quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest, leuk vrouwtje welIk kom binnen en zij zegt:"Goedemorgen Rib, tijd om te trekken? "
Ik zeg:"Mwoah, ik heb liever dat je eerst naar mijn tanden kijkt"
Volgens je postgeschiedenis zit ik goedquote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Koffiekoekje! Wat doe je hier! [afbeelding]
Wat geeft jou het recht in mijn precaire postgeschiedenis te kijken?quote:
Heb je nu ook iets met voorbochten gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm.. die voorbochten zien er zelfs op een 7 jaar nieuwere T300 nog lelijk uit.![]()
[afbeelding]
Is dus normaal.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb je nu ook iets met voorbochten gehaald?
De muis, want die kliktequote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht in mijn precaire postgeschiedenis te kijken?![]()
8<--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Die voorbochten zijn gewoon goed, maar slaan lelijk uit. Imho niet lek de eerste vijf~tien jaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Dacht dat t een hint wasEn dat je dus een nieuwe uitlaat had gekocht.
En je bent zeker ook niet verantwoordelijk voor je trechter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die voorbochten zijn gewoon goed, maar slaan lelijk uit. Imho niet lek de eerste vijf~tien jaar.![]()
Als ik goedkoop een paar voorbochten zou scoren, dan zou dan top zijn.![]()
Maar heb al een hele hoop sites doorgespit op nieuwe of tweedehands onderdelen.![]()
Voorlopig zit ik ook meer te denken aan demonteren en wegbrengen. Of zelf polijsten.![]()
De carterpanpakking zweet ook een beetje vanaf aankoop..
.. en daar moet zowiezo de uitlaat uit de weg om te die kunnen demonteren.![]()
[..]
En je bent zeker ook niet verantwoordelijk voor je trechter?
Whehehe mental imageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was zowaar even vergeten wat er met trechter bedoeld werd
![]()
Best vet tochquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt ik ineens gemaild door de nieuwe eigenaar van mijn in 2005 verkochte KLX650R.![]()
[afbeelding]
Ik herken de motor alleen niet meer.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Waar zijn mijn mooie wielen.......
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Als je dat wil indenken, dan is er wat mis. Alleen -XX- en Bazziek mogen dat.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehehe mental imageIk was zowaar even vergeten wat er met trechter bedoeld werd
Een SM behoort spaakwielen te hebben, bovendien kosten die dingen 1.000 euro.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef -XX- het volgende:
Best vet toch?
Was hij al zo shrekkend grooennn!?
Scherp opgemerkt mijnheer WB, mijn koffiepeil was inderdaad aan de lage kant.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je dat wil indenken, dan is er wat mis. Alleen -XX- en Bazziek mogen dat.![]()
[afbeelding]
Om te smerenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef Geerd het volgende:
Ik heb me toch ketting meuk gekocht hey 11 euro per fles en die zooi pikt als de tyfes.
Dit is niet het brommertopic.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef Geerd het volgende:
Ik heb me toch ketting meuk gekocht hey 11 euro per fles en die zooi pikt als de tyfes.
En wat doet het in normale bewoordingen?quote:
Twee keer afkraken (kwam wat tegen, niet professioneel gespoten) ,quote:Ik kwam nog een seatcover tegen bij het opruimen van de garage.
komt van een daytona, maar past natuurlijk ook op een Speed triple T300
Is netjes zwart gespoten, maar volgens mij niet professioneel.
Is niet meer aan te komen!!dus geen onzinbiedingen a.u.b.
groet Ron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |