quote:Op woensdag 11 april 2007 18:08 schreef Malebolgia het volgende:
trouwens, waarom is de TT op jongens gericht? waar zijn de vrouwen (zoals Moks)? Of zijn het alleen de mannelijke singles die zwelgen in medelijden en komen de vrouwelijke singles met gemak aan hun trekken?
Ben je eenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben je eenHappy Single
of eenOh My God I'm Single
-single
dat hangt van het weer afquote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben je eenHappy Single
of eenOh My God I'm Single
-single
Als je zoekt vind je niks en als je 't niet verwacht komt 't ineensquote:Op woensdag 11 april 2007 23:08 schreef kless het volgende:
omg im a happy? single ( relatie en sex en kind loos )
Worsteld wat met het(mijn) doel/zin/geloof van het leven.
En heeft het idee dat er toch een "koningin" nodig is die mij stuurt, doel & richting geeft. Wat is voor zal sterven. En d'r prokstuk zijn? spelen wil of kan ik niet. En dr steun en toeverlaat.
Zolang ik niet verliefd ben/word vind ik relaties starten "zinloos?"... En helaas is dat verliefd worden al een tijd lang niet meer gebeurt.
En versieren ligt me niet.
Je zal er stikum toch wel onbewust open voor moeten staan anders gebeurt er nog niks.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als je zoekt vind je niks en als je 't niet verwacht komt 't ineens
mag ik die op een tegeltje?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als je zoekt vind je niks en als je 't niet verwacht komt 't ineens
Genieten!!! (toch?)quote:Op woensdag 11 april 2007 23:40 schreef BunnyHunter het volgende:
Vrijgezel.. niet opzoek.. sta er ook niet echt voor open ..
.. maar toch verliefd geworden .. zo na een dik jaar voor het eerst weer eens..
wat doe je dan?
het past gewoon niet in me schema.. ben bang dat ik echt weer vast kom in een relatie en heb al een hoop geplannedquote:
Same here.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:40 schreef BunnyHunter het volgende:
Vrijgezel.. niet opzoek.. sta er ook niet echt voor open ..
Vind ik nietquote:Op woensdag 11 april 2007 23:46 schreef katerwater het volgende:
Moet een mens zich uberhaupt verantwoorden voor het single zijn?
ik he bgeen ervaring, en planning is 10 kg gestoptmet roken kilotjes wegwerken. en studie afmaken en verder plan ik niet zoheel veel. Dr is altijd wel iets/iemand wat het schema in de war schopt.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:45 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ben bang dat ik echt weer vast kom in een relatie en heb al een hoop geplanned![]()
heb ik dus ook meer dan een jaar gehad.. en het boeide me ook vrij weinig ik vond het veel te geweldig om weer vrijgezel te zijn na bijna 4 jaarquote:Op woensdag 11 april 2007 23:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Same here.
Het lijkt zelfs alsof ik niet meer verliefd KAN worden. Herkennen jullie dat?
Ben gewoon te vaak teleurgesteld en mezelf daarom ervoor afgesloten.
[afbeelding] bord voor haar kop heeft
Ik plan zo ook niets , maar ik ga een half jaar studeren in amerika en wil daarna nog een stage in het buitenland, en heb daarnaast me week al behoorlijk vol zitten met sporten werken school en uitgaanquote:Op woensdag 11 april 2007 23:52 schreef kless het volgende:
[..]
ik he bgeen ervaring, en planning is 10 kg gestoptmet roken kilotjes wegwerken. en studie afmaken en verder plan ik niet zoheel veel. Dr is altijd wel iets/iemand wat het schema in de war schopt.
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb het ook een tijdje gehad.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Same here.
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:44 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Meld!
3 kwart jaar happy single geweest, maar nu word het wel weer eens tijd voor een leuk mannetje, lente enzo![]()
Ook geen avontuurtjes gehad nog?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:06 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
21 jaar single (and still counting), wat zeg je daarvan?! I rock!
Juist! Lente!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:44 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Meld!
3 kwart jaar happy single geweest, maar nu word het wel weer eens tijd voor een leuk mannetje, lente enzo![]()
Deels. Heb de grootste liefde van m'n leven leren kennen en na haar dood wel wat geprobeerd, maar te vaak al teleurgesteld dat het voor mij niet meer hoeft eigenlijk . . .quote:Op woensdag 11 april 2007 23:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Same here.
Ben gewoon te vaak teleurgesteld en mezelf daarom ervoor afgesloten.
Ik herken wat je zegt.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Deels. Heb de grootste liefde van m'n leven leren kennen en na haar dood wel wat geprobeerd, maar te vaak al teleurgesteld dat het voor mij niet meer hoeft eigenlijk . . .![]()
Gelukkig is verliefd zijn lang niet altijd een vereiste.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ben sinds een halve week 30 jaar en vind het wel rustig en prettig zo, niet meer al dat gedoe aan mijn hoofd en lijf. En die teleurstellingen kan ik ook missen als kiespijn.
Verliefdheid is leuk, maar het maakt me kwetsbaar. Kwetsbaarder dan dat ik eigenlijk wil.
Het is en blijft een leuke rol, ridder op het witte paardquote:Ook is het vaak zo dat mannen me willen 'redden' en proberen te veranderen in iets / iemand, die ik niet ben. Heel erg vervelend [afbeelding]
Klinkt ook altijd wel schattig en romantisch het ridder op het witte paard verhaal.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is en blijft een leuke rol, ridder op het witte paard
Maar iemand veranderen, nee. Dat heeft ooit iemand een keer bij mij geprobeerd en ik werd er ongelukkig van. Dat is wel het laatste wat ik een ander aan zou willen doen. Wees gewoon jezelf. Klikt het dan niet, dan is dat jammer.
Vanavond even niet, ik moet werkenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef Misstique het volgende:
En? Iemand al single af?
Ja, helaas blijkt het alleen vaak echt een sprookjequote:Op donderdag 12 april 2007 22:30 schreef Lavinia_Humby het volgende:
[..]
Klinkt ook altijd wel schattig en romantisch het ridder op het witte paard verhaal.
Het was bij mij ook een vrouw die het probeerde. Dus bij deze bevestigdquote:En mensen veranderen ik dacht dat dit alleen de vrouwen deden![]()
Ik niet! Komende 500 jaar ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef Misstique het volgende:
En? Iemand al single af?
hoe meer je hier blijft en BLIJFT herhalen dat je voor eeuwig single zal en wil blijven, hoe meer ik begin te vermoeden dat je zooooooooooo graag een vriendin zou willen hebben, en snelquote:
Het ene moment wat liever dan het andere, nu het mooi weer is vind ik de vrijheid wel lekker maar zodra het herfst begint te worden wordt dat alleen zijn toch wat vervelender. Ik zou het best wel willen eigenlijk, ja. Anders zou ik hier ook vast niet posten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:40 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hoe meer je hier blijft en BLIJFT herhalen dat je voor eeuwig single zal en wil blijven, hoe meer ik begin te vermoeden dat je zooooooooooo graag een vriendin zou willen hebben, en snel![]()
Dat hoef jij toch ook helemaal niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Happy single, nog niet echt gewend aan alleen slapen trouwens.
Het is niet dat ik een bepaald aantal posts wil hebben ofzo maar een paartje staat altijd wel leuk, en op heel veel plaatsen voel ik me gewoon niet geroepen om te posten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:34 schreef Garisson72 het volgende:
heel het forum zit vol met plaatsen waarin je kan posten!
en waarom wil je zo graag een bepaald aantal posts hebben dan?
Laat ik dat nou net vanmiddag van plan zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:23 schreef kless het volgende:
Op terasje gaan zitten mensen kijken (eventueel met vrienden/collega's)
Joh, dat kun je ook als je een vriendin hebt. Sterker nog, als je niet gaat staren kan het zelfs als je vriendin er bij is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef katerwater het volgende:
Happy single zijn=![]()
Ik voel me niet meer schuldig als ik alleen een terrasje doe!
Ik vind het zelfs leuker nu: kan ik onbezorgd naar meisjes kijken![]()
Neauzem.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:46 schreef nozem het volgende:
[..]
Joh, dat kun je ook als je een vriendin hebt. Sterker nog, als je niet gaat staren kan het zelfs als je vriendin er bij is.
Hee Plateau. Hoe maakt u het?quote:
Goed en ik ben nog steeds geen single af. U?quote:
Ik zou niet zondermeer willen stellen dat ik in een zeer serieuze relatie verwikkeld ben momenteel, maar het gaat er elke dag meer op lijken..quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed en ik ben nog steeds geen single af. U?![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zou niet zondermeer willen stellen dat ik in een zeer serieuze relatie verwikkeld ben momenteel, maar het gaat er elke dag meer op lijken..
Schande!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zou niet zondermeer willen stellen dat ik in een zeer serieuze relatie verwikkeld ben momenteel, maar het gaat er elke dag meer op lijken..
Nee, hij begint een beginnende relatie met iemand die hij niet leuk vindt.quote:
Ja Neazem, we hebben hier echt behoefte aan een romantisch verhaal, hoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:39 schreef thaleia het volgende:
Je zou ze de kost moeten geven die dat doen, hoor!
Maar goed, ik wilde graag even zwijmelen, dus ik hoop toch op een verhaaltje van nozem
Ik schat dat ze een expert is in bierflesjes openen.quote:
echt helemaal aleen of gewoon met vrienden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef katerwater het volgende:
Happy single zijn=![]()
Ik voel me niet meer schuldig als ik alleen een terrasje doe!
Ik vind het zelfs leuker nu: kan ik onbezorgd naar meisjes kijken![]()
Omdat je mijn plek dan bezet houdt natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 05:02 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
echt helemaal aleen of gewoon met vrienden?
en dan nog.. waarom zou je je ooit schuldig moeten voelen als je op een terras zit?
Ja, ze is leuk. Maar ik zie niet direct de noodzaak alles uit de doeken te gaan doen. Ik bedoel, ik ken jullie niet eens.quote:
Dat is zo. Maar ook dat romantische verhaal wordt jullie onthouden dus.quote:Op zondag 15 april 2007 01:11 schreef thaleia het volgende:
Dat vroeg toch ook niemand?
Ik zit ook niet op een terras. Zullen we dan maar samen treuren?quote:OT: het is 1 uur op de eerste echte zomeravond van het jaar, en ik schrijf een artikel. Dat betekent dat ik niet op een terras zit. Het is diep treurig, maar ik zit niet op een terras.
O, ik zie alleen maar vrouwen die omkijken of je "toch godverdomme niet zit te loeren, hè!quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:19 schreef webspider het volgende:
Vrouwen die kijken of jij wel kijkt!.
Het zelfde geldt trouwens ook hier... alleen gaat het dan om de vrouwelijke varianten van deze eikels. De bitches.quote:Op zondag 15 april 2007 10:51 schreef n8 het volgende:
Meld me ook weer!
Ik was het even vergeten, mqqr de reden waarom ik single ben is omdat ik op eikels val...... van die nare charmeurs, niets mee te beginnen.... maar als je niet oplet wordt je wel verliefd op zo'n eikel![]()
nee, das niet leuk en schiet niet op!!
tsja, niet mee te beginnen. Eigenlijk moet je ze gewoon gebruiken, maar dat loopt vaak verkeerd af helaas....quote:Op zondag 15 april 2007 12:02 schreef emo.gif het volgende:
[..]
Het zelfde geldt trouwens ook hier... alleen gaat het dan om de vrouwelijke varianten van deze eikels. De bitches..
Meer je verstand gaan gebruiken ipv je verliefdheid in het beoordelen van de betreffende persoon.quote:Op zondag 15 april 2007 14:04 schreef n8 het volgende:
[..]
tsja, niet mee te beginnen. Eigenlijk moet je ze gewoon gebruiken, maar dat loopt vaak verkeerd af helaas....
Nu heb je het over de eeuwige relatie-loze neem ik aan?quote:Op zondag 15 april 2007 15:21 schreef Frumzel het volgende:
Als je het niet hebt gehad, weet je ook niet wat je mist!
De kunst ligt hem in het vinden van de balans tussen de twee.quote:Op zondag 15 april 2007 14:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Meer je verstand gaan gebruiken ipv je verliefdheid in het beoordelen van de betreffende persoon.
We hebben er weer één verlorenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:57 schreef nozem het volgende:
[..]
quote:
Maar je bent toch verliefd op ze. Hoezo kun je dan niets met ze beginnen?quote:Op zondag 15 april 2007 10:51 schreef n8 het volgende:
Meld me ook weer!
Ik was het even vergeten, mqqr de reden waarom ik single ben is omdat ik op eikels val...... van die nare charmeurs, niets mee te beginnen.... maar als je niet oplet wordt je wel verliefd op zo'n eikel![]()
nee, das niet leuk en schiet niet op!!
Allways look on the bright side of life!quote:Op zondag 15 april 2007 18:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
. De vraag/aanbod verhouding blijft gelijk hoor,
.
quote:Op zondag 15 april 2007 20:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Allways look on the bright side of life!
Ik prefereer realisme.quote:Op zondag 15 april 2007 20:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Allways look on the bright side of life!
Realisme mondt bij mij vaak uit in gepieker, ik ben liever optimistisch. Dat gepieker kost me een boel energie, die ik beter in iets anders (quote:
Nah, ik ben geen piekeraar.quote:Op zondag 15 april 2007 20:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Realisme mondt bij mij vaak uit in gepieker, ik ben liever optimistisch. Dat gepieker kost me een boel energie, die ik beter in iets anders () kan steken!
Ik denk het zelf niet zo. Ik merk dat het steeds makkelijker mee te leven is.quote:Op zondag 15 april 2007 17:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu heb je het over de eeuwige relatie-loze neem ik aan?
In elk geval is het een dooddoener. De behoefte naar een relatie is heel natuurlijk, dus ook die mensen weten deels wat ze missen. Al is het maar omdat ze het wel om zich heen zien.
Vertel! Hoe lang ben je al vrijgezel? ikke 3 weekjesquote:Op maandag 16 april 2007 00:05 schreef kalemero het volgende:
Oh, maar ik ben daar niet depri over, het heeft zo z'n voordelen![]()
![]()
Klinkt nogal ernstigquote:Op maandag 16 april 2007 00:10 schreef kalemero het volgende:
FF denken...iets dat op serieus leek is toch al maanden geleden..heb nogal een roerige tijd gehad de laatste tijd.![]()
Mwah had ongeveer 2 jaar met een engels meisje.quote:Op maandag 16 april 2007 00:13 schreef kalemero het volgende:
Misschien wel, maar is niks om hier neer te typen![]()
In ieder geval is het toch lekker om SINGLE te zijn![]()
En hoe zit het met jou?
Juist, single zijn is lekker! Geen verplichtingen, je hoeft de toiletbril niet naar beneden te doen enzoquote:Op maandag 16 april 2007 00:13 schreef kalemero het volgende:
Misschien wel, maar is niks om hier neer te typen![]()
In ieder geval is het toch lekker om SINGLE te zijn![]()
En hoe zit het met jou?
Niet serieus is hip!quote:Op maandag 16 april 2007 00:10 schreef kalemero het volgende:
FF denken...iets dat op serieus leek is toch al maanden geleden..heb nogal een roerige tijd gehad de laatste tijd.![]()
Idem dito....quote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef Metro2005 het volgende:
Tenminste lekker alles zelf bepalen wat je doet.
ik heb me geen moment verplicht/belemmerd etc. gevoeld in die tijd dat ik iets had met een meisje (ister pas 1 serieuze geweest maar goed)quote:
Inderdaad lolquote:Op maandag 16 april 2007 15:52 schreef ook_gek het volgende:
ik ben ook lekker single en geniet er heel erg van![]()
ik hoor mensen al denken.... jij bent toch van de blunder reeks![]()
Dwingen is een groot woord, maar hoe neem je dat dan op als je na een tijdje 'verkering' toch écht verwacht wordt bij de 'schoonouders' , terwijl je dat zelf nog helemaal niet wil!? Ga je niet dan word je als vreemd beschouwt en dat brengt al automatisch een afstand tussen jou en de schoonfamilie..Ga je wel, dan doe je jezelf 'geweld' aan om toch maar hun/zijn/haar zin te geven.quote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef thaleia het volgende:
Ik ook niet nee. Ik snap dat ook nooit zo, als mensen daarover klagen. Niemand dwingt je toch om mee te gaan naar de schoonouders, of naar Bridget Jones? Daar kies je toch echt zelf voor.
Ik heb drie jaar lang om de haverklap twee uur gereisd met een zware tas met kleren om bij m'n vriendje te kunnen zijn, dat was geheel vrije keus. Als ik er geen trek in had gehad, was ik toch gewoon thuis gebleven?
Zo is het maar net.quote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef vencodark het volgende:
Singel zijn is soms ok en soms niet. Zoals alles voor -en nadelen heeft. Punt.![]()
Daarom! Ja goed, ik was niet 6 jaar niet-singel maar toch. Ik moest na 4 mnd al wennen.quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
In het begin wel wennen om na 6 jaar weer vrijgezel te zijn, maar het bevalt me goed!
Hehequote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom! Ja goed, ik was niet 6 jaar niet-singel maar toch. Ik moest na 4 mnd al wennen.![]()
Singel zijn is in dat opzicht relaxed, geen onzekerheden (die ik snel kan hebben) of iemand me nog leuk vindt (ja ik ben erg). Daar heb ik als singel geen gewetensvragen meer bij.![]()
Herkenbaar..ik heb dat ook vaak gehad.quote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom! Ja goed, ik was niet 6 jaar niet-singel maar toch. Ik moest na 4 mnd al wennen.![]()
Singel zijn is in dat opzicht relaxed, geen onzekerheden (die ik snel kan hebben) of iemand me nog leuk vindt (ja ik ben erg). Daar heb ik als singel geen gewetensvragen meer bij.![]()
What the frack !?!?quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef Noca het volgende:
Zo is het maar net.
In het begin wel wennen om na 6 jaar weer vrijgezel te zijn, maar het bevalt me goed!
quote:Op maandag 16 april 2007 21:36 schreef kalemero het volgende:
Ik zit beter in mijn vel als ik single ben, geen stress en geen verplichtingen.En niemand waaraan ik verantwoordelijkheid af moet dragen![]()
Dat ben ik voorlopig ook helemaal niet van planquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef Frezer het volgende:
[..], dan zou ik maar geen relatie meer beginnen als ik jou was.
Ik ben daar eigenlijk precies het tegenovergestelde van!quote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of een relatie waar dit in het begin heel duidelijk is besproken, natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
, dan zou ik maar geen relatie meer beginnen als ik jou was.
Ja en dat weet je pas als je dood bent, of dat zo was,quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:34 schreef kalemero het volgende:
[..]
Dat ben ik voorlopig ook helemaal niet van plan![]()
Tenzij ik DE man van mijn leven tegenkom, dan is het een ander verhaal![]()
Nou, daar hoef ik niet voor op het sterfbed te liggen om dat te wetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja en dat weet je pas als je dood bent, of dat zo was,.
Maar stiekum kun je dus ook lekkerder in je vel zitten, in een relatie.
Nee, ik kan me voorstellen dat je met een gewoon bed ook al een heel eind komtquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef kalemero het volgende:
[..]
Nou, daar hoef ik niet voor op het sterfbed te liggen om dat te weten![]()
![]()
Hahahaha, daar ga ik ook van uitquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, ik kan me voorstellen dat je met een gewoon bed ook al een heel eind komt
Ga me niet vertellen dat jij nu ook al een relatie hebt Henk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja en dat weet je pas als je dood bent, of dat zo was,.
Maar stiekum kun je dus ook lekkerder in je vel zitten, in een relatie.
Dan vraag ik me toch af hoe je dat van te voren kunt vaststellen,quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:43 schreef kalemero het volgende:
[..]
Nou, daar hoef ik niet voor op het sterfbed te liggen om dat te weten![]()
![]()
Vreesch niet, Peen. Mijn aanwezigheid alhier is geheel legaal.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij nu ook al een relatie hebt Henk.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vreesch niet, Peen. Mijn aanwezigheid alhier is geheel legaal.
gun je het de anderen niet, platoquote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:53 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
gun je het de anderen niet, plato![]()
Ik neem aan dat je dat vanzelf wel aanvoelt, dat je in zijn ogen kijkt en wéét; DAT is hem..quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af hoe je dat van te voren kunt vaststellen,.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:17 schreef kalemero het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat vanzelf wel aanvoelt, dat je in zijn ogen kijkt en wéét; DAT is hem....lol.
Weet het verder ook niet omdat ik hem nog niet ben tegengekomen.![]()
Euhm... is bijna 5 jaar ook kort?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef BunnyHunter het volgende:
veel mensen pas kort vrijgezel hier..
En ik een beetje meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Geweldig, voel ik mezelf weer een stukje minder zielig vanavond![]()
Heul niet, al ruim 30 jaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef BunnyHunter het volgende:
Dat is inderdaad het grote nadeel aan wonen in een dorp. Ik kom nu op een leeftijd waarop vrienden gaan hokken en productief neuken.En trouwen niet te vergeten en dan word je ,als je vrijgezel bent, toch aangekeken alsof je van een andere planeet komt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
Jaartje of 3 hier. Het bevalt me prima, maar het scheelt dat ik in een stad woon waar het gros van de mensen single is, als ik (nog) op het platteland of in een klein dorp zou wonen zou ik gek worden, al mn oude vrienden zijn dan ook al lang en breed getrouwd. Vrijgezel zijn is daar ook niet echt sociaal geaccepteerd.
Moet je eerst nog langs mijquote:
Tell me about it. Sommigen van mijn vrienden wouden me al voor dat programma van Froukje opgeven . . .quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
... als ik (nog) op het platteland of in een klein dorp zou wonen zou ik gek worden, al mn oude vrienden zijn dan ook al lang en breed getrouwd. Vrijgezel zijn is daar ook niet echt sociaal geaccepteerd.
En Froukje tjah ehmmm nehhh dank jequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tell me about it. Sommigen van mijn vrienden wouden me al voor dat programma van Froukje opgeven . . .![]()
Moet je eerst mij zien in te halen.quote:
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het grote nadeel aan wonen in een dorp. Ik kom nu op een leeftijd waarop vrienden gaan hokken en productief neuken.En trouwen niet te vergeten en dan word je ,als je vrijgezel bent, toch aangekeken alsof je van een andere planeet komt.
Zij gaan zaterdags om een uur of 10 naar bed (*ril) terwijl ik dan nog lekker de kroeg in duik.
Ik heb wel eens overwogen om naar een andere stad te verhuizen en misschien dat dat nog wel eens komt. Vrijgezel zijn an sich is wel leuk, lekker doen en laten wat je wilt, de kroeg in tot het licht wordt, dat soort dingen. Alleen doe je dat graag met vrienden en die verdwijnen steeds meer.
quote:
Jongentjes bij meisjes zetten en dan neuken??quote:Op woensdag 18 april 2007 13:17 schreef OldJeller het volgende:
Wat is de volgende stap als de singles hier zich verenigd hebben?
Dan vormen we een vakbond, met alle eisen van de singlesquote:Op woensdag 18 april 2007 13:17 schreef OldJeller het volgende:
Wat is de volgende stap als de singles hier zich verenigd hebben?
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:28 schreef Vork het volgende:
Hallo.
Single zijn bevalt me tot nu toe nog totaal niet.
Nou, dan moet ik CherryLips maar van de markt af halen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lezen Q. Ik heb dat record in handen en CherryLips gaat mij niet inhalen.
Dat is een optie. Een andere optie is er met z'n allen een gezellige bende van te maken!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jongentjes bij meisjes zetten en dan neuken??![]()
![]()
Ze woont toch al practisch bij je in, dus dat is nog maar een kleine stapquote:Op woensdag 18 april 2007 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik CherryLips maar van de markt af halen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat is een optie. Een andere optie is er met z'n allen een gezellige bende van te maken!
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En niet alleen ben ik al 30 jaar single, ik ben ook al 30 jaar maagd.![]()
![]()
Het een heeft ook met het andere te maken he.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat maagd zijn is een bewuste keuze.![]()
Weliswaar niet mijn keuze, maar goed...
Puik plan, kan je straks echt met elkaar gaan fokken!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat is een optie. Een andere optie is er met z'n allen een gezellige bende van te maken!
Hoeft niet persé, je kunt ook prima neuken zonder relatie, heb ik van horen zeggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef base3ball het volgende:
[..]
Het een heeft ook met het andere te maken he.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoeft niet persé, je kunt ook prima neuken zonder relatie, heb ik van horen zeggen.![]()
De mijne waren sneller! Oktoberquote:Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef kalemero het volgende:
Een bewuste keuze van je ouders om in december/januari een kind te produceren?![]()
Je hebt anders niet naar hun advies geluisterd, dus wie is er dan gepwnd hèquote:
Ah, binnenkort een verjaardag dus.quote:
je komt ook zo met veel levens vreugde over...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef Minkeltje het volgende:
niet alleen pijn in mn zielige hartje op dit moment...maar ook potdomme nog is pijn in mn rug, armen, en op plekken waar zelfs IK niet wist dat je pijn kon hebben.. Jottem, wat is verhuizen toch leuk... NOT
Die pijn in je lichaam gaat over een paar dagen vast weer over. Hopelijk gaat die pijn in je hart even snel over!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:06 schreef Minkeltje het volgende:
niet alleen pijn in mn zielige hartje op dit moment...maar ook potdomme nog is pijn in mn rug, armen, en op plekken waar zelfs IK niet wist dat je pijn kon hebben.. Jottem, wat is verhuizen toch leuk... NOT
Paar weekjes, helaaz pindakaas...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:13 schreef BunnyHunter het volgende:
Mijn (ex)relatie is ook een paar weekjes stuk nu.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:36 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Paar weekjes, helaaz pindakaas...
De onafhankelijkheid, zelfstandigheid en niet constant overal toestemming voor nodig hebben, bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef Remco87 het volgende:
[..]
Mijn (ex)relatie is ook een paar weekjes stuk nu.Eigenlijk snap ik nog steeds niet wat er nou zo leuk is aan vrijgezel zijn..
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef webspider het volgende:
[..]
De onafhankelijkheid, zelfstandigheid en niet constant overal toestemming voor nodig hebben, bijvoorbeeld!
Het heeft zijn voordelen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef Remco87 het volgende:
[..]
Mijn (ex)relatie is ook een paar weekjes stuk nu.Eigenlijk snap ik nog steeds niet wat er nou zo leuk is aan vrijgezel zijn..
Ik weet niet wat voor relaties jij al achter de rug hebt gehad maar dat je toestemming van je partner moet hebben voordat je iets gaat ondernemen...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef webspider het volgende:
[..]
De onafhankelijkheid, zelfstandigheid en niet constant overal toestemming voor nodig hebben, bijvoorbeeld!
Een beetje het single-zijn in het zonnetje zetten mag best.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Zo klinkt het hebben van een relatie wel heel dramatisch.
Ik denk dat je mijn mate van serieus-zijn in bovenstaande post een beetje hebt overschatquote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor relaties jij al achter de rug hebt gehad maar dat je toestemming van je partner moet hebben voordat je iets gaat ondernemen...![]()
Dat je naast hem/haar niet onafhankelijk en zelfstandig kunt zijn...![]()
Ik wel, de vrouwen alleen niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef base3ball het volgende:
[..]
Je hebt anders niet naar hun advies geluisterd, dus wie is er dan gepwnd hè![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |