Tijdens deze discussie gilt Amanda al een paar keer tegen Natasja en Brian: Ga janken!!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Maanvis het volgende:
Toevoeging aan de openingspost : Jaap, Natasia, Sylvia en Eric, en dus ook Nicolaas, hebben al toegezegd dat ze amanda hierdoor eruit gaan stemmen.. Brian denkt er nog over na.
Integendeel. De gerechten waren even slecht. Glansrijke overwinning voor Amanda dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja
Amanda kan je dit niet kwalijk nemen![]()
Thanks, maar dit was wel mn laatste voor vanavondquote:Op woensdag 11 april 2007 22:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heerlijk snel!
Die had toch al geen kans om te winnenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja
Amanda kan je dit niet kwalijk nemen![]()
De enige die hem daaraan kan houden is volgens mij Natasia door elke keer te huilenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:08 schreef Napster het volgende:
Denk wel dat Brain haar wegstemt
ik heb dat alleen met uienquote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
als ik gehakt in de braadpan kieper sta ik dit ook kreunend van de passie en met betraande emotionele ogen te doen
No way, dan is ie zijn neukertje kwijtquote:Op woensdag 11 april 2007 22:08 schreef Napster het volgende:
Denk wel dat Brain haar wegstemt
Ik denk dat het meer gaat om dat Mark zich in de zeik voelt gezet...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef jacqjacq het volgende:
jemig wat een gezeik, huub en amanda hebben er net zoveel moeite voor gedaan als de gemiddelde nederlander 1 keer per jaar met kerst doet. Mark verwachtte iets anders en dat is niet terecht.
nicolaas moet niet zo zeiken. het is echt : de beste stuurlui staan aan wal.
blhhhhh
Dan kijk ik niet. Als Jaap het doet wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Liess het volgende:
Als Brian weggestemd word hoop ik dat ie in zijn reet geneukt wordt door Eric.
En hard!
Ja hèquote:
Oh, ja goh, dat heb ik nou helemaal niet. Ik flikker zo pasta tegen de muur en roep,'Klaar!!!'.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
als ik gehakt in de braadpan kieper sta ik dit ook kreunend van de passie en met betraande emotionele ogen te doen
Waar? Waar? Waar? Waar?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef jinca het volgende:
En dat allemaal door een echte vent in het huis![]()
![]()
Nee joh, Eric heeft een veel grote lul, scheurt Brian lekker uitquote:Op woensdag 11 april 2007 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan kijk ik niet. Als Jaap het doet wel.![]()
Bron?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef FdW het volgende:
Er zijn in Nederland 2 restaurants met 3 Michellin sterren, 8 met 2 sterren, en 71 met 1 ster.
Marc Smeets staat hier niet bij, dus topkok?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, ja goh, dat heb ik nou helemaal niet. Ik flikker zo pasta tegen de muur en roep,'Klaar!!!'.
Ik lach me ook suf: hij zit weer als vanouds met die opgeblazen rooie drankharses te lispelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:LMFAO ik lig in een deuk om Nicolaas... hoe hij net gedesillusioneerd zei... shiiiit
![]()
![]()
Ik heb hardop gelachenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, ja goh, dat heb ik nou helemaal niet. Ik flikker zo pasta tegen de muur en roep,'Klaar!!!'.
By the way... Oh wat heb ik hem gemist merk ik nu! Prachtig eigenlijk dat hij er weer is!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas kan maar beter niks meer zeggen. Ik stik er bijna in hier![]()
Wat weet een bandenmerk nou van restaurants?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef FdW het volgende:
Er zijn in Nederland 2 restaurants met 3 Michellin sterren, 8 met 2 sterren, en 71 met 1 ster.
Marc Smeets staat hier niet bij, dus topkok?
Volgens mij praat hij nog met consumptie ookquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas kan maar beter niks meer zeggen. Ik stik er bijna in hier![]()
Michelin Gids Nederland, staan ze allemaal in.quote:
Als we op die toer gaan doe ik er nog een schepje boven. Weet je wel hoe groot die van Fries is op oorlogssterkte?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee joh, Eric heeft een veel grote lul, scheurt Brian lekker uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |