Nog tegensputteren ook zeg, als Biogarde zegt dat het een kutpost is, dan was het ook een kutpost.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:34 schreef jordeeeh het volgende:
was geen kutpost
Hoevaak ik al niet voor moraalridden ben uitgemaakt, alleen omdat ik me verzet tegen het verval van de normen en waarden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:25 schreef Strani het volgende:
Jawel Dingest, maar wie zegt dat mensen die er niet van houden om zonder reden slecht behandeld te worden, niks te klagen hebben?
Klagen is één ding, en staat niet gelijk aan vloeken en schelden.
Wat me ook enorm irriteert is dat je soms de ergste dingen ziet online, verschrikkelijk gedrag, en als jij dan de enige bent die er tegenin gaat dan ben je direct een moraalridder. Van wie komt die term eigenlijk? Is het per sé een slechte zaak om iets te zeggen van andermans slechte gedrag?
Eeeh nee, en ik ben overigens ook niet dik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef roburt het volgende:
dikke bertha kom jij uit staphorst?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:38 schreef Klit het volgende:
haha, er staat man bij jou in je profiel bij geslacht.
Als Onze Vader had gewild dat onze edele delen er zo zouden uitzien, dan had hij ze wel zo gemaakt.quote:maar dat is gewoon een kut.
Daar is niets mis mee, maar ik ga toch ook niet een kerk inlopen en iedereen overtuigen dat ze niet moeten geloven?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:25 schreef Strani het volgende:
Jawel Dingest, maar wie zegt dat mensen die er niet van houden om zonder reden slecht behandeld te worden, niks te klagen hebben?
Klagen is één ding, en staat niet gelijk aan vloeken en schelden.
Wat me ook enorm irriteert is dat je soms de ergste dingen ziet online, verschrikkelijk gedrag, en als jij dan de enige bent die er tegenin gaat dan ben je direct een moraalridder. Van wie komt die term eigenlijk? Is het per sé een slechte zaak om iets te zeggen van andermans slechte gedrag?
Ik kijk daar ook niet vreemd van op, sterker nog dat zijn eigenlijk precies de personen die ik wil bereiken, los even van de crew.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:26 schreef Dingest het volgende:
In dat geval moet je ook niet vreemd opkijken als er personen reageren die juist jouw klacht vormen![]()
De mensheid serieus nemen is wat velen van onze aardbewoners eens zouden moeten doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:29 schreef cerror het volgende:
Log uit en ga bij je buurvrouw uithuilen als je het niet aankan.
Fok! serieus nemen is wel het laatste wat je moet doen.
Mja, daar verschilt het FOK!-forum toch echt met de werkelijkheid. 90 procent van die respectloze reacties zijn ook niet serieus, meer een opgeblazen vertolking van wat ze echt willen zeggen. Een soort uitlaatklep. Dus wees blij dat ze het hier doen, in plaats van op straatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:32 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik kijk daar ook niet vreemd van op, sterker nog dat zijn eigenlijk precies de personen die ik wil bereiken, los even van de crew.
Maar dat neemt nog steeds niet weg dat het belachelijk is dat we dat respectloze gedrag gewoon tolereren en zelfs vaak als normaal gedrag gaan zien.
Want nee, het is geen normaal gedrag, zelfs niet voor de pubers hier op FOK! die het misbruiken.
Ja, of ze moeten zich gewoon eens niet zo aanstellen met hun uitlaatkleppen. Zoek een boksbal als je denkt dat je het zo moeilijk hebt. Kindertjes in Afrika, die hebben pas een uitlaatklep nodigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
90 procent van die respectloze reacties zijn ook niet serieus, meer een opgeblazen vertolking van wat ze echt willen zeggen. Een soort uitlaatklep. Dus wees blij dat ze het hier doen, in plaats van op straat
billenlikkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:04 schreef Klit het volgende:
[..]
Nog tegensputteren ook zeg, als Biogarde zegt dat het een kutpost is, dan was het ook een kutpost.
Als je het er niet mee eens bent open je toch lekker een topic op KLB.![]()
Om een boksbal kan je niet lachen en om een terechte reden belachelijk maken. We hadden het over grof taalgebruik in het algemeen en jegens anderen, niet om misplaatste agressiviteitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, of ze moeten zich gewoon eens niet zo aanstellen met hun uitlaatkleppen. Zoek een boksbal als je denkt dat je het zo moeilijk hebt.
Vanaf hier kan ik je niet meer serieus nemenquote:Kindertjes in Afrika, die hebben pas een uitlaatklep nodig
Dat deed je toch al nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:00 schreef Dingest het volgende:
Vanaf hier kan ik je niet meer serieus nemen![]()
![]()
Mee eens, maar als ik het goed begrijp dan zijn volgens die poster Christenen de enige fatsoenlijke mensen op deze aarde, mensen die nog geven om een ander leven en respect op kunnen brengen voor anderen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:05 schreef Strani het volgende:
En nog iets: Niet elke zogenaamde moraalridder is Christelijk en vaak gaat het daar helemaal niet om. Gaat er gewoon om dat je een beetje fatsoen kan opbrengen als mens.
Da's waar...quote:
Het hangt van de persoon af of die ook 'echt' wat heeft meegemaakt. De één kan pas vinden dat hij echt wat heeft meegemaakt als hij in het ziekenhuis ligt, de ander vindt dat hij wat heeft meegemaakt als een vandaal een deuk in zjn auto heeft geschopt. De eerste zal zich hier inderdaad niet tonen op Klaagbaak, de tweede wel waarop de rest 'grappige' reacties kan leveren. Sommige users vinden het dan leuk om iemand verder belachelijk te maken (en dat weet de TS ook wel), andere maken er betere grappen overquote:Maar serieus, waarom zijn die types zo bezig met hun eigen probleempjes dat ze denken een uitlaatklep nodig te hebben, en dan liefst nog ten kosten van anderen?
Mensen die ècht wat hebben meegemaakt, zullen dat soort gedrag minder waarschijnlijk tonen.
Nee hoor, ik ben groot voorstander van leven en laten leven en ik ben totaal niet gelovig. Ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die er last van hebben, maar ik begrijp ook dat er mensen die er totaal geen problemen mee hebben en het als vrij normaal zien. Normen en waarden vind ik subjectief. Als ik nou iemand zie posten met de tekst 'Christenen moeten dood!' (of zoals het hier zal staan: 'Gristenen moeten Deaudt!!!111quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef Klit het volgende:
[..]
Mee eens, maar als ik het goed begrijp dan zijn volgens die poster Christenen de enige fatsoenlijke mensen op deze aarde, mensen die nog geven om een ander leven en respect op kunnen brengen voor anderen.
Dan wordt het denk ik toch tijd om dat wat meer te propageren.
en jij bepaald wat normaal is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:42 schreef Klit het volgende:
Wat een onzin zeg, dus omdat bepaalde users graag doodverwensingen naar anderen willen uitten is het ineens normaal, want dat hoort zo hier op FOK!
Dan wordt het hoog tijd dat daar dus iets aan wordt gedaan door FOK! want het is niet normaal, in welk forum en op welke plaats dan ook.
Je mist het punt. Het is geen doodverwensing, maar gewoon een loze kreet wat onder populair en overdreven taalgebruik valt op dit forum. Je lijkt het verschil niet te zien tussen het FOK! forum en de echte wereld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:42 schreef Klit het volgende:
Wat een onzin zeg, dus omdat bepaalde users graag doodverwensingen naar anderen willen uitten is het ineens normaal, want dat hoort zo hier op FOK!
Dan wordt het hoog tijd dat daar dus iets aan wordt gedaan door FOK! want het is niet normaal, in welk forum en op welke plaats dan ook.
Ik vind dit toch verdacht veel weg hebben van een doodverwensing.quote:'Christenen moeten dood!' (of zoals het hier zal staan: 'Gristenen moeten Deaudt!!!111
Omdat die er is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:26 schreef Strani het volgende:
Waarom zou je een verschil moeten zien tussen de 'echte' wereld en een forum?
Of ze hebben juist wel het respect om het normaal niet te zeggen. Niet zo negatief denken.quote:Het zijn toch nog altijd echte mensen? Het feit dat ze bepaalde dingen normaal niet zouden zeggen vind ik niet veel minder zorgwekkend, want dat ze in hun gedachtengang al zo weinig respect hebben is net zo erg.
Juist niet. Ik weet wel wanneer zo'n uitspraak hier serieus of niet (en dat is het nagenoeg altijd) is. Jij en TS lijken ze juist over één kam te scheren.quote:Er zit heel! veel tussen De Bond Tegen het Vloeken en het gedrag dat we hier bespreken. Erg zwart-wit gedacht.
Godverdomme is tot daar aan toe, dat is een religiekwestie en de praktijk leert dat je geen respect hoeft te hebben voor een religie.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Klit het volgende:
Ik erger me dus kostelijk aan mensen die maar te pas en te onpas andere users voor van alles en nog wat uitmaken.
Sterker nog, ik vind het getuigen van puberaal, onrespectvol gedrag, je gaat toch niet iemand toewensen dat hij mag sterven of kanker krijgt?
Je gaat toch geen GVD neerzetten als je weet dat er mensen zijn die dit erg vervelend vinden?
Wellicht dat hier eens iets aan gedaan zou kunnen worden, vooral omdat het vaak dezelfde users zijn die zo lomp en respectloos bezig zijn.![]()
Je hoeft geen respect te hebben voor een religie, maar wel voor de mensen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Ezgaroth het volgende:
Godverdomme is tot daar aan toe, dat is een religiekwestie en de praktijk leert dat je geen respect hoeft te hebben voor een religie.
Goh, wat orgineel.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef Arcee het volgende:
En denk je dat de moeder van Jezus nooit eens op hem schold? Als Jezus dan te laat thuis kwam dan ging 't ook van: "Jezus Christus, wat ben je laat
Je elke keer beledigd voelen is wel origineel?quote:
Eh ja, is daar iets mis mee of zo.quote:
Beetje flauw. Maar als jij je leven met die houding wilt leiden, ga je gang en kijk hoe gelukkig je wordtquote:Op zondag 1 juli 2007 16:21 schreef Schijtgeit het volgende:
O ja, ik zie het al. Jij komt uit zo'n inteelt dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |