Nou, wat eten we danquote:Op donderdag 12 april 2007 12:34 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Is het gebruikelijk dat de laatste poster een nieuwe opent?
Bij deze dan..
Lekker. Ik verheug me er al op.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond stamppot rauwe andijvie, mét spekkies
ik wil graag uit etenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef Qwea het volgende:
een bonbon. Strax ff vissen wat MM wil eten, ik ben benieuwd
Gevulde garnalen?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gevulde garnalen? AH Garnalen met knoflook en kruiden
En wat is het voor brood en tapenade? Pane pomodore (AH) en fruschetta,( italiaanse kruiden met mango ,zelf aanmaken van oil&vinegar)Ziet eruit.
* Bluezz gaat de aardappels zo opzetten
Neu,gewoon diegene er toevallig in staat is lijkt me. Trouwens...tis #49 al hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:34 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Is het gebruikelijk dat de laatste poster een nieuwe opent?
Bij deze dan..
Die gele dingen die erop lagen waren ZOOOOOO viesquote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Adelante het volgende:
cafe fresco macchiato en een ola frusi ijsding
[afbeelding]
dat was gewoon bevroren ananasquote:Op donderdag 12 april 2007 19:04 schreef K-mail het volgende:
[..]
Die gele dingen die erop lagen waren ZOOOOOO viesDe rode dingetjes (framboos neem ik aan) waren wel lekker, maar niet voor herhaling vatbaar.
Hmmm, ook al lekker garnalen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef Herodus het volgende:
Salade met o.m. trostomaat, bosui en peterselie; garnalen en zalmsalade (AH feestdinges -35%), brood, glaasje wijn.
[afbeelding]
Haha, ja dat zag ik later pas..quote:
Ik vind de mango-framboos versie best lekker, maar wel net een beetje te zoet naar mijn smaakquote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat was gewoon bevroren ananas
of je moet de mango gehad hebben
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:22 schreef Herodus het volgende:
Lekker, maar wat zijn wilde knoflook kruiden?
Wat bedoel je daarmee? Welke foto's en van wie?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:37 schreef Herodus het volgende:
Bij sommige foto's moet ik echt naar de exif-data kijken, die is dan vaak leeg.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij moet naar FOT, dat is niks voor CUL
ik zag die rendang nog wat bij de Deka/AH liggen. Vraag me af of het hetzelfde is als wat jij eet. Zag eruit als een beetje vage zwarte balletjes met wat rare saus oiod ernaastquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer lekker kant en klaar door de Indo gemaakte maaltijdjes bij de toko uitgezocht.
Nasi, sambal goreng telor, rendang pedis, ajam pedis, chinese kool en taugeh.![]()
Lijkt mij niet hetzelfde als die gesmoorde rundvleesstukken in hete saus van de Indo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:50 schreef Qwea het volgende:
ik zag die rendang nog wat bij de Deka/AH liggen. Vraag me af of het hetzelfde is als wat jij eet. Zag eruit als een beetje vage zwarte balletjes met wat rare saus oiod ernaast
mij ook nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij niet hetzelfde als die gesmoorde rundvleesstukken in hete saus van de Indo.
wasda: exif-data?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:37 schreef Herodus het volgende:
Bij sommige foto's moet ik echt naar de exif-data kijken, die is dan vaak leeg.
Ja dat donkere rechts is broccoli. Alleen in het midden dat is zeekraal. Er zat ook nog rode ui in en wortels en die gele courgette.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef Bluezz het volgende:
Kan zijn dat de foto wat donker is, maar ik vind de zeekraal er ook niezo uitzien
Oh wacht, er ligt ook broccoli bij?
Restantje indisch toko-eten
Met een flesje water
Ik ook, Tnxx Toko Orionquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Qwea het volgende:
een appel en ik zit de hele aaf al aan het water. Heb me toch een partij dorst
Oe! Klinkt lekker! Wil je straks even melden of het lekker was??quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:59 schreef JacMar het volgende:
Een bekertje tropische vruchtenyoghurt en ik heb voor vanavond alvast courgettes in yoghurtsaus gemaakt![]()
Dat ziet er lekker uit zeg, leuk zo die amusesquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:15 schreef sanni het volgende:
Vanmiddag in Rotterdam( ivm de naderende marathon) wezen eten bij een leuke nieuwe brasserie.
lichte truffelsoep & kleine amuse schotel. [afbeelding]
Oeh, broodje kroketquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Broodje kroket zo
En vanavond veeeeeeel water & beetje fris.. BOB
Het was heerlijk! Ik heb het recept van een vriend van mij. Daar hebben we dit gegeten op Tweede Paasdag. Ik denk alleen dat je echt dikke yoghurt moet gebruiken, want nu was het een beetje dunquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Klinkt lekker! Wil je straks even melden of het lekker was??
Lijkt mij niet echt voedsel waarop je de marathon kunt uitlopen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:00 schreef sanni het volgende:
Vanavond heerlijk aziatisch wezen eten op de Kop van Zuid in Rotterdam.
Heb voor morgen al een paar leuke eettentjes gezien om voor en na de marathon te gaan smikkelen.[afbeelding]
[[url=http://img127.imagevenue.com/loc450/th_65554_thaisetenzaavond14rdam_122_450lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img43.imagevenue.com/loc1109/th_65559_thaisetenzaavond14rdam2_122_1109lo.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img163.imagevenue.com/loc368/th_65563_thaisetenzaavond14rdam3_122_368lo.jpg]afbeelding] [/URL]
tonijnsalade/pittige garnalensoep/doorbakken lambskoteletten & nodige bier erbij.
Ik ga Greenpeace schrijven dat jij blikjes op straat gooit!quote:
blikjes zijn netjes de vuilnisbak ingegaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga Greenpeace schrijven dat jij blikjes op straat gooit!
OT: vegetarische burrito's met refried beans, salsa en sla.
[afbeelding]
De Stopera.quote:
Hey, das mijn ovenschaalquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga Greenpeace schrijven dat jij blikjes op straat gooit!
OT: vegetarische burrito's met refried beans, salsa en sla.
[afbeelding]
Hebbben daar groot deel van de middag doorgebracht in het zonnetje en het begin van de avond, hadden eten bij de toko gehaald enzoquote:
Blik moet gerecycled worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
blikjes zijn netjes de vuilnisbak ingegaan![]()
![]()
Truffelsoep!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit zeg, leuk zo die amuses
Water, water, dropjes
Vanavond carpaccio , sla met vanalles erdoor gegooid.
Teriyaki dus met kogelbiefstukreepjes.quote:
Alsof je in Amsterdam niet lekker uiteten kuntquote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef sanni het volgende:
Vandaag een lekkere [afbeelding] garnalenschotel met knoflook gegeten. Helemaal geweldig dat Rotterdam
met zijn vele eettentjes. Morgen helaas weer terug naar Mokum want hier zit het werk erop.[afbeelding]
Ah, bedoel je 't zo. Ik heb ook als thuisbasis Amsterdam en er zijn hier idd heel veel goeie tentjes, maar eigenlijk heb je in elke stad wel een paar (en sommige steden dus heel veel) goede adresjes. Soms moet je wat langer zoeken, maar er is altijd wel wel wat. Heb laatst gegeten bij Hotel New York in Rotterdam, dat was ook hartstikke leuk. Ik zou echter nooit in Rotterdam willen wonen, maar het heeft zeker iets heel "stads", veel meer dan Amsterdam.quote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef sanni het volgende:
Als je als thuisbasis Amsterdam hebt dan ben je verwend en kan in andere steden alles alleen maar tegenvallen. Dus niet in Rotterdam. Heel veel leuke eettentjes met prijzen die lager liggen dan in Amsterdam. En na zo een lange dag van hard werken - ivm de marathon - dan wens je maar 1 ding:
Lekker uitpuffen en nagenieten van de dag. [afbeelding]
Dat ziet er mooi uit!!quote:Op zondag 15 april 2007 22:04 schreef rashudo het volgende:
Lekker fris voor in de tuin. Courgettes met vinaigrette van citroensap en olijfolie.
[afbeelding]
Is dat net zoiets als red bull?quote:Op maandag 16 april 2007 12:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
stukje kruidrepenkoek en golden power, wát een troep, maar het blijft lekker
yep, maar dan de cheap ass aldi versie, net ff iets lekkerder nog dan red bullquote:Op maandag 16 april 2007 13:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als red bull?
Alsof je vloeibare kauwgom zit te drinken
BBQquote:Op maandag 16 april 2007 16:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo maar weer lekker bbq'en, nog even van het mooie weer genieten!
Goed idee!quote:Op maandag 16 april 2007 16:50 schreef golfer het volgende:
Na een fietstocht door de duinen even aan het strand bij een strandtent een biertje gedronken.
Ik vul gewoon 3 of 4 keer per dag zo'n half liter waterflesjequote:Op maandag 16 april 2007 16:40 schreef Patries86 het volgende:
weer 2 glazen water
Nog 8 te gaan
Ga zo lekker aan het eten beginnen
Same here. En met dit weer drink ik echt enorm veelquote:Op maandag 16 april 2007 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vul gewoon 3 of 4 keer per dag zo'n half liter waterflesje
Straks een tapasje doen hier in het dorp![]()
Nu een aperitiefje thuis, een ozzy-wijntje.
Wat zitten daar aalemaal voor kruiden op?quote:Op maandag 16 april 2007 18:49 schreef PizzaSalami het volgende:
BBQ straks, lekkere vleesjes en wat gamba's germarineerd:
[afbeelding]![]()
.
2 sjallotjes, 1 teentje knoflook, peterselie, citroensap, peper/zout en wat olijfolie.quote:Op maandag 16 april 2007 19:19 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Wat zitten daar aalemaal voor kruiden op?
Ziet er lekker uit!
waar haal je die mountain dew? sinds america today ze niet meer heeft vind ik 't nergens meer.quote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef Curiosity het volgende:
Een blikje mountain dew code red en een ambachtelijk rundvlees slaatje.
die volkoren is zooooo ranzigquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef Adelante het volgende:
volkoren macaroni met witte kool salade...
volgens mij is m'n vriendin weer aan de sonja bakker
als ik het maak, gebruik ik altijd de rigate, omdat die de saus het beste opneemt, maar volkoren is gezonder... je zit er wel sneller vol van iddquote:
Heb ze afgelopen zondag gehad en ze waren yummie!!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef Koningin het volgende:
Vanavond voor het eerst asperges dit jaar![]()
Kan ik me al helemaal op verheugen!
Klinkt lekker, recept?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:10 schreef Emu het volgende:
Lekker roggebroodje met zelfgemaakte pikante kip-kerrie salade om 12.00, kan eigenlijk niet wachten![]()
Ik heb 4 van die 1.5 flesjes in de koelkast koud.. en daarmee vul ik me glazen!quote:Op maandag 16 april 2007 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vul gewoon 3 of 4 keer per dag zo'n half liter waterflesje
Straks een tapasje doen hier in het dorp![]()
Nu een aperitiefje thuis, een ozzy-wijntje.
het ziet er heerlijk uit, maar everzwijn-worst?? Nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef Herodus het volgende:
Lauwwarme linzensalade met cherrytomaatjes, rucola en Ardense everzwijn-worst.
[afbeelding]
Linzensalade? Kom maar door met dat recept!!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef Herodus het volgende:
Lauwwarme linzensalade met cherrytomaatjes, rucola en Ardense everzwijn-worst.
[afbeelding]
Saucisson de marcassin is de oorspronkelijke naam, gekocht afgelopen weekend in de Ardennen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
het ziet er heerlijk uit, maar everzwijn-worst?? Nog nooit van gehoord!
Ik dacht dat ik de link gegeven had, is zeker iets fout gegaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Linzensalade? Kom maar door met dat recept!!![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef Bluezz het volgende:
Lekkere thee nu.
Vanavond in ieder geval lekker bruin-gebakken aard.blokjes, die zag ik gisteren gebakken worden bij "the great english menu" en ik kréég me er toch zin in
Sorry schat, het worden gebakken krieltjes samen met verse bospaddestoelenmix en een kogelbiefstukje met kruidenboter.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond in ieder geval lekker bruin-gebakken aard.blokjes, die zag ik gisteren gebakken worden bij "the great english menu" en ik kréég me er toch zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |