Cruiser wel stuk maar daarna houdt t gewoon op :s ..
Alles wat ik probeer loopt dood
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_48305969
me beeldscherm begon opeens aardig te flikkeren, plaatsen waar gevochten werd zat onder de puin en flikkerde van schoon naar puin constant , het was nog wel de mooiste gevecht ooit, kom met slechts 6 man en mol half zijn basis, toen kwam ie met air (waar ik nix tegen had) en toen spamde ik als een malloot van 6 factories aangezien ik 4 velden (2blauw) bezat en het geld maar binnenstroomde, heb hem toen maar voortijdig afgesloten

misschien heb ik dan eindelijk geen crashes meer!
Keb zowat al het geluid uitgezet en tot nu toe 3 volle games zonder stops/crashes/etc. wellicht tog

[ Bericht 18% gewijzigd door koffiegast op 14-04-2007 01:04:22 ]
pi_48315178
net op de Gdi missie ( degenge voor Egypt) - nod compleet dood gerushed met meer dan 100 Rifle Squads
vond mijn pc niet zo leuk ( het haperde een beetje ) ,ik weet wel dat nod geen kans had
god wat een bloedbad , al met al zelf 17 units kwijtgeraakt ) dus niet slecht

God wat een heerlijk spel
pi_48319125
Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.

Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.

Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg
-------
Ja ok, dan kan je 1 groep selecteren. Maar hoe selecteer je bijvoorbeeld 2 groepen? Of hoe ga je, als je eenmal op een groep ge-dubbelklikt hebt, weer terug naar je gehele team mensen/auto's/tanks?

Ik zou het vreemd vinden als dit niet mogelijk zou zijn trouwens. Want dat betekend dat je je eigen leger niet goed onder controle hebt. Het is nu èèn grote puinzooi, iedereen blijft achter, en ik kan niet effectief units sturen.

Ik had deze al eerder gepost, maar niemand kon eigenlijk echt een goed antwoord geven. Ik zou het echt ontzettend vreemd vinden als je hier geen gebruik van kan maken, want dat betekend dat de besturing van C&C drastisch tekort komt (en al helemaal vergeleken met andere soortgelijke spellen)
pi_48319895
Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant. Terwijl ik met 7 scrin units complete legers en bases tegen hard CPU mol. Enkel zonetroopers gaven nog een hard handje, de rest was zo weggevaagd. De vliegtuigen voor transport zijn echt een lachertje, als ze in lucht kapot raken, units kwijt, terwijl je zou verwachten dat iemand met een jetpack of 500 gold erop legt toch wel een parachute erbij kan doen. Om nog maar te twisten dat als ik een unit in een vliegtuig heb, dat ik die niet eens via teamklikken (1-0 knoppen dus) weer terug kan krijgen. :/

Hoe meer ik speel hoe meer het lijkt alsof ze het compleet gerushed hebben. Ze gaven het idee dat ze veel hebben getest, maar volgensmij klopt er weinig van. als ik met 10+ zonetroopers op 1 plek met jetpack gaat, is er altijd 1 of meer zonetrooper die achterblijft, niets doet en doodleuk zijn jetpack verbruikt. Ander bug bij deze zonetroopers (althans zo lijkt ut) is dat na een jumpjet, dat ze soms niet eens meer via team aanroepbaar zijn, terwijl ze van het zelfde team zijn. Verder bewegen ze ook niet en alleen na moeilijk klikken krijg je ze te pakken. Groepklikken kan niet eens met ze, enkel individueel...

Waarom zit er geen timeleft op specials? Of ben ik blind? Als dat ding enigszins rond kan gaan voor het laden, waarom geen tijd erop? Of uberhaupt als je je muis erover laat gaan...

Is er een knop om alle health tabs automatisch standaard aan te hebben? Nu moet ik telkens tussen 3-5 teams tabben om te zien wat kapot gaat/is en draaien met het zicht/inzoomen om een unit ook maar aan te kunnen klikken voor een heal (met scrin dus). En dan die massale hoeveelheid units om een enemy, ik kan de enemy niet eens aanklikken in zo'n geval.. vind dat bestwel...absurd en niet getest.

Misschien heb ik nog iets gemist, maar waarom is er een reversed rijd mode, als je niet eens kunt zeggen waar units naar toe moeten richten. Zodat je zonder eerst wat extra moet rijden ze enigszins op een plaats richting een kant op kan laten kijken...

Units kunnen ranks krijgen, erg leuk enzo, maar hoe zie je de hoeveelheid experience en meest belangrijke, hoe zie je uberhaupt de naam van de rank, de icoontjes zijn erg leuk maar weinig betekenend.
Vraag me eigenlijk ook af of de units wel wat sterker worden, 2x bloodhounds mollen een simpele captured turret (van nobody geval) trager dan een team van 4 tripods.

AI harvesteer blijkt nog kapotter dan eerst bleek. Eerst nog de gebruikelijke, kip zonder kop rondrijden en harvesten, maakt niet uit of er ook maar enemies zitten of dat een veld dat je bezit gewoon wordt overgeslagen. Maar dit is nog absurder: als je een paar refineries sloopt (cpu molde een paar met vliegtuigen), blijven sommigen gewoon niks doen op een veld, ze harvesten niet, lopen niet rond, zelfs als je 1 refinery over hebt. En het meest domme is dat ze ook deden als ze niet vol of maar halfvol waren.
De manier waarop de harvesters rijden, zijn soms ook om te huilen. Bij scrin maak je een via tanksbouwer, hij komt eruit, staat een sec stil, draait dan langzaam om en gaat pas naar een veld, het eeuwige ronddraaien/wachten voor een refinery ook nog...

Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.

Achtervolging van units, er mag best wel een limiet zitten op hoe ver ze bewegen, ipv dat ze je de hele map over laten volgen enkel om dood te gaan aan basedefense, je zou ze zelfs rondjes kunnen laten rijden. Ik ben nog niet eerder zoiets belachelijks tegengekomen in een RTS.

Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??

Voor mij is het voorlopig enkel scrin, daar mollen units nog aardig wat en kan ik makkelijk repairen en hele basissen wegvagen met een handjevol tripods. (op free for all attack mode <3 )

Tot zover me ideeen over dat EA het gewoon heeft zitten rushen en de gameplay half zijn vergeten.

[ Bericht 4% gewijzigd door koffiegast op 14-04-2007 12:46:42 ]
  Redactie Games zaterdag 14 april 2007 @ 12:49:31 #60
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48320115
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:04 schreef Logitik het volgende:
Ik word een beetje gek dat als ik een groep mannetjes selecteer, dat ik geen subkeuzes kan maken. Dat ik bijv 1 groep granadiers apart kan selecteren, en die een opdracht kan geven. Nu gaat de hele groep er heen.

Als ik dubbelklik op bijv de granadiers, kan ik ook niet meer op een simpele manier de groep selecteren die ik eerst had.

Of doe ik iets verkeerd? Verder wel een topspel hoor, maar dit frustreerd mij heel erg
-------

Ik had deze al eerder gepost, maar niemand kon eigenlijk echt een goed antwoord geven. Ik zou het echt ontzettend vreemd vinden als je hier geen gebruik van kan maken, want dat betekend dat de besturing van C&C drastisch tekort komt (en al helemaal vergeleken met andere soortgelijke spellen)
Je kan aan een groep van verschillende units aan een getal binden door <CTRL> <#nummer>. Dat is je hoofdgroep. Je subgroep kun je dan selecteren door één unit van een bepaald type te pakken en op "W" te drukken dan heb je je subgroep.

Wat je ook kan doen is elke type groep die je hebt onafhankelijk nummeren. Vervolgens kun je bijvoorbeeld 2 groepen selecteren door <SHIFT> in te houden met daaraan gekoppeld de nummers van de groepen. <SHIFT> <1>, <2> zorgt ervoor dat je de groepen 1 en 2 hebt geselecteerd.

Om echt ALLE units te selecteren op je scherm kun je "Q" gebruiken. Waarbij dus de groepsnummers ongemoeid blijven.
pi_48320257
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:39 schreef koffiegast het volgende:
Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant. Terwijl ik met 7 scrin units complete legers en bases tegen hard CPU mol. Enkel zonetroopers gaven nog een hard handje, de rest was zo weggevaagd. De vliegtuigen voor transport zijn echt een lachertje, als ze in lucht kapot raken, units kwijt, terwijl je zou verwachten dat iemand met een jetpack of 500 gold erop legt toch wel een parachute erbij kan doen. Om nog maar te twisten dat als ik een unit in een vliegtuig heb, dat ik die niet eens via teamklikken (1-0 knoppen dus) weer terug kan krijgen. :/

Hoe meer ik speel hoe meer het lijkt alsof ze het compleet gerushed hebben. Ze gaven het idee dat ze veel hebben getest, maar volgensmij klopt er weinig van. als ik met 10+ zonetroopers op 1 plek met jetpack gaat, is er altijd 1 of meer zonetrooper die achterblijft, niets doet en doodleuk zijn jetpack verbruikt. Ander bug bij deze zonetroopers (althans zo lijkt ut) is dat na een jumpjet, dat ze soms niet eens meer via team aanroepbaar zijn, terwijl ze van het zelfde team zijn. Verder bewegen ze ook niet en alleen na moeilijk klikken krijg je ze te pakken. Groepklikken kan niet eens met ze, enkel individueel...

Waarom zit er geen timeleft op specials? Of ben ik blind? Als dat ding enigszins rond kan gaan voor het laden, waarom geen tijd erop? Of uberhaupt als je je muis erover laat gaan...

Is er een knop om alle health tabs automatisch standaard aan te hebben? Nu moet ik telkens tussen 3-5 teams tabben om te zien wat kapot gaat/is en draaien met het zicht/inzoomen om een unit ook maar aan te kunnen klikken voor een heal (met scrin dus). En dan die massale hoeveelheid units om een enemy, ik kan de enemy niet eens aanklikken in zo'n geval.. vind dat bestwel...absurd en niet getest.

Misschien heb ik nog iets gemist, maar waarom is er een reversed rijd mode, als je niet eens kunt zeggen waar units naar toe moeten richten. Zodat je zonder eerst wat extra moet rijden ze enigszins op een plaats richting een kant op kan laten kijken...

Units kunnen ranks krijgen, erg leuk enzo, maar hoe zie je de hoeveelheid experience en meest belangrijke, hoe zie je uberhaupt de naam van de rank, de icoontjes zijn erg leuk maar weinig betekenend.
Vraag me eigenlijk ook af of de units wel wat sterker worden, 2x bloodhounds mollen een simpele captured turret (van nobody geval) trager dan een team van 4 tripods.

AI harvesteer blijkt nog kapotter dan eerst bleek. Eerst nog de gebruikelijke, kip zonder kop rondrijden en harvesten, maakt niet uit of er ook maar enemies zitten of dat een veld dat je bezit gewoon wordt overgeslagen. Maar dit is nog absurder: als je een paar refineries sloopt (cpu molde een paar met vliegtuigen), blijven sommigen gewoon niks doen op een veld, ze harvesten niet, lopen niet rond, zelfs als je 1 refinery over hebt. En het meest domme is dat ze ook deden als ze niet vol of maar halfvol waren.
De manier waarop de harvesters rijden, zijn soms ook om te huilen. Bij scrin maak je een via tanksbouwer, hij komt eruit, staat een sec stil, draait dan langzaam om en gaat pas naar een veld, het eeuwige ronddraaien/wachten voor een refinery ook nog...

Dan nog de vliegtuigen, als de target verdwenen is of gemold terwijl je ze erop af hebt gestuurd blijven ze er gewoon rondhangen, wachten voor hun dood.

Achtervolging van units, er mag best wel een limiet zitten op hoe ver ze bewegen, ipv dat ze je de hele map over laten volgen enkel om dood te gaan aan basedefense, je zou ze zelfs rondjes kunnen laten rijden. Ik ben nog niet eerder zoiets belachelijks tegengekomen in een RTS.

Stealthed units, ligt het aan mij of is stealthed gelijk aan sterke unit, maar wordt toch wel gevonden? Ik hoefde enkel met een sniper kwart map van een basis te vallen, enkel om doelgerichte motors richting me snipers te zien en langzaam te sterven... verder lijkt het alsof snipers 'te slap' zijn tegen goedkope buggies. Je kunt toch de bestuurder doden? En dan de GDI commando, ik heb hem wel 7 keer gemaakt, 4 keer ging ie dood door het geweldige systeem van vliegtuig vertrek (enkel om te proberen), als je landt wordt ie gemold, in de lucht door antiair...als ie dan eindelijk op de voet is, gaat ie soms simpel kruipen terwijl ie allang ontdekt is en aan het doodgaan is. Ren dan naar die fucking turret om te exploderen??

Voor mij is het voorlopig enkel scrin, daar mollen units nog aardig wat en kan ik makkelijk repairen en hele basissen wegvagen met een handjevol tripods. (op free for all attack mode <3 )

Tot zover me ideeen over dat EA het gewoon heeft zitten rushen en de gameplay half zijn vergeten.
mijn god leer eens samenvatten.

1 ja er zitten bugs in.
2 maar goed niet alles is zo erg, en het helpt als je geen huillie noob bent

en zeven keer een commando maken damn what a waste of resources
pi_48320295
quote:
dude, jij doet echt iets verkeerd...

het niet kunnen selecteren van units in een transport vind ik niet meer dan normaal...
geen parachute, tja, jammer maar is imho nooit geweest.. maakt het allemaal wat intressanter
quote:
het klinkt alsof je een illegale versie met crack gebruikt...
quote:
zoals ik al zij: je hebt een illegale versie of je ben blind
quote:
geen last van ik kan prima me units selecteren in combat...
en er is geen optie om healt bar automatisch te laten zien, dit moet ze zelf doen, micromanagment
quote:
die reversed mode is simpel:
het is een terugtrek manoevre, dus schieten ze alles wat in bereik ligt
quote:
die experience heb je nooit kunnen zien en verpest alleen maar het overzichtelijke.
waarom zou je namen voor je rank willen hebben en kunnen zien, a.d.v. het plaatje kan je precies zien wat hun rank is.. (m.a.w. je kan ook over BS dingen zeuren)

een bloodhound is ook veel minder sterk dan 4 tripods (ik zou met 4 tripods namelijk die 2 bloodhounds zo gekilled hebben)
quote:
stilblijven staan omdat een rifinery is vernietigd kan ik me niet herrinneren, en idd het door basisen heen trekken van harvesters is kut maar niet echt erg ofzo (leer er gewoon mee omgaan, zat immers in alle voorgaande delen ook)
het stil staan is klote maar ook prima rekening mee te houden.. (ik kan mij vaag herrinneren dat ze dit bij RA2 en TS ook hadden)
quote:
is rottig maar ook dat kan je met micromanagment prima oplossen...
quote:
Achtervolging van units, er mag best wel een limiet zitten op hoe ver ze bewegen, ipv dat ze je de hele map over laten volgen enkel om dood te gaan aan basedefense. Ik ben nog niet eerder zoiets belachelijks tegengekomen in een RTS.
een limiet hebben ze volgens mij nooit gehad, en zoiets belachelijks, zoals jij het noemt, ben ik o.a. ook in age of empires 2 tegengekomen...
quote:
heb je uberhaupt wel de filmpjes e.d. gevolgd...
bijna elke NOD unit kan GDI stealth detecten...

de gdi commando moet je ook alleen gebruiken bij het vernietigen van gebouwen of grote groepen infanterie, zeker als hij net uit een barracks komt...
quote:

huilie, leer het spel eerst eens spelen voordat je EA de schuld geeft..

[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 14-04-2007 13:05:00 ]
pi_48321119
quote:
die reversed mode is simpel:
het is een terugtrek manoevre, dus schieten ze alles wat in bereik ligt
je snapt hem niet, ik wil de units een richting naar laten kijken.
quote:
het klinkt alsof je een illegale versie met crack gebruikt...
wat als ik geen illegale versie heb? ik zie geen punt dat een illegale versie ertoe doet dat een unit opeens eruit bugged.. Wat zou uberhaupt een illegale versie daaraan veranderen?
quote:
zoals ik al zij: je hebt een illegale versie of je ben blind
heb jij ze wel dan? Ik bedoel dus echt tijd, aftellend dus 0.50 minuten etc.
quote:
geen last van ik kan prima me units selecteren in combat...
en er is geen optie om healt bar automatisch te laten zien, dit moet ze zelf doen, micromanagment
Bij mij staat er altijd wel een unit voor, een tank omgeven door 20 buzzers is lastig aan te klikken vanuit volledig uitzoomed, wat ik toch wel minder vind
Health bar vind ik geen micromanagement, je moet toch gewoon kunnen zien hoeveel health ze hebben, zonder ze allemaal aan te klikken telkens?
Andere RTS die keb gespeeld hadden het ook vrijwel allemaal, althans zo zegt me geheugen.
quote:
die experience heb je nooit kunnen zien en verpest alleen maar het overzichtelijke.
waarom zou je namen voor je rank willen hebben en kunnen zien, a.d.v. het plaatje kan je precies zien wat hun rank is.. (m.a.w. je kan ook over BS dingen zeuren)
Gewoon, net zoals bij die andere vakjes staat er wat bij erover, dus leek me opzijn minst een stuk duidelijk als ze een naam erbij zetten.
quote:
stilblijven staan omdat een rifinery is vernietigd kan ik me niet herrinneren
het is me echt overkomen, ik had 4 velden en zag dat een refinery gemold was, maakte 1 aan, en keek eens hoe de harvesters het deden. Stonden er 4 stil van de 6
quote:
is rottig maar ook dat kan je met micromanagment prima oplossen...
leek me op zijn minst wel waard om ze dan terug te sturen automatisch, het doelloos rondvliegen en wachten voor je dood noem ik niet echt..handig/leuk
quote:
een limiet hebben ze volgens mij nooit gehad, en zoiets belachelijks, zoals jij het noemt, ben ik o.a. ook in age of empires 2 tegengekomen...
het zal wel aan mij liggen, maar ik heb games gespeeld waarbij ik nooit telkens me units constant terug moest sturen
quote:
heb je uberhaupt wel de filmpjes e.d. gevolgd...
bijna elke NOD unit kan GDI stealth detecten...
Scrin ook enzo :/ wat is het nut van een commando guerilla tactics te doen nog , maakt toch wel een stuk minder opties

Vroeger kon je nog leuk wat gebouwen mollen met een 'tanya'. Zonder dat ze al bij de eerste turret doodging

Dat van bloodhounds, wellicht heb je gelijk, alhoewel ik gdi toch best zwak vind , maja khou dan ook van scrin!

Blijf toch wel beetje vinden dat ze het gerushed hebben. 4 patches na vlakke start vind ik een duidelijke gedeeltelijke aanwijzing
pi_48321377
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:39 schreef koffiegast het volgende:

[..]

je snapt hem niet, ik wil de units een richting naar laten kijken.
[..]

wat als ik geen illegale versie heb? ik zie geen punt dat een illegale versie ertoe doet dat een unit opeens eruit bugged.. Wat zou uberhaupt een illegale versie daaraan veranderen?
[..]

heb jij ze wel dan? Ik bedoel dus echt tijd, aftellend dus 0.50 minuten etc.
[..]
hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?

een illegale versie werkt vaak met een crack die vaak het spel verneukt...
ik heb bij mijn special powers gewoon een aftellend klokje..
quote:
Blijf toch wel beetje vinden dat ze het gerushed hebben. 4 patches na vlakke start vind ik een duidelijke gedeeltelijke aanwijzing
die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voor

en imho is gdi nu nog de gemiddelde qua sterkte, scrin is ZWAAR overpowerd (nog steeds, echte balance fixes hebben ze nog niet gedaan) de NOD is een gare kut side geworden
pi_48321499
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm waarom zou je je units een bepaalde kant willen laten opkijken als ze zich aan het terug trekken zijn?

[..]

die 4 patches zeggen natuurlijk niks over het wel of niet gerushed hebben van een game, tuurlijk er worden problemen opgelost, maar relatief gezien komen die problemen maar bij een handje vol mensen voor

en imho is gdi nu nog de gemiddelde qua sterkte, scrin is ZWAAR overpowerd (nog steeds, echte balance fixes hebben ze nog niet gedaan) de NOD is een gare kut side geworden
Je vatte me dus niet

Het gaat niet over het terugtrekken, maar als gezegd wordt dat tanks vatbaarder aan achterkant/zijkant zijn, dan wil ik ze dolgraag met de voorkant richting het battlefield laten kijken.

BIj special powers heb ik ook een klokje ja, linksbovenin. Maar wat ik bedoelde is dat ik geen klokje heb met de specials links op me scherm, zoals repairdrones/boms/droppings.

Je wilt niet weten hoeveel topics webworld er zijn over errors met cnc3game.dat zelfs totaal nieuwe configureerde high end systemen krijgen errors

tot nu toe vind ik scrin beste, dan nod, dan gdi. Enige leuke voor me bij GDI is de ioncannon&zonetroopers. Nod, kan ik nog wat leuk met mechs, suicide gedoe gaan. Maar scrin zijn ze units op zichzelf lekker sterk, airartillery is te fucking erg en dan shields en tripods <3. Rift is ook erg vet
pi_48321954
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Je vatte me dus niet

Het gaat niet over het terugtrekken, maar als gezegd wordt dat tanks vatbaarder aan achterkant/zijkant zijn, dan wil ik ze dolgraag met de voorkant richting het battlefield laten kijken.
aha oke...

al eens de formation preview gebruikt, ??? probleem opgelost
quote:
BIj special powers heb ik ook een klokje ja, linksbovenin. Maar wat ik bedoelde is dat ik geen klokje heb met de specials links op me scherm, zoals repairdrones/boms/droppings.
hebben ze nooit gehad, waarom zouden ze dat nu opeens wel doen?
ik stoor me daar nou absoluut niet aan...
quote:
Je wilt niet weten hoeveel topics webworld er zijn over errors met cnc3game.dat zelfs totaal nieuwe configureerde high end systemen krijgen errors
tuurlijk zal vast wel maar das is maar een handjevol mensen relatief..
quote:
tot nu toe vind ik scrin beste, dan nod, dan gdi. Enige leuke voor me bij GDI is de ioncannon&zonetroopers. Nod, kan ik nog wat leuk met mechs, suicide gedoe gaan. Maar scrin zijn ze units op zichzelf lekker sterk, airartillery is te fucking erg en dan shields en tripods <3. Rift is ook erg vet
scrin is precies daarom zwaar overpowerd..
1 tripod die 2 mammoet tanks molt??? right....
GDI enige echt zwakke punt is de veels te traag zijnde mammoet tank...
pi_48322051
quote:
scrin is precies daarom zwaar overpowerd..
1 tripod die 2 mammoet tanks molt??? right....
GDI enige echt zwakke punt is de veels te traag zijnde mammoet tank...
en de overpriced stealth units die eigenlijk niet stealthed zijn
pi_48322580
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:21 schreef koffiegast het volgende:

[..]

en de overpriced stealth units die eigenlijk niet stealthed zijn
ze zijn stealthed genoeg om een flinke klap aan een basis af te leveren...
  Redactie Games zaterdag 14 april 2007 @ 14:46:03 #69
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_48322611
Hmm, Scrin is idd wat lastiger ook in de normale SP. Ik heb tot nu toe weinig moeite met NOD gehad. Maar die Missie in Bern is even niet makkelijk... kijk wel even hoe ik daar uit kom.
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:21:40 #70
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_48323310
quote:
Nadat ik GDI heb gespeeld, viel me op hoe zwak ze eigenlijk zijn, het is niet eens meer grappig. Of ik doe iets vreselijks fout, of het is normaal dat 40 mammoth tanks door een medium CPU wordt afgemaakt met enige micromanagement van mijn kant.
Hier stopte ik met lezen,

l2p
pi_48323437
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:21 schreef sakeh het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen,

l2p
lees dan het 2e deel hoe ik met 7 units van scrin hele basissen/legers mol :/
zojuist hard weer 2x uitgespeeld met zelfde tactiek, ga zodirect eens brutal proberen met zelfde 7 units, gaat nog leuk worden
pi_48323539
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef outcast_within het volgende:

[..]

mijn god leer eens samenvatten.

1 ja er zitten bugs in.
2 maar goed niet alles is zo erg, en het helpt als je geen huillie noob bent

en zeven keer een commando maken damn what a waste of resources
als je constant op 5k + staat en je stuff wilt uitproberen? Noem dat geen waste, maar proberen XD
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:21:21 #73
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_48324405
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_48324610
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 13:51 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

Niet echt. NOD is het sterkte. Online heb ik het dan over, niet over nietszeggende skirmish potjes waar niets over balance uit te herleiden valt.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_48324624
quote:

Eens.

En die vliegtuigen van de GDI, met die stratofighter upgrade ofzo. Stuur je 8 van die dingen met die stratofighter optie en klein stukje naast een Temple of NOD en zodra ze er zijn klik je gelijk op die temple om het te slopen, gooien 6 vd 8 van die kutvliegtuigen ze op een refinery ernaast

En die commando is ook niet echt supersterk een gebouw slopen is zo gebeurt, maar probeer ze maar een basis binnen te krijgen. En ze zijn ook niet eens stealthed. Wat heb je er dan aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')