quote:donderdag 12 april en vrijdag 13 april 2007
Zonnig en warm.
Vandaag zonnig en de temperatuur loopt vrijwel overal op naar rond 20 graden en dat is 7 graden warmer dan normaal voor half April. Op de Wadden wordt het ongeveer 17 graden. Er staat een overwegend matige oost tot noordoostenwind, kracht 3 of 4, vanmiddag langs de noordkust mogelijk vrij krachtig, kracht 5. Misschien wordt de wind langs de westkust vanmiddag enige tijd N-NO. In de nacht naar vrijdag is het helder, lokaal nevelig en daalt de temperatuur tot rond 10 graden. Morgen overdag is het zonnig en nog wat warmer met maxima rond 22 graden. Er waait een matige wind uit oostelijke richtingen, kracht 3 tot 4.
ik ben de laatste dagen bijna alleen nog maar Omaha Hi/Lo aan het spelenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:50 schreef borisz het volgende:
ik ben meer van de toernooien en sng's. alhoewel cashgame ook wel leuk is.
Ik won gister een omaha hi/lo sng terwijl ik een holdem sng wilde spelen. Kwam perongeluk bij omaha uit, had dat niet door![]()
Ik pest met je meequote:
Mijn vrouw heeft veel last van bekkenpijn. Eens kijken wat de verloskundige daarvan zegt morgen. Baby lijkt verder lekker te groeien, er wordt flink getrappeld in ieder geval.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
AZ, hoe gaat het aan het bolle buiken front?
morgen laatste werkdag, dan drie weken vakantiequote:
Dan zal het rustig worden hierquote:Op donderdag 12 april 2007 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft veel last van bekkenpijn. Eens kijken wat de verloskundige daarvan zegt morgen. Baby lijkt verder lekker te groeien, er wordt flink getrappeld in ieder geval.
Zaterdag vertrekken wij voor drie weken op vakantie, hopelijk kunne we dan een beetje bijkomen.
En netjes in de kiem gesmoord door RubRubquote:
vind het ook jammer, maar wie weet wat we ervoor in de plaats krijgenquote:
ik ben niet zo'n grote Veenstra Veenstra fan als de rest van Fokquote:Op donderdag 12 april 2007 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind het ook jammer, maar wie weet wat we ervoor in de plaats krijgen
Ik heb 't niet zo op Claudia. Dus heel erg vind ik t niet. Veenstra vind ik ook niets bijzonders.quote:
Ik ben wel een fan van Veenstra, maar betwijfel of hij midden op de middag wel past.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n grote Veenstra Veenstra fan als de rest van Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |