beste reactie tot nu toequote:Op donderdag 12 april 2007 16:33 schreef Jarno het volgende:
Jij stoort je nogal snel aan anderen he?
En als klap op de vuurpijl een sleutelbos aan hun broek bungelen?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef ANWB het volgende:
Meestal hebben ze ook zo'n houder voor een telefoon aan hun riem.![]()
Nee ik niet, jij wel?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef Doodmetaal het volgende:
Nee, jij dan.
We hebben het over de zelfde personen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef LENUS het volgende:
[..]
En als klap op de vuurpijl een sleutelbos aan hun broek bungelen?
Yvonne die in mijn topic postquote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef yvonne het volgende:
Weet je wel wat dat weegt een heel koor om m'n nek?!
lol lol lol hahaha NOTquote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef yvonne het volgende:
Weet je wel wat dat weegt een heel koor om m'n nek?!
En bij het bedienen ervan houden ze hun telefoon in hun linkerhand en drukken ze de toetsen in met hun rechterwijsvingerquote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef ANWB het volgende:
Meestal hebben ze ook zo'n houder voor een telefoon aan hun riem.![]()
Je hebt wel een obsessie voor die knul of niet?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:41 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je hebt wel een obsessie voor die knul of niet?![]()
Moet die kluns maar leren spellenquote:
Ik had laatst het Urker mannenkoor om m'n nek, maar dat voel je toch wel hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
is dat dan een heel urker mannenkoor, of meer een kinderkoortje?
kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had laatst het Urker mannenkoor om m'n nek, maar dat voel je toch wel hoor!
quote:
Zo te ruiken kwamen er een heel stel zo van de visafslagquote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen!
nouja, als ze zich maar gewassen hadden hé
En verder zeg ik niks meer over taalkunstenquote:
Had ik al verbeterd huiliequote:Op donderdag 12 april 2007 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
En verder zeg ik niks meer over taalkunsten
En hun portemonnaie aan een ketting waar de gemiddelde oceaanstomer mee aan de kade vastgelegd wordt.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef LENUS het volgende:
[..]
En als klap op de vuurpijl een sleutelbos aan hun broek bungelen?
Ons werk zit er weer op, ander topic maar weerquote:
zoek jij ff?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ons werk zit er weer op, ander topic maar weer
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had laatst het Urker mannenkoor om m'n nek, maar dat voel je toch wel hoor!
quote:
Waar, waar, waar?!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:51 schreef Doodmetaal het volgende:
yvonne-bash-topic?
jij vindt dit bashen?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:51 schreef Doodmetaal het volgende:
yvonne-bash-topic?
Mijn teksten verkeerd quoten, hoe sadquote:
Hoe zat bedoel jequote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
Mijn teksten verkeerd quoten, hoe sad![]()
Editgeschiedenis van dit bericht.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
Mijn teksten verkeerd quoten, hoe sad![]()
Hallo Rekkiequote:
I rest my casequote:
Nice try Leendertquote:
En, ben je er nog zoquote:
Ga je doos eens snel wassen danquote:Op donderdag 12 april 2007 17:01 schreef Doodmetaal het volgende:
het stinkt hier.
En jij bent?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij bent echt zat hè..... hoe zat??
Ik denk hier nog even over naquote:
Leendert?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iemand zónder koortje aan de bril
Waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iemand zónder koortje aan de bril
Ga koken sletquote:
Je bevestigt gelukkig keer op keer het bestaande beeld dat we hebben van ambtenarenquote:
Waarom?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef denka het volgende:
Dit topic heeft een hoog
[afbeelding]
gehalte..
Meningloze arselickers
![]()
Compleet offtopic, maar wat is dat voor ding in je icon?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bevestigt gelukkig keer op keer het bestaande beeld dat we hebben van ambtenaren
Goed dat je het zegt, ik mag weer naar huisquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zit je weer uit het raam te kijken?
Hoe domquote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sja, blijkbaar maakt gewoon niemand zich druk over mensen met een koortje aan hun bril..
ik vind je heel lief hoor, maar hier sla je toch echt de plank misquote:Op donderdag 12 april 2007 17:11 schreef denka het volgende:
[..]
Hoe dom![]()
Misschien is het toch te hoog gegrepen voor je maargoed je bent dan ook een vrouw. Ik zal het dan nogmaals uitleggen:
Jij bent een van die meningloze arselickers
[afbeelding]
arselickerquote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vind je heel lief hoor, maar hier sla je toch echt de plank mis![]()
jij ergert je dus wél aan mensen met koortjes aan hun brillen?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef denka het volgende:
[..]
arselicker
Jij zit vast bij de
[afbeelding]
van...
meningloze
![]()
Ik erger me aan arselickersquote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij ergert je dus wél aan mensen met koortjes aan hun brillen?
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef denka het volgende:
[..]
Ik erger me aan arselickers
arselicker
Hey, hij komt wel met stuitende argumenten, dat kun je niet ontkennen!quote:
Een zingende bloem, Brechtje heeft hem ookquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Compleet offtopic, maar wat is dat voor ding in je icon?.
Met een grijze sokpop als achtergrondkoortje? (toch nog een beetje ontopicquote:Op donderdag 12 april 2007 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een zingende bloem, Brechtje heeft hem ook
Mijn moeder vond dit gezellig!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Met een grijze sokpop als achtergrondkoortje? (toch nog een beetje ontopic).
Checkt profielquote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, hij komt wel met stuitende argumenten, dat kun je niet ontkennen!.
Dat filmpje.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn moeder vond dit gezellig!
Deze
Leendert de Ambtenaar is toch al naar huis
Jouw geniale conclusie is dat ambtenaren niet rechts kunnen zijn?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef Dodecahedron het volgende:
LOL, grote rechtse praatjes op dit forum en ondertussen ambtenaar zijn.
Beetje een Ted-Haggard-moment dit.
Nee, omdat je dan 40% kans hebt dat je er uit geknikkerd wordt door dhr. G. Wilders.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef LENUS het volgende:
[..]
Jouw geniale conclusie is dat ambtenaren niet rechts kunnen zijn?![]()
Joh wat orgineel... dat daar nog niemand op was gekomenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:49 schreef osmo het volgende:
Waarom zou een mens een klein koor aan zijn bril hangen? ... koordjes daarentegen ...
Je beledigt mijn vaderquote:Op donderdag 12 april 2007 16:32 schreef LENUS het volgende:
En die dus als een sieraad de hele dag meedragen en een paar minuten per dag opzetten. Hoe treurig ben je dan? Vaak zijn het ook sippe figuren die één-op-één kunnen worden omgewisseld met een cast van debiteuren & crediteuren. Ook hebben ze vaak sandalen aan en/of broeken met te korte broekspijpen waardoor hun Mickey Mouse sokken zichtbaar worden.
Ja je maakt wat mee als ambtenaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |