Komt nog welquote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eogenlijk heb ik nog nooit echt problemen met vrouwen gehad
Tot je opeens met een wattestaafje in je plasbuis bij de dokter zit.....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ach de vrouwen maken de problemen, maar ik zie ze niet.
Ik wil niet weten wat jij allemaal met je vriendin uitspookt en al helemaal niet als dat met wattenstaafjes en plasbuizen te maken heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 22:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Tot je opeens met een wattestaafje in je plasbuis bij de dokter zit.....
Denk dat ie meer bedoelt wat je vriendin uitspookt met anderenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij allemaal met je vriendin uitspookt en al helemaal niet als dat met wattenstaafjes en plasbuizen te maken heeft
Kijk, wijs ben je inderdaad, laat ik dat oude maar achterwege.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dat ie meer bedoelt wat je vriendin uitspookt met anderen
Oh dus ik had dequote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dat ie meer bedoelt wat je vriendin uitspookt met anderen
PI
Ok Hahaha, sorry for the misunderstanding but I don't think I meet the requirements of your forlast quotequote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dat ik ook eens ironisch probeerde te doen hier.
Ik let niet op PI'squote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh dus ik had desmilie moeten gebruiken ipv de [afbeelding] PI
Zo'n dag krijg ik vandaag ook weer op mijn stage.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:53 schreef peristilius het volgende:
Pff echt weer een productieve dag achter de rug, kan me werkelijk niets nuttigs bedenken wat ik afgelopen dag gedaan heb. Misschien moet ik maar weer eens wat aan mn studie gaan doen.
Nee ik hou niet van koffie.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Koffie is je vriend.
Vind maar eens een informatica stage waar dat niet is.quote:
Koffie moet je niet van houden, koffie moet je zupen!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van koffie.
Maar dat is niet de reden dat een 9 tot 5 baan niks voor mij is.
Ook dat doe ik niet. Ik zou wel cola willen zuipen voor de cafeinen. Maar dat is hier 60 cent per blikje. Dus begin ik altijd met warme chocomel en daarna maar water.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Koffie moet je niet van houden, koffie moet je zupen!![]()
Daar zijn we nog in discussie over.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:39 schreef Ge4ce het volgende:
Wat kunnen wij dan ongeveer verwachten? Zoiets als met XBOX, PS3/2/1, PC ?
Ach, ja, toen ik stage liep bij Getronics moest ik inderdaad ook voor alles behalve koffie, thee en water betalen. Nu heb ik het een stukje beter, kan alles pakken en als iets op is fiets ik even naar de supermarkt op kosten van de baas.. Heerlijk van die kleine bedrijfjesquote:Op donderdag 12 april 2007 08:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ook dat doe ik niet. Ik zou wel cola willen zuipen voor de cafeinen. Maar dat is hier 60 cent per blikje. Dus begin ik altijd met warme chocomel en daarna maar water.
Ben het er ook niet mee eens dat de gratis dranken zo beperkt zijn. Een werkgever heeft maar voor zijn personeel te zorgen vind ik, dus ook voor drinken naar keuze van het personeel. iig iets meer fris dan alleen water.
Zonder subsub, denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:45 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat Nintendo, Playstation, Xbox en PC wel een mooie onderdeling is.
Alleen moeten multiplatform spellen dan wel in twee sub sub fora kunnen staan.
En nog een algemeen. Of kan die dan gewoon in GAM blijven? Dus zonder sub sub.
Nouja, GAM is al een subforum. Daarin komt weer een 'forum' (het is een filter eigenlijk, niet echt een forum) en dat heet dan subsubforumquote:Op donderdag 12 april 2007 09:55 schreef Ge4ce het volgende:
sub sub lijkt mij onhandig. Overdrijven is een vak.![]()
Wauwquote:Op donderdag 12 april 2007 09:55 schreef Ge4ce het volgende:
Op en aanmerkingen over http://wiki.fok.nl/index.php/GAM zijn welkom.
Maar kan 1 topic in meerdere filters staan?quote:
Om eerlijk te zijn kom ik nou ook niet vaak in nieuwe topics. Alleen als een topic vol is zoek ik het vervolg op.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben benieuwd naar die filters. Voordeel is dat het overzichtelijker wordt, nadeel is dat mensen minder snel zullen kijken in topics waar ze niet snel komen.
Die komt gewoon onder algemeen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
GAM SC kan natuurlijk niet uitgefilterd worden.
Als je in GAM kijkt, zie je alle topics, vervolgens kun je boven aan op een filter klikken, dan zie je alleen de topics uit die filter (bijvoorbeeld Nintendo, Playstation etc....) Multiplatform topics hebben dan dus geen filter nodig, die kunnen in GAM, netzoals het SC topicquote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben benieuwd naar die filters. Voordeel is dat het overzichtelijker wordt, nadeel is dat mensen minder snel zullen kijken in topics waar ze niet snel komen.
EIgenlijk kunnen we heel GAM opheffen en in plaats daarvan GAM SC doen.quote:
Dan zou ik er ook een groep algemeen bij doen. Voor de SC en de discussie topics. En voor topics als, welke console moet ik hebben.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als je in GAM kijkt, zie je alle topics, vervolgens kun je boven aan op een filter klikken, dan zie je alleen de topics uit die filter (bijvoorbeeld Nintendo, Playstation etc....) Multiplatform topics hebben dan dus geen filter nodig, die kunnen in GAM, netzoals het SC topic
Nee, er zijn gewoon topics in GAM die niet onder 1 van de 4 categorien vallen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
EIgenlijk kunnen we heel GAM opheffen en in plaats daarvan GAM SC doen.![]()
Die kunnen we centraal maken, of sticky ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 11:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook een groep algemeen bij doen. Voor de SC en de discussie topics. En voor topics als, welke console moet ik hebben.
Die groep is op zich wel interesant maar vaak lastig te vinden tussen de andere topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |