Welke missie is dat ookal weer?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand ook hoe je albania kan verslaan??? ik kom er maar niet door heen, zelfs niet op easy !!!
Je moet em idd wel de hele tijd meeslepen anders gaan je units te snel kapot en als je het nog steeds niet begrijpt kun je dit ook volgen...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Chandler het volgende:
Mr.Noodle, die missie bedoel ik ja; maar het is mij nog steeds niet geheel duidelijk. Moet ik nou steeds die reparatie wagen meenemen naar het nieuwe kamp?
loserquote:Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand ook hoe je albania kan verslaan??? ik kom er maar niet door heen, zelfs niet op easy !!!
quote:
Generals heeft toch ook een hele andere engine? Zelfde ontwikkelaar maar niet echt vergelijkbaar met elkaar dan....quote:Op zondag 6 mei 2007 19:39 schreef Mirel het volgende:
Hoi, als ik 800x600 doe, dan heb ik zwarte randen links en rechts in beeld, had hetzelfde bij Stalker. Ik dacht dat dat misschien aan mijn breedbeeld laptop scherm lag, maar ik herinner me ineens dat ik het bij Generals niet had. Waar kan ik dat veranderen? Eventueel in .ini bestanden kloten oid.
C&C3 gebruikt een vernieuwde versie van de Generals (SAGE) engine. Van een 'hele andere engine' kun je dus niet echt spreken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:54 schreef Komakie het volgende:
Generals heeft toch ook een hele andere engine
Native van mijn laptop is 1280x800, maar hij draait vloeiender op 800x600 :pquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Generals heeft toch ook een hele andere engine? Zelfde ontwikkelaar maar niet echt vergelijkbaar met elkaar dan....
Zou goed kunnen dat het aan je videokaart of monitor ligt ofzo. Videokaart is meest aannemelijke.
Als je hem op een andere resolutie zet, doet hij dan hetzelfde?
Ik heb een breedbeeld monitor met een native resolutie van 1920x1200 dus ik draai me games ook op die resolutie. Misschien moet je eens proberen of dat beter gaat?
Anyway, vette game (alsof er iemand is die dat nog niet weet)
ben nu bij het gedeelte van de GDI campagne dat de Scrin komen. De 2de missie daarvan ofzo. heb je dan nog veel missies? (misschien beetje spoiler maar goed)
Verder hoef ik geen inhoud, alleen dat wil ik weten
Ben trouwens al een tijdje bezig maar heb niet zo veel tijd. Speel om de 2 dagen ofzo ff een missie en dan moet ik weer een dag of wat wachten
quote:FWIW, there were 5 eventual factions planned when we were talking about C&C3 it back at WW: GDI, Nod, Scrin (first release), Forgotten (expansion 1), CABAL (expansion 2).
http://www.petroglyphgames.com/forums/index.php?showtopic=2534&st=20quote:RE: CABAL's future
Yep, we had plans for him. Without going into any real detail, eventually, he'd re-emerge with a cyborg / machine faction that had its desires set on conquering not just humanity... but the Scrin as well. The creation of CABAL via the Tacitus information and Kane's mind made for a very power-hungry and ruthless entity that sought control above all else.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Leuk om te weten hoe C&C 3 eruit had gezien als het gemaakt was door het oude Westwood.
[..]
[..]
http://www.petroglyphgames.com/forums/index.php?showtopic=2534&st=20
Uiteindelijk wilde men van CABAL een bedreiging maken voor het hele universum, maar EA was blijkbaar niet zo dol op CABAL en de rest van de C&C universum...
nee gewoon gemuteerde tiberium vliegenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Toch vraag ik me af hoe dat eruit zou zien. Nod, GDI en CABAL zouden gewoon de technologie kunnen hebben voor ruimtetuig. Alleen zie ik the Forgotten in gemuteerde vliegende vuilnisbakken.Het had waarschijnlijk meer iets SG achtigs geweest.
Als je nou UT gewoon doelde had ik Ja gezegd (3 jaar geleden)..quote:
1 zet je graphics lager en je maat ook. Of je moet het leuk vinden dat het spel door jou 5 keer zo langzaam gaat (ook voor je tegen/medestanderquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:54 schreef neggix het volgende:
Vandaag via hamachi met een vriend gespeeld tegen Brute. Jezus, dat is echt niet te doen hoor. Met z'n tweeen ging het wel ,maar in je eentje kom je echt niet voorbij die gasten....
Liep trouwens wel erg slecht aan het eind. Hele level vol unit, en m'n A-bom deed er real time 34 minuten overBeetje weinig FPS.....
Verder word het spel al leuker... Eerst vond ik het nogal geript van Generals, met een mooier laagje, maar nu word het leuker.
Alleen die scrim is veels te kut. 10 van die vliegdingen met vliegtuigen en daarvoor 10 andere grote vliegdingen en je haalt zowat een basis weg.. Iets te sterk...
Daarintegen, rocketlaunchers![]()
Ohh ja., en het level builden eindelijk beetje tijd in gestokenweer eens wat C&C red alert levels nabouwen
En weer zwaar klote dat die superweapons niet uitkunnen.. soms wel relax, heb je wat om tussendoor te strijden maar soms is het niet eerljk.. degene die eerder is kan die andere bijna altijd wel vernietigen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |