Ook echt een ondankbare kutpuber hè: heb je het net leren lopen (quoten) en fietsen (editten), er nog een leuk brommertje (avatar) voor geregeld ook, en gelijk roepen dat ze het wel zonder papa en mama redt...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hartverscheurend dit...
Waar hébben we het aan verdiend!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eendje probeert zich van de leiband te ontdoen en op eigen benen te gaan staan... vallen en opstaan... net zoals toen jullie nog klein waren...![]()
Lekker zo doorgaan jij.... je mag ook met die kutpuber mee de wijde wereld in hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal Leandra iets meer tijd geven om terug te denken..![]()
Ls of Peet van harte welkomquote:Op donderdag 12 april 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huh... alsof ik hier ben onder en andere naam, of begrijp ik je wederom verkeerd?
Dat was uit liefde hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker zo doorgaan jij.... je mag ook met die kutpuber mee de wijde wereld in hoor![]()
Tuurlijk... uit diezelfde liefde blijf je ook in mijn riante woning zitten natuurlijk, ipv op een of ander klein klote kamertje te moeten zitten.quote:
Maar wat is het nutquote:Op donderdag 12 april 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Blijven happen, maar steeds ernstig beleefd...
Dat is voor mij even wennen vergeleken met hoe anderen tegen je in gaan...![]()
Weet je wat heel goed helpt tegen hoofdpijn?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... uit diezelfde liefde blijf je ook in mijn riante woning zitten natuurlijk, ipv op een of ander klein klote kamertje te moeten zitten.
* Leandra voelt spontaan een pittige hoofdpijn opkomen... trek je pyama maar aan vannacht![]()
En als je het mij vraagt komt die er ook niet...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wat is het nut
Ik zie nog steeds geen foto van big mouth.![]()
Jij zegt sex, de neuroloog Imigran..quote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat heel goed helpt tegen hoofdpijn?![]()
Ik ging van "kutnewbie" naar "muppet" naar "die irritante klootzak met zijn veel te lange COS OP's" naar "schnitzel!"quote:Op donderdag 12 april 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
Ben trouwens wel gepromoveerd van newbie naar puber..... Tadaaaaaaaaaa!!!
3 minuten het huis uit geflikkerd en nu nog een grote snavel!?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij zegt sex, de neuroloog Imigran..
Moet je ff terugscrollen, ik zei; "Binnen een week"quote:Op donderdag 12 april 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als je het mij vraagt komt die er ook niet...
Ik had ook eerlijk gezegd anderhalve pagina geleden al het idee dat je op had gegeven..![]()
Dus je spreekt me tegen en geeft me gelijk in 1 post?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet je ff terugscrollen, ik zei; "Binnen een week"
Weet niet eens of ik dat wel waar kan maken.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 02:47 schreef Prospera het volgende:
Ga slapen voordat ik weer in actie moet komen morgenvroeg![]()
Ibuprofen is o.k.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
3 minuten het huis uit geflikkerd en nu nog een grote snavel!?
![]()
Ik wou Leandra een Ibuprofen aanbieden!![]()
Dat maken Leandra en ik zelf wel uit!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ibuprofen os o.k.
Ben het huis niet uit gefikkerd, heb alleen me leiband afgedaan.
Sleep well, ik ga ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
En als je het mij vraagt komt die er ook niet...
Die heb ik zelf wel..... Brufen 600 bruis... the good stuffquote:Op donderdag 12 april 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
3 minuten het huis uit geflikkerd en nu nog een grote snavel!?
![]()
Ik wou Leandra een Ibuprofen aanbieden!![]()
Trustequote:Op donderdag 12 april 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sleep well, ik ga ook.
Ik schijt op iedereen die grappig probeert te doen over de rug van de bewoners en tegelijkertijd zijn/haar gezicht niet durft te vertonen.
Ik wou 'm voor je halenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik zelf wel..... Brufen 600 bruis... the good stuff![]()
Geef je adres, sta ik morgen voor je deur....quote:Op donderdag 12 april 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sleep well, ik ga ook.
Ik schijt op iedereen die grappig probeert te doen over de rug van de bewoners en tegelijkertijd zijn/haar gezicht niet durft te vertonen.
Hmm, laat ik daar anders maar een voorbeeld aan nemen..quote:Op donderdag 12 april 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sleep well, ik ga ook.
Dat deed je alleen een beetje te onbeschoft naar mijn idee, dus toen hebben papa en mama je eruit geflikkerd...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ibuprofen is o.k.
Ben het huis niet uit gefikkerd, heb alleen me leiband afgedaan.
Kutpubers!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat deed je alleen een beetje te onbeschoft naar mijn idee, dus toen hebben papa en mama je eruit geflikkerd...
Ook echt alle kenmerken van een kutpuber hè....
Op je kloten krijgen en gelijk doen alsof die oudjes al dement zijn![]()
Oh je had het al duidelijk gemaakt... dat had ik toch even helemaal gemist door die hoofdpijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat maken Leandra en ik zelf wel uit!![]()
Dus eigenlijk...
Dat maakt Leandra wel uit...![]()
Prospera regelt die dingen...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Bruis 600, krijg je toch alleen op recept?
Idd....quote:Op donderdag 12 april 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Bruis 600, krijg je toch alleen op recept?
Mag die brutale vlerk van een APK toch wel van repliek dienen?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat deed je alleen een beetje te onbeschoft naar mijn idee, dus toen hebben papa en mama je eruit geflikkerd...
Ook echt alle kenmerken van een kutpuber hè....
Op je kloten krijgen en gelijk doen alsof die oudjes al dement zijn![]()
APK is een FOK! oldbie... daar dien je gewoon respect voor te hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag die brutale vlerk van een APK toch wel van repliek dienen?
Ik heb heb repect- en respecteer een ieder, alleen kun je niet alles en iedereen over een kam scheren.quote:Op donderdag 12 april 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
APK is een FOK! oldbie... daar dien je gewoon respect voor te hebben![]()
Wel grappig om te lezen, want dat krijgt mijn zoon dus nooit te horenquote:Op donderdag 12 april 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
En luister naar je moeder!
Ik luister naar iedereen... maar trek mijn eigen plan...quote:Op donderdag 12 april 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb heb repect- en respecteer een ieder, alleen kun je niet alles en iedereen over een kam scheren.
Actie is reactie.
Moet ik nog een brief aan hem typen?quote:Op donderdag 12 april 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel grappig om te lezen, want dat krijgt mijn zoon dus nooit te horen![]()
En je hebt inmiddels te veel gezopen want je zit jezelf al te quoten ipv te editten... je nest in dusquote:Op donderdag 12 april 2007 03:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik luister naar iedereen... maar trek mijn eigen plan...
Daar heeft ie helemaal dubbel om gelegen... en ook die eerste reactie toen hij 14 lasquote:Op donderdag 12 april 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik nog een brief aan hem typen?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is dan opzich wel weer erg toepasselijk aangezien we het over een eendje hebben...![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heeft ie helemaal dubbel om gelegen... en ook die eerste reactie toen hij 14 las![]()
Je zult toch een stuk of wat SC's moeten doorspitten hèquote:Op donderdag 12 april 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Nou heb ik spijt dat ik 'm niet heb opgeslagen!![]()
Ja, je hebt gelijk, mams, paps, bedankt voor deze leerzame nacht en tot wederziens!quote:Op donderdag 12 april 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je hebt inmiddels te veel gezopen want je zit jezelf al te quoten ipv te editten... je nest in dus![]()
Och ik ben ook door 900 COSsen heen gekomen, om daarna het merendeel van opgeleverde werk te moeten wissen...quote:Op donderdag 12 april 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zult toch een stuk of wat SC's moeten doorspitten hè![]()
Trustequote:Op donderdag 12 april 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, mams, paps, bedankt voor deze leerzame nacht en tot wederziens!![]()
Wat luister je braaf?quote:Op donderdag 12 april 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, mams, paps, bedankt voor deze leerzame nacht en tot wederziens!![]()
Het was op zeker in een SC... dus dat moet peanuts zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 03:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och ik ben ook door 900 COSsen heen gekomen, om daarna het merendeel van opgeleverde werk te moeten wissen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |