quote:
Ik ben saaiquote:
Ik heb het niet kunnen vinden helaas........quote:Op donderdag 12 april 2007 13:46 schreef Atreidez het volgende:
Iemand id of GP2 live wordt uitgezonden?Op RTL7 iig niet..
Als je eurosport 2 hebt mag je jezelf gelukkig prijzen en anders niet......quote:Op donderdag 12 april 2007 13:46 schreef Atreidez het volgende:
Iemand id of GP2 live wordt uitgezonden?Op RTL7 iig niet..
Toppie WEST!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef WEST het volgende:
ja ik ga eerst naar de voetbal, ik ga speciaal voor julie geen 3e helft doen.
@sanger nee overdag kan ik het niet tussen door doen..., aangezien ik aan het betongieten ben en daar heb je geen internet voor nodig![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:35 schreef WEST het volgende:
ja ik ga eerst naar de voetbal, ik ga speciaal voor julie geen 3e helft doen.
Vast.........quote:Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef Tackleberry het volgende:
Als de race net zo mooi wordt als de OP...
Mike Gascoyne: 'Tijd in windtunnel goed besteed'.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef Noud_ het volgende:
Albers: 'Mijn enige doel is finishen.'
Beetje treurig.
en bij het uithakken ook niet..., ik ben bijna klaar maar ik mot er morgen om 5:30 al uit dus ik nok ermee morgenavond is die online.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Toppie WEST!
Heb je bij betongieten geen internet nodig![]()
Oke! Alleen dan kan ik de OP niet meer aanpassen, dus ik zal de SPT modjes alvast inlichten dat jij ze de OP stuurt, en dat zij die aanpassenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef WEST het volgende:
[..]
en bij het uithakken ook niet..., ik ben bijna klaar maar ik mot er morgen om 5:30 al uit dus ik nok ermee morgenavond is die online.
Sorry voor het ongemak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |