0-0quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Scofield het volgende:
Hoeveel staat het? Vriendin is Afvallen met de sterren aan het kijken. Durf het TV-bakje niet van haar af te pakken, dan krijg ik klappen!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja we zien natuurlijk liever Ajax maar op welke kanaal is dat
hoeveel prijzen zijn er al met "sfeer" gewonnen dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Ken nog wel wat clubs waar meer sfeer is zeg![]()
Thanxquote:
Daar gaat het niet om, maar die CO blijft er maar over doorzeurenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel prijzen zijn er al met "sfeer" gewonnen dan?
Gewoon afstampen, ff een minuutje kijken, zien dat het 0-0 is, zoentje geven, klaarquote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Scofield het volgende:
Hoeveel staat het? Vriendin is Afvallen met de sterren aan het kijken. Durf het TV-bakje niet van haar af te pakken, dan krijg ik klappen!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Kut Salsido geschorst voor de halve finale
Het Liverpool publiek heeft weleens een goal gemaakt hoor. Dat was in de halve finale CL 2 jaar terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel prijzen zijn er al met "sfeer" gewonnen dan?
Dat kan ze een finaleplaats gaan kosten...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
zit die in de studio ?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:29 schreef Dos37 het volgende:
genieten deze wedstrijd.
Wat zou Cruijff er over te zeggen hebben
bij zo´n slaapverwekkende vertoning is het moeilijk om de gedachte erbij te houden ja..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan commentaar op een wedstrijd in het betreffende topic te houden?
Wordt er in het bayern-milan topic ook gebaggerd over liv-psv?:?
Nee, ik vind jou erg grappigquote:Op woensdag 11 april 2007 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je het zelf wel grappig ?
TBS houden is geen optie aangezien die aan Koeman vast zitquote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou erg grappig. Het is wel opvallend: Liverpool 2 redelijk onder controle houden, maar ten onder gaan tegen NEC. TBS toch maar houden volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |