Ze is al thuisquote:Op donderdag 12 april 2007 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het goed is ga jij zo ook naar huis![]()
als ik je niet weer spreekquote:Op donderdag 12 april 2007 18:22 schreef Lunar het volgende:
Ik ga nummertje 100 denk ik ook niet meer meemaken.
's Ochtends inpakken voor het weekend, even naar een vriend toe, naar de AH en dan ben ik weg t/m zondag
dokter??quote:Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Morgen terugkomdag, maar zal 's-morgens wel actief zijn.. moet eerst toch naar de dokter![]()
als ik van een kaart met 128 MB geheugen naar 512 MB geheugen ga, vind ik dat al een hele vooruitgang. Nu is mijn CPU het traagste van mij PC (denk ik zo)quote:Op donderdag 12 april 2007 20:46 schreef Bootje84 het volgende:
nice luctor.. alleen beetje jammer dat je nog geen directX10 ondersteunende kaart heb
Het was toch een andere user die naar Engeland gaatquote:Op donderdag 12 april 2007 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik je niet weer spreekveel plezier daar in Engeland
![]()
In dat geheugen kan je meer texturen opslaan. Hoe goed de kaart uiteindelijk is hangt af van de trucjes die hij kan. Wat voor CPU heb je nu? Want een X1900 met een PIII.. dat is overkill, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als ik van een kaart met 128 MB geheugen naar 512 MB geheugen ga, vind ik dat al een hele vooruitgang. Nu is mijn CPU het traagste van mij PC (denk ik zo)
Sokkie ging naar Engeland!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:17 schreef Lunar het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Het was toch een andere user die naar Engeland gaat
quote:
Ik heb een rare bobbel op mijn scheen.. door een val in een brandnetel, dus ik dacht eerst aan een allergische reactie.. maar het blijkt een kneuzing van de spier te zijnquote:
En dan hol je meteen naar de docter? Of had je er al tijdje last van?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een rare bobbel op mijn scheen.. door een val in een brandnetel, dus ik dacht eerst aan een allergische reactie.. maar het blijkt een kneuzing van de spier te zijn
btw Goedemorgen
Ja, ik was 2 weken gevallen in een struikje, tijdens een training.. Typisch gevalletje van haastige spoed is zelden goed/hardlopers zijn doodlopers.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:36 schreef Goover het volgende:
[..]
En dan hol je meteen naar de docter? Of had je er al tijdje last van?
Ik heb een AMD Sempron 3000+ (2.0 Ghz)quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:20 schreef Lunar het volgende:
[..]
In dat geheugen kan je meer texturen opslaan. Hoe goed de kaart uiteindelijk is hangt af van de trucjes die hij kan. Wat voor CPU heb je nu? Want een X1900 met een PIII.. dat is overkill, als je begrijpt wat ik bedoel
2 weken vallenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik was 2 weken gevallen in een struikje
Ik was 2 weken geleden gevallen in een struikje, tijdens een training.. Typisch gevalletje van haastige spoed is zelden goed/hardlopers zijn doodlopers, en ik heb nog steeds last er vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:49 schreef Goover het volgende:
Ik stel 2 vragen en je antwoord met 'Ja'
[..]
2 weken vallenda's lang!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was 2 weken geleden gevallen in een struikje, tijdens een training.. Typisch gevalletje van haastige spoed is zelden goed/hardlopers zijn doodlopers, en ik heb nog steeds last er van
zo beter Goover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |