abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2007 @ 22:52:06 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48364543
Luinge is de aartsvijand van Barry van Galen, dus ik denk niet dat hij bewust veel voor AZ heeft gefloten

Maar leuk dat je in het DSB stadion bent geweest. Ik nog nooit, ik ben een teletextsupporter, zoals dat heet
Confidence through competence
pi_48365285
Luinge floot goed. AZ had gewoon wat mazzel dat Vitesse zulke stomme acties maakte en daardoor won.
pi_48368706
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Luinge is de aartsvijand van Barry van Galen, dus ik denk niet dat hij bewust veel voor AZ heeft gefloten

Maar leuk dat je in het DSB stadion bent geweest. Ik nog nooit, ik ben een teletextsupporter, zoals dat heet
Luinge kan ik ook een hele tijd niet meer luchten , maar ja met mij zal die wel geen rekening houden

Maar volgend seizoen dan maar een scc van AZ
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:07 schreef toma het volgende:
Luinge floot goed. AZ had gewoon wat mazzel dat Vitesse zulke stomme acties maakte en daardoor won.
Ik heb Luinge nog NOOIT kunnen betrappen op het fluiten van een goede wedstrijd , maar laten we het maar over AZ hebben A.S Zondag tegen Heerenveen wordt een leuke pot , en zeker met het oog op wie er kampioen kan worden is het komende weekend belangrijk.
  maandag 16 april 2007 @ 11:11:58 #154
55709 Stereotomy
pi_48375164
Steinsson is geschorst voor Heerenveen

Hopen dat Schaars fit genoeg is om als verdedigende middenvelder te spelen. En alsjeblieft, heeft Van Gaal nou NOG niet door dat AZ niet scoort als je Dembele op 10 zet?
pi_48378141
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
Steinsson is geschorst voor Heerenveen

Hopen dat Schaars fit genoeg is om als verdedigende middenvelder te spelen. En alsjeblieft, heeft Van Gaal nou NOG niet door dat AZ niet scoort als je Dembele op 10 zet?
Ik zie liever dat hij 4-4-2 aanhoud en dan lekker met zijn spitsen rouleert. Is Shota enigszins moe, dan gewoon wisselen voor Dembele zodat je als spitsenduo Dembele en Koevermans houdt. Dit kan natuurlijk in allerlei combinaties, Koef en Dembele in basis en 1 van de 2 wisselen voor Shota. Dembele en Shota in de bais en 1 van de 2 wisselen voor Koef etc etc.

Scoren gaat nu veel moeilijker en met name tegen Heerenveen is scoren wel makkelijk als je er simpelweg meer moet maken dan Alves doet.
  maandag 16 april 2007 @ 13:13:27 #156
55709 Stereotomy
pi_48379046
Nee, het probleem is dat hij Boukhari niet meer op linkshalf wil zetten. Molhoek ook niet (daar ging hij tijdens een Jong AZ duel nogal tegen tekeer), en nu Schaars pas net terug is, is er maar een iemand die verder nog op linkshalf kan spelen, en dat is Martens.
pi_48379456
Schaars naar PSV?
  maandag 16 april 2007 @ 13:43:53 #158
55709 Stereotomy
pi_48379994
Nee
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:09:10 #159
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48417374
ALKMAAR- Pieter Vink is donderdag opnieuw scheidsrechter bij AZ-NAC Breda. De scheidsrechter is door KNVB aangewezen om de halve finale van de KNVB beker tussen AZ en de Brabanders te fluiten. Op 18 augustus floot hij ook al de competitievariant van AZ-NAC. Ook floot hij dit seizoen Bennekom-AZ en RKC-AZ. Kevin Blom leidt zondag AZ-sc Heerenveen.

Blom was dit seizoen één keer eerder scheidsrechter bij een wedstrijd van AZ. In Den Haag floot hij op 19 januari het duel tussen ADO en AZ.

Aanvang
AZ-NAC Breda begint donderdag om 20:45 uur. De aftrap bij AZ-sc Heerenveen is om 14:30 uur.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_48455455
Gaan er zondag nog mensen naar AZ-Heerenveen? Ik ben van de partij! De laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Uitverkocht hoorde ik? Komen er nog speciale acties?
wie zaait zal oogsten.....
pi_48456133
Ik ga niet naar AZ-SCH, maar wel naar Excelsior-AZ, gezellig juichen in het Excelsior-vak!
pi_48477218
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef cohen het volgende:
Gaan er zondag nog mensen naar AZ-Heerenveen? Ik ben van de partij! De laatste thuiswedstrijd van het seizoen. Uitverkocht hoorde ik? Komen er nog speciale acties?
Ja, volgens mij krijg je er een Alves-show te zien waarin ze de landstitel uit het oog raken
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48477384
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja, volgens mij krijg je er een Alves-show te zien waarin ze de landstitel uit het oog raken
Als ook PSV en Ajax dan nog allebei gelijkspelen/verliezen is er nog niks verloren
pi_48477787
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Als ook PSV en Ajax dan nog allebei gelijkspelen/verliezen is er nog niks verloren
PSV en Ajax winnen wel..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48483332
Alves staat ook wel eens een wedstrijd droog, zo niet dan zorg je gewoon dat je meer scoort dan Alves, dan win je ook.
pi_48494532
quote:
Schaars kan pijn in enkel toch niet verbijten

18/4/2007 20:31

Stijn Schaars dreigt toch de rest van het seizoen te moeten missen. De middenvelder van AZ kampt met aanhoudende fysieke klachten als gevolg van een enkeloperatie en maakt geen deel uit van de selectie van de Alkmaarders voor de halve finale in de KNVB-beker tegen NAC Breda.
'Stijn heeft een terugval', legde coach Louis van Gaal uit op de website van AZ. 'De stekende pijn in zijn enkel is nu twee dagen na de wedstrijd tegen Vitesse nog aanwezig. Na het duel met Werder had hij de volgende dag geen last.' Schaars was toen vlot hersteld, waardoor hij tegen Vitesse weer kon spelen.

Mogelijk is dat zijn laatste duel voorlopig geweest. 'Hij kan in het slot van de competitie waarschijnlijk niet meedoen, en daar had hij niet op gerekend. Het is duidelijk dat hij met pijn moet leren spelen, maar met deze pijn lukt dat niet.'

Naast Schaars is ook Rogier Molhoek niet inzetbaar thuis tegen NAC. De linkspoot ging woensdag vlak na de training door zijn enkel. Van Gaal is niet verrast door het groeiende blessureleed binnen zijn selectie.

'Dat komt omdat we een onervaren selectie hebben. Veel spelers zijn niet gewend om in een seizoen zo veel wedstrijden te spelen. Het is vervelend dat het uitgerekend gebeurt als je voor de prijzen speelt. Maar wij hebben een goed elftal tegen NAC, daar heb ik alle vertrouwen in.'
zonder Schaars moet het ook wel lukken denk ik en Molhoek speelt het hele seizoen al in Jong AZ
pi_48494972
Alves scoort tegen echt goede teams nou ook weer niet zó vaak...Hij maakt gewoon aan de lopende band hattricks tegen de mindere goden...AZ gaat die wedstrijd gewoon winnen denk ik, maar ik ben bang dat PSV dat ook gaat doen dus dan hebben we er nog steeds niks aan...

En vanavond wordt leuk. Zou wel een superaffiche zijn om een bekerfinale tussen AZ en Ajax te hebben...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 19 april 2007 @ 11:02:27 #168
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48495171
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:55 schreef Norrage het volgende:

En vanavond wordt leuk. Zou wel een superaffiche zijn om een bekerfinale tussen AZ en Ajax te hebben...
Ja ik kijk er enorm naar uit. Wordt ongetwijfeld een van de mooiste bekerfinales ever. Ongeacht de uitkomst.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_48495487
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:02 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ja ik kijk er enorm naar uit. Wordt ongetwijfeld een van de mooiste bekerfinales ever. Ongeacht de uitkomst.
Zolang de scheids maar geen grote stempel op de wedstrijd drukt.
pi_48496502
Zo hoort toch de finale te zijn (uiteraard eerst halen) AZ-AJAX.
Beter kan niet, das tenminstte een spannend pot.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 19 april 2007 @ 11:44:50 #171
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48496640
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:41 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo hoort toch de finale te zijn (uiteraard eerst halen) AZ-AJAX.
Beter kan niet, das tenminstte een spannend pot.
Amen.
pi_48498594
Doe het voor Vitesse. Anders hebben we geen Intertoto kansen . Aangezien we het jullie ook niet echt lastig hebben gemaakt afgelopen zondag ..
pi_48499466
Kleine voorspelling:

De Cler, Opdam en Zciommer worden opgeruimd en Koenders, Pocognoli en Sankoh komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48499521
Zou een goede zaak zijn.
pi_48500006
Wordt je team beter van en je team meer waard van. Romero zal wel in de plaats van die Marokkaan komen en Didulica zal wel afgekeurd worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48501333
De Cler opgeruimd? Die kreeg een nieuw contract, maar hij wil graag een avontuur in het buitenland
pi_48501387
Denk je echt dat Brands een seconde huilt als hij voor 2 miljoen verkocht wordt aan Nurnberg?
pi_48501435
Vind maar eens een betrouwbare, ervaren,(nederlandse) linksback. Die liggen niet voor het oprapen.
pi_48501486
Bij Genk zit er al een
pi_48512028
Ja, die is erg ervaren met zijn 19 jaar en voor dit seizoen al wel liefst 14 wedstrijden in het Belgische profvoetbal achter zijn naam!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48512060
Dat zeiden ze ook al van Donk, Dembele, De Zeeuw en Martens

Bij AZ zit voldoende ervaring. Ook zonder Opdam en De Cler
pi_48512946
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Ja, die is erg ervaren met zijn 19 jaar en voor dit seizoen al wel liefst 14 wedstrijden in het Belgische profvoetbal achter zijn naam!
Waarom moet een linksback persé ervaring hebben? Pocognoli is een meer dan uitstekende linksback en aangezien de linksbackpositie nou niet bepaald een tactische sleutelpositie is, zie ik het probleem van z'n gebrek aan ervaring niet echt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48513000
Liever een Koenders zonder ervaring dan een Opdam met ervaring
pi_48513055
Dat is inderdaad een geweldig talent.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48513097
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom moet een linksback persé ervaring hebben? Pocognoli is een meer dan uitstekende linksback en aangezien de linksbackpositie nou niet bepaald een tactische sleutelpositie is, zie ik het probleem van z'n gebrek aan ervaring niet echt.
Cohen noemde ervaring in zijn post, vandaar. Beetje raar als er dan gezegd wordt dat er bij Genk al één zit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48513166
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
Dat is inderdaad een geweldig talent.

Ik denk ook dat Brands ook voor Sankoh gaat, die is haalbaarder nu dan vorig jaar

Romero kan redelijk keepen, maar dat moet je het eerste jaar geen wonderen van verwachten
pi_48513202
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Cohen noemde ervaring in zijn post, vandaar. Beetje raar als er dan gezegd wordt dat er bij Genk al één zit.
Dat is waar. Ik wilde alleen maar even aangeven dat "ervaring" m.i. geen doorslaggevend criterium is bij een linksback. 100 keer liever Pocognoli in een PSV-shirt dan De Cler in ieder geval .
pi_48513249
Betrouwbaar is ook ongeveer 10 keer zo belangrijk dan de andere 2 criteria(ervaring en Nederlands )
  donderdag 19 april 2007 @ 20:24:20 #189
55709 Stereotomy
pi_48513648
Maar Waterman op het doel. Hij heeft mij overtuigd. En hij wordt waarschijnlijk *nog* beter.
pi_48513725
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Waterman op het doel. Hij heeft mij overtuigd. En hij wordt waarschijnlijk *nog* beter.
Die gaat terug naar Heerenveen, dus ga maar uit van Romero.
pi_48513802
Zou ik maar niet van uit gaan
pi_48522172
De Cler komt ook duidelijk te kort op het topniveau. Hebben we wel kunnen zien in de Uefa Cup dit jaar.
pi_48523045
Oh ja, en ik pleit voor Ellemieke als promo-girl voor AZ (om maar even in de bekerfinalesfeer te blijven)
  donderdag 19 april 2007 @ 23:34:42 #194
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48523219
Vette wedstrijd.

Sheids ook goed btw, jammer van die goal die buitenspel was maar verder top scheids en AZ was erg goed.

NAC
pi_48524467
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De Cler komt ook duidelijk te kort op het topniveau. Hebben we wel kunnen zien in de Uefa Cup dit jaar.
idd , iemand zei het ook al in het live topic , hij kan beter aanvallen dan verdedigen , een soort Frankel
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, en ik pleit voor Ellemieke als promo-girl voor AZ (om maar even in de bekerfinalesfeer te blijven)
Dan moet Fortez ff teurkomen bij AZ
pi_48524819
Als Opdam en De Cler weg gaan is dat natuurlijk geen ramp voor AZ, eerder een zegen en ik kan me moeilijk voorstellen dat Brands het erg vindt als Jaliens weg gaat
pi_48528046
WTF @ de hoeveelheid doelpunten die AZ maakt in de beker ...is het een record of wat als ze nu ook nog winnen?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 20 april 2007 @ 10:50:59 #198
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48532519
Duidelijk standpunt genomen zo naar de andere clubs die twijfels hadden over het spel de laatste tijd van AZ.
Heerlijke pot, en een kers op de taart was toch die volley van mijn grote vriend, Gretar!

Ik denk dat het moeilijk zal worden om Waterman te houden, hoewel we alleen maar kunnen speculeren wat er als clausule in het huurcontract staat. Wel op geen optie tot overnemen.

Feit is wel dat ie erg gegroeid is, en dan zien ze bij H'veen ook. Oftewel pay the man...
pi_48533817
Dat zou wel smerig zijn van Heerenveen tov Waterman. Eerst als reserve weg laten kwijnen en dan niet naar AZ laten vertrekken . Die gaat echt wel naar AZ.
pi_48533970
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Opdam en De Cler weg gaan is dat natuurlijk geen ramp voor AZ, eerder een zegen en ik kan me moeilijk voorstellen dat Brands het erg vindt als Jaliens weg gaat
De Cler zou wel een ramp zijn denk ik. Vooral toen in combinatie met Kromkamp, was het een erg goed wapen die twee opkomende vleugelverdedigers. En er zijn er maar weinig die dat zo goed kunnen als De Cler (ik kan er geen noemen op dit moment in NL...)
Maak nie regtig saak nie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')