abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48501333
De Cler opgeruimd? Die kreeg een nieuw contract, maar hij wil graag een avontuur in het buitenland
wie zaait zal oogsten.....
pi_48501387
Denk je echt dat Brands een seconde huilt als hij voor 2 miljoen verkocht wordt aan Nurnberg?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48501435
Vind maar eens een betrouwbare, ervaren,(nederlandse) linksback. Die liggen niet voor het oprapen.
wie zaait zal oogsten.....
pi_48501486
Bij Genk zit er al een
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48512028
Ja, die is erg ervaren met zijn 19 jaar en voor dit seizoen al wel liefst 14 wedstrijden in het Belgische profvoetbal achter zijn naam!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48512060
Dat zeiden ze ook al van Donk, Dembele, De Zeeuw en Martens

Bij AZ zit voldoende ervaring. Ook zonder Opdam en De Cler
pi_48512946
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ja, die is erg ervaren met zijn 19 jaar en voor dit seizoen al wel liefst 14 wedstrijden in het Belgische profvoetbal achter zijn naam!
Waarom moet een linksback persé ervaring hebben? Pocognoli is een meer dan uitstekende linksback en aangezien de linksbackpositie nou niet bepaald een tactische sleutelpositie is, zie ik het probleem van z'n gebrek aan ervaring niet echt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48513000
Liever een Koenders zonder ervaring dan een Opdam met ervaring
pi_48513055
Dat is inderdaad een geweldig talent.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48513097
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom moet een linksback persé ervaring hebben? Pocognoli is een meer dan uitstekende linksback en aangezien de linksbackpositie nou niet bepaald een tactische sleutelpositie is, zie ik het probleem van z'n gebrek aan ervaring niet echt.
Cohen noemde ervaring in zijn post, vandaar. Beetje raar als er dan gezegd wordt dat er bij Genk al één zit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48513166
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
Dat is inderdaad een geweldig talent.

Ik denk ook dat Brands ook voor Sankoh gaat, die is haalbaarder nu dan vorig jaar

Romero kan redelijk keepen, maar dat moet je het eerste jaar geen wonderen van verwachten
pi_48513202
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Cohen noemde ervaring in zijn post, vandaar. Beetje raar als er dan gezegd wordt dat er bij Genk al één zit.
Dat is waar. Ik wilde alleen maar even aangeven dat "ervaring" m.i. geen doorslaggevend criterium is bij een linksback. 100 keer liever Pocognoli in een PSV-shirt dan De Cler in ieder geval .
pi_48513249
Betrouwbaar is ook ongeveer 10 keer zo belangrijk dan de andere 2 criteria(ervaring en Nederlands )
  donderdag 19 april 2007 @ 20:24:20 #189
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48513648
Maar Waterman op het doel. Hij heeft mij overtuigd. En hij wordt waarschijnlijk *nog* beter.
Confidence through competence
pi_48513725
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Waterman op het doel. Hij heeft mij overtuigd. En hij wordt waarschijnlijk *nog* beter.
Die gaat terug naar Heerenveen, dus ga maar uit van Romero.
pi_48513802
Zou ik maar niet van uit gaan
pi_48522172
De Cler komt ook duidelijk te kort op het topniveau. Hebben we wel kunnen zien in de Uefa Cup dit jaar.
pi_48523045
Oh ja, en ik pleit voor Ellemieke als promo-girl voor AZ (om maar even in de bekerfinalesfeer te blijven)
  donderdag 19 april 2007 @ 23:34:42 #194
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48523219
Vette wedstrijd.

Sheids ook goed btw, jammer van die goal die buitenspel was maar verder top scheids en AZ was erg goed.

NAC
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_48524467
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De Cler komt ook duidelijk te kort op het topniveau. Hebben we wel kunnen zien in de Uefa Cup dit jaar.
idd , iemand zei het ook al in het live topic , hij kan beter aanvallen dan verdedigen , een soort Frankel
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, en ik pleit voor Ellemieke als promo-girl voor AZ (om maar even in de bekerfinalesfeer te blijven)
Dan moet Fortez ff teurkomen bij AZ
pi_48524819
Als Opdam en De Cler weg gaan is dat natuurlijk geen ramp voor AZ, eerder een zegen en ik kan me moeilijk voorstellen dat Brands het erg vindt als Jaliens weg gaat
pi_48528046
WTF @ de hoeveelheid doelpunten die AZ maakt in de beker ...is het een record of wat als ze nu ook nog winnen?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 20 april 2007 @ 10:50:59 #198
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48532519
Duidelijk standpunt genomen zo naar de andere clubs die twijfels hadden over het spel de laatste tijd van AZ.
Heerlijke pot, en een kers op de taart was toch die volley van mijn grote vriend, Gretar!

Ik denk dat het moeilijk zal worden om Waterman te houden, hoewel we alleen maar kunnen speculeren wat er als clausule in het huurcontract staat. Wel op geen optie tot overnemen.

Feit is wel dat ie erg gegroeid is, en dan zien ze bij H'veen ook. Oftewel pay the man...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_48533817
Dat zou wel smerig zijn van Heerenveen tov Waterman. Eerst als reserve weg laten kwijnen en dan niet naar AZ laten vertrekken . Die gaat echt wel naar AZ.
pi_48533970
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Opdam en De Cler weg gaan is dat natuurlijk geen ramp voor AZ, eerder een zegen en ik kan me moeilijk voorstellen dat Brands het erg vindt als Jaliens weg gaat
De Cler zou wel een ramp zijn denk ik. Vooral toen in combinatie met Kromkamp, was het een erg goed wapen die twee opkomende vleugelverdedigers. En er zijn er maar weinig die dat zo goed kunnen als De Cler (ik kan er geen noemen op dit moment in NL...)
Maak nie regtig saak nie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')