Hier nog een! Sterkte en succes Uzamaki!quote:
En dan een onderscheid maken in toffe muziek en bagger?quote:Even een heel ander onderwerp.
Wat denken jullie van die nieuwe filters feature van replique (zie V&A als voorbeeld)? Zou dat wat zijn voor Muziek?
Ow, dat schiet niet op zeg! Wanneer moet je nu voor je 4e chemo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ben weer thuis
moest bloed prikken,en de uitslag was dat mn bloedwaarden net iet aan de lage kant waren
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef dwerg het volgende:
Hm, da's kut Uzamaki_Naruto. Over een week terugkomen?
Vraag 1:zie vorige quotequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, dat schiet niet op zeg! Wanneer moet je nu voor je 4e chemo?
Voel je je wel een beetje fit?
Ik kan toch ook een review schrijven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef dwerg het volgende:
Het concert was echt goed, Tokus. Je had erbij moeten zijn. Dan had je een recensie kunnen schrijven voor www.metalfan.nl
goed team zijn wij he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik kan toch ook een review schrijven.
Zo gaat het meestal, Tokus de foto's ik de tekst.
Versta ik de teksten ook eindelijk eens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Lees ook het interview met de ruwste metalcreatie ooit: Hellsongs
Au3 getemd?quote:
Weet je het zeker?quote:
Ik kreeg vandaag het boek Fatherhood van Bill Cosby - u kent hem wel, de neger met de truien- van mijn moeder onder het motto: "Ja, kleinkinderen zijn best leuk, en ik zou best op ze willen passen. En wij gaan nieuwe parasols nemen in de tuin, dan mag jij de oude wel meenemen. Oh, en ook de antieke eettafel van opoe die op zolder staat. Mag ook mee."quote:
Wow, dat is niet eens zo heel duurquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:41 schreef nipeng het volgende:
http://www.amazon.com/Num(...)th-USB/dp/B000G3FNVM
USB draaitafel zodat je eenvoudig platen kan overzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |