Ook echt een ondankbare kutpuber hè: heb je het net leren lopen (quoten) en fietsen (editten), er nog een leuk brommertje (avatar) voor geregeld ook, en gelijk roepen dat ze het wel zonder papa en mama redt...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hartverscheurend dit...
Waar hébben we het aan verdiend!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eendje probeert zich van de leiband te ontdoen en op eigen benen te gaan staan... vallen en opstaan... net zoals toen jullie nog klein waren...![]()
Lekker zo doorgaan jij.... je mag ook met die kutpuber mee de wijde wereld in hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal Leandra iets meer tijd geven om terug te denken..![]()
Ls of Peet van harte welkomquote:Op donderdag 12 april 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huh... alsof ik hier ben onder en andere naam, of begrijp ik je wederom verkeerd?
Dat was uit liefde hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker zo doorgaan jij.... je mag ook met die kutpuber mee de wijde wereld in hoor![]()
Tuurlijk... uit diezelfde liefde blijf je ook in mijn riante woning zitten natuurlijk, ipv op een of ander klein klote kamertje te moeten zitten.quote:
Maar wat is het nutquote:Op donderdag 12 april 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Blijven happen, maar steeds ernstig beleefd...
Dat is voor mij even wennen vergeleken met hoe anderen tegen je in gaan...![]()
Weet je wat heel goed helpt tegen hoofdpijn?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... uit diezelfde liefde blijf je ook in mijn riante woning zitten natuurlijk, ipv op een of ander klein klote kamertje te moeten zitten.
* Leandra voelt spontaan een pittige hoofdpijn opkomen... trek je pyama maar aan vannacht![]()
En als je het mij vraagt komt die er ook niet...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wat is het nut
Ik zie nog steeds geen foto van big mouth.![]()
Jij zegt sex, de neuroloog Imigran..quote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat heel goed helpt tegen hoofdpijn?![]()
Ik ging van "kutnewbie" naar "muppet" naar "die irritante klootzak met zijn veel te lange COS OP's" naar "schnitzel!"quote:Op donderdag 12 april 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Ben trouwens wel gepromoveerd van newbie naar puber..... Tadaaaaaaaaaa!!!
3 minuten het huis uit geflikkerd en nu nog een grote snavel!?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij zegt sex, de neuroloog Imigran..
Moet je ff terugscrollen, ik zei; "Binnen een week"quote:Op donderdag 12 april 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als je het mij vraagt komt die er ook niet...
Ik had ook eerlijk gezegd anderhalve pagina geleden al het idee dat je op had gegeven..![]()
Dus je spreekt me tegen en geeft me gelijk in 1 post?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet je ff terugscrollen, ik zei; "Binnen een week"
Weet niet eens of ik dat wel waar kan maken.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 02:47 schreef Prospera het volgende:
Ga slapen voordat ik weer in actie moet komen morgenvroeg![]()
Ibuprofen is o.k.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
3 minuten het huis uit geflikkerd en nu nog een grote snavel!?
![]()
Ik wou Leandra een Ibuprofen aanbieden!![]()
Dat maken Leandra en ik zelf wel uit!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ibuprofen os o.k.
Ben het huis niet uit gefikkerd, heb alleen me leiband afgedaan.
Sleep well, ik ga ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
En als je het mij vraagt komt die er ook niet...
Die heb ik zelf wel..... Brufen 600 bruis... the good stuffquote:Op donderdag 12 april 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
3 minuten het huis uit geflikkerd en nu nog een grote snavel!?
![]()
Ik wou Leandra een Ibuprofen aanbieden!![]()
Trustequote:Op donderdag 12 april 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sleep well, ik ga ook.
Ik schijt op iedereen die grappig probeert te doen over de rug van de bewoners en tegelijkertijd zijn/haar gezicht niet durft te vertonen.
Ik wou 'm voor je halenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik zelf wel..... Brufen 600 bruis... the good stuff![]()
Geef je adres, sta ik morgen voor je deur....quote:Op donderdag 12 april 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sleep well, ik ga ook.
Ik schijt op iedereen die grappig probeert te doen over de rug van de bewoners en tegelijkertijd zijn/haar gezicht niet durft te vertonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |