Ik denk hier nog even over naquote:
Leendert?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iemand zónder koortje aan de bril
Waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
iemand zónder koortje aan de bril
Ga koken sletquote:
Je bevestigt gelukkig keer op keer het bestaande beeld dat we hebben van ambtenarenquote:
Waarom?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef denka het volgende:
Dit topic heeft een hoog
[afbeelding]
gehalte..
Meningloze arselickers
![]()
Compleet offtopic, maar wat is dat voor ding in je icon?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bevestigt gelukkig keer op keer het bestaande beeld dat we hebben van ambtenaren
Goed dat je het zegt, ik mag weer naar huisquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zit je weer uit het raam te kijken?
Hoe domquote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sja, blijkbaar maakt gewoon niemand zich druk over mensen met een koortje aan hun bril..
ik vind je heel lief hoor, maar hier sla je toch echt de plank misquote:Op donderdag 12 april 2007 17:11 schreef denka het volgende:
[..]
Hoe dom![]()
Misschien is het toch te hoog gegrepen voor je maargoed je bent dan ook een vrouw. Ik zal het dan nogmaals uitleggen:
Jij bent een van die meningloze arselickers
[afbeelding]
arselickerquote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vind je heel lief hoor, maar hier sla je toch echt de plank mis![]()
jij ergert je dus wél aan mensen met koortjes aan hun brillen?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef denka het volgende:
[..]
arselicker
Jij zit vast bij de
[afbeelding]
van...
meningloze
![]()
Ik erger me aan arselickersquote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij ergert je dus wél aan mensen met koortjes aan hun brillen?
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef denka het volgende:
[..]
Ik erger me aan arselickers
arselicker
Hey, hij komt wel met stuitende argumenten, dat kun je niet ontkennen!quote:
Een zingende bloem, Brechtje heeft hem ookquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Compleet offtopic, maar wat is dat voor ding in je icon?.
Met een grijze sokpop als achtergrondkoortje? (toch nog een beetje ontopicquote:Op donderdag 12 april 2007 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een zingende bloem, Brechtje heeft hem ook
Mijn moeder vond dit gezellig!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Met een grijze sokpop als achtergrondkoortje? (toch nog een beetje ontopic).
Checkt profielquote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, hij komt wel met stuitende argumenten, dat kun je niet ontkennen!.
Dat filmpje.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn moeder vond dit gezellig!
Deze
Leendert de Ambtenaar is toch al naar huis
Jouw geniale conclusie is dat ambtenaren niet rechts kunnen zijn?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef Dodecahedron het volgende:
LOL, grote rechtse praatjes op dit forum en ondertussen ambtenaar zijn.
Beetje een Ted-Haggard-moment dit.
Nee, omdat je dan 40% kans hebt dat je er uit geknikkerd wordt door dhr. G. Wilders.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef LENUS het volgende:
[..]
Jouw geniale conclusie is dat ambtenaren niet rechts kunnen zijn?![]()
Joh wat orgineel... dat daar nog niemand op was gekomenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:49 schreef osmo het volgende:
Waarom zou een mens een klein koor aan zijn bril hangen? ... koordjes daarentegen ...
Je beledigt mijn vaderquote:Op donderdag 12 april 2007 16:32 schreef LENUS het volgende:
En die dus als een sieraad de hele dag meedragen en een paar minuten per dag opzetten. Hoe treurig ben je dan? Vaak zijn het ook sippe figuren die één-op-één kunnen worden omgewisseld met een cast van debiteuren & crediteuren. Ook hebben ze vaak sandalen aan en/of broeken met te korte broekspijpen waardoor hun Mickey Mouse sokken zichtbaar worden.
Ja je maakt wat mee als ambtenaar![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |