en jij bepaald wat normaal is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:42 schreef Klit het volgende:
Wat een onzin zeg, dus omdat bepaalde users graag doodverwensingen naar anderen willen uitten is het ineens normaal, want dat hoort zo hier op FOK!
Dan wordt het hoog tijd dat daar dus iets aan wordt gedaan door FOK! want het is niet normaal, in welk forum en op welke plaats dan ook.
Je mist het punt. Het is geen doodverwensing, maar gewoon een loze kreet wat onder populair en overdreven taalgebruik valt op dit forum. Je lijkt het verschil niet te zien tussen het FOK! forum en de echte wereld.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:42 schreef Klit het volgende:
Wat een onzin zeg, dus omdat bepaalde users graag doodverwensingen naar anderen willen uitten is het ineens normaal, want dat hoort zo hier op FOK!
Dan wordt het hoog tijd dat daar dus iets aan wordt gedaan door FOK! want het is niet normaal, in welk forum en op welke plaats dan ook.
Ik vind dit toch verdacht veel weg hebben van een doodverwensing.quote:'Christenen moeten dood!' (of zoals het hier zal staan: 'Gristenen moeten Deaudt!!!111
Omdat die er is?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:26 schreef Strani het volgende:
Waarom zou je een verschil moeten zien tussen de 'echte' wereld en een forum?
Of ze hebben juist wel het respect om het normaal niet te zeggen. Niet zo negatief denken.quote:Het zijn toch nog altijd echte mensen? Het feit dat ze bepaalde dingen normaal niet zouden zeggen vind ik niet veel minder zorgwekkend, want dat ze in hun gedachtengang al zo weinig respect hebben is net zo erg.
Juist niet. Ik weet wel wanneer zo'n uitspraak hier serieus of niet (en dat is het nagenoeg altijd) is. Jij en TS lijken ze juist over één kam te scheren.quote:Er zit heel! veel tussen De Bond Tegen het Vloeken en het gedrag dat we hier bespreken. Erg zwart-wit gedacht.
Godverdomme is tot daar aan toe, dat is een religiekwestie en de praktijk leert dat je geen respect hoeft te hebben voor een religie.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Klit het volgende:
Ik erger me dus kostelijk aan mensen die maar te pas en te onpas andere users voor van alles en nog wat uitmaken.
Sterker nog, ik vind het getuigen van puberaal, onrespectvol gedrag, je gaat toch niet iemand toewensen dat hij mag sterven of kanker krijgt?
Je gaat toch geen GVD neerzetten als je weet dat er mensen zijn die dit erg vervelend vinden?
Wellicht dat hier eens iets aan gedaan zou kunnen worden, vooral omdat het vaak dezelfde users zijn die zo lomp en respectloos bezig zijn.![]()
Je hoeft geen respect te hebben voor een religie, maar wel voor de mensen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Ezgaroth het volgende:
Godverdomme is tot daar aan toe, dat is een religiekwestie en de praktijk leert dat je geen respect hoeft te hebben voor een religie.
Goh, wat orgineel.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef Arcee het volgende:
En denk je dat de moeder van Jezus nooit eens op hem schold? Als Jezus dan te laat thuis kwam dan ging 't ook van: "Jezus Christus, wat ben je laat
Je elke keer beledigd voelen is wel origineel?quote:
Eh ja, is daar iets mis mee of zo.quote:
Beetje flauw. Maar als jij je leven met die houding wilt leiden, ga je gang en kijk hoe gelukkig je wordtquote:Op zondag 1 juli 2007 16:21 schreef Schijtgeit het volgende:
O ja, ik zie het al. Jij komt uit zo'n inteelt dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |