mag ik dan bij jou mn jaarkaart rekening deponeren?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor om alle treinkaartjes in de spits gewoon 3 keer zo duur te maken![]()
dan grijpen dusdanig veel mensen naar de auto dat het materieeltekort vanzelf verdampt
EN hey, kan je meteen wat nieuw ijzer bij kopen
Waarom doen we dat niet? Er wordt toch voortdurend gewezen naar "ja het reizigersvervoer is ontstuimig gegroeid de laatste jaren" en alles? Nou dan. DOE er wat aan. Jaag die mensen gewoon keihard de trein uit. En flikker met al die pauper OV-kaart studentenprofiteurs maar helemaal een end op
Waarom? Hou je eigen broek maar opquote:Op donderdag 12 april 2007 19:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mag ik dan bij jou mn jaarkaart rekening deponeren?
tss :pquote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Hou je eigen broek maar op
Fout, alleen nog maar auto-treinen laten rijdenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
alle spoorlijnen vol gooien met asfalt :p
opgelost
een trein natuurlijk. MET een zitplaats tegen die tijdquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Jij hebt een eigen helicopter oid?
Prive trein?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Jij hebt een eigen helicopter oid?
Hoe luxe is die treinquote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een trein natuurlijk. MET een zitplaats tegen die tijd
ok.. wat is het IP van die computer die de treinen regelt? :/quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
Voor Fles geldt: Als de treinen tussen Utrecht en Amersfoort maar rijden
Hebbe hebbe hebbe, dan ga ik even kijken of ik net zo goed ben in TRDL spelen als dat ik kan schijten op het toiletquote:Op donderdag 12 april 2007 20:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ok.. wat is het IP van die computer die de treinen regelt? :/
Wat dacht je van bandenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:08 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Nee, want ze asfalteren alle rails :p
Dus waar wil jij je prive trein dan op laten rijden?
Zolang ik in Amersfoort werk hequote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
Voor Fles geldt: Als de treinen tussen Utrecht en Amersfoort maar rijden
iddquote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Hebbe hebbe hebbe, dan ga ik even kijken of ik net zo goed ben in TRDL spelen als dat ik kan schijten op het toilet
Wrm zie ik dat lijntje van Amsterdam via Brussel naar Keulen dan gaan, als ik op Keulen klikquote:Op donderdag 12 april 2007 16:06 schreef ReisT het volgende:
[..]
Zo te zien hebben ze gewoon voor de volledigheid het TGV-net en het ICE-net erbij gezet. Dus staat de bestaande ICE Brussel-Frankfurt er ook gewoon bij getekend. Maar ze gaan echt niet Amsterdam-Frankfurt via Brussel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |