Nou, wat eten we danquote:Op donderdag 12 april 2007 12:34 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Is het gebruikelijk dat de laatste poster een nieuwe opent?
Bij deze dan..
Lekker. Ik verheug me er al op.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond stamppot rauwe andijvie, mét spekkies
ik wil graag uit etenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef Qwea het volgende:
een bonbon. Strax ff vissen wat MM wil eten, ik ben benieuwd
Gevulde garnalen?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gevulde garnalen? AH Garnalen met knoflook en kruiden
En wat is het voor brood en tapenade? Pane pomodore (AH) en fruschetta,( italiaanse kruiden met mango ,zelf aanmaken van oil&vinegar)Ziet eruit.
* Bluezz gaat de aardappels zo opzetten
Neu,gewoon diegene er toevallig in staat is lijkt me. Trouwens...tis #49 al hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:34 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Is het gebruikelijk dat de laatste poster een nieuwe opent?
Bij deze dan..
Die gele dingen die erop lagen waren ZOOOOOO viesquote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Adelante het volgende:
cafe fresco macchiato en een ola frusi ijsding
[afbeelding]
dat was gewoon bevroren ananasquote:Op donderdag 12 april 2007 19:04 schreef K-mail het volgende:
[..]
Die gele dingen die erop lagen waren ZOOOOOO viesDe rode dingetjes (framboos neem ik aan) waren wel lekker, maar niet voor herhaling vatbaar.
Hmmm, ook al lekker garnalen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef Herodus het volgende:
Salade met o.m. trostomaat, bosui en peterselie; garnalen en zalmsalade (AH feestdinges -35%), brood, glaasje wijn.
[afbeelding]
Haha, ja dat zag ik later pas..quote:
Ik vind de mango-framboos versie best lekker, maar wel net een beetje te zoet naar mijn smaakquote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat was gewoon bevroren ananas
of je moet de mango gehad hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |