Ja idd, het antwoord kan je horen, en dan kan je raden welke vraag er bij hoorde...quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach so. Klopt inderdaad, maar meestal houdt ie wel op tijd zijn mond om de rest ook te horen.
De belg kijken, he? Daar wordt er NIET doorheen geluld! Ze stoppen zelfs metpraten als "Team Radio" ook maar in beeld verschijnt, stuken beter!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Olav praat continue door het begin van iedere teamradio. De eerste paar regels die worden gezegd heb ik nog nooit goed kunnen verstaan omdat Olav er doorheen lult
* -Hans- gaat buiten in de zon zitten met de laptop op schoot zodat ik de live timings in de gaten kan houden. En af en toe zal ik wel even naar binnen hollen om te kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik ga kijken. Het is heerlijk weer morgen, beetje zonde om dan op 't lekkerste moment van de dag binnen te gaan zitten...
Nou jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- gaat buiten in de zon zitten met de laptop op schoot zodat ik de live timings in de gaten kan houden. En af en toe zal ik wel even naar binnen hollen om te kijken wat er gebeurt.
Duidelijk een echte F1 fan....quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- gaat buiten in de zon zitten met de laptop op schoot zodat ik de live timings in de gaten kan houden. En af en toe zal ik wel even naar binnen hollen om te kijken wat er gebeurt.
Maar goed, vrijdag viel het weer in het Noorden tegen dus misschien is dat morgen ook wel het geval en dan blijf ik wel binnen om de race te checken.. De start van de race wil ik uiteraard niet missen want ik verwacht een mooi gevecht tussen de McLarens en de ' rooien '.
Zie het morgen wel..
Roseberg is een voetballer en hij speeld bij Werde Bremenquote:
Dat was dan ook een typoquote:Op zondag 15 april 2007 01:03 schreef WEST het volgende:
[..]
Roseberg is een voetballer en hij speeld bij Werde Bremen![]()
ik dacht meld het ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |