Oeh heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
wordt vandaag 20 graden als het goed is! Ik hoop dat dat klopt want ik heb alleen een tshirt aan vandaag
waarom niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:30 schreef vamperotica het volgende:
Ik mag geen ijsjes
Die is op vacantie dus ziet het toch nietquote:
Het was hier 's ochtends en begin middag een beetje grauw maar gistermiddag hebben we het zonnetje nog wel gezienquote:Op donderdag 12 april 2007 09:38 schreef Ghanschje het volgende:
de zon schijnt nu ook hier
Gisteren geen enkel zonnetje gezien, grijze k*tdag
Ja het lijkt erop dat het ook nog eens warm kon wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Het was hier 's ochtends en begin middag een beetje grauw maar gistermiddag hebben we het zonnetje nog wel gezien![]()
Nu schijnt hier ook inderdaad het zonnetje enthousiast![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Wat heeft dat weer voor zin als je moet werken. Heb liever dat het keihard regent. Zit toch binnen te werken. Als het van het weekend maar mooi is.
ach... ik vind het wel lekker om in het zonnetje naar mijn werk te wandelen en in het zonnetje ook weer terug te wandelen zometeen.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Wat heeft dat weer voor zin als je moet werken. Heb liever dat het keihard regent. Zit toch binnen te werken. Als het van het weekend maar mooi is.
hey en de mensen dan die niet nu hoeven te werken, mogen die niet een beetje zon?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Dan heb je toch gewoon een SAS dagquote:
Preciesquote:Op donderdag 12 april 2007 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey en de mensen dan die niet nu hoeven te werken, mogen die niet een beetje zon?![]()
gewoon nu en in het weekend mooi weer!
Buiten in de zon pauze houdenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Hey draak... daar gaaaaaan we weerquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je toch even een schijt aan sonja momentje.... of een waterijsje?
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon een SAS dag![]()
pas je dan wel op dat je niet valt ....... anders moet je getroost worden met ijsjes enzoquote:Op donderdag 12 april 2007 09:46 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb alleen maar sasdagen en momenten!![]()
![]()
Zo krijg ik die 15 kilo er nooit af voordat het echt lekker weer wordt! Ik ga jouw skeelers maar weer eens uit proberen zoessie!
Dan heb jij nog heeel veel ijsjes in te halen!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pas je dan wel op dat je niet valt ....... anders moet je getroost worden met ijsjes enzo![]()
hihi da vind ik nou ook! ha ha ha heb geloof ik al wel aardig mn best gedaan....quote:Op donderdag 12 april 2007 09:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan heb jij nog heeel veel ijsjes in te halen!
![]()
Dropjesijs klinkt ook helemaal niet lekker!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da vind ik nou ook! ha ha ha heb geloof ik al wel aardig mn best gedaan....![]()
Kijk da's de betere instelling! Helemaal mee eens hoor metro! Heus niet alleen maar in het weekend mooi weer....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het nooit zo erg als het mooi weer is buiten en ik zit op mijn werk. Tenminste leuk vooruitzicht als ik klaar ben met werken dat ik een heerlijk zonnetje in stap. En ik word er altijd vrolijk van
De omgeving ziet er ook anders uit buitenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het nooit zo erg als het mooi weer is buiten en ik zit op mijn werk. Tenminste leuk vooruitzicht als ik klaar ben met werken dat ik een heerlijk zonnetje in stap. En ik word er altijd vrolijk van
Hellowquote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef draculettetje het volgende:
hellow sight key!
Ja en die mag best ff een beetje minder felquote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef Sight_key het volgende:
[..]
De omgeving ziet er ook anders uit buitenAlsof iemand de verlichting heeft aangezet.
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja en die mag best ff een beetje minder fel![]()
enig idee hoe lang die renovatie gaat duren? en heb je al wel wat anders gevondenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef nokwanda het volgende:
het is hier nu heerlijk. Ik heb veel werk gedaan waar ik heel erg lang tegenop zag. De tuin afgezet en opgeruimd. het is nog steeds niet perfect maar daar ga ik hier ook niet in investeren. Moet eind van het jaar toch verhuizen, al dan niet tijdelijk (renovatie).
Maar er is een gezellig zithoekje naar mijn muurschilderingen en het is er zonnig.
De poezen kunnen er lekker liggen en spelen. Ik kan er zitten schilderen, waar ik ook maar weer eens mee ga beginnen. Gewoon dingen beschilderen, geen doeken en zo. geen zin in. Misschien de muurschilderingen buiten weer bijwerken en zo.
geen idee hoe lang dat gaat duren. Ik weet wel dat er een heleboel moet gebeuren en het gaat om een heel huizenblok. Zal wel een tijd duren dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
enig idee hoe lang die renovatie gaat duren? en heb je al wel wat anders gevonden?
Ik ga geen nieuwe maken. Er staat er al een maar die is een beetje beschadigd en die kan worden bijgewerkt. Had het vorig jaar ook niet netjes afgewerktquote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij schrijft echt steeds wat ik denk
wat voor muurschildering wil je maken dan?
ja dat is maar afwachten, is het wel in de buurt en worden de verhuiskosten ed wel betaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen idee hoe lang dat gaat duren. Ik weet wel dat er een heleboel moet gebeuren en het gaat om een heel huizenblok. Zal wel een tijd duren dus.
De woningvereniging hier zal me een plaatsvervangende woning aanbieden en aan mij de keus of ik daar wil blijven of wil terugverhuizen.
Dus ik zie wel wat ze me aanbieden.
ik moet ook beter lezen ha ha haquote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga geen nieuwe maken. Er staat er al een maar die is een beetje beschadigd en die kan worden bijgewerkt. Had het vorig jaar ook niet netjes afgewerkt
natuurlijk wel !!!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
natuurlijk wel !!!
mag je drinken ??
dan mag je ook ijs eten !
Jouw moeder had vroeger vast van die tupperware gevallen die ze met yogi drink (getver plakspul) of iets dergelijks vulde en binnen een paar uur had je ijsjes ?
Nou die kan je natuurlijk met van alles vullen, voor mijn part met tomatensap.
(blokker verkoopt die dingen wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |