Waarom moet een linksback persé ervaring hebben? Pocognoli is een meer dan uitstekende linksback en aangezien de linksbackpositie nou niet bepaald een tactische sleutelpositie is, zie ik het probleem van z'n gebrek aan ervaring niet echt.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ja, die is erg ervaren met zijn 19 jaar en voor dit seizoen al wel liefst 14 wedstrijden in het Belgische profvoetbal achter zijn naam!
Cohen noemde ervaring in zijn post, vandaar. Beetje raar als er dan gezegd wordt dat er bij Genk al één zit.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom moet een linksback persé ervaring hebben? Pocognoli is een meer dan uitstekende linksback en aangezien de linksbackpositie nou niet bepaald een tactische sleutelpositie is, zie ik het probleem van z'n gebrek aan ervaring niet echt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
Dat is inderdaad een geweldig talent.
Dat is waar. Ik wilde alleen maar even aangeven dat "ervaring" m.i. geen doorslaggevend criterium is bij een linksback. 100 keer liever Pocognoli in een PSV-shirt dan De Cler in ieder gevalquote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Cohen noemde ervaring in zijn post, vandaar. Beetje raar als er dan gezegd wordt dat er bij Genk al één zit.
Die gaat terug naar Heerenveen, dus ga maar uit van Romero.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Waterman op het doel. Hij heeft mij overtuigd. En hij wordt waarschijnlijk *nog* beter.
idd , iemand zei het ook al in het live topicquote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De Cler komt ook duidelijk te kort op het topniveau. Hebben we wel kunnen zien in de Uefa Cup dit jaar.
Dan moet Fortez ff teurkomen bij AZquote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, en ik pleit voor Ellemieke als promo-girl voor AZ(om maar even in de bekerfinalesfeer te blijven)
De Cler zou wel een ramp zijn denk ik. Vooral toen in combinatie met Kromkamp, was het een erg goed wapen die twee opkomende vleugelverdedigers. En er zijn er maar weinig die dat zo goed kunnen als De Cler (ik kan er geen noemen op dit moment in NL...)quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Opdam en De Cler weg gaan is dat natuurlijk geen ramp voor AZ, eerder een zegen en ik kan me moeilijk voorstellen dat Brands het erg vindt als Jaliens weg gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |