conceptie.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef PM-girl het volgende:
Bass-Miss, voor conceptie of bevalling....!
Bwa, er zijn toch genoeg kinderen die een jaar of zelfs minder schelen?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:35 schreef Jarno het volgende:
Dat je na een half jaar al uberhaupt kunt dénken aan een tweede zeg. Ten eerste: waar haal je de energie vandaan en ten tweede moet ik er niet aan denken minder aandacht aan Anna te kunnen schenken omdat ik voor een 2e baby moet zorgen..
Nee, het kan ook wel (dat blijkt) maar ik moet er zelf niet aan denken. Ik ontdek nog elke dag nieuwe dingen aan Anna, hoe moet ik die ooit al die aandacht geven als ik er nog 1 heb rondspartelen? Maar goed, dat is een individuele keuze.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:25 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Bwa, er zijn toch genoeg kinderen die een jaar of zelfs minder schelen?
Mij lijkt een iets groter verschil ook leuker, maar het kan best volgens mij.
Hoe is het nu met jullie dochter en hoe is het met je vrouw..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:31 schreef Havoc het volgende:
Ik vond het wel grappig toen mijn vrouw zwanger was. Veel lol gemaakt met zijn 2en.
Gaaf, doe de maar de groetjes..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef Havoc het volgende:
Goed hoor, Tis een hele lieve meid en Tink is een verdomd goede moeder.
Gelukkig Belaanquote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Belana het volgende:
Nou, het gaat echt beter met Ezra, die schurk heeft een hele tijd liggen spelen in bed en toen ik even bij hem ging kijken kreeg ik de ouderwetse Ezra lach
quote:Op maandag 16 april 2007 22:12 schreef lcicle het volgende:
MeNicole, mag ik vragen hoe je Mikael gebaren leert? Ik ben er ook over aan het denken om het hier te introduceren, maar heb geen idee hoe je een kindje gebarentaal kunt leren. Heb een tijd geleden een foldertje gehad van babygebaren.com, vond het wel interessant
Pap lust ie nietquote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef Belana het volgende:
Tuurlijk kan dat MeNicole, of pap van een bordje
*KP gaat dan stiekem knijpen, gna gna..*quote:Op donderdag 19 april 2007 14:33 schreef Stiekemurd het volgende:
Voor de rest is het zoooooo een heerlijke griet. Zo open en vrolijk en vriendelijkMensen die naar de Den Haag meet gaan, zullen het wel zien dan
Fijn dat ie ff aan het inhalen is Belana!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef Belana het volgende:
oe dutch, das niet fijn idd. ik schijn dat ook gehad te hebben met 9 maanden, en toen ook 1 pok op mijn hoofd die ze ingesneden hebben oid. voordeel is dat je je er niks van herinnerdik hoop dat Cas er snel vanaf is nu zeg!
stiekemurd, Jenna klinkt als een heerlijke baby
Ezra is echt wel stukken beter, je ziet echt achteraf pas hoe slecht ie was, dat is langzaam gegaan ofzo. maar het gaat lekker. hier zijn de flessen ook niet aan te slepen, hij is echt aan het inhalen.
ik dacht net even zomershirtjes bij V&D te halen, waren in de aanbieding, maar ten eerste had meneer honger en ten tweede hadden ze alleen viese kleurtjes helaas. ik moet echt zomerkleren hebben voor hem, ik heb niks
Dan mag ze niet bij jouw op schootquote:Op donderdag 19 april 2007 14:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
*KP gaat dan stiekem knijpen, gna gna..*![]()
*KP sluipt weer stilletjes naar Z&G*![]()
Ik heb al een heel klein gaatje! ( Oh eh...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heej Vivi, misschien helpt het om wat nutriton door de fles te doen?
Dat verdikt de voeding een beetje (is speciaal voor spugende baby's)
Of een speen met een kleiner gaatje zodat hij de fles minder snel opdrinkt?
Lief zeg dat hij zichzelf in slaap kriebelt.....
Dat weet ik niet.....de voeding wordt dan ook dikker dus wat dat betreft zou het moeten helpen. (maar dat hielp niet??) maar ik weet niet wat er in de nutriton precies zit waardoor het speciaal voor spugende baby's is. Anders moet je het cb eens vragen wat ze daar adviseren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb al een heel klein gaatje! ( Oh eh...)
En ik heb nu net gisteren wat rijstebloem gekocht, dat heb ik gisteraaf voor het eerst door zijn laatste fles gedaan, omdat hij zoooo ontzettend hongerig is, dat heeft hetzelfde effect toch?
In Nutriton zit Johannesbroodpitmeel. Dat verdikt de voeding, maar levert geen extra calorieën (doet rijstmeel wel). Hetzelfde Jbpmeel zit in voeding tegen spugen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.....de voeding wordt dan ook dikker dus wat dat betreft zou het moeten helpen. (maar dat hielp niet??) maar ik weet niet wat er in de nutriton precies zit waardoor het speciaal voor spugende baby's is. Anders moet je het cb eens vragen wat ze daar adviseren.
En wie weet heeft er hier nog iemand een goeie tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |