Met z'n lieve snufferdje in de poepquote:
Wheheh.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:26 schreef es70 het volgende:
Met z'n lieve snufferdje in de poep. [afbeelding] Gerechtigheid
. Misschien dat ik toch 's Page ga kopen
.
Bungels?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag nog 24 rollen pag gekochtwant dan kreeg ik 2 gratis bungels
Gatverdamme Flesquote:Op woensdag 11 april 2007 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je nou maar net zo veel haren als wij he?
WKz.quote:
Van die pluchebeesten van de Super de Boer.quote:
Mijn vrouw wilt ze ook! Sleutelhangersquote:
De Super de Boer in mijn ouderlijk dorp is overigens afgefikt. Ramkraak met een auto die vervolgens in de fik is gegaanquote:Op woensdag 11 april 2007 20:29 schreef JDude het volgende:
Van die pluchebeesten van de Super de Boer.
Kan toch wel in de wasmachine, een knuffeltjequote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen had ik ze ind e tas gedaan uit het huisdoosjeen mn chocoladetoetje ging kapot
Zonde van het toetjequote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen had ik ze ind e tas gedaan uit het huisdoosjeen mn chocoladetoetje ging kapot
jawel heb alleen alle was al aan de kantquote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan toch wel in de wasmachine, een knuffeltje.
Ik zou ff haast maken met die spaceboxenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik [..] het huisdoosje
Leg het anders in de week in de gootsteen. Anders trekt het toetje er helemaal in, dat is ook weer zonde.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
jawel heb alleen alle was al aan de kanten ja ook zonde van het toetje
Handwasquote:Op woensdag 11 april 2007 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel heb alleen alle was al aan de kanten ja ook zonde van het toetje
mn wastafel is stukquote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leg het anders in de week in de gootsteen. Anders trekt het toetje er helemaal in, dat is ook weer zonde.
jezus, WAT spannendquote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef cygnusx het volgende:
3FM Kijkt fok! de dj die er nu is loopt een fok pagina te checken. screentjes volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |