abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49078812
Weet iemand of dat ding op mijn laptopje een beetje draait?

AMD Sempron 3300+
videokaart SIS M760GX
geheugen 1 gig

Volgens mij is dit niet echt een lekkere videokaart hiervoor he?
pi_49102721
Weet iemand ook hoe je albania kan verslaan??? ik kom er maar niet door heen, zelfs niet op easy !!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 7 mei 2007 @ 15:47:24 #253
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49103717
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand ook hoe je albania kan verslaan??? ik kom er maar niet door heen, zelfs niet op easy !!!
Welke missie is dat ookal weer?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  Redactie Games maandag 7 mei 2007 @ 16:01:42 #254
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_49104264
GDI-missie in Albanië? Die missie dat je maar een beperkt aantal units hebt en geen basis tot je beschikking hebt?

Gewoon zorgen dat je je Battle-base continue beschermd houdt en fixt d.m.v de "C" knop. Units dicht bij je battle-base houden. Beetje experience laten krijgen, en als ze weer een stukje kapot gaan weer laten repareren bij je battle-base.

Eerste objective die je moet halen zijn de Firehawks. Die zorgen voor air-support en komen maar al te handig van pas om die Obelisks of Lights te mollen en die irritante NOD heli's
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_49112664
Mr.Noodle, die missie bedoel ik ja; maar het is mij nog steeds niet geheel duidelijk. Moet ik nou steeds die reparatie wagen meenemen naar het nieuwe kamp?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Games maandag 7 mei 2007 @ 19:45:30 #256
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_49113396
quote:
Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Chandler het volgende:
Mr.Noodle, die missie bedoel ik ja; maar het is mij nog steeds niet geheel duidelijk. Moet ik nou steeds die reparatie wagen meenemen naar het nieuwe kamp?
Je moet em idd wel de hele tijd meeslepen anders gaan je units te snel kapot en als je het nog steeds niet begrijpt kun je dit ook volgen...

http://www.gamespot.com/features/6168146/p-11.html
pi_49113975
nog 3 dagen
pi_49122646
Tnx Mr.Noodle, ik heb een walk true gevonden met alle missies... heb deze missie nu gehaald met easy maar moet dus eens proberen op normal... ach heb nog jaren om het uit te spelen
Like trump...
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 00:14:53 #259
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_49127217
Mijn link was ook een Walkthrough..
pi_49131929
Haha ik weet het, maar ik had de hele walktrough uitgeprint van een andere site
Like trump...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:47:15 #261
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_49132820
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef Chandler het volgende:
loser
pi_49144541
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:47 schreef Het_Biertje het volgende:
loser
ik ben goed in andere dingen
Like trump...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:21:53 #263
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_49145571
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:54 schreef Chandler het volgende:

[..]

ik ben goed in andere dingen
potje UT2004 dan maar ?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:22:59 #264
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_49145621
Zo uitgespeeld.. wachten op het vervolg
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:54:22 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49152092
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:39 schreef Mirel het volgende:
Hoi, als ik 800x600 doe, dan heb ik zwarte randen links en rechts in beeld, had hetzelfde bij Stalker. Ik dacht dat dat misschien aan mijn breedbeeld laptop scherm lag, maar ik herinner me ineens dat ik het bij Generals niet had. Waar kan ik dat veranderen? Eventueel in .ini bestanden kloten oid.
Generals heeft toch ook een hele andere engine? Zelfde ontwikkelaar maar niet echt vergelijkbaar met elkaar dan....
Zou goed kunnen dat het aan je videokaart of monitor ligt ofzo. Videokaart is meest aannemelijke.
Als je hem op een andere resolutie zet, doet hij dan hetzelfde?
Ik heb een breedbeeld monitor met een native resolutie van 1920x1200 dus ik draai me games ook op die resolutie. Misschien moet je eens proberen of dat beter gaat?

Anyway, vette game (alsof er iemand is die dat nog niet weet )
ben nu bij het gedeelte van de GDI campagne dat de Scrin komen. De 2de missie daarvan ofzo. heb je dan nog veel missies? (misschien beetje spoiler maar goed)
Verder hoef ik geen inhoud, alleen dat wil ik weten

Ben trouwens al een tijdje bezig maar heb niet zo veel tijd. Speel om de 2 dagen ofzo ff een missie en dan moet ik weer een dag of wat wachten
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_49162327
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:54 schreef Komakie het volgende:
Generals heeft toch ook een hele andere engine
C&C3 gebruikt een vernieuwde versie van de Generals (SAGE) engine. Van een 'hele andere engine' kun je dus niet echt spreken.
Casting an evil eye on degenerates
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:39:13 #267
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_49164322
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Generals heeft toch ook een hele andere engine? Zelfde ontwikkelaar maar niet echt vergelijkbaar met elkaar dan....
Zou goed kunnen dat het aan je videokaart of monitor ligt ofzo. Videokaart is meest aannemelijke.
Als je hem op een andere resolutie zet, doet hij dan hetzelfde?
Ik heb een breedbeeld monitor met een native resolutie van 1920x1200 dus ik draai me games ook op die resolutie. Misschien moet je eens proberen of dat beter gaat?

Anyway, vette game (alsof er iemand is die dat nog niet weet )
ben nu bij het gedeelte van de GDI campagne dat de Scrin komen. De 2de missie daarvan ofzo. heb je dan nog veel missies? (misschien beetje spoiler maar goed)
Verder hoef ik geen inhoud, alleen dat wil ik weten

Ben trouwens al een tijdje bezig maar heb niet zo veel tijd. Speel om de 2 dagen ofzo ff een missie en dan moet ik weer een dag of wat wachten
Native van mijn laptop is 1280x800, maar hij draait vloeiender op 800x600 :p
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:53:02 #268
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49164993
Leuk om te weten hoe C&C 3 eruit had gezien als het gemaakt was door het oude Westwood.
quote:
FWIW, there were 5 eventual factions planned when we were talking about C&C3 it back at WW: GDI, Nod, Scrin (first release), Forgotten (expansion 1), CABAL (expansion 2).
quote:
RE: CABAL's future

Yep, we had plans for him. Without going into any real detail, eventually, he'd re-emerge with a cyborg / machine faction that had its desires set on conquering not just humanity... but the Scrin as well. The creation of CABAL via the Tacitus information and Kane's mind made for a very power-hungry and ruthless entity that sought control above all else.
http://www.petroglyphgames.com/forums/index.php?showtopic=2534&st=20

Uiteindelijk wilde men van CABAL een bedreiging maken voor het hele universum, maar EA was blijkbaar niet zo dol op CABAL en de rest van de C&C universum...
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_49166212
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Leuk om te weten hoe C&C 3 eruit had gezien als het gemaakt was door het oude Westwood.
[..]

[..]

http://www.petroglyphgames.com/forums/index.php?showtopic=2534&st=20

Uiteindelijk wilde men van CABAL een bedreiging maken voor het hele universum, maar EA was blijkbaar niet zo dol op CABAL en de rest van de C&C universum...

ze hadden het echt tof kunnen maken op die manier...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:27:27 #270
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49166526
Toch vraag ik me af hoe dat eruit zou zien. Nod, GDI en CABAL zouden gewoon de technologie kunnen hebben voor ruimtetuig. Alleen zie ik the Forgotten in gemuteerde vliegende vuilnisbakken. Het had waarschijnlijk meer iets SG achtigs geweest.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_49167848
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Toch vraag ik me af hoe dat eruit zou zien. Nod, GDI en CABAL zouden gewoon de technologie kunnen hebben voor ruimtetuig. Alleen zie ik the Forgotten in gemuteerde vliegende vuilnisbakken. Het had waarschijnlijk meer iets SG achtigs geweest.
nee gewoon gemuteerde tiberium vliegen
pi_49170346
Vandaag via hamachi met een vriend gespeeld tegen Brute. Jezus, dat is echt niet te doen hoor. Met z'n tweeen ging het wel ,maar in je eentje kom je echt niet voorbij die gasten....
Liep trouwens wel erg slecht aan het eind. Hele level vol unit, en m'n A-bom deed er real time 34 minuten over Beetje weinig FPS.....
Verder word het spel al leuker... Eerst vond ik het nogal geript van Generals, met een mooier laagje, maar nu word het leuker.

Alleen die scrim is veels te kut. 10 van die vliegdingen met vliegtuigen en daarvoor 10 andere grote vliegdingen en je haalt zowat een basis weg.. Iets te sterk...
Daarintegen, rocketlaunchers

Ohh ja., en het level builden eindelijk beetje tijd in gestoken weer eens wat C&C red alert levels nabouwen

En weer zwaar klote dat die superweapons niet uitkunnen.. soms wel relax, heb je wat om tussendoor te strijden maar soms is het niet eerljk.. degene die eerder is kan die andere bijna altijd wel vernietigen...
O+ BlaBlub O+
pi_49172120
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:21 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

potje UT2004 dan maar ?
Als je nou UT gewoon doelde had ik Ja gezegd (3 jaar geleden)..
Like trump...
pi_49173154
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:54 schreef neggix het volgende:
Vandaag via hamachi met een vriend gespeeld tegen Brute. Jezus, dat is echt niet te doen hoor. Met z'n tweeen ging het wel ,maar in je eentje kom je echt niet voorbij die gasten....
Liep trouwens wel erg slecht aan het eind. Hele level vol unit, en m'n A-bom deed er real time 34 minuten over Beetje weinig FPS.....
Verder word het spel al leuker... Eerst vond ik het nogal geript van Generals, met een mooier laagje, maar nu word het leuker.

Alleen die scrim is veels te kut. 10 van die vliegdingen met vliegtuigen en daarvoor 10 andere grote vliegdingen en je haalt zowat een basis weg.. Iets te sterk...
Daarintegen, rocketlaunchers

Ohh ja., en het level builden eindelijk beetje tijd in gestoken weer eens wat C&C red alert levels nabouwen

En weer zwaar klote dat die superweapons niet uitkunnen.. soms wel relax, heb je wat om tussendoor te strijden maar soms is het niet eerljk.. degene die eerder is kan die andere bijna altijd wel vernietigen...
1 zet je graphics lager en je maat ook. Of je moet het leuk vinden dat het spel door jou 5 keer zo langzaam gaat (ook voor je tegen/medestander
2. scrin is idd kut als je het spel nog niet echt kent
3. Doe mij maar die euh central nogwattes conflict? map dan voor acht players
4. superweapons zijn doelloos, Als je tegenstander zoiets gebouwt heeft, dan verdien je het gewoon om te sterven, of dan heeft hij zo zijn aandacht verlegt dat je hem wel kunt killen. Of hij heeft je zo makkelijk onder controlle dat hij je gewoon wel kunt afmaken, maar hij gaat voor de vernedering, dood was je toch al
pi_49365594
*Schop .

Die missie in kroatië. Die is fucking moeilijk. Heb ik mijn MCV veilig naar de basis gebracht kan ik geen basis opbouwen omdat ik bijna direct wordt aangevallen van alle kanten. Mijn basis waarmee ik begon is sowieso helemaal vernietigd omdat ik die MCV moest redden.

Is het nu nog haalbaar of moet ik hem helemaal opnieuw starten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')