Dat eerste is een feit, dat tweede is jouw zinsbegoocheling....quote:Op donderdag 12 april 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Feit: Foto's van mij -leuk of niet- staan gewoon online.
Feit: Jij probeert indruk te maken en zwakheden te verbergen aangezien jij jouw tronie niet durft te vertonen.
Hij moet gewoon bij Hoevelaken linksaf gaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb toch het sterke vermoeden dat APK de weg op het forum wel heel goed weet te vinden...![]()
Hee... daar weet ik de wegquote:Op donderdag 12 april 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij moet gewoon bij Hoevelaken linksaf gaan.
Dus het 'FEIT' dat jij geen foto wil laten zien is 'zinsbegoocheling'quote:Op donderdag 12 april 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
Dat eerste is een feit, dat tweede is jouw zinsbegoocheling....
Hoezo?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag![]()
Het antwoord wat je wel gaf verbaast me overigens niet... ik verwachtte al iets in die richting
Dat kan ik op dit moment niet, er bestaan nog mensen die pas sedert twee weken internetten, en nog geen printer, scanner etc. hebben aangeschaft.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dus het 'FEIT' dat jij geen foto wil laten zien is 'zinsbegoocheling'
Ik ben al blij met mijn avatar...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat kan ik op dit moment niet, er bestaan nog mensen die pas sedert twee weken internetten, en nog geen printer, scanner etc. hebben aangeschaft.
En gewoon weer geen antwoord geven... maar ik kan me voorstellen dat dat ook niet echt kan/mag... zeer politiek correct ontwekenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
Dat kan ik op dit moment niet, er bestaan nog mensen die pas sedert twee weken internetten, en nog geen printer, scanner etc. hebben aangeschaft.
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
Ach, was waarschijnlijk de eerste link die ik tegenkwam...
Ik volgde in het verleden al BB via FOK en ben geen collaborateur...![]()
Bij mijn vrindje op de computer, maar mocht nergens inloggen..... want stel je voor.... dat ze naar je foto gaan vragen...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
En nu klopt er even iets niet...
![]()
[..]
[..]
Ons kind...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
[..]
[..]
Ian to the rescue.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
[..]
[..]
Weet je, jouw lelijke kutkop boeit mij helemaal niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
Bij mijn vrindje op de computer, maar mocht nergens inloggen..... want stel je voor.... dat ze naar je foto gaan vragen...
Vertel?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een stoere vent als jij kan het toch wel alleen aan...![]()
Hartverscheurend dit...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ons kind...![]()
Wat hebben we verkeerd gedaan![]()
* Leandra roept iets over onterven en belt de notaris![]()
Je bent een behoorlijke dramaqueenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je, jouw lelijke kutkop boeit mij helemaal niet.
Ik was slechts benieuwd of jij ook gewoon een gezicht wilde laten zien.
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent een behoorlijke dramaqueen
Eendje probeert zich van de leiband te ontdoen en op eigen benen te gaan staan... vallen en opstaan... net zoals toen jullie nog klein waren...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hartverscheurend dit...
Waar hébben we het aan verdiend!![]()
Ik zal Leandra iets meer tijd geven om terug te denken..quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eendje probeert zich van de leiband te ontdoen en op eigen benen te gaan staan... vallen en opstaan... net zoals toen jullie nog klein waren...![]()
Huh... alsof ik hier ben onder en andere naam, of begrijp ik je wederom verkeerd?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
We worden misschien opgelicht, maar ik vind de posts van Lobasca zwaar humor af en toe...![]()
Blijven happen, maar steeds ernstig beleefd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |