0-0quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Scofield het volgende:
Hoeveel staat het? Vriendin is Afvallen met de sterren aan het kijken. Durf het TV-bakje niet van haar af te pakken, dan krijg ik klappen!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja we zien natuurlijk liever Ajax maar op welke kanaal is dat
hoeveel prijzen zijn er al met "sfeer" gewonnen dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Ken nog wel wat clubs waar meer sfeer is zeg![]()
Thanxquote:
Daar gaat het niet om, maar die CO blijft er maar over doorzeurenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel prijzen zijn er al met "sfeer" gewonnen dan?
Gewoon afstampen, ff een minuutje kijken, zien dat het 0-0 is, zoentje geven, klaarquote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Scofield het volgende:
Hoeveel staat het? Vriendin is Afvallen met de sterren aan het kijken. Durf het TV-bakje niet van haar af te pakken, dan krijg ik klappen!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Kut Salsido geschorst voor de halve finale
Het Liverpool publiek heeft weleens een goal gemaakt hoor. Dat was in de halve finale CL 2 jaar terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel prijzen zijn er al met "sfeer" gewonnen dan?
Dat kan ze een finaleplaats gaan kosten...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
zit die in de studio ?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:29 schreef Dos37 het volgende:
genieten deze wedstrijd.
Wat zou Cruijff er over te zeggen hebben
bij zo´n slaapverwekkende vertoning is het moeilijk om de gedachte erbij te houden ja..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan commentaar op een wedstrijd in het betreffende topic te houden?
Wordt er in het bayern-milan topic ook gebaggerd over liv-psv?:?
Nee, ik vind jou erg grappigquote:Op woensdag 11 april 2007 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je het zelf wel grappig ?
TBS houden is geen optie aangezien die aan Koeman vast zitquote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou erg grappig. Het is wel opvallend: Liverpool 2 redelijk onder controle houden, maar ten onder gaan tegen NEC. TBS toch maar houden volgend jaar.
Die zitten er gewoon alle twee nog volgend jaar. Ik zou erg verbaasd zijn met iets anders.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
TBS houden is geen optie aangezien die aan Koeman vast zit
Of Ronaldo tegen Leverkusen?!!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
PSV heeft eigenlijk een soort Romario nodig. Een Romario zoals tegen Steaua Boekarest
*childhood memories
Op naar de verlenging!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef Tommeke het volgende:
Oeh, kluivert :'_
Oh daar weet ik dan weer niet vanquote:
2e helft wel ja, ga denk xboxenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef MaxC het volgende:
Wat een kutwedstrijd
Het is echt traag in alles. Zo creeer je geen kansen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef Space-Chinees het volgende:
PSV is echt traag in omschakelen.
hij heeft al gezegd dat Sun meer een middenvelder is en Feher speelde tegen Arsenal heel behoorlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als je Feher al op links zet dan weet je ook wel weer genoeg over hoe Koeman over Sun denkt.
Jij wilt Sun zeker zienquote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef Space-Chinees het volgende:
Laat de wissels maar komen trouwens. Misschien dat dat verandering brengt.
Dat was op rechts toch? En Sun was toch echt gehaald als back, slechte scouting danquote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft al gezegd dat Sun meer een middenvelder is en Feher speelde tegen Arsenal heel behoorlijk.
Met nog erbij dat het speltempo van Liverpool in deze wedstrijd 1 niveau hoger ligt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is echt traag in alles. Zo creeer je geen kansen.
zat in Eindhoven vlak naast het uitvakquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
niet om aan te zien deze wedstrijd.
quote:
Beter een snelle afhaalchinees in de achterlinies, dan zo'n ventje dat z'n handen omhoog houdt tijdens het houden van de bal.quote:
verdidger/middenvelderquote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat was op rechts toch? En Sun was toch echt gehaald als back, slechte scouting dan.
Sun is gehaald omdat ie Chinees is.. en daarom geld oplevert. Waar en ie speelt is niet echt van belang denk ik, zo lang er in China maar wat op TV is.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat was op rechts toch? En Sun was toch echt gehaald als back, slechte scouting dan.
Ja, misschien naast de bal en wat overtrokken, maar die had je ook met geel wel af kunnen doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef Devrim het volgende:
Maarja..aan de andere kant..Was een flinke tackel
Toch? (heb niet goed gezien)
ach dat werd ook van Lee en Park gezegd.............quote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sun is gehaald omdat ie Chinees is.. en daarom geld oplevert. Waar en ie speelt is niet echt van belang denk ik, zo lang er in China maar wat op TV is.
Totaal onterecht rood voor Marcellis, scheids werd door liverpoolpubliek uitgevloten en Marcellis kreeg applaus toen hij het veld liepquote:
Die komen om een leuke wedstrijd te zien. Psv stond al met 0-3 achter...quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Kom op Sun!!! We love you.....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Omg hey.....zo een sportieve wedstrijd en dan een rode kaart geven voor een overtreding die NOG NIET EENS geel waard is. Jezus
Het was een zware overtreding inderdaad. Maar het is een sportieve wedstrijd. In de geest van de wedstrijd was geel gewoon de beste optie.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Devrim het volgende:
1 - 0!!!
JAAAAAA
*AJAX SHIRT TEVOORSCHIJN HAALT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Triestquote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Devrim het volgende:
1 - 0!!!
JAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben al jaren Liverpool fan, kutjoch.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur zeg![]()
heet ook niets voor niets KoNEE!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Koné is ook ruk in de CL.
Alkmaar-Zaanstreek 0wnt je bibs verliezerquote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Devrim het volgende:
1 - 0!!!
JAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie ajax niet in de kwartfinale van de champions league staan hoor?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Devrim het volgende:
1 - 0!!!
JAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Devrim het volgende:
1 - 0!!!
JAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
Evenals Devrim ckerquote:Op woensdag 11 april 2007 22:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben al jaren Liverpool fan, kutjoch.
Ga jij eens videobanden van 1995 uit het stof halen ipv hier reageren.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Devrim het volgende:
1 - 0!!!
JAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Ajax fans die juichen voor Liverpool. Hoe triest kun je zijnNaja wij zijn tenminste nog zover gekomen
quote:
En voor Ajax, en voor die, en die...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben al jaren Liverpool fan, kutjoch.
Hahaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
HET KAN NOG MENSEN!!!!
WE GOT THE SUPERSUB:
[afbeelding]
Laat hem maarquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En voor Ajax, en voor die, en die...
Hou toch op met je bullshit. Of mag je geen supporter zijn van een buitenlandse ploegquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En voor Ajax, en voor die, en die...
En hoe roodquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Kadoc het volgende:
Twee debutanten bij PSV. Waarvan één rood krijgt.
Dat is veel erger als je tegen iets uit Estland of Azerbeidzjan speelt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Die speaker denkt van hoe moet ik dit uitspreken
OMG, nu heb je me echt gepwnd!!!1111 Mama!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou toch op met je bullshit. Of mag je geen supporter zijn van een buitenlandse ploeg
Als je een beetje de europese wedstrijden hier volgt hoop ik normaal gesproken dat psv het europees goed doet, alleen niet tegen Liverpool of Barcelona. Is dat echt te moeilijk voor je?
Ach ik kan me enigszins voorstellen dat hij er rood voor geeft. in een wat hardere wedstrijd zou dit gewoon terecht rood zijn geweest. VOlgens de regels mag de scheids dus gewoon rood trekken voor de charge van Marcellis.quote:
Pas op, je moet hier verplicht voor psv zijn, ook al ben je Liverpool fanquote:
Mao :quote:
Zo erg?quote:
Achterlijke doodschop, zou zes maanden geschorst moeten worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef pascalheister het volgende:
wat deed Marcellis?
Een harde tackle op de enkels van ik dacht Zenden.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef pascalheister het volgende:
wat deed Marcellis?
Typisch een reactie van jouquote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
OMG, nu heb je me echt gepwnd!!!1111 Mama!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
''Ik ben benieuwd hoe Koeman dit gaan managen''
Maoquote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mao :
'Alle blanken lijken op elkaar'
Weet ik wel lieverdquote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik loop je gewoon te irriteren man.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''We zitten nu in de hoek waar de klappen vallen. Kleine pijntjes worden nu grote pijntjes''
Wat een genie is ie toch ookquote:
ja, maar dit is geen harde wedstrijd, en ik heb ook al een trap van achter gezien (van Liverpool) waarbij de scheids alleen tot kalmte maande.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik kan me enigszins voorstellen dat hij er rood voor geeft. in een wat hardere wedstrijd zou dit gewoon terecht rood zijn geweest. VOlgens de regels mag de scheids dus gewoon rood trekken voor de charge van Marcellis.
Zo mooi als :quote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef Black-Death het volgende:
Hoe is het spel van PSV eigenlijk?
Perfect. Als we hier niet met de volle buit weggaan..quote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef Black-Death het volgende:
Ga anders lekker in het Utrecht topic posten als het toch graag steeds over Utrecht hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
FC Utrecht word te sterk, we worden keihard gepnwed daar!
Moet jij nog niet naar bedquote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Perfect. Als we hier niet met de volle buit weggaan..
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ga anders lekker in het Utrecht topic posten als het toch graag steeds over Utrecht hebt
Nee, maar PSV speelt toch geweldig voetbalquote:
Nee dit gaat niet echt ergens over idd.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, maar dit is geen harde wedstrijd, en ik heb ook al een trap van achter gezien (van Liverpool) waarbij de scheids alleen tot kalmte maande.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door rubbereend op 11-04-2007 22:22:20 ]Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef Corksterr het volgende:Allemaal kampioenen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 8% gewijzigd door rubbereend op 11-04-2007 22:23:46 ]Als het niet wil branden moet je beter stoken.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind btw die commentator zo vervelen
Typisch voetballend als een ploeg die derde wordt in de competitie.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef Black-Death het volgende:
quote:
1tje. En laat die de CL dan ook maar winnen danquote:
Wat de neuk heeft dat hiermee te maken?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gefrustreerd jonge dat er geen turkse voetbalclubs meer in de champions leaguea zitten?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Addo, dat is toch die bruistablet achterin?
Ja, hadden jullie maar gewonnen van Kopenhagen dan zat Ajax er ook bijquote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef Corksterr het volgende:
3 Engelse clubs en 1 Italiaanse club dus in de halve finale CL.
Op Chelsea na wel leuke clubs.quote:
Ajax?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Typisch voetballend als een ploeg die derde wordt in de competitie.
omg.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Addo, dat is toch die bruistablet achterin?
Chelseaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef Devrim het volgende:
Overigens hoop ik dat Chelsea de CL wint
Ach, toch nog smaak.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef Devrim het volgende:
ManUquote:
Whatever gozerquote:
losert.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef Devrim het volgende:
Een vieze smaak bedoel je?quote:
Hey, Er zit een knop op je TV. DIe helpt je zo uit de puree. Druk hem in..quote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Men, er is ook niets anders boeiends op tv..
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey, Er zit een knop op je TV. DIe helpt je zo uit de puree. Druk hem in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |