Oeh heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
wordt vandaag 20 graden als het goed is! Ik hoop dat dat klopt want ik heb alleen een tshirt aan vandaag
waarom niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:30 schreef vamperotica het volgende:
Ik mag geen ijsjes
Die is op vacantie dus ziet het toch nietquote:
Het was hier 's ochtends en begin middag een beetje grauw maar gistermiddag hebben we het zonnetje nog wel gezienquote:Op donderdag 12 april 2007 09:38 schreef Ghanschje het volgende:
de zon schijnt nu ook hier
Gisteren geen enkel zonnetje gezien, grijze k*tdag
Ja het lijkt erop dat het ook nog eens warm kon wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Het was hier 's ochtends en begin middag een beetje grauw maar gistermiddag hebben we het zonnetje nog wel gezien![]()
Nu schijnt hier ook inderdaad het zonnetje enthousiast![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Wat heeft dat weer voor zin als je moet werken. Heb liever dat het keihard regent. Zit toch binnen te werken. Als het van het weekend maar mooi is.
ach... ik vind het wel lekker om in het zonnetje naar mijn werk te wandelen en in het zonnetje ook weer terug te wandelen zometeen.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Wat heeft dat weer voor zin als je moet werken. Heb liever dat het keihard regent. Zit toch binnen te werken. Als het van het weekend maar mooi is.
hey en de mensen dan die niet nu hoeven te werken, mogen die niet een beetje zon?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Dan heb je toch gewoon een SAS dagquote:
Preciesquote:Op donderdag 12 april 2007 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey en de mensen dan die niet nu hoeven te werken, mogen die niet een beetje zon?![]()
gewoon nu en in het weekend mooi weer!
Buiten in de zon pauze houdenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Hey draak... daar gaaaaaan we weerquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je toch even een schijt aan sonja momentje.... of een waterijsje?
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon een SAS dag![]()
pas je dan wel op dat je niet valt ....... anders moet je getroost worden met ijsjes enzoquote:Op donderdag 12 april 2007 09:46 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb alleen maar sasdagen en momenten!![]()
![]()
Zo krijg ik die 15 kilo er nooit af voordat het echt lekker weer wordt! Ik ga jouw skeelers maar weer eens uit proberen zoessie!
Dan heb jij nog heeel veel ijsjes in te halen!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pas je dan wel op dat je niet valt ....... anders moet je getroost worden met ijsjes enzo![]()
hihi da vind ik nou ook! ha ha ha heb geloof ik al wel aardig mn best gedaan....quote:Op donderdag 12 april 2007 09:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan heb jij nog heeel veel ijsjes in te halen!
![]()
Dropjesijs klinkt ook helemaal niet lekker!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da vind ik nou ook! ha ha ha heb geloof ik al wel aardig mn best gedaan....![]()
Kijk da's de betere instelling! Helemaal mee eens hoor metro! Heus niet alleen maar in het weekend mooi weer....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het nooit zo erg als het mooi weer is buiten en ik zit op mijn werk. Tenminste leuk vooruitzicht als ik klaar ben met werken dat ik een heerlijk zonnetje in stap. En ik word er altijd vrolijk van
De omgeving ziet er ook anders uit buitenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het nooit zo erg als het mooi weer is buiten en ik zit op mijn werk. Tenminste leuk vooruitzicht als ik klaar ben met werken dat ik een heerlijk zonnetje in stap. En ik word er altijd vrolijk van
Hellowquote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef draculettetje het volgende:
hellow sight key!
Ja en die mag best ff een beetje minder felquote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef Sight_key het volgende:
[..]
De omgeving ziet er ook anders uit buitenAlsof iemand de verlichting heeft aangezet.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja en die mag best ff een beetje minder fel![]()
enig idee hoe lang die renovatie gaat duren? en heb je al wel wat anders gevondenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef nokwanda het volgende:
het is hier nu heerlijk. Ik heb veel werk gedaan waar ik heel erg lang tegenop zag. De tuin afgezet en opgeruimd. het is nog steeds niet perfect maar daar ga ik hier ook niet in investeren. Moet eind van het jaar toch verhuizen, al dan niet tijdelijk (renovatie).
Maar er is een gezellig zithoekje naar mijn muurschilderingen en het is er zonnig.
De poezen kunnen er lekker liggen en spelen. Ik kan er zitten schilderen, waar ik ook maar weer eens mee ga beginnen. Gewoon dingen beschilderen, geen doeken en zo. geen zin in. Misschien de muurschilderingen buiten weer bijwerken en zo.
geen idee hoe lang dat gaat duren. Ik weet wel dat er een heleboel moet gebeuren en het gaat om een heel huizenblok. Zal wel een tijd duren dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
enig idee hoe lang die renovatie gaat duren? en heb je al wel wat anders gevonden?
Ik ga geen nieuwe maken. Er staat er al een maar die is een beetje beschadigd en die kan worden bijgewerkt. Had het vorig jaar ook niet netjes afgewerktquote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij schrijft echt steeds wat ik denk
wat voor muurschildering wil je maken dan?
ja dat is maar afwachten, is het wel in de buurt en worden de verhuiskosten ed wel betaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen idee hoe lang dat gaat duren. Ik weet wel dat er een heleboel moet gebeuren en het gaat om een heel huizenblok. Zal wel een tijd duren dus.
De woningvereniging hier zal me een plaatsvervangende woning aanbieden en aan mij de keus of ik daar wil blijven of wil terugverhuizen.
Dus ik zie wel wat ze me aanbieden.
ik moet ook beter lezen ha ha haquote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga geen nieuwe maken. Er staat er al een maar die is een beetje beschadigd en die kan worden bijgewerkt. Had het vorig jaar ook niet netjes afgewerkt
natuurlijk wel !!!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
natuurlijk wel !!!
mag je drinken ??
dan mag je ook ijs eten !
Jouw moeder had vroeger vast van die tupperware gevallen die ze met yogi drink (getver plakspul) of iets dergelijks vulde en binnen een paar uur had je ijsjes ?
Nou die kan je natuurlijk met van alles vullen, voor mijn part met tomatensap.
(blokker verkoopt die dingen wel)
Zo ziet het er nu uit. Zoals je ziet is het hier en daar wat afgebladderd en vervaagd.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga geen nieuwe maken. Er staat er al een maar die is een beetje beschadigd en die kan worden bijgewerkt. Had het vorig jaar ook niet netjes afgewerkt
diëten an sich is al eng.quote:
Dat staat wel in het contract dat ik ooit ondertekend heb. Maar men kijkt hier niet zo nauw.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja dat is maar afwachten, is het wel in de buurt en worden de verhuiskosten ed wel betaald?
lijkt me wel zo netjes van ze
Maar tomatensap drink ik alleen als ik zwanger ben!quote:
asbest, ratten, muizen, instortingsgevaar, oude leidingen waar je een vergiftiging van oplooptquote:Op donderdag 12 april 2007 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat staat wel in het contract dat ik ooit ondertekend heb. Maar men kijkt hier niet zo nauw.
Verhuiskosten moeten ze wel betalen ja. Kan niet anders.
Eigenlijk zouden deze huizen afgebroken worden maar daar is men ook wel op terug gekomen. Op zich wel goed want het zijn wel leuke huizen. ik hou van oude huizen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Mirage het volgende:
nokwanda, nee nee nee nee
wat ging je nou worden ??
Een oud heksje dat in the middle of nowhere woont, in d'r uppie sterft en een lading katten achter zou laten ?
Zo gaat dat niet lukken natuurlijk.![]()
dit gaat helemaal verkeerd !
Heb je de kans om the middle of nowhere te creeeren omdat al je buren gaan verhuizen, ga jij ook verhuizen ????? Dit is het moment om achter te blijven met al je katten.
En wat is dat nou voor gedonder met die jonge vent ??zo loop je nog het risico niet alleen te blijven.
Je helpt het principe van de self-fulfilling prophecy om zeep![]()
Je vergeet de telkens uitvallende geiser, de lamme afvoer van dezelfde geiser en het voortdurende gevaar om te sterven aan kooldioxine vergiftiging en het feit dat we onder de rook van het industrieterrein wonen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
asbest, ratten, muizen, instortingsgevaar, oude leidingen waar je een vergiftiging van oploopt![]()
moest even zwart gallig doen![]()
Ik ook, heb helemaal niks met die moderne blokkendozen van tegenwoordigquote:Op donderdag 12 april 2007 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat staat wel in het contract dat ik ooit ondertekend heb. Maar men kijkt hier niet zo nauw.
Verhuiskosten moeten ze wel betalen ja. Kan niet anders.
Eigenlijk zouden deze huizen afgebroken worden maar daar is men ook wel op terug gekomen. Op zich wel goed want het zijn wel leuke huizen. ik hou van oude huizen.
Doe ik ook alleen omdat het een kleine moeite is en de verf er toch al is. Ik wil wel een beetje leuk zitten deze zomer en het is een beetje een gewoonte in de lente. Andere mensen gaan poetsen en ik doe dit.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef draculettetje het volgende:
pfff wat gaat het hier weer allemaal snel ik hou het niet bij!
ha ha hey mir hoest ie nou.....
en nok in hoeverre heeft het voor zin om de dingen bij te schilderen als je nog niet weet of je daar blijft beter nog als je nog niet weer hoe het er uit komt te zien? of is dat een rare gedachte?
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef draculettetje het volgende:
pfff wat gaat het hier weer allemaal snel ik hou het niet bij!
ha ha hey mir hoest ie nou.....
en nok in hoeverre heeft het voor zin om de dingen bij te schilderen als je nog niet weet of je daar blijft beter nog als je nog niet weer hoe het er uit komt te zien? of is dat een rare gedachte?
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ik ook alleen omdat het een kleine moeite is en de verf er toch al is. Ik wil wel een beetje leuk zitten deze zomer en het is een beetje een gewoonte in de lente. Andere mensen gaan poetsen en ik doe dit.
Fuck poetsen![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
goed,
maar mocht ik vandaag ergens dood neervallen dan ben ik gebeter door een giftige spin of tor.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef nokwanda het volgende:
meestal gebeuren dergelijke dingen bij jou meestal als je een van die ontzettend korte rokjes van je aan hebt
Moet denken aan een liedje.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik dacht slim te zijn en een keer een broek aan te trekken
het beest belandde er waarschijnlijk in en voelde zich net zo opgesloten als ikzelf en beet me gewoon uit paniek.
volgende keer toch maar weer een rokje aan
![]()
ga werken of zoquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik vind het heerlijk, lekker buiten bezig zijn met de kids en hond en zo![]()
hoe bedoel je dit? bedoel als je het huis aan kant hebt (of niet) mag je toch gewoon genieten van het mooie weer, kids en hond??????quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:22 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er zo weer weg van, mn kunsten laten zien!
tot later!
Hoe kun je nu thuiszitten? Het is werktijdquote:Op donderdag 12 april 2007 12:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit? bedoel als je het huis aan kant hebt (of niet) mag je toch gewoon genieten van het mooie weer, kids en hond??????![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef valek het volgende:
[..]
Hoe kun je nu thuiszitten? Het is werktijd
Pas op jij...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef valek het volgende:
[..]
pauzequote:Op donderdag 12 april 2007 12:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]hoe kun je nou op fok zitten, het is werktijd
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef valek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef Sight_key het volgende:
Buitenleventje bevalt me wel.
2 uur gezweet in de tuin en daarna bijna 1 uur met de hond gelopen en straks een corona en desperado om mezelf te belonen wegens mijn activiteiten.
Mijn motor moet in beweging komen, beetje olie her en der en dan beetje bij beetje vooruit
Komend weekend 25 graden
Lekker zomers biertje is datquote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef Ghanschje het volgende:
[..]
helemaal vergeten, ik heb ook nog desperado's in de koelkast
![]()
Denk echter dat ik daarmee het weekend ga inluiden morgen![]()
liehiefff.... en mogguh allemaalquote:Op donderdag 12 april 2007 22:00 schreef nokwanda het volgende:
Net pas thuis van werk. Gelijk met mijn kop hier de blije doos in
Is toch wel heel erg super thuis komen zo.
Die kleintjes beginnen nu positief op Joel en mij te reageren. Ik dacht dat dat veeeel langer zou duren.
Blijkbaar horen ze nu ook want ze reageren op stemmen en 2 hebben nu niet alleen de oogjes open maar kijken ook al gerichter. Ze geven kopjes en ze spinnen![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:43 schreef nokwanda het volgende:
@Mir.... hoor net op het nieuws dat spinnegif van bepaalde soorten werkt tegen impotentie
Dus verzamel die spinnen in je schuur.
btw... ze hebben een punt. Werd ooit door een spin net onder mijn enkel gebeten. Heb nog nooit zo lang zo'n ontzettend dikke en stijve poot gehad.
Ik weet het niet zeker meerquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:26 schreef yvonne het volgende:
Is Sara vandaag jarig?
Ja toch?
Gefeliciteerd!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:51 schreef draculettetje het volgende:
mogguh wie gaat er genieten van het mooie weer vandaag! hihi
ow ja da's waar ook!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ikke
Maar wel in een werkjasje. Vandaag de hand in hand actie dus ik ga in het kader daarvan naar de stad.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:50 schreef nokwanda het volgende:
nou ja... werk jasje.... dat nou ook weer niet. het is een leuk zomers jurkje geworden
Damn.... voel me weer helemaal mens
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:08 schreef Metro2005 het volgende:
barra gaat liever voor rokjes?
ik snap nooit zo goed hoe kleding kan krimpen in de wasof was je op 90 graden ofzo
jawel hoor. En dan krijg je fijn osteoporose en zoquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:35 schreef Mirage het volgende:
*buikpijn* heeft,
het lijkt potverdorie iedere maand alsof ik weeën heb.
Kan ik niet gewoon vervroegd in de overgang kmen ofzo ??
*Herkent en medelijden met mn kinderen en verre omgeving heeft...quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:35 schreef Mirage het volgende:
*buikpijn* heeft,
het lijkt potverdorie iedere maand alsof ik weeën heb.
Kan ik niet gewoon vervroegd in de overgang kmen ofzo ??
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
vrouwen kopen gewoon kleding waar "handwas" op staat, vervolgens gooit manlief het bij de 40 graden was in en daarna doodleuk in de wasdroger
quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:00 schreef nokwanda het volgende:
met de laatste heeft de omgeving tenminste nog een klein beetj respijt voor 2 weken in de maand.
Daarom houd ik ook 2 weken aan ipv een week zoals velen beweren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj hoor... dan zijn er de pre menstruele hormonen... Of de na weeen van...
Denk dat de wasdroger dan eerder de boosdoener is dan de wasmachine. 40 graden is nou niet bepaald heet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
vrouwen kopen gewoon kleding waar "handwas" op staat, vervolgens gooit manlief het bij de 40 graden was in en daarna doodleuk in de wasdroger
Ha ha ha, geen natuurtalent Metroquote:Op zondag 15 april 2007 10:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk dat de wasdroger dan eerder de boosdoener is dan de wasmachine. 40 graden is nou niet bepaald heet.![]()
Heb gister gekart en zit nu onder de blauwe plekken(en ben bijna laatste geworden
)
Hihi ik ook maar hoef gelukkig niet eerst langs het tuincentrum.....quote:Op zondag 15 april 2007 10:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, geen natuurtalent Metro![]()
Goedemorgen iedereen![]()
Ik zit te wachten tot het tuincentrum open gaat, lekker de tuin in vandaag![]()
Daar zal hier vermoedelijk ook een aanzienlijk deel van de dag aan worden besteedquote:Op zondag 15 april 2007 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hihi ik ook maar hoef gelukkig niet eerst langs het tuincentrum.....
ga gewoon een poging doen om bruin te worden!
Ik denk dat zowel de droger als de wasmachine er niet zo heel veel mee te maken hebben gehad!quote:Op zondag 15 april 2007 10:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk dat de wasdroger dan eerder de boosdoener is dan de wasmachine. 40 graden is nou niet bepaald heet.![]()
Heb gister gekart en zit nu onder de blauwe plekken(en ben bijna laatste geworden
)
Ik ben een tropische tuin aan het maken, althans dat is de bedoelingquote:Op zondag 15 april 2007 10:20 schreef draculettetje het volgende:
hihihi ook dat ken ik, dan wel niet met plantjes maar met het verschuiven / veranderen van het interieur!
En niks mis mee met nieuwe frisse en verse plantjes hoor, alleen ze blijven hier nooit zo lang leven!
Ja het is echt leuk en wat ik nu heb staan heeft de winter keurig overleefdquote:Op zondag 15 april 2007 10:27 schreef draculettetje het volgende:
ow maar da's wel leuk een tropische tuin! en palmboonpjes en zoooo
lekker vakantie gevoel in eigen tuin, da's een goed plan!
De palm heeft het gewoon zo goed overleefd en mijn banaan heb ik ingepakt, niet omdat hij anders helemaal dood gaat, hij sterft door vorst af tot de grond en komt in het voorjaar weer op.quote:Op zondag 15 april 2007 10:40 schreef draculettetje het volgende:
goed bezig! dat lijkt me idd wel moeilijk de winter overleven.....
Dat had ik ook hoor, tot een paar jaar terug.quote:Op zondag 15 april 2007 12:00 schreef nokwanda het volgende:
vind ik altijd zo knap... mensen met groene vingers. Dierlijk leven doet het hier altijd fantastisch maar planten gaan al dood als ik ernaar kijk
Daarom heb ik altijd bewondering voor mensen die dat talent wel hebben om planten te laten groeien.(andere planten dan enorme berenklauw en allerlei nachtschadevarianten waarmee je een olifant nog kan omleggen)
Is het ook heerlijk weer voor inderdaadquote:Op zondag 15 april 2007 12:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal![]()
Inderdaad knap, mensen die planten kunnen houden, bij mij gaan ze al dood als ik er naar kijk![]()
Net mijn bike-outfit aangetrokken, eens lekker wat kilometertjes in de armen duwen vandaag, kan ik gelijk een kleurtje kweken![]()
Gaat wel hoor, alleen een beetje heel veel last van heimweequote:Op zondag 15 april 2007 12:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Is het ook heerlijk weer voor inderdaad![]()
Hoe gaat het verder Lillith?
Ik zie je niet zoveel meer de laatste tijd, of misschien kijk ik op de verkeerde plekken![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 12:00 schreef nokwanda het volgende:
vind ik altijd zo knap... mensen met groene vingers. Dierlijk leven doet het hier altijd fantastisch maar planten gaan al dood als ik ernaar kijk
Daarom heb ik altijd bewondering voor mensen die dat talent wel hebben om planten te laten groeien.(andere planten dan enorme berenklauw en allerlei nachtschadevarianten waarmee je een olifant nog kan omleggen)
Zo te horen heb je het leuk ghadquote:Op zondag 15 april 2007 19:10 schreef sararaats het volgende:
ik was inderdaad jarig op vrijdag de dertiende
ik was de hele tijd onderweg alhoewel ik 's middags al terug bij m'n verblijfplaats was
dan zijn we nog inkopen gaan doen
oh by the way, ik ben oververmoeid. ik heb 3000 km afgelegd samen met Hannelore per LKW (vrachtwagen)
Heerlijk he?quote:Op zondag 15 april 2007 23:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik denk dat Sara heel tevreden in haar bedje ligt![]()
Ik hoop dat iedereen, net als ik, heel erg genoten heeft van deze dag.
Geweldig weer, iedereen lekker buiten gewoon energie opdoen na vele dagen binnen zitten.
Truste Sara, droom maar lekker over je vakantiequote:Op zondag 15 april 2007 23:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Heerlijk he?
We hebben zelf lekker buiten gegeten en tot 21:00 buiten gezeten![]()
Lekker gefietst?
Jeuj! Jippie en de jee! Niet meer verplicht met trein naar Tilburg! (en voor andere doeleinden is t ook wel makkelijk..)quote:Op maandag 16 april 2007 14:45 schreef draculettetje het volgende:
hihihi helemaal nie te bed, vieren dat er een rijbewijs extra in huis is en MIJN auto weer thuis komt![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 15:01 schreef Mirage het volgende:
zow, mijn gat is al 80 cm diep en zo'n 1,5 m lang, 1,1 m breed.
Vanavond ben ik 3 kilo lichter
* druip druip*
ow, en wie stopt er dakpannen en bakkeien 60 cm onder de grond ????............ POK! zo breek je je hand/pols wel
WIe heeft zijn / haar rijbewijs???quote:Op maandag 16 april 2007 14:45 schreef draculettetje het volgende:
hihihi helemaal nie te bed, vieren dat er een rijbewijs extra in huis is en MIJN auto weer thuis komt![]()
Lees je zelf wel na wat je schrijft?quote:Op maandag 16 april 2007 15:01 schreef Mirage het volgende:
zow, mijn gat is al 80 cm diep en zo'n 1,5 m lang, 1,1 m breed.
Vanavond ben ik 3 kilo lichter
* druip druip*
ow, en wie stopt er dakpannen en bakkeien 60 cm onder de grond ????............ POK! zo breek je je hand/pols wel
Feliciteer hem van mij danquote:Op maandag 16 april 2007 14:45 schreef draculettetje het volgende:
De dagen duren altijd zo lang als het rustig is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
mogge senesta. Verder gaat het wel goed hoor, alleen enorm rustig op mijn werk dus nogal dodelijk saai hiermaarja.
Gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
Zo vandaag gaat hij z'n rijbewijs bij het gemeentehuis aanvragen dus als het goed is volgende week maandag of dinsdag ophalen! Alle felicitaties zijn vriendelijk, blij en trots in ontvangst genomen!
Moet eerlijk zeggen het is nog een beetje onwerkelijk, hebben hier lang opgewacht en gehoopt!
Eerst volgende keer nie meer met de trein naar de zoessie maar gewoon met de auto, hihi mn eigen auto nog wel!
Gefeliciteerd, wat lekker.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
Zo vandaag gaat hij z'n rijbewijs bij het gemeentehuis aanvragen dus als het goed is volgende week maandag of dinsdag ophalen! Alle felicitaties zijn vriendelijk, blij en trots in ontvangst genomen!
Moet eerlijk zeggen het is nog een beetje onwerkelijk, hebben hier lang opgewacht en gehoopt!
Eerst volgende keer nie meer met de trein naar de zoessie maar gewoon met de auto, hihi mn eigen auto nog wel!
JAHA ik krijg gewoon mn eigen auto terug, die heb ik in mei 2005 gekocht alleen toen kreeg ik een poot die vanaf augustus dat jaar niet meer wou auto rijden, dus is de auto tijdelijk gaan logeren bij de broer van...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog![]()
Heerlijk om niet meer afhankelijk van het OV te zijn!
Al een autootje op het oog?
ja ik ook kreeg je zo'n papiertje mee....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
vervelend zeg, ik kon hem toen gelijk dezelfde dag ophalen.
stomme bureaucratie ookjak
Ingescande voeten???quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
JAHA ik krijg gewoon mn eigen auto terug, die heb ik in mei 2005 gekocht alleen toen kreeg ik een poot die vanaf augustus dat jaar niet meer wou auto rijden, dus is de auto tijdelijk gaan logeren bij de broer van...
op een gegeven moment kreeg iemand hier de keuze of nu beginnen met je rijbewijs halen of de auto verkopen (wat ik uiteraard helemaal niet wou) En nu komt MIJN auto gewoon weer hier voor de deur staan!
Ow ja tis een seat ibiza 1.8 clx
en ja dat aanvragen gaat heel apart nu, meneertje van het CBR voert het in de computer in, dus de volgende dag staat dat pas bij de gemeente in de computer, dus vandaar dat dat al een dag duurt, daarna nog 5 werkdagen i.v.m het nieuwe rijbewijs (pinpas formaat met ingescande voeten)
Maar goed dat weekje wachten kan ik heus ook nog wel Al vind ik dat stiekum best heeeeel moeilijk
dank jequote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo te horen heb je het leuk ghad
Welkom terug.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
die moeten toch zeker wel haalbaar zijn!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's ook leuk in het kader van de omweggetjes
![]()
Dat kun je wel stellen, en nooit ervan leren...quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen, en nooit ervan leren...![]()
hoi Nokwandaquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heeeyyy
Sommige vrouwen ook niet hoor![]()
Maar mij kun je dan ook beter vragen om mannenklusjes uit te voeren.
Wil best een keer komen helpen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:37 schreef Causa het volgende:
[..]
hoi Nokwanda
swaar idd
Ik kan nog wel een klusjesman gebruiken btw
Tagjes zijn vaak gewoon voor even Sara, het is meestal niet iets wat blijftquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:25 schreef sararaats het volgende:
ik zou heel graag 'Belgisch Zotteke' weer achter m'n naam zien staan
maar soit, ik ga niet meer zo'n lange berichten typen. daar kan m'n pols nie tegen
ok, bedankt voor het adviesquote:Op woensdag 18 april 2007 10:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Tagjes zijn vaak gewoon voor even Sara, het is meestal niet iets wat blijft![]()
Ik zou wel oranje willen zijn, past beter bij mijn leeuw dan blauwquote:Op woensdag 18 april 2007 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Maar als je tijd niet als iets liniairs wil zien dan is dat ene tagmoment voor eeuwig. Koester het![]()
Lijkt me trouwens wel een leuk tagje... voor even![]()
Oh, oke, ja we willen wel opvallen natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 11:05 schreef nokwanda het volgende:
neeee, Senesta... nu heb je een complementair kleurcontrast. Dat valt meer op.
Hoiquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen beste fokkertjes
Allemaal fris en wel op deze woensdag? Is zaagmans al langsgekomen bij jullie?
quote:
Die kende ik helemaal nietquote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Om de week door midden te zagen
Ben weer even weg, ik weet de laatste tijd toch niets meer te schrijven![]()
Ja, nog plannen voor vanmiddag, ik zou wel naar de speeltuin willen vanmiddag maar die is gesloten omdat ze er asbest hebben gevonden.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef draculettetje het volgende:
bijna middag
Lekker gezwommen?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:57 schreef draculettetje het volgende:
da's wel balen ja, het weer hier is niet zo denderend,
ga bijkomen van gister ben namelijk het water in geweest!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jiskefet komt het vanaf die mopquote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Die kende ik helemaal niet![]()
We zijn een beetje lui vandaag hier, geloof ik![]()
Tot laters![]()
Maar je bent niet gillend van de pijn het water uitgehaald dus.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef draculettetje het volgende:
zwemmen kan ik het echt niet noemen, ben met rolstoel in het water gereden, mocht even in de loopbalk heen en weer lopen, stukkie drijven op mn rug, toen weer terug lopen en er weer uit (was wel zo'n 20 a 30 minuten voorbij en ik kon ook echt nie meer)
weet nog niet helemaal wat ik er van vind, rug vond het fijn dat wel!
neuj wel een hoop in de weg zittende velletjes.....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je bent niet gillend van de pijn het water uitgehaald dus.
![]()
![]()
![]()
maar nu is er geen tenenkaas meer
maar het is gelukt!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj wel een hoop in de weg zittende velletjes.....
nou ja gillend heb gewoon flink zitten bijkomen erna en nu![]()
hihihi dank, ja dat zei de fysio ook, ik vroeg wat dan dacht je dat ik het niet zou doen?quote:
Dat mag ook wel hoor, als je je in het zweet werkt dan mag je ook eens niets doenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef draculettetje het volgende:
ow maar ik heb ook niet altijd zin hoor SK en ik doe soms juist wel eens teveel
en dat kan ook averechts werken, alleen ik zie het als een kans die ik heb gekregen, dus bij het revalidatiecentrum doe ik gewoon wat me gevraagd wordt en als ik dan even geen zin heb doe ik thuis lekker wat minder![]()
![]()
Alweerquote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef vamperotica het volgende:
Miniminimonster heeft denk ik weer last van zn oortjes...
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef vamperotica het volgende:
Miniminimonster heeft denk ik weer last van zn oortjes...
Weet niet of ze dat op deze leeftijd al doen...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:35 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Alweer
Buisjes in de oren of niet?
Ligt nu lekker bij Bo te slapen...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopelijk niet hij heeft er echt veel last van...
stom antwoordmachine vergeet de allergie dinges nietquote:Op woensdag 18 april 2007 13:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ligt nu lekker bij Bo te slapen...
Dokterantwoordapparaat blijft vertellen dat z etot 13.30 lunchpauze hebben![]()
Ja gekke Mickel Oeppelapper...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
stom antwoordmachine vergeet de allergie dinges niet
fijn zo'n mickel
En ben jij morgen niet zelf aan de beurt?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:17 schreef vamperotica het volgende:
Kuurtje gekregen en de 26e even terug om te kijken hoe ie dan klinkt ( ivm "reutelerig" ademhalen )
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ben jij morgen niet zelf aan de beurt?
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef Mirage het volgende:
ik had eigenlijk mijn projectje op de foto willen zetten,
maar mijn camera is helemaal leeg
ow, en holadieholadio ik kon net weer een bed verschonen en een kinderkamer dweilen..
overgeefsel
Was werken, vergadering (wel interessant en een taak erbij en morgen mag ik de hele dag naar Utrecht voor een boekpresentatie en workshop op multiculti vlak... ook voor werk)... avond aan avond deze week. Maar morgenavond ga ik mijn kusjes echt ergens anders halen... beloofdquote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Mirage het volgende:
Kusje op senesta's spierpijn,
kusje op draculettetjes pootjes (en dat ze maar snel weer samen mogen werken !),
kusje op Sight-key zijn voorhoofd (en vraag Droompje mijn dromen vanacht voor mij te vangen zodat we ze morgen kunnen bekijken),
aai over de bol (ja ja welke bol ?) bij metro en een stevige puinzak voor de rotzooi in zijn tuin
,
vamp meisje... behoefte aan wat oordopjes, moeders altijd he
nokwanda...haal je kusjes maar ergens anders en ik hoop dat je lekker buiten de deur hebt gegeten (je nam niet op toen ik belde
) ,
causaleuk dat je langsdropt,
lilith
![]()
langsdropt
![]()
![]()
miste jullie
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Neuj.....
Ik hoef niet meer!
Veel seksaandrang levert hoofdpijn op
En dat laatste levert nog wel eens problemen op...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En adt terwijl het toegeven aan die aandrang dan wel weer hoofdpijn bestrijdend werkt, mits je dat dan niet zelf doet maar het laat doen.
Daar kun je meneers voedsel op aanpassen (en een leuk blauw toetje wil ook wel helpenquote:Op donderdag 19 april 2007 06:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dat laatste levert nog wel eens problemen op...![]()
Recepten anyone?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar kun je meneers voedsel op aanpassen (en een leuk blauw toetje wil ook wel helpen)
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:28 schreef nokwanda het volgende:
en ja hoor.... ik merk dat de hooikoorts hier ook weer toeslaat
Dacht dat het minder was geworden. Helaas... nu de bomen voor mijn huis in bloei staan is het bingo.
De bekende zaken.quote:
tis toch donderdag?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De bekende zaken.
Oesters, eieren, veel basilicum
Nou... Truthdames..... voeg hieraan toe. We kunnen vast wel leuke maaltijden samenstellen met z'n allen die lustopwekkend zijn.
En dit alles natuurlijk zodat we dan een toverstokje hebben om de hoofdpijn mee weg te toveren![]()
Verder is het wassende maan en het is vrijdag. Prima periode voor wat magie op dat vlak (hoewel volle maan heel okay is)
o ja, kloptquote:Op donderdag 19 april 2007 09:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis toch donderdag?![]()
jij veel plezier en succes in utrecht
en stomme hooikoorts weg toveren
Irritant he?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:28 schreef nokwanda het volgende:
en ja hoor.... ik merk dat de hooikoorts hier ook weer toeslaat
Dacht dat het minder was geworden. Helaas... nu de bomen voor mijn huis in bloei staan is het bingo.
hihi maakt nie uit, kan er zelf ook wat van hoor.....quote:Op donderdag 19 april 2007 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o ja, klopt![]()
Tis donderdag. Waarom heb ik nou al de hele tijd vrijdag in mijn hoofd. Ik dacht gistyer trouwens ookj dat het donderdag was.
Wie heeft het ooit bedacht om mij bijvoorbeeld secretariele taken te geven? Ik vergeet zelfs de datum![]()
Tis nog secretaressedag ookquote:Op donderdag 19 april 2007 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o ja, klopt![]()
Tis donderdag. Waarom heb ik nou al de hele tijd vrijdag in mijn hoofd. Ik dacht gistyer trouwens ookj dat het donderdag was.
Wie heeft het ooit bedacht om mij bijvoorbeeld secretariele taken te geven? Ik vergeet zelfs de datum![]()
ik lag vanochtend ook hevig te twijfelen of het nou woensdag of donderdag wasquote:Op donderdag 19 april 2007 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o ja, klopt![]()
Veel succesquote:Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef Spellmeista het volgende:
a.s vrijdag wordt ik toch geopereerd aan mijn liesbreuk..please wish me luck
![]()
Succes!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef Spellmeista het volgende:
![]()
geluk gewenst.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef Spellmeista het volgende:
![]()
*luck wishes*quote:Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef Spellmeista het volgende:
![]()
quote:
Toch leuk he, van je hobby je beroep maken!quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gelukkig dan maar dat ik een geheel secretaresseloze dag had dan
![]()
Dat is in mijn geval echt niet iets om te vieren. Ik mocht leuk een middagje filosofisch bomen en meedenken in debat. Meer mijn ding. Doek toch al permanent en nu was het ook nog onder werktijd.
En owww, wat had de neur dan gedacht? Dat ie het hoofdpijnmannetje zomaar uit je oor zou kunnen zien kruipen?
Dus nou moet je weer een maand wachten![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Toch leuk he, van je hobby je beroep maken!
Ja stomme Neur! Moest ik me daar eerst uitkleden en op mn tenen lopen en met mn ogen dicht mn neus aanraken enzo...
Daarna met een fijn lampie in mn ogen geschenen en toen ... Mmm ik kan niets vinden... Maar omdat je er al zolang mee loopt doen we maar een MRI... Maar ik denk niet dat daar veel op te zien zal zijn...
(Waarom denk ik dan meteen dat ik me weer aanstel enzo?)
hihi ik dacht ik zeg maar zo, ik zeg nu maar even niksquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:39 schreef nokwanda het volgende:
Ik wilde eigenlijk net zeggen: wie heb ik dat ook al weer eerder horen zeggen?
Dat is het ook... Een heel wrang gevoel... Namen de dokters klachten van je vader niet serieus? Of bleven ze vast houden aan een griepje terwijl ze verder hadden moeten kijken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
ik weet helaas dat als ze er wél eerder bij waren geweest het nog te genezen was geweest. dat is wel een wrang gevoel aan de ene kant.
Rot gevoel is dat he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
ik weet helaas dat als ze er wél eerder bij waren geweest het nog te genezen was geweest. dat is wel een wrang gevoel aan de ene kant.
Jemig, ik vind dat mensen nog best vaak niet serieus worden genomen hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef Metro2005 het volgende:
ze namen de klacht niet echt serieus (moest vaak naar de wc, écht vaak) en pas toen het echt abnormaal begon te worden gingen ze er eens naar kijken. Tja toen was het al te laat.
Jeeeezzzzquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Rot gevoel is dat he?
Toen mijn vader in elkaar storte doordat hij een hartinfarct kreeg dacht de buurman die hem zag vallen dat hij gewoon bezopen was en heeft pas later, toen hij hem nog steeds zag liggen, de politie gebeld, tja toen was het al veel te laat.
Hij is daar alleen, met zijn hoofd tegen de brievenbussen, in de portiek van zijn flat gestorven.
Ik heb daar zoooo heel lang last van gehad.
Maar je kunt er niets aan veranderen...
Blijkbaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeeeezzzz![]()
Alsof er niets gedaan zou moeten worden als ie WEL zo dronken zou zijn geweest dat ie neerstortte. Alsof DAT dan een reden zou zijn om iemand te laten liggen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:07 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik toch nog blij met de volksbuurt hier.
Tijdje terug lag er een man op straat. Viel van zijn fiets. Notoire dronkenlap. Maar adn zijn er toch wel minstens 3 mensen ie erop af sprinten en kijken wat er nodig is. Hij kon opstaan en met ondersteuning (onder protest) naar huis lopen terwijl een ander zijn fiets op slot zette. Maar daar wordt hier dus WEL op gelet. Dat is wel een fijn idee.
Dat is bij mij ook inderdaad. echt zo'n volksbuurt waarin iedereen op elkaar let. soms heel irritant maar ook weer een veilig gevoel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:07 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik toch nog blij met de volksbuurt hier.
Tijdje terug lag er een man op straat. Viel van zijn fiets. Notoire dronkenlap. Maar adn zijn er toch wel minstens 3 mensen ie erop af sprinten en kijken wat er nodig is. Hij kon opstaan en met ondersteuning (onder protest) naar huis lopen terwijl een ander zijn fiets op slot zette. Maar daar wordt hier dus WEL op gelet. Dat is wel een fijn idee.
quote:
Dan kijk je even naar het plaatje van Miragequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef Metro2005 het volgende:
pff moet dat plaatje nou, ik heb al een enorme zin in sex vandaag![]()
helpt helaas nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan kijk je even naar het plaatje van Mirage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |